mboost-dp1

unknown

WoW TBC: Hurtigst sælgende computerspil

- Via BetaNews - , redigeret af peter_m

Sidste uge udkom udvidelsespakken The Burning Crusade til World of Warcraft. Den har fansene taget godt imod fortæller Blizzard Entertainment og således beretter firmaet om, at 2,4 millioner kopier af spillet er blevet solgt indenfor de første 24 timer.

Det gør World of Warcraft til det bedst sælgende spil nogensinde i både Europa og Nord Amerika. 1,2 mio. kopier blev solgt i Nord Amerika og 1,1 mio. kopier blev solgt i Europa. Succesen af spillet er kommet bag på selv Blizzard og i dag er der godt 8 mio. spillere, hvilket gør det til verdens største MMORPG i historien.





Gå til bund
Gravatar #1 - nb
24. jan. 2007 08:28
Det er jo også bare lidt sjovt.
Gravatar #2 - Odin
24. jan. 2007 08:31
"Succesen er spillet er kommet bag på selv Blizzard og ..."
Find selv fejlen :p

Bortset fra det kan man naesten kun sige at det er den vadeste spildesigners droem der gaar op opfyldelse
Gravatar #3 - guybursh
24. jan. 2007 08:35
#2
"Bortset fra det kan man naesten kun sige at det er den vadeste spildesigners droem der gaar op opfyldelse" .... find selv fejlen ? :D .. heh .. ej spøg til side ..

Men igen forstår jeg godt spillerne, må være trist når dem man spiller med kan rende rundt steder man ikke selv kommer til at se ...
Gravatar #4 - NeoNmaN
24. jan. 2007 09:05
WoW er et nice nok game, man skal bare passe på man ikke lever sig for meget ind i det :)
Gravatar #5 - Thalion
24. jan. 2007 09:10
Udvidelsen er genial, men man kan altid kritisere Blizzard for noget..

Glæder mig helt til jeg får min Blood Elf Mage op på lvl 70 :-D
Gravatar #6 - es-web.dk
24. jan. 2007 09:10
Jeg har selv spillet WoW og brugt rigtig mange timer på det, men stoppede da det var ved at gå ud over min skole gang og min uddannelse. Jeg kender flere som bruger alt deres fritid på at spille og tilside sætter familie og venner for at spille.

Men hvem tager lige ansvar for når det er at man bliver så afhengi af spillet at man ikke kan tænke på andet og man til side sætter alt andet?

Jeg siger ikke at der er noget forkert i at spille men der er noget forkert i at lade spillet blive ens liv.
Gravatar #7 - Bundy
24. jan. 2007 09:13
Yeah, BC er fedt nok.
Der er rigtigt, der er mange der lader det gå ud over familie, venner, liv, men der er altså også mange som er velfungerende folk samtidig med. Jeg spiller selv en del wow, og det eneste det går ud over, er at jeg aldrig får spillet noget andre spil :(
Gravatar #8 - nolife
24. jan. 2007 09:13
Jeg giver jer helt ret. Det er et genialt spil, og selv har jeg over 60 dages game time på min human rogue. Elsker selve spillet, men det har haft sin tid som toppen i mit liv :P

Men folk ender med at gå for meget op i det, og jeg har da også selv været afhængig ^^ Men nu er det lettere for mig at logge af og være sammen med kæresten :P

Spillet er stadigvæk det bedste til dato, men Blizzard har noget at lære om behandling af deres "kunder"...
Gravatar #9 - tech_talk
24. jan. 2007 09:20
Jeg har spillet WoW siden udgivelsesdagen tilbage i februar 2005 og fik naturligvis TBC dagen (eller midnat) da den kom. Der var en kø på omkring 200 mennesker i Aalborg. Det var også en rekord i sig selv :P

#8 Jeg har aldrig haft problemer med Blizzards kundeservice eller ingame service af Gamemasters, i de snart 2 år jeg har spillet.
Gravatar #10 - ice2001
24. jan. 2007 09:29
#9 har også spillet siden beta, vil give #8 ret, deres måde at behandle kunder på er ikke lige frem noget de skal være stolte af.

hvis vi ser bort fra ingame problemer/class problemer m.m.

