mboost-dp1

Problem med indlæg fra Safari


Gå til bund
Gravatar #1 - mathiass
27. sep. 2007 16:23
Jeg har siden i går ikke kunnet poste indlæg fra Safari. Når jeg trykker på "Preview" så forsvinder boksen med min tekst og så sker der simpelthen ikke mere? Jeg har mine RAM for kære til at bruge Firefox mere end absolut nødvendigt, så er der nogen der har samme problem? eller måske en løsning?
Gravatar #2 - MiniatureZeus
27. sep. 2007 16:24
http://newz.dk/forum/newz-dk/indlaeg-af-nye-posts-...

Henrik er vist underrettet problemet
Gravatar #3 - ZOPTIKEREN
27. sep. 2007 16:39
Dette indlæg er skrevet i safari. Det er selektiv udelukkelse, eller noget, ehh :)
Gravatar #4 - trylleklovn
27. sep. 2007 16:43
Jeg tror det har noget med at metoden til at indsende indlæg er ændret, sandsynligvis for at forhindre at brugeren kan udsættes for at se to indlæg, som det før er sket, da listen med indlæg har været opdateret en gang da indlægget blev tilføjet og herefter igen når listen blev opdateret.

Jeg ved ikke helt om den bare venter på at listen automatisk opdateres nu, men det virker sådan, hvilket gør at man kan vente flere sekunder på at ens indlæg bliver tilføjet, og har også oplevet et enkelt ikke kom frem, i Firefox.

Det er dog ret nervepirrende :P
Gravatar #5 - Xill
27. sep. 2007 16:54
#4 .. det er ikke helt det han snakker om ..

det er når der trykkes på "Preview" ... så kommer der bare ikke noget op, det gør at det ikke er så nemt at trykke på indsend

jeg har selv prøvet samme problem med firefox 2.0.0.7
Gravatar #6 - hmn
27. sep. 2007 16:58
Har i stadig problemet, for jeg har testet med safari og ff og det virker her.
Gravatar #7 - mathiass
28. sep. 2007 05:55
Jeg kan godt poste lige nu fra Safari. Man skal bare lige huske at klippe det ud i TextEdit, inden man trykker preview, så det ikke forsvinder :-/
Gravatar #8 - Xill
28. sep. 2007 07:57
nej .. efter at have lavet en post i IE har jeg ikke set mere til det problem ..

altså ud over jeg også har set et andet indlæg om det ..
Gravatar #9 - fidomuh
28. sep. 2007 08:00
#7

Det virker "fint" for mig i safari.
Det er bare random om den rent faktisk poster eller ej.

Jeg venter som regel til den har opdateret, hvis jeg ikke goer dette, bliver det aldrig postet..
Gravatar #10 - hmn
28. sep. 2007 08:07
kan i ikke prøve at holde øje med jeres javascript log og smide eventuelle fejl næste gang i oplever det
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login