mboost-dp1

SXC - wmagni
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
#6 en god grund til ikke at stole på SHG er at de ikke vil overtage ens garantier, men alligevel er så frække at sende nyhedsbreve ud til en fortsat..
#3 det må man jo formode, ikke at jeg nogensinde fandt noget derinde, som var interresant nok vs at det var demo, men var da altid sjovt nok at besøge i jagten på gode tilbud :D
#3 det må man jo formode, ikke at jeg nogensinde fandt noget derinde, som var interresant nok vs at det var demo, men var da altid sjovt nok at besøge i jagten på gode tilbud :D
De var også alt for dyre, i hvert fald i deres butik i Field's... Mange af deres ting, f.eks. software, kunne du få billigere i Fona, med i hvert fald lige så god service, også deres tilbehør til computere var ret dyrt...
Jeg har kun været i Zitech to gange. Og det var på Frederiksberg. Jeg fik en dundrende arrogant behandling. Priserne på nettet var aldrig blandt de laveste. Det kan ikke undre, at de er gået ned. (Generaliseringer er altid godt, jeg ved det. Men jeg kunne ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet over Zitech, ifm mine erfaringer med dem.)
#9 Er du sikker? Har du ikke stadig garanti på enkeltdelene via producenterne?
#9 Er du sikker? Har du ikke stadig garanti på enkeltdelene via producenterne?
#1 Jeg er helt enig. Mage til produkter som lige pludslig gør sære ting skal man kigge længe efter.
En jeg kender har/havde en Zepto bærbar som først skal varmes op inden den virker. Dvs. at den feks skal stå på en radiator eller stå i solen en times tid før den virker.
Fejlen er bundkort relateret, men koster en bondegård at få lavet.
En jeg kender har/havde en Zepto bærbar som først skal varmes op inden den virker. Dvs. at den feks skal stå på en radiator eller stå i solen en times tid før den virker.
Fejlen er bundkort relateret, men koster en bondegård at få lavet.
De havde et rigtigt stort udvalg hvilket nok også er grunden til at de lå i den dyre ende. Tiden er ved at løbe fra de store fysiske computerbutikker.
#16
Ligesom der gik noget galt, da du ratede #1 for relevant.
Det er muligt, at mange har problemer med deres Zepto computere, men deres salg fejler absolut ingenting! På deres nye serie havde de så mange bestillinger, både fra Danmark og i resten af verdenen, at de måtte delaye bestillinger op til 2-3 måneder. Der har vidst også været et par nyheder fremme angående deres rekordregnskab, i sommers. Så Zepto ryger nok ikke i denne omgang, det tror jeg i hvert fald ikke.
Ligesom der gik noget galt, da du ratede #1 for relevant.
Det er muligt, at mange har problemer med deres Zepto computere, men deres salg fejler absolut ingenting! På deres nye serie havde de så mange bestillinger, både fra Danmark og i resten af verdenen, at de måtte delaye bestillinger op til 2-3 måneder. Der har vidst også været et par nyheder fremme angående deres rekordregnskab, i sommers. Så Zepto ryger nok ikke i denne omgang, det tror jeg i hvert fald ikke.
mht. Getmore har jeg kun personligt haft gode erfaringer med dem.
Dog har min ven købt en PC fra dem med brugt harddisk hvor der bl.a. var installeret World Of Warcraft samt muligheden for at bruge en anden persons Messenger og Windows. Ydermere ville de ikke bytte computeren men tilbød ham at formatere harddisken. Han fik pengene tilbage, men deres servicelevel er dog for ringe.
Dog har min ven købt en PC fra dem med brugt harddisk hvor der bl.a. var installeret World Of Warcraft samt muligheden for at bruge en anden persons Messenger og Windows. Ydermere ville de ikke bytte computeren men tilbød ham at formatere harddisken. Han fik pengene tilbage, men deres servicelevel er dog for ringe.
Det kommer ikke som et chok for mig at Zitech må lukke. De har aldrig været særligt billige, og deres service var middelmådig i mine øjne.
Mht Getmore har jeg kun haft gode oplevelser med dem. Da jeg sidst købte computer fik jeg et MSI bundkort fra Getmore som jeg havde mange problemer med, jeg sendte det tilbage og fik pengene tilbage som jeg så købte et andet bundkort for, samme sted. Og ellers kører deres side upåklageligt og varene kommer til tiden. Deres service er ikke specielt god, men når man tænker på at de samlet set nok er markedets billigste online IT butik synes jeg nu de gør det meget godt.
