mboost-dp1

Link til andre fora


Gå til bund
Gravatar #1 - vandfarve
27. nov. 2007 07:51
Når man bruger menubaren øverst kommer man ind på den generelle oversigt over alle fora og de tråde, som du har valgt at overvåge. Dette overblik forsvinder, når du vælger den enkelte tråd, så hvis du eksempelvis vil tjekke trådene i hvert enkelt forum, skal du gå fra "Forum" til "Hardware" til "Forum" til "Newz.dk" til "Forum" til "Tagwall" til "Forum" osv.

Vil det ikke være muligt at duplikere oversigten fra den generelle forum-side til alle under-fora, så man slipper for det dobbeltarbejde og fx kan gå fra "Forum" til "Hardware" til "Software" osv.?

Det er ikke lige den største rettelse, som jeg spørger efter, men det kunne gøre navigationen bare en smule nemmere, så jeg håber da, i vil efterkomme kravet. Man kan jo spare nogle sekunder/minutter om dagen samt de ærgelser, der kommer, hvis du har trukket forkert.

(Og det er ikke en skjult kritik af v4, men det er jo ikke en hemmelighed, at siden er blevet langsommere end v3)
Gravatar #2 - holmen
27. nov. 2007 08:47
Det ville være en rar feature. PT står der:
newz.dk < Forum < Forside
Måske kunne newz.dk-delen (det underforum? man befinder sig i) fungere som noget dropdown-gejl, som blev aktiveret når man førte musen hen over det, sådan at alle underfora bliver listet, og det man befinder sig i står øverst.
Gravatar #3 - MiniatureZeus
27. nov. 2007 11:20
Bonna er svjv igang med at se på sagen.
Gravatar #4 - vandfarve
27. nov. 2007 18:04
#2

Hvis det er muligt vil jeg helst undgå drop down-menuen (fordi den stadig er en smule langsommere end "min" løsning), men jeg vil bestemt ikke brokke mig yderligere, hvis det var den løsning, som blev implementeret.
Gravatar #5 - hmn
28. nov. 2007 01:21
#1 Mener du som jeg har lavet nu ?
Gravatar #6 - vandfarve
28. nov. 2007 07:52
#HMN
Nej, som jeg foreslog i første indlæg. En drop down-menu kan sagtens bruges, men den kan hurtigt blive irriterende i længden i mine øjne, men jeg kræver intet af jer. Hvis i finder/laver en løsning der i jeres øjne er bedre, så skal jeg nok lære at leve med den. Så bottom line er, at du bare skal se bort fra indlæg #4.
Gravatar #7 - holmen
28. nov. 2007 07:58
#6 Prøv at gå til forumoversigten, gå derefter ind i eks. newz.dk. I toppen af den side er der genveje til alle de andre fora, ligesom på selve forumsiden - Var det ikke det du efterspurgte?
Gravatar #8 - MiniatureZeus
28. nov. 2007 10:13
Det jeg gerne så, var at man er fri for at gå tilbage til f.eks. tagwall når man er inde i en diskussion.
Gravatar #9 - illishar
28. nov. 2007 12:05
Cool, stor forbedring. Ville det være svært også at indsætte menuen i diskussioner, ligesom MiniatureZeus siger?
Gravatar #10 - vandfarve
28. nov. 2007 16:43
#holmen

Enten har jeg været totalt blind, ellers er den feature først lige blevet tilføjet. I alle tilfælde så gør det livet en smule nemmere... Fantastisk. Tak!

Og mens vi er igang, så vil jeg gerne støtte MZ, så vi kan få brugerniveauet lidt højere op.
Gravatar #11 - Jace
29. nov. 2007 00:34
#5 hmn: lækkert arbejde!
Gravatar #12 - Xill
3. dec. 2007 23:39
nice !

har ikke lagt mærke til det før nu .. men der har virkelig manglet.

lækkert arbejde!
Gravatar #13 - Jace
3. dec. 2007 23:47
Hvad med så lige at gøre arbejdet helt færdigt ved at lave en bread crumb i toppen af siden?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login