CE versionen af tbc, for at få det ingame pet der følger med, skal du istedet for at indtaste en kode ingame, sende et brev med indehold fra CE æsken til frankrig fordi de ikke checkede om det virkede. tror ikke der er ret mange andre firmaer der sige til kunder hvis i vil have hvad i betalte for, så send lige et brev til xxx land for egen regning
Gravatar #11 - Nonamefx
24. jan. 2007 09:29
#9 Hvis du ikke har oplvede fejl har du ikke spillet WOW
har du måske nogen siden loggede ind på deres EU site når det er store patch dag?

Har du nogen siden fået fat på en GM om Søndagen? (luksus problem jaja)

Jeg har selv været med siden dag 1 for ikke at snakke før dag 1 da jeg var heldig at være med i US PREopen beta eller havd det nu hed. hvis det skal bruges som noget som helts historisk aggument.

WOW er Flot,imponerene verden, spillet fungere, måske det bedste spil nogen siden ja. men det syndes jeg bestet ikke man kan sige om mange af deres services..

TBC: Har jeg ikke selv købt jeg valgte at ligge min WOW liv på hylden. Det kribler da i fingerne når jeg ser mine venner spille TBC, MEN når jeg samtidig kan se at mange af dem snart eller har Dinge(r)(t) 70 er jeg fanme glad!

TBC er flot.. men... nu har jeg set det. Det her er IMO.


Stavefejl er jeg ret ligeglad med..
/ME OUT
Gravatar #12 - iluka
24. jan. 2007 09:29
Listen over MMORPG'er der har hævet level-cap for at skabe mere indhold og dermed fastholde gamle spillere er lang. Det tridste er at det eneste det giver er en uges ekstra spilletid før man når den nye level-cap, og så er man tilbage ved udgangspunktet.

Det er en udfordring for MMORPG'er at lave indhold der fortsat er sjovt når man når højeste level. Blizzards indfaldsvinkel til det har været at erstatte level-grinding med item-grinding, den syntes jeg desværre er endnu mere røv syg end level-grinding.

Men WoW har success, så det Blizzard gør er rigtigt for deres spil, og tillykke med det. Det er da også meget sjovt i begrænsede mængder.
Gravatar #13 - Daffy
24. jan. 2007 09:31
Er jeg den eneste der har svært med at skifte mine >hard earned< epixx ud med grønne og blå items?? >_<
Gravatar #14 - Bundy
24. jan. 2007 09:37
#13: nope, derfor jeg valgte at skifte min epic lock ud med en "frisk" 60 priest - Så vælter der bare nyt og bedre shit ind :)
Gravatar #15 - chrisjon
24. jan. 2007 09:38
#13
Hehe, det er også en af de ting som jeg syntes er ret lamt, at der er kommet så mange nye items, der simepelthen ødelægger alle de gamle items, og alt hvad man kunne lave før i tiden, ting der er fra før tbc, er intet værd idag.

Selvom at de er betydeligt mere svære at skaffe, desuden er det også blevet latterligt nemt at skaffe tons af cash i spillet, og ved det nye tbc, skal man bare queste til lvl 70, og man kan snildt få 100 G om dagen bare fra quests, man completer.

Og jeg kunne nemt forstille mig at spillet ikke er ret sjovt mere for dem som ikke har Tbc.
Gravatar #16 - -N-
24. jan. 2007 09:42
#12 Det gør som ikke mig ret meget at nå lvl cap så længe der er noget at lave. Pt. er der ikke det vilde at se til TBC som lvl 70, så personligt har jeg alt andet en travlt med at nå lvl 70. Der må gerne komme lidt flere instances inden det sker for mit vedkommende. Indtil da, vil jeg hellere fløge historien i questen bedre. Det giver unægteligt spillet noget mere værdier.
Gravatar #17 - fidomuh
24. jan. 2007 09:44
#12

Item-grinding er et vel-proevet og ganske successfuldt stunt for Blizzard..