Mht Getmore har jeg kun haft gode oplevelser med dem. Da jeg sidst købte computer fik jeg et MSI bundkort fra Getmore som jeg havde mange problemer med, jeg sendte det tilbage og fik pengene tilbage som jeg så købte et andet bundkort for, samme sted. Og ellers kører deres side upåklageligt og varene kommer til tiden. Deres service er ikke specielt god, men når man tænker på at de samlet set nok er markedets billigste online IT butik synes jeg nu de gør det meget godt.
#10
Sjovt, det var også netop det ord der først faldt mig ind. God service kunne måske retfærdiggøre deres høje priser, men det fik man aldrig. Min oplevelse har også været at ekspedienterne vidste nada om de produkter de solgte, og i øvrigt også var ligeglade. - Også var attituden ofte, ja, arrogant.
Så er der vel kun Multimedia World tilbage på Falkoner Allé. Dem har jeg so far kun haft gode oplevelser os?
#19,20 : Ja, imo klarer getmore sig rigtig fint lige indtil der går noget galt. Så er deres service og RMA maskinneri håbløst.
...Jeg fik en dundrende arrogant behandling.
Sjovt, det var også netop det ord der først faldt mig ind. God service kunne måske retfærdiggøre deres høje priser, men det fik man aldrig. Min oplevelse har også været at ekspedienterne vidste nada om de produkter de solgte, og i øvrigt også var ligeglade. - Også var attituden ofte, ja, arrogant.
Så er der vel kun Multimedia World tilbage på Falkoner Allé. Dem har jeg so far kun haft gode oplevelser os?
#19,20 : Ja, imo klarer getmore sig rigtig fint lige indtil der går noget galt. Så er deres service og RMA maskinneri håbløst.
...Jeg fik en dundrende arrogant behandling.
Prøv at sætte dig i personalets sted, hvordan vil du selv reagere hvis du ikke fik din løn, men stadig skulle arbejde..
#6+7 Det er da ikke underligt de ikke overtager garantierne? Og der er jo stadig garanti, det er bare gået videre til selve producenten. SHG fejler intet. Jeg vil hellere betale 100 bobs mere for et eller andet, og så være sikker på supporten er i orden, hvis der endelig skulle ske noget, ikke lige som da jeg købte fra getmore.
Men der vil sikkert ryge mange flere forhandlere og hardware/software producenter inde for det næste år.
Men der vil sikkert ryge mange flere forhandlere og hardware/software producenter inde for det næste år.
#18
og hvorfor var det indlæg så ikke relevant?
Som #22 siger, så regner zepto med et rimelig stort underskud, så ved ikke hvor du får "rekordregnskab" fra. Hvis et underskud på 7mio. kr. for et firma på Zeptos størrelse er et rekordregnskab, så er det ikke en særlig successrig virksomhed.
Selvfølgelig går de ikke konkurs bare pågrund af underskud et enkelt år. Men er alligevel noget at tænke over, at en så successrig virksomhed, som zepto er kører med underskud.
og hvorfor var det indlæg så ikke relevant?
Som #22 siger, så regner zepto med et rimelig stort underskud, så ved ikke hvor du får "rekordregnskab" fra. Hvis et underskud på 7mio. kr. for et firma på Zeptos størrelse er et rekordregnskab, så er det ikke en særlig successrig virksomhed.
Selvfølgelig går de ikke konkurs bare pågrund af underskud et enkelt år. Men er alligevel noget at tænke over, at en så successrig virksomhed, som zepto er kører med underskud.
He.. jeg er sku kun glad for at den butik lukker.. jeg har aldrig set mere ammatør akgtigt bland sammen af hardware. 2/3 dele af mine kunder har en Zitech computer og resten har en hp.. lol
#23 Hvis ikke man er tilfreds med arbejdet, så må man vel sige op. Så må ledelsen stramme ballerne og udbetale lønnen.
Man kan ikke retfærdiggøre at være totalt arrogant og nedladende overfor kunderne, fordi man ikke har fået sin løn til tiden et antal gange. Det er jo ikke kundens skyld.
