mboost-dp1

Antal stemmer på hver mulighed i polls.


Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
12. okt. 2007 12:41
I den nuværende afstemning "Bedste Amigaspil?" er det P.T. 2235 stemmer.
Projekt X har fået 1% af stemmerne, hvilket svarer til 22,35 stemmer.
Jeg er godt klar over at %-angivelserne er ca. opgivelser, men jeg ville finde det informativt hvis der f.eks. stod:
Projekt X .......................................(1%)(23 stemmer)
Altså så der både var oplyst stemmeantallet i %, som det er nu samt det eksakte antal stemmer.
Jeg kan ikke forestille mig at det er ret svært at lave. Var det ikke værd at overveje?
Gravatar #2 - Spiderboy
12. okt. 2007 12:54
Det kan godt være jeg spørger dumt, men hvorfor er det interessant at vide det nøjagtige antal stemmer?
Gravatar #3 - holmen
12. okt. 2007 13:09
Jeg formoder at du spørger mig. Jeg ved det ikke.
Jeg har skrevet at det ville finde det informativt hvis det reelle antal stemmer blev "offentliggjort".
22,35 antal stemmer på f.eks. Projekt X er jo forkert, det egentlige antal stemmer ville være præcist. Derfor så jeg gerne det tal "offentliggjort". I mine øjne er det præcise antal stemmer mere informativt end et ca. tal i %.
Gravatar #4 - madsensen
12. okt. 2007 13:16
Det kan jeg ikke se ideen i, da en tal i sig selv ikke siger noget. Procenttallet er i forhold til de andre, og siger alt
Gravatar #5 - Spiderboy
12. okt. 2007 13:26
Jeg kan stadig ikke rigtig se, hvad vi skal bruge de eksakte tal til. Er det bare for at have dem?
Gravatar #6 - holmen
12. okt. 2007 13:33
#4:
Projekt X .......................................(1%)(23 stemmer)
Jeg vil jo ogaå bevare %-tallet. Jeg vil også bare gerne kende det eksakte tal, da jeg godt vil kende det præcise tal.

#5 Hvad skal vi i det hele taget bruge polls til?
Vi ville kunne bruge de eksakte tal til at se hvilke af de, i dette tilfælde 5, med færrest stemmer i % der reelt har fået færrest stemmer, såfremt de ikke har fået det samme antal stemmer.
Gravatar #7 - holmen
12. okt. 2007 13:34
Jeg vil også bare gerne kende det eksakte tal, da jeg godt vil kende det præcise tal.
Jeg må vende mig til at bruge preview.
Gravatar #8 - Spiderboy
12. okt. 2007 14:00
#6
Ah, nu er jeg vist med. Det er for, at du gerne vil se f.eks. hvilke af de 5 med 1%, der har fået færrest stemmer. I see.
Gravatar #9 - MiniatureZeus
12. okt. 2007 14:08
#1 Hvis du holder musen over kan du se det præcise antal stemmer i parantes. For dit Projekt X er der pt. 15 som har stemt på det.
Gravatar #10 - holmen
12. okt. 2007 17:02
#9 Takker, det var lige præcis de tal jeg eftersøgte.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login