Diablo2 har overlevet paa det i utroligt mange aar..

Problemet i WoW er mere det faktum at de fleste items er for "nemme" at skaffe.. Det kraever bare tid..

Tid > skill = kedeligt ;)

#13

Saavidt jeg har forstaaet saa kan man fx med Naxx gear tage Naxxramas igen, og faa bedre loot?

Eller noget i den stil :)
Gravatar #18 - Daffy
24. jan. 2007 09:48
#17
Du kan sætte instancen til Herotic og derved få andet loot. Ved dog ikke om det gælder pre TBC instances?
Gravatar #19 - qazomann
24. jan. 2007 09:48
fatter ikke om men gider spille det.
hvad gør WOW bedre en fx diablo.
spil selv meget diablo dengang men nu har WOW jo overtaget market inde for rollespil.

håber at der snart kommer noget andet rollespil ind og skubber til WOW.
Gravatar #20 - tech_talk
24. jan. 2007 09:54
#11 Jo, jeg har oplevet fejl. Jeg ved godt deres hjemmeside er praktisk umulig at komme ind på, når det er patch dag. Og nej, jeg har aldrig haft brug for at snakke med en GM på en søndag.

Men jeg har ikke haft så mange problemer, at jeg synes det ikke er værd at spille. Det er småting.

Jeg ved ikke om jeg bare er heldig, men jeg er godt tilfreds med Blizzard og WoW, selvom jeg spillede på en server der havde meget lag (er migrated til en frisk ny server).
Gravatar #21 - tech_talk
24. jan. 2007 09:57
#18 Heroic mode gælder kun TBC instances.

#19 Har du overhovedet spillet WoW? Ellers synes jeg din kommentar er lidt irrelevant. Der skal meget til at skubbe til WoW. Det er det mest vellykket MMORPG til dato.
Gravatar #22 - iluka
24. jan. 2007 10:00
#17 det kan naturligvis være at du helt selv er kommet frem til det, og så må du undskylde. Men pointen om Time invested > personal skill stammer måske fra denne artikel: http://www.gamasutra.com/features/20060222/sirlin_...

Det er også derfor jeg tror at WoW tiltrækker så mange teenagere og frastøder dem af os der har prøvet andre og mere avancerede MMORPG'er. Det eneste der skal til hvis man vil være sej er at spille meget, så skal man nok nå level-cap og "item-cap". Så kan man vinde i pvp. I andre spil (Guild Wars f.eks) er udstyr og level ret underordnet, her er det personal skill der tæller, og der er der ikke mange teenager :)

Læs artiklen, det er spændende lænsning. Så kan man være enig eller ej, men den giver stof til eftertanke.
Gravatar #23 - ice2001
24. jan. 2007 10:09
#22 det kræver så også en pæn del teamwork og strategi for at komme langt indenfor wow universet, selvfølgelig er der grinding og pvp.
wow bliver kedeligt når der ikke er flere udfordringer tilbage, når man har dræbt alt i naxx, mister de fleste i store guilds interessen for at spille indtil noget nyt kommer
Gravatar #24 - tech_talk
24. jan. 2007 10:14
#22 Jeg har spillet sammen med mange i WoW, som har noget godt gear (T1, T2 f.eks.), uden at have gode personal skills. Det kan man tydeligt se. I vores guild tillader vi ikke teenagere (under 18 år), da vi mener at modenhed og personal skill (samt udviklingen og forståelsen af spillet) er vigtig. Det er der mange teenagere der ikke helt forstår.

