mboost-dp1

Credit for nyheder


Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
27. nov. 2007 07:25
Jeg er glad for at indsenderen bliver nævnt i nyheden, selv om han kun har indsendt nyheden og ikke skrevet teksten.

Men, når man gør dette, får man så "en nyhed mere" under sin bruger? Altså, stiger "Nyheder i alt" når man blot indsender uden at have skrevet teksten?
Gravatar #2 - Jace
27. nov. 2007 17:02
Det er jeg ret sikker på at man gør, men ikke 100%

Det er vel egentlig også fair nok da der vel også er lidt arbejde i at sidde og lede efter spændende artikler rundt omkring på nettet. Det er dog nok et større arbejde, rent faktisk at skrive hele nyheden.
Gravatar #3 - trylleklovn
27. nov. 2007 17:06
Ja, opdagede selv dette, efter at have indsendt en nyhed uden, at skrive en tekst til, for kort tid siden. Fik stadig credit på min profilside, hvilket vel er okay, eftersom man fandt nyheden. Hvis personen, som har skrevet den nye tekst også får den nævnt i sin profil, så er der vel ingen skade sket.
Gravatar #4 - Jace
27. nov. 2007 17:10
#3 - Ja, jeg tror også at begge personer får credit for det. Ellers er der da et eller andet helt galt :)
Gravatar #5 - Derfor
27. nov. 2007 17:12
#1 Hvis du har indsendt en nyhed vil du altid få credit for at have indsendt, hvis du både har indsendt og skrevet den får du selvfølgelig credit for begge ting. Hvis en anden har skrevet teksten på din indsendte nyhed får han selvfølgelig credit for at have skrevet den, men du vil stadig få din credit for at have indsendt og fundet den.
Gravatar #6 - holmen
27. nov. 2007 17:50
#5 Jeg spekulerede bare på om det gjaldt for en hel nyhed, på profilen, når man kun indsender den.
Havde overvejet om der måske skulle 2 "rene" indsendinger til at tælle 1 nyhed på ens profil.
Gravatar #7 - Derfor
27. nov. 2007 18:03
#6 For at det skal tælle på din profil skal du bare indsende en nyhed, der behøves du ikke nødvendigvis selv at skrive den. Men bare sørg for at få smidt en masse ind, det hjælper også os som skriver dem med at finde materiale at skrive om :)
Gravatar #8 - Jace
27. nov. 2007 18:59
hvis du både har indsendt og skrevet den får du selvfølgelig credit for begge ting.

Vil det sige at man får credit for 2 nyheder på ens profil?

Eller er det bare i karma-systemet at det tæller dobbelt?
Gravatar #9 - Derfor
27. nov. 2007 22:05
#8 Nej den eneste credit du får på din profil er for at indsende en nyhed. Men begge ting kan dog ses på statistikken..

http://newz.dk/om-os/statistik
Gravatar #10 - rackbox
27. nov. 2007 22:29
#9 har ret. Det figurerer ikke direkte i profilen, hvis nyheden ikke er indsendt af den person, der har skrevet den. Sorry, folks :P

En lille opfordring, dog, nu vi er ved emnet:

Når man indsender en nyhed uden at skrive nyhedsteksten, så gør det til en vane lige at skrive, hvorfor nyheden er relevant. Især, hvis nyheden ligger indenfor et mere specielt område end "mainstream-nyheder". Det gør det lidt lettere for nyhedsgodkenderen at tage fat i den, selv hvis vedkommende ikke selv har interesse/viden indenfor emnet.
Gravatar #11 - Norrah
28. nov. 2007 08:26
#5 nååå, så det er derfor?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login