mboost-dp1

Fucked up "indsend nyhed" link


Gå til bund
Gravatar #1 - Montago.NET
28. sep. 2007 12:23
for os personer som per instinkt udelukker alle reklamer fra en hjemmeside i hovedet - dvs. vi ser udenom reklamerne - er det mega svært at finde "indsend nyhed" linket på Newz.dk

Jeg fant det aldrig og var nødt til at spørge her på sitet om hvor det befandt sig

Min buddy som sidder ved siden af mig, fant det heller aldrig.

gad vide om der er andre end os som aldrig har fundet det - eller gik glip af den feature. Blot fordi designet er så fucked up, at den ligner jeres reklame i toppen af siden !


Lav venligst et link som man kan se, som befinder sig PÅ MENUEN i venstre side..


---
fucked up siger jeg bare
Newz.dk version 1.0 ROX ! -- 2.0 SUX
Gravatar #2 - MiniatureZeus
28. sep. 2007 12:32
#1 skrev:
Newz.dk version 1.0 ROX ! -- 2.0 SUX
Det er nu ret lang tid siden v. 2 blev brugt, da vi kører 4.0 nu....
Gravatar #3 - illishar
28. sep. 2007 12:45
LOL, ja jeg vil indrømme at jeg også havde svært ved at finde den kæmpe-store "indsend"-knap, der fylder en god del af skærmen. Men nu når vi ved hvor den er er, så mister man den da ikke igen :P
Gravatar #4 - fidomuh
28. sep. 2007 13:01
Tsk tsk, newz.dk har jo haft deres design guru, som jo ved alt om usability, til at gennemgaa ALT!
Saa ALT er saa userfriendly som det kan blive!

Spildplads, gemte links, ting der hoerer til i menuen, men som ikke er i menuen!
Det er altsammen ting du ikke vidste du ville have! :)
Gravatar #5 - Montago.NET
28. sep. 2007 15:03
#2 :

For mig vil den gamle version altid være 1.0... da jeg aldrig har set de 2 første... men okay

#3, 4 :
ej pjat.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login