Hvis du ikke har gode spillere med dig, så kan du heller ikke få godt gear (bortset fra PvP). Men heldigvis er dungeon gear bedre :)
Gravatar #25 - fidomuh
24. jan. 2007 10:26
#24

Problemet er vel bare at det reelt ikke kraever "skill" at blive god i WoW? :)

PvP er det eneste som reelt kraever skill, raids og lignende kraever bare at man ikke er direkte dum :P

#22

Har laest artiklen foer, og han underbygger en helt masse af mine pointer.. Selvfoelgelig er visse spil noed til at vaere delvist baseret paa tid, netop for at udviklerne har nemmere ved at holde fast i folk..

Se fx EVE-online.. Der kraever det store maengder af indblik i spillet for at overleve i 0.0.. Men det kraever samtidigt tid at laere at flyve store skibe, bruge specielle vaaben og saadan..

Tilgengaeld kraever EVE "real-time" fremfor in-game tid ..
Dvs man kan sagtens spille EVE uden at gaa in-game for andet end at saette sin skill training.. Og saa kraever det blot at man har forstaaelse for krigsfoersel foer man bliver god til PvP .. :)
Gravatar #26 - BranDBorG
24. jan. 2007 10:36
Ikke for at lave flamebait eller noget...
Men kan i ikke lige rette nyheden til:
Den har fansne taget godt imod
Den har fansene taget godt imod

Succesen af spillet er kommet bag på
Successen af spillet er kommet bag på

Det var et par stavefejl og så er der også lige en sætning som nok skal omformuleres:
hvilket gør det til verdens største MMORPG i historien
hvilket gør det til verdens største MMORPG.

Derudover spiller jeg også selv wow og syntes også TBC er rigtig fedt, glæder mig til min Blood Elf mage kommer op på et level, hvor PVP og instances bliver rigtig sjovt :)
Gravatar #27 - Alw
24. jan. 2007 10:50
Det med at man tjener tonsvis af gold, det er ikke noget problem, da ting er blevet væsentligt dyrere. Epic nethermount koster fx. 5k og det tager alligevel lidt tid at få skaffet.
Gravatar #28 - ejunkey
24. jan. 2007 11:07
Jeg var en af de heldige som var med fra de første spæde skridt af wow betaen hvor alle folk rendte rundt og var newbies og løste gåder sammen og rapporterede bugs osv.

Det var en oplevelse at se de nye landskaber udforme sig som betaen udvikledes.

Så kom release og alt var bare perfekt. Vi havde skabt os et guild af beta spillere og vi kom hurtigt igennen MC og BWL - men så skete indtoget af "yngre" spillere.

No offence, men det har ødelagt alt for mig. De brede publikum af spillere der stort set ikke burde befærde sig online, købte spillet, for slet ikke at tale om exploits, goldfarmers og jeg kunne blive ved. Et sandt hype af nørder der udmåler deres private dele i form af pixels.

Hvor blev spilglæden af? Hvor blev sammenholdet af?
I min tid med mmorpg's har det her spil udviklet sig til et rædselsscenarie.

I min 8-årige tid med mmorpg's er WoW blevet til klart den største sandkasse med børn der kappes om at bygge det største sandslot.
Gravatar #29 - RMJdk
24. jan. 2007 11:24
Det er jo ikke alle der grinder løs hverken af item eller level. Jeg er selv startet på en helt ny character og tager det stille og rolig. Bliver vel til et par timer hveranden dag. Det er ikke alle der grinder løs for at blive level 60 - 70 på et par uger.

Men ja nogle gør. Den første ramte level 70 på under 28timer efter udgivelsen af TBC. men sådan er der jo nogle der spiller.

#28 Lyder som om du skulle prøve en RP server i Wow. Man behøver ikke være hardcore RP spiller eller noget. Der er bare næsten ingen småbørn, bots og sådan..
Gravatar #30 - The_Real
24. jan. 2007 11:42
#26
Hvis du vil påpege stavefejl, så check lige med din retskrivningsordbog først.

Det staves: succesen.

