mboost-dp1

Feature request omkring søgefunktion


Gå til bund
Gravatar #1 - Jace
10. dec. 2007 21:19
Problem
I den gamle v3 kunne man få vist alle sine søgeresultater som nyheder, ligesom de normalt bliver vist på forsiden, når man søgte efter nyheder.

I den nye version får man bare vist overskrifterne som links på alle ens søgeresultater. Det kan godt være en anelse træls hvis man skal sidde og klikke frem og tilbage mellem 10-15 nyheder, hvis man ikke lige kan finde den information man leder efter (og ikke lige kan huske nyheden ud fra overskriften).

Løsningsforslag
I den nuværende version får man vist 5 overskrifter og så er der et link hvor man kan få vist alle resultater. Kunne man lave et link ved siden af der hedder "Vis alle resultater som fulde nyheder" som så viser dem ligesom de bliver vist på forsiden?
Gravatar #2 - hmn
10. dec. 2007 21:55
Det er et udemærket forslag, jeg smider det i trac, men jeg ved ikke lige hvornår jeg får tid til at kigge på det, da vi er igang med en stak andre store ting.
Gravatar #3 - Cyrack
10. dec. 2007 22:25
Når du når til det, kan du så ikke også lave mulighed for wildcard søgning? Lige nu reagerer den (tilsyneladende) kun på hele ord.
Gravatar #4 - Jace
10. dec. 2007 22:55
#2 - Thats all I wanted to hear :)
Gravatar #5 - hmn
11. dec. 2007 07:31
#3 der bliver idag brugt mysql fulltext index, så det bliver nok lidt svært at lave alt for advancerede ting, så jeg vil foreslå at bruge google delen hvis du vil lave udviddede søgninger

Deres søgning vil alligevel altid være meget bedre end noget jeg kan lave :)
Gravatar #6 - Cyrack
11. dec. 2007 07:37
Okay... øv...
Kunne du ikke lave et nydeligt, automatisk opdateret søgetræ? :-) Bare et par millioner entries, det er da ikke noget problem, vel?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login