mboost-dp1

[Feature/Request] Indsendelse af nyheder


Gå til bund
Gravatar #1 - zin
1. nov. 2007 20:02
Så er vi på den igen.
Når der indsendes nyheder fra os stakkels brugere som intet har at sige ville det være rart med en "foreslå billede" funktion, hvor vi kan linke til et billede eller lign. som kan bruges til nyheden vi indsender - ofte er disse hurtige at finde på sitet hvor nyheden er.
Dette burde sætte hastigheden lidt op på den efterhånden rimelig træge nyhedskø.
Gravatar #2 - trylleklovn
1. nov. 2007 20:34
Ja, jeg synes også det er lidt mærkeligt at en fra staff skal finde billeder, da det gør at de måske udsætter at acceptere nyheden fordi der er "noget arbejde" i det.

Selvfølgelig skal de sige god for billedet grundet copyright/ophavsret på det, men hvis brugerne allerede havde foreslået nogle udemærkede billeder så ville det jo hjælpe lidt.
Gravatar #3 - Acro
1. nov. 2007 20:47
Problemet er netop ophavsretten. Vi må ikke bare bruge billeder, vi ikke er sikre på, hvem har taget, og hvilken licens de hører under. Så kan vi selvfølgelig lave det, så man bare foreslår et link til et sted med billedet, men så skal der bruges tid på at undersøge det - i stedet for at bruge vores faste databaser (eller et eksisterende billede).

Hvis I mener, at I har tid og gerne vil yde en indsats, vil jeg dog foreslå jer at sende lidt flere informationer om jer selv. Vi kan altid bruge folk, der er engagerede og ønsker at forbedre newz.dk.
Gravatar #4 - Norrah
1. nov. 2007 20:56
#3 det har man jo allerede gjort. Men af en eller anden grund så har i ikke anset os som værende et svar værdig...
Gravatar #5 - trylleklovn
1. nov. 2007 20:57
Ellers kan vi vel bare linke til et billede i beskrivelsesteksten, som vi selv mener vil passe godt og evt. ved noget om ophavsretten på. Så kan staff jo selv afgøre om de vil bruge billedet.
Gravatar #6 - zin
1. nov. 2007 20:58
#3: Deraf grunden til at der skal bruges links og IKKE upload. Så kan man altid checke hvor billedet kommer fra.
Gravatar #7 - MiniatureZeus
2. nov. 2007 16:25
#4 Hvis du har lavet en ansøgning om at blive staff, men ikke har modtaget svar fra Henrik, Peter eller Karsten, så skyldes det højst sandsynligt at de ikke har fået den, eller at svaret til dig, er gået tabt.

Ellers så send et word doc eller hvad du nu har skrevet den i til mig via msn ( [email protected] ) så skal jeg asap smide den videre til en Peter, Henrik eller Karsten.

Det samme gælder naturligvis også alle andre.
Gravatar #8 - Acro
2. nov. 2007 19:21
Jeg har den gamle, og da jeg har sendt den videre, så forsøger jeg at finde ud af, hvordan den er forsvundet. Jeg skal nok sørge for, at det om ikke andet kommer en hurtig reaktion.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login