Link to online udgaven af retskrivningsordbogen:
http://www.dsn.dk/cgi-bin/ordbog/ronet?S.x=0&S...
Gravatar #31 - fennec
24. jan. 2007 11:50
#29
Vi er flere der har hørt historien om en Horde, der nåede lvl 70 på 28 timer. Jeg er dog utrolig skeptisk over for historien. På den server jeg spiller på, var top guilden online i 24 timer i streg, og de nåede kun at få en priest til lvl 63. Jeg tror ikke engang, at en mand kan nå at slå så mange dyr ihjæl på 28 timer, at han kan nå at få alle de XP det kræves.

Den eneste måde jeg kan forstille mig, det er sket, er hvis han har haft en gruppe med sig (som han ikke var i gruppe med). Han laver "first hit" også går de alle på dyret. Han får dermed alle XP selv.

Desuden var det nye land overrandt af folk, så der må have været respawn ventetid.
Gravatar #32 - kireru
24. jan. 2007 11:58
Vil da mene der er andre spil(ikke mange) der har solgt mere end 8 mio. Så at sige WoW er det "bedst sælgende spil", passer vel ikke helt. Kan jo fortolkes til at "bedst sælgende spil", indefor en vis tidperiode - men jeg læser det som mest solgte ever!.
Gravatar #33 - Mion
24. jan. 2007 12:02
har lidt et par meninger

først #6.

Hvorfor skal andre holdes til ansvar for nogle folks tendenser til at overforbruge ting.
Jeg er så træt af at alle andre har skylden, og at nogle (ikke dem selv) skal tage ansvar for disse typer, folk må kigge på sig selv, og tage sine egne valg, hvis samfundet hele tiden skal vælge for dig, så skaber man da aldrig sin egne meninger om ting.
Der er folk der spiller for meget, folk der spiser for meget, folk der ryger for meget, folk der kører for meget and so on. ryger er blevet gjort ulovligt mange steder, fordi det skader andre. det er jo så det.

Men skal man leve i et samfund, hvor alkohol er styret, pga der er en masse af folk der ikke kan finde ud af at drikke i doserede mængder, og der er 1 times cap på WOW fordi nogle synes det er livet at sidde derinde 20 timer i døgnet.
Folk må sgu lade være være med at tude over hvad de selv laver, man styrer trodsalt sine egne handlinger, og de allerværste er de "frælste" som går og prædiker det.

vi ender som i USA, hvor folk sagsøger firmaer fordi de er blevet fede af deres fede mad, netop fordi de mener det er ANDRES skyld. man må da tage ansvar for sig selv.

købt wow som nyt har ialt haft 30 timers gametime, hvilket når man tænker på spillet er over 1 år gammelt er intet. (nok lidt dumt at betale 80 kr om mdn for abon, men hvad)

til det andet.

Rekorden var 28 timer fra lvl 60-70. hmmm for en hardcore gamer, som ikke har holdt pauser, og som har fået hjælp af et crew til at tappe modstandere, og så de slagter dem for at han får XP, for det første er det snyd, så som alm spiller ville det ikke kunne lad sig gøre. for det andet.. 28TIMER.. for 199krs spil, jeg gav 500kr for Gears of war, spille tiden er vel kun 12-14 timer før jeg har gennemført det spil, så det er da ikke at klage over.
Gravatar #34 - amelsen
24. jan. 2007 12:21
Jeg har spillet WoW selv også... stoppede efter vi havde whacket Ragneros første gang.. pludselig gik det op for at spillet ikke er andet end et 'mindless grind game' uden nogen ordentlig struktur eller rød snor.

PvP er komplet meningsløs, og er et totalt grind for ranks...

Og lad os nu være ærlige... spillet er strukturet så man skal:

Vandre rundt i startområde, smadre diverse mobs, samle æbler, haler, amuletter, yada yada yada... og mens man gør det stiger man i level.

Herefter kan man komme til et nyt område.. hvor man gør præcist det samme. Kom med noget pels, nogle knogler, nogle bracers, nogle blah blah, og så videre og videre og videre.....

