mboost-dp1

Nintendo Inc.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
#50:
Nu siger at du Wii er besværlig at udvikle til...
Det der er besværligt er hvis man skal portere spil fra/til konsoller der er markant anderledes end Wii, ikke udvikling af Wii-spil som sådan. Så siger du egentlig også selv.
Men at udvikle et spil til Wii skulle være noget nemmere end fx til PS3, grundet simplere hardware osv. (finder gerne nogle links hvis jeg skal :)).
Nu siger at du Wii er besværlig at udvikle til...
Det der er besværligt er hvis man skal portere spil fra/til konsoller der er markant anderledes end Wii, ikke udvikling af Wii-spil som sådan. Så siger du egentlig også selv.
Men at udvikle et spil til Wii skulle være noget nemmere end fx til PS3, grundet simplere hardware osv. (finder gerne nogle links hvis jeg skal :)).
#51 Det er en Gamecube 1.5 , de 0.5 er måske lidt flot sagt. 1.2 kunne næsten dække over den forbedring der er i forhold til Cube.
Gamecuben var i forvejen pretty bad og umiddelbart overvurderet i forhold til PS2 og XBOX.
Read all about it:
http://blog.newsweek.com/blogs/levelup/archive/200...
Den primære upgrade er en "bedre" CPU ved en højere clockfrekvens og den samme GPU ved 50% mere hastighed. Og så er hukommelsen på amazing 88MB vs den gamle på 40MB
Gamecuben var i forvejen pretty bad og umiddelbart overvurderet i forhold til PS2 og XBOX.
Read all about it:
http://blog.newsweek.com/blogs/levelup/archive/200...
Den primære upgrade er en "bedre" CPU ved en højere clockfrekvens og den samme GPU ved 50% mere hastighed. Og så er hukommelsen på amazing 88MB vs den gamle på 40MB
#51
det 53 sagde.
Du siger jeg skal prøve nogen Wii spil. giv mig et spil som kan sammenlignes med f.eks Mass Effect, eller Halo 3?
Der er TP som er et møgspil sammenlignet med WW, og så Metroid, men jeg har aldrig kunnet lide FPS metriod spil.
Wii har bare ikke særlig mange gode titler endnu!
det 53 sagde.
Du siger jeg skal prøve nogen Wii spil. giv mig et spil som kan sammenlignes med f.eks Mass Effect, eller Halo 3?
Der er TP som er et møgspil sammenlignet med WW, og så Metroid, men jeg har aldrig kunnet lide FPS metriod spil.
Wii har bare ikke særlig mange gode titler endnu!
#43 Hvor står der i den artikel at folk køber den istedet for et spil Matador?
#53 Du aner tydeligtvis ikke hvad du snakker om. GC var væsentligt kraftigere end PS2, hvilket bl.a. resulterede i at cut-scenes i Resident evil 4 var prerenderede på PS2'en, hvor de var "ingame" på GC.
Det virker åbenlyst at du bare er her for at trolle. At Wii hardware mæssigt måske kun er 1,5 GC, kan aldrig blive til 10 år gammel hardware.
#53 Du aner tydeligtvis ikke hvad du snakker om. GC var væsentligt kraftigere end PS2, hvilket bl.a. resulterede i at cut-scenes i Resident evil 4 var prerenderede på PS2'en, hvor de var "ingame" på GC.
Det virker åbenlyst at du bare er her for at trolle. At Wii hardware mæssigt måske kun er 1,5 GC, kan aldrig blive til 10 år gammel hardware.
#48
Hvis man skal være lige glad med god grafik, så find du din Atari frem, når nej den kommer jo ikke med en Wii mote!
Det vigtigste for mig i spil er underholdning, men tingene er mindre underholdende for mig når jeg er vandt til at tingene ser flottere ud, ligesom med mad, hvis jeg er vandt til gourmet mad, så gider jeg ikke spise rosenkål dagen lang.
Hvis man skal være lige glad med god grafik, så find du din Atari frem, når nej den kommer jo ikke med en Wii mote!
Det vigtigste for mig i spil er underholdning, men tingene er mindre underholdende for mig når jeg er vandt til at tingene ser flottere ud, ligesom med mad, hvis jeg er vandt til gourmet mad, så gider jeg ikke spise rosenkål dagen lang.
#55
jeg nævnte ikke at der stod noget om det i artiklen, men der stod hvorfor nintendo ikke er en god konsol for third party devs.
Angående de 10 år gamle hardware, hvornår købte du sidst en 733mhz PC med 88mb ram?
Men ja, GC var den konsol med det flotteste spil overhovedet last gen (RE4) de bliver Wii bestemt ikke.
jeg nævnte ikke at der stod noget om det i artiklen, men der stod hvorfor nintendo ikke er en god konsol for third party devs.
Angående de 10 år gamle hardware, hvornår købte du sidst en 733mhz PC med 88mb ram?
Men ja, GC var den konsol med det flotteste spil overhovedet last gen (RE4) de bliver Wii bestemt ikke.
#55 Ja det gør der, men det var ikke det jeg bedte om dokumentation for.
Cirka sidste gang jeg mødte nogen der troede frekvens var det der afgjorde hvor hurtig en computer var. Bluegene består af 700mhz PPC cpu'er, et det så også 10 år gammel hardware?
Nej det gør den ikke, men måske bliver den konsollen med det mest underholdende spil.
Cirka sidste gang jeg mødte nogen der troede frekvens var det der afgjorde hvor hurtig en computer var. Bluegene består af 700mhz PPC cpu'er, et det så også 10 år gammel hardware?
Nej det gør den ikke, men måske bliver den konsollen med det mest underholdende spil.
#53, #54
Hvor kommer det med 10 år gammelt hardware ind i billedet? Så vidt jeg husker blev GC ikke releaset i 1997. Og nu skal du ikke begynde at rode PC specs ind i billedet, det er overhovedet ikke det samme.
Og fuck nu af med de versionsnumre. Ellers begynder jeg at angive X360 og PS3 innovations- og nytænkningsniveau i versionsnumre. Og det vil blive første gang i historien at et versionsnummer bliver lavere end det forrige.
#56
Jaja, når du siger "vigtigste for mig i spil er underholdning", så står det i skarp kontrast til dine øvrige udtalelser.
Hvor kommer det med 10 år gammelt hardware ind i billedet? Så vidt jeg husker blev GC ikke releaset i 1997. Og nu skal du ikke begynde at rode PC specs ind i billedet, det er overhovedet ikke det samme.
Og fuck nu af med de versionsnumre. Ellers begynder jeg at angive X360 og PS3 innovations- og nytænkningsniveau i versionsnumre. Og det vil blive første gang i historien at et versionsnummer bliver lavere end det forrige.
#56
Jaja, når du siger "vigtigste for mig i spil er underholdning", så står det i skarp kontrast til dine øvrige udtalelser.
#54
det er heller ikke alle der synes at fps spil er så fucking spændende i det lange løb...
det er heller ikke alle der synes at fps spil er så fucking spændende i det lange løb...
#62
Hvis en kraftig processor giver andre ting en grafik, bl.a bedre A.I og physics.
Graphic betyder noget for underholdnings værdien i et spil, en ny kontroller betyder ikke for mig at spillene ikke behøves blive flottere.
Nintendo kunne snildt have udgivet Wii mote til GC. Spillene ville omtrent have været de samme.
Hvis en kraftig processor giver andre ting en grafik, bl.a bedre A.I og physics.
Graphic betyder noget for underholdnings værdien i et spil, en ny kontroller betyder ikke for mig at spillene ikke behøves blive flottere.
Nintendo kunne snildt have udgivet Wii mote til GC. Spillene ville omtrent have været de samme.
#52
Nemmere at udvikle til end PS3, men sværere end til Xbox360 :)
Men pointen er her ikke selve den tekniske portering til Wii, men selve indholdet/content. Wii kan ganske enkelt ikke klare den samme teksturmængde, shaderbehandling eller RAM/CPU forbrug som PS3/Xbox360 - og dermed skal selve grafikken og det grafiske indhold laves specielt til Wii ved crossplatform spil = flere omkostninger for udviklere.
Derfor er min pointe ganske rigtigt, at det er nemmere at lave eksklusive titler til Wii, men det betyder også at Wii går glip af en del af de store titler til de andre konsoller.
Nemmere at udvikle til end PS3, men sværere end til Xbox360 :)
Men pointen er her ikke selve den tekniske portering til Wii, men selve indholdet/content. Wii kan ganske enkelt ikke klare den samme teksturmængde, shaderbehandling eller RAM/CPU forbrug som PS3/Xbox360 - og dermