mboost-dp1

nyhedsbrevet


Gå til bund
Gravatar #1 - hmn
27. sep. 2007 08:31
Hej

Som nogen af jer sikkert har opdaget så har vi fået os et dagligt nyhedsbrev, men jeg kunne egentlig godt tænke mig at få lidt feedback fra jer, om det er noget i vil bruge, og om vi skal udvide indholdet.
Gravatar #2 - buch
27. sep. 2007 08:56
Jeg har slet ikke bemærket at i har haft sådan et, hvor tilmelder man sig dette?
Gravatar #3 - trylleklovn
27. sep. 2007 09:03
#2 Ude til venstre, nederst.

#1 Overvejer at framelde mig det igen, indeholder umiddelbart ikke noget, som jeg ikke allerede har læst på newz.dk. Og hvis det gør interesserer det mig ikke.
Gravatar #4 - tgr
27. sep. 2007 09:05
Jeg ville foretrække at I fokuserede mere på nyheder end at have noget så ligegyldigt som et nyhedsbrev.

Det er måske kun mig der synes nyhedsbrev er en forældet måde at modtage nyheder på? Jeg bruger kun e-mail internt på arbejdet, men privat er det kun til password retrievals og registreringsaktivering på forskellige websider.
Gravatar #5 - MiniatureZeus
27. sep. 2007 09:11
Nyhedsbrevet er nok mest tiltænk folk, som ikke har adgang til newz.dk dagligt, som alle os afhængige har :)
Gravatar #6 - illishar
27. sep. 2007 09:42
Tja, konceptet er vel fint nok. Bryder mig bare generelt ikke rigtigt om nyhedsbreve. De har en tendens til at blive til spam, synes jeg.
Hvis jeg skulle tilmelde mig nyhedsbrevet, så skulle det indeholde noget, som jeg ikke allerede havde læst og også noget jeg ville finde interessant (åbenlyst). Og det skal naturligvis heller ikke indeholde noget, som jeg alligevel vil læse senere (eks. nyhed på Newz).... um, lidt svært måske.
Gravatar #7 - illishar
27. sep. 2007 09:47
Måske er det ment til folk, der ikke kan se internetsider, men kun emails? Som eks. telefoner mm?
Gravatar #8 - illishar
27. sep. 2007 09:52
I så fald har jeg en ide til forbedring: Hvis det er ment til primitive enheder, der kun har emails, så skal selve udformingen af mailsene (mht. billeder og formatering) nok også være så primitivt som muligt. Så kan I reklamere med "Newz, overalt!" :P
Gravatar #9 - hmn
27. sep. 2007 09:58
Det kunne være rart hvis folk var lidt konstruktive, hvis folk i forvejen besøger sitet hele tiden, benytter rss feeds eller på anden måde ikke bryder sig om et nyhedsbrev så kan de jo bare lade være med at bruge det, det er kun ment som en ekstra service, og det er derfor interresant at høre fra de folk der rent faktisk benytter det, og som har forslag til forbedringer.
Gravatar #10 - illishar
27. sep. 2007 09:59
Måske rammer de "daglige" nyhedsbreve også forkert af målgruppen. (Målgruppen må næsten være nogen, der generelt ikke bruger Newz, men som der godt kunne tænke sig at læse nogle newz engang imellem alligevel.) Hvis denne har lyst til at læse newz hver dag, så vil de nok gå ind på Newz hver dag. Så hvis nyhedsbrevet i stedet laves om til et ugentligt brev, hvor kun de højest ratede nyheder kommer med, så vil det måske kunne tiltrække de lidt dovne/ikke-helt-så-interesserede.

(Ved ikke helt hvordan man klassifiserer højt-ratede nyheder)
Gravatar #11 - Jace
27. sep. 2007 14:40
#10 - Det kunne jo være de 10 som flest havde trykket "gem" ved... Så kan vi få brugt knappen til noget :)
Gravatar #12 - zin
30. sep. 2007 11:37
Jeg bruger nyhedsbrevet fordi jeg er for doven til RSS.
Måske kunne man få sig en e-mail hver gang en nyhed dukkede op? Det ville jeg foretrække - også i en (endnu mere) simplificeret form - et link og noget tekst er rigeligt for mig. :-)
Gravatar #13 - ZOPTIKEREN
30. sep. 2007 11:41
#12 rssfwd.com
Gravatar #14 - carb
30. sep. 2007 13:38
(1)
fra faq'en:
Deltager jeg i automatisk i nyhedsbrev-konkurrencer?
Konkurrencerne vil gælde for såvel nye, som eksisterende læsere af nyhedsbrevet.

-men deltager man automatisk?

(2)
Er det muligt kun at modtage det ugentlige nyhedsbrev?
Et om dagen bliver jeg vist hurtigt traet af.
Gravatar #15 - zin
30. sep. 2007 14:54
#13:
Jeg giiiiiider ikke indeksere rss. :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login