Hvis man vil drive en butik, hvor priserne er x% højere end på nettet, så må man da som kunde kunne forvente en lille smule service og behjælpelighed. Det er jo det man betaler for, i stedet for at handle billigere på nettet. De gange jeg har ringet til BJ Trading eller whatever og snakket med dem, så har de været super, og jeg fik produktet til laveste pris. Hos Zitech var jeg godt gal i skralden da jeg gik, uden at have fået hjælp, og måtte bløde ekstra mange penge for det. Det hænger jo ikke sammen.
Man kan ikke retfærdiggøre at være totalt arrogant og nedladende overfor kunderne, fordi man ikke har fået sin løn til tiden et antal gange. Det er jo ikke kundens skyld.
Hvis man vil drive en butik, hvor priserne er x% højere end på nettet, så må man da som kunde kunne forvente en lille smule service og behjælpelighed. Det er jo det man betaler for, i stedet for at handle billigere på nettet. De gange jeg har ringet til BJ Trading eller whatever og snakket med dem, så har de været super, og jeg fik produktet til laveste pris. Hos Zitech var jeg godt gal i skralden da jeg gik, uden at have fået hjælp, og måtte bløde ekstra mange penge for det. Det hænger jo ikke sammen.
I taler alle sammen om Zitech som det har været de sidste par år. For 10 år siden var de kongerne inden for postordresalg (som det hed inden nettet kom til). Jeg tror at vi er mange som har købt de nødvendige løsdele til at samle en 486 eller en pentium fra Zitech.
For mig at se er problemet at de ikke har kunnet holde priserne lave nok, men samtidig er det også fordi de ikke har fornyet sig nok. Der bliver solgt forholdsvis færre desktopmaskiner, og Zitech fik aldrig gang i salget af bærbare...
For mig at se er problemet at de ikke har kunnet holde priserne lave nok, men samtidig er det også fordi de ikke har fornyet sig nok. Der bliver solgt forholdsvis færre desktopmaskiner, og Zitech fik aldrig gang i salget af bærbare...
Zitech har, for mig, altid være den sidste udvej, når jeg manglede noget i sidste øjeblik. Og min pengepung blødte efter hvert besøg, og bedte om nåde. Så jeg er ikke overrasket over at de er gået nedenom og hjem. Deres forretning i Fields har da også kun været omkring 1/4 fyldt med vare på hylderne.
Overrasket? Nej.
Overrasket? Nej.
Hvis ikke man er tilfreds med arbejdet, så må man vel sige op. Så må ledelsen stramme ballerne og udbetale lønnen.
Nu er situationen jo det, at medarbejderne på Falkoner Alle, rent faktisk allerede var opsagt inden konkurs begæringen, og oven i det havde de ikke fået deres løn, selvom de var i deres opsigelses periode.. Virksomheden er gået konkurs fordi der ingen penge til løn var lige meget hvor meget de "stammer ballerne".
Men det er korrekt, at enkelte medarbejdere var meget næsvise og ligeglade... måske fordi de viste hvad der var på vej, og det hele ragede dem en høstblomst.
#36 Jeg taler om for flere år siden, hvor personalet også var ubehjælpelige mm. Ikke om den nuværende situation med at de ikke har fået deres løn lige nu.
Desuden så står personalet først i køen til at få deres penge, når kuratoren har ageret. Dvs man starter med at sælge, hvad der sælges kan og det giver en bunke penge. Herefter begynder man at dele ud. Først til personale, dernæst til lån i banker og investorer osv. Så personalet skal nok få den løn, de bliver skyldt. Det er da klart synd for personalet, at de bliver viklet ind i det her. Men det var slet ikke det, jeg snakkede om. Jeg snakkede om, at de for år siden var umulige at arbejde med, og derfor droppede jeg at handle i Zitech.
Desuden så står personalet først i køen til at få deres penge, når kuratoren har ageret. Dvs man starter med at sælge, hvad der sælges kan og det giver en bunke penge. Herefter begynder man at dele ud. Først til personale, dernæst til lån i banker og investorer osv. Så personalet skal nok få den løn, de bliver skyldt. Det er da klart synd for personalet, at de bliver viklet ind i det her. Men det var slet ikke det, jeg snakkede om. Jeg snakkede om, at de for år siden var umulige at arbejde med, og derfor droppede jeg at handle i Zitech.
