mboost-dp1

Offentliggøre månedens sjoveste/bedste indlæg


Gå til bund
Gravatar #1 - Jace
29. okt. 2007 22:39
Heay,

Jeg tænkte på om det kunne være en sjov idé hvis man hver måned offentliggjorde lidt statistik fra forummet.

En af idéerne var at tage det indlæg som havde fået flest "Sjov" ratings og ligeledes med de andre rating-muligheder. Og så lige med et link til den pågældende tråd hvor indlægget blev indsendt.

Man kunne også tage at vise hvem der havde lavet flest indlæg, nyheder og lignende den forgangne måned.

Man kunne jo lave en automatisk genereret nyhed hver den 1. i måneden som lige opsummerede det ovenstående for den forgangne måned.
Gravatar #2 - MiniatureZeus
30. okt. 2007 08:33
Under statestik kan du se dem som har skrevet flest nyheder, indlæg og givet flest ratings den forgangene måned.
Gravatar #3 - Jace
30. okt. 2007 10:14
#2 - Ja, det er jeg klar over, men personen med månedens sjoveste indlæg bliver ikke rigtig fremhævet.

Jeg tænkte bare det kunne være sjovt hvis man lige samlede op en gang hver måned på hvad der var sket i forummet...
Gravatar #4 - MiniatureZeus
30. okt. 2007 10:24
Jeg smider ideen i hovedet på de andre i staff.
Ideen er meget sjov jo, en nyhed er dog så meget, men en boks i venstre menu kolonne kunne der sikkert godt blive plads til :)
Gravatar #5 - trylleklovn
30. okt. 2007 10:35
Ja, der er alligevel så meget spildplads :P
Gravatar #6 - Jace
30. okt. 2007 15:49
Jeg har lige regnet lidt på det.

Siden 1. august har der været 620 nyheder, altså cirka 205 nyheder hver måned. Så hvis der kommer en nyhed ud af 205 som indeholder lidt sjov info, så bliver det vel ikke så meget at det bliver belastende? :)
Gravatar #7 - trylleklovn
30. okt. 2007 15:51
Det er mere det at jeg tror folk hurtig vil ignorere nyheden alligevel.. Og hvad skulle der skrives af kommentarer på en månedtlig statestik?

Jeg tror bestemt ikke det vil være smart at oprette en nyhed for det. Hvad med alle dem som aldrig kommenterer, men kun læser nyhederne? Hvorfor skal de se på det?
Gravatar #8 - MiniatureZeus
30. okt. 2007 15:53
Nyheder er kun beregnet til nyheder. En nyhed med statestik vil alt for hurtigt blive overset og desuden være ligegyldig for ~90 pct. af brugerne (dem der læser newz.dk, og ikke dem som diskutere herinde), så en nyhed bliver det ikke, hvis jeg bestemmer i hvert fald (hvilket jeg ikke gør dog :P )

Men en lille kolonne i menubaren ville ikke skade :)

Og trylleklovn var lige lidt for hurtig...
Gravatar #9 - Jace
30. okt. 2007 17:47
Okay, jeg var ikke klar over at det var en så lille procentdel der brugte forummet herinde... Så er det selvfølgelig fair nok :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login