Og dette fortsætter i 60 levels.

Derefte skal man til at grinde reputation for at få de fede recipies....

Og hvad originalitet har de så bragt til BC? Not a fricking shit... andet end at man skal ud og grinde ENDNU en gang for at få flere levels...

Boooooooring.

Jeg har været i utallige beta'er, spillet næsten samtlige MMO's på markedet, og det eneste spil som er på markedet der har skiller sig ud med komplexitet, funktionalitet, balance mellem casual/power gamers og variation er.....

... EVE Online.

... og det er heldigvis så komplekst at man slipper for langt størstedelen af de umodne teenagere som syntes det er fedt at snakke 'l337' og smide 'fuck', 'crap', 'dick' osv. ind i hver anden sætning...

.. just my two cents.
Gravatar #35 - DarX
24. jan. 2007 12:21
Det er sgu da klart når det er en extension til verdens mest spillede spil -.- man burde kunne regne sådan noget ud, hvem fik credit for den nyhed? o.O
Gravatar #36 - Hoopstar
24. jan. 2007 12:24
#31 Vil så mene det var en Ally Mage der kom først på de 28 timer.. og ja.. han havde hele guild til at hjælpe ham, hvor han first hittede dem og de nakkede dem bagefter og de har så spillet muligvis 28 i træk hvor guilden så stille og roligt har skiftet folk ud som mente at nu havde de bidraget med deres og så kom nye til..

http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=35347
Faction Alliance
Race Gnome
Class Mage
Country France
Language English
Gravatar #37 - fjols
24. jan. 2007 12:58
#34: Men alt det "mindless grinding" er jo sjovt :)
Gravatar #38 - one
24. jan. 2007 13:31
#34
Jeg ved ikke om du kender nogle computerspil, hvor man skal lave noget nyt hele tiden.

FPS:
Skyd eller dø, måske et enkelt puzzle eller 2.

Strategi:
Skab en base, få penge. Bliv smadret, lav ny base, angrib.

osv.

Jeg ved selvfølgelig at dette er en stærkt forsimplet version af spillene, men det er din også af WoW. WoW er ikke bedre på nogen måde nej, men der er mange flere muligheder end det. BTW. så er PVP-systemet blevet rettet og Ranks er ude.
Jeg vil gerne give ret i at spillet ikke er balanceret i forhold til Tid > Skill... Men du kan ikke forvente at blive belønnet med epics for at holde en uges pause. WoW er et samfund med ulighed lige så vel som alle andre samfund. Hvis du kæmper tager en uddannelse og er en smule heldig, så er chancerne for at få et godt job med flere penge også større. Lige så vel ser det ud med WoW, jo mere tid du spændere, des bedre items kan du få. Så må du bare vurdere hvad du synes er sjovest.. Være imba i WoW eller IRL. Jeg vælger personligt IRL. Men med alt det sagt, så synes jeg stadig WoW er et sjovt spil, og TBC er en rigtig god udbyggelse... :)
Gravatar #39 - Cloud02
24. jan. 2007 13:51
#38
Når vi snakker multiplayer delen af både FPS og RTS så er der variation fra spil til spil.
End game WoW har ingen variation og er "mindless grinding". Du tager en af de 5 instances der er, og tager dem igen og igen osv.
Gravatar #40 - Nklj
24. jan. 2007 14:06
#34 & #39
Arh come on... det er lige langt nok at gå i forhold til at simplificere det... sådan kan man jo sige om ALT!

wow er "mindless grinding".. CS, skal du bare dræbe eller blive dræbt i de samme baner igen og igen, og det samme gælder vel for næsten alle i den genre.
og vil give #38 ret i at Strategi er at skabe en base osv.
Selv i sportens verden; løb til modstanderens mål og skyd, scor eller løb tilbage...

Syns jeg sq ikke helt er et godt argument, for at kritisere WoW

Spiller selv wow, og har efterhånden gjort det længe og jeg (lissom 8 mill andre nok vil give mig ret i), syns at TBC er en rigtig god Expansion
Gravatar #41 - Cloud02
24. jan. 2007 14:21
#40
Jeg har ikke simplificeret sådan som du gør det med din analogi med sport. I hvert spil af fps, rts, fodbold er der variation, der foregår noget forskelligt fra spil til spil.
I end-game WoW er det de samme instances der skal køres igennem, eller også er det de ssamme mobs der skal farmes.

End-game WoW mangler variation, jeg skal ikke kunne kommentere om battlegrounds har ændret på det, da jeg stoppede med WoW før/omkring det kom.
Gravatar #42 - tech_talk
24. jan. 2007 14:36
#25 Så har jeg mødt mange som er direkte dum :P hehehe
Gravatar #43 - technomulen
24. jan. 2007 15:17
så mange som disser blizzard og wow..
men det vel ik for sjov der er op til 8 mil wow spillere i verdenen.
spillet er godt face it.. at der kunne være mange flere ting i spillet ... sikkert.. men syntes stadig det er stort og flot og har et fedt gameplay
Gravatar #44 - ziphnor
24. jan. 2007 16:11
Der må være noget galt med mig, jeg kan slet ikke se charmen i MMORPGs :) Det kan være jeg er ved at blive gammel, men hvad er det sjove i en verden hvor ALLE er helte? Gør det ikke plottet (hvis der et?) lidt tyndt?

Jeg er en stor fan af 'klassiske' SP RPG'er som Baldurs Gate serien, PlaneScape torment, Fallout serien, KOTOR serien og Neverwinter Nights II. Med så vilde salg på MMORPGs kan jeg god frygte lidt at der ikke bliver lavet flere gode single RPG spil.

Hvis det skal være multiplayer RPG, så vil jeg sgu hellere spille med Neverwinter nights med en lille gruppe mennesker og en menneskelig DM til at holde gang i tingene.
Gravatar #45 - BuFFer
24. jan. 2007 16:28
Det lydder da godt
- nu må de have samlet en sjat penge til at fortsætte med udviklingen af 'StarCraft 2' :-D
Dén vil jeg se frem til !

wow siger mig btw ik en skid ... gabende kedeligt. zzz.
-.-
Gravatar #46 - Cloud02
24. jan. 2007 17:33
#43 technomulen:
Hvem disser da WoW ud over #19 ?
Gravatar #47 - whoami
24. jan. 2007 18:10
Det er sjovt at alle siger WoW/WOW/wow hvordan det nu skal stå er det største online spil nogensinde, altså som jeg husker det har jeg set txt baseret rollespil med omkring det samme antal brugere.
Og hvis vi husker lidt klart efter hva så med Ultima Online(UO) har selv spillet det, og det eksisterer stadig og har stadig en hel del spillere på official shards, samt at der er flere shards end man kan tælle tilgængelige på nettet som er gratis, jeg vil mene det er en større succes end WOW men da det er gammelt i øvrigt også ejet af Sierra, ønsker de det jo nok ikke nævnt... bare min mening
PS: HAR ALDRIG OG VIL ALDRIG SPILLE WOW hate me or not thats how i am
Gravatar #48 - I.F.F.
24. jan. 2007 19:50
UO kraevede pvp skills.
Gravatar #49 - TonyMontana
24. jan. 2007 21:49
Jeg vil have AK47 istedet for et sværd og en Lowrider istedet for en hest... Jeg vil tjene penge på kællinger og røverier istedet for at samle objekter der kan en eller anden magisk ting.. Jeg vil have hele verden 1:1 som min legeplads istedet for at rende rundt i noget der ligner noget fra ringenes herre...

Når den tid kommer, vil jeg for alvor spille online.
Gravatar #50 - BloTon
24. jan. 2007 21:52
#31 det havde han også, der var et tidspunkt hvor de var over 35 til at booste han charecter
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login