@38: Det er konkurslovens kapitel 10, som Izaaq henviser til: http://themis.dk/searchinclude/Lovsamling/Konkursl...
Vi var ude for det samme omkring Alfaview - bare ærgerligt at kurators regning opslugte hele "formuen" for konkursboet.
Jeg skal dog ikke gøre mig klog på Lønmodtagernes Garantifond og hvad den helt præcis "dækker".
Vi var ude for det samme omkring Alfaview - bare ærgerligt at kurators regning opslugte hele "formuen" for konkursboet.
Jeg skal dog ikke gøre mig klog på Lønmodtagernes Garantifond og hvad den helt præcis "dækker".
Det virkede som om der var for meget sats på eget hardware og primært nogle top-mærker som ingen har råd til.
Deres priser var i øvrigt også totalt forrykte....
Jeg kan kun sige at jeg ikke er ked af at se dem bukke under. At det desværre går ud over flere folk er selvfølgelig hammer ærgeligt.
Måske åbner nogle af de folk op for nogle nye butikker, og kommer med nogle bedre resultater ud fra deres erfaringer.
Deres priser var i øvrigt også totalt forrykte....
Jeg kan kun sige at jeg ikke er ked af at se dem bukke under. At det desværre går ud over flere folk er selvfølgelig hammer ærgeligt.
Måske åbner nogle af de folk op for nogle nye butikker, og kommer med nogle bedre resultater ud fra deres erfaringer.
Var dernede for 4-5 måneder siden på falkoneer alle, var på jagt efter en crt skærm (gaming), spurgte om de tilfældigvis havde nogen liggende. Fik et koldt grin og et "jaja selvfølgelig dem har vi masser af!" hvorefter jeg fik "duh" og løftede øjenbryn. Arrogance var sjovt nok også det første der faldt mig ind.
Hvorfor er der ingen der nævner MM Vision? De støtter gaming kulturen, har gratis levering og et produktudvalg der lige præcis matcher de bedste komponenter for tiden, i stedet for at bruge penge på at have et lager der er unødvendigt stort.
#47 > Det er godt nok ærgeligt, men sådanne mennesker er der mange af herhjemme, jeg har godt nok ofte skulle rette på ekspedienter der decideret løj til andre kunder.
#47 > Det er godt nok ærgeligt, men sådanne mennesker er der mange af herhjemme, jeg har godt nok ofte skulle rette på ekspedienter der decideret løj til andre kunder.
På en måde er jeg en smugle ked af at Zeitech er gået ned med man og mus de købte i sin tid Unipro som jeg var en del af i en del år
Så det er med blandet fornøjelse, at jeg se dem gå under.
Og hvad angår EDB Branchen har den det ikke nemt, i mange år, og hvis man spørger mig bliver de næste år nok heller ikke gode med dyb dyb resesion i hele verden, skyldet et par aktiehandler som ikke kan slå is i blodet.
Samt en del aktie / Investore som ikke kan læse mellem linierne og se at der er noget der er helt galt med et firma der har over 900% i indtjeningen i forhold til andre firmaer, som politiet har sagt igen og igen,
Satema det klogeste udtryk, så hvad angår folk som Hr Nesbygaard og andre der har invisteret helle deres opsparing i IT Factory, og nu grader snot i dags pressen har jeg ikke noget medlidenhed det er simpelthen grådighed i alle dens grimme afskygninger, og nu smager de på Kama i stedet.
Så det er med blandet fornøjelse, at jeg se dem gå under.
Og hvad angår EDB Branchen har den det ikke nemt, i mange år, og hvis man spørger mig bliver de næste år nok heller ikke gode med dyb dyb resesion i hele verden, skyldet et par aktiehandler som ikke kan slå is i blodet.
Samt en del aktie / Investore som ikke kan læse mellem linierne og se at der er noget der er helt galt med et firma der har over 900% i indtjeningen i forhold til andre firmaer, som politiet har sagt igen og igen,
"Hvis det er for godt til at være sandt, så er det nok ikke sandt."
Satema det klogeste udtryk, så hvad angår folk som Hr Nesbygaard og andre der har invisteret helle deres opsparing i IT Factory, og nu grader snot i dags pressen har jeg ikke noget medlidenhed det er simpelthen grådighed i alle dens grimme afskygninger, og nu smager de på Kama i stedet.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.