mboost-dp1

fejl i jeres visning af indsendte nyheder på ens profil visning


Gå til bund
Gravatar #1 - Redeeman
14. okt. 2007 12:44
Jeg vil bare gøre opmærksom på en STOR fejl i visning af ens indsendte nyheder..

jeg skulle efter sigende have indsendt en nyhed omkring microsnot, og dette er ihvertfald ikke tilfældet.. fjern venligst denne association fra min profil!
Gravatar #2 - MiniatureZeus
14. okt. 2007 13:08
Hos mig har du kun indsendt fem nyheder:
8. apr. 2007 22:08 Debian 4.0 udgivet
24. jun. 2004 14:00 Slackware 10.0 udgivet
23. apr. 2004 11:40 GCC 3.4.0 ude
8. mar. 2004 09:16 Foto-dagbog af din dag
9. feb. 2004 09:34 Ny opdatering til Linux
Gravatar #3 - Acro
14. okt. 2007 18:15
Redeeman (#1) skrev:
jeg skulle efter sigende have indsendt en nyhed omkring microsnot, og dette er ihvertfald ikke tilfældet..

Du kunne starte med at formulere dig sobert, når du forventer hjælp.
Gravatar #4 - Redeeman
14. okt. 2007 23:16
#2:
ja og den med "foto-dagbog af din dag" er ikke noget jeg har indsendt... så der må være sket en fejl, og det skulle da være underligt hvis det er den eneste af slagsen der er sket.....

#3:
der er vidst en misforståelse, jeg GIVER hjælp (ved at rapportere bugs) :) desuden er det ganske sobert, ihvertfald langt mere end hvad der kommer ud fra redmond :)
Gravatar #5 - MiniatureZeus
15. okt. 2007 00:08
Foto-dagbog af din dag

* Af: Redeeman
* Kilde: Yahoo News

8. mar. 2004 09:16På Microsofts nyligt afholdte TechFest, blev der fremvist mange af de projekter som deres udviklere og forskere går og pusler med. Et af dem tiltrak sig ekstra opmærksomhed, det drejede sig om en slags personlig webkamera kaldet SenseCam.

SenseCam er lavet så det kan tage op til 2000 billeder af hvad du laver i løbet af dagen. Det gør den pt. ved at reagere på bevægelser og kraftige ændringer af lysforholdene.

I fremtiden håber forskerne at kameraet også vil kunne reagere på ens puls, hud-temperatur og ved hjælp af ansigtsgenkendelse.

En oversigt over hvad Microsoft Research arbejder med kan findes [url=research.microsoft.com]her[/url].
Gravatar #6 - Redeeman
15. okt. 2007 11:44
Ja den har jeg ikke indsendt....
Gravatar #7 - MiniatureZeus
15. okt. 2007 14:37
#6 Du kan nok bare ikke huske det..
Gravatar #8 - hgul
15. okt. 2007 14:44
#7 Tror det er rigtigt nok. Nyheden er skrevet i alt for pænt et sprog til at være forfattet af Redeeman :-P
Gravatar #9 - Redeeman
15. okt. 2007 22:48
jeg kan garentere dig for at jeg ikke har indsendt den der..
Gravatar #10 - MiniatureZeus
15. okt. 2007 22:49
#9 Virker mærkeligt ellers... der er ikke andre som har sagt noget om sådan en fejl... men alligevel, så er det jo kun til din fordel...
Gravatar #11 - zin
15. okt. 2007 22:51
#10:
Jeg ved nu ikke. Manden er tydeligvis ikke MS-fanatiker. Jeg mener - se hans andre indlæg.. :-)
Gravatar #12 - Acro
16. okt. 2007 01:02
Redeeman (#9) skrev:
jeg kan garentere dig for at jeg ikke har indsendt den der..


Jeg er ret overbevist om, at den naturlige forklaring er, at du har glemt det. Hvis jeg bruger Wayback Machine, så kan jeg konstatere, at præcis samme nyhed var tilknyttet dig for år tilbage. Associationen til din profil vil der derfor ikke blive ændret på.
Gravatar #13 - Redeeman
16. okt. 2007 07:04
well, hvis i ikke vil ændre det, fint, men det er 100% sikkert at jeg ikke har noget med den nyhed at gøre.

siden wayback siger det også var sådan for noget tid siden, kan jeg kun konkludere at det er langt tid siden at der skete en fejl.

så well... fiks det eller ej, men det er en fejl.
Gravatar #14 - TullejR
16. okt. 2007 07:16
#13

Du regnede seriøst med at de ville fikse en fejl og høre på bugreports? Hvis det var tilfældet, så havde newz.dk haft en bugzilla :P
Gravatar #15 - buch
16. okt. 2007 11:12
#14
Tag dig nu lige sammen!

Newz.dk retter selvfølgelig alle åbenlyse fejl, der er da ingen der kunne tage siden seriøst hvis de fejl der opdages ikke rettes.

Nej hvis du vil prøve noget hvor fejl ikke bliver rettet, så gå ned gennem gågaden og se alle de fona butikker som er fejl placeret i by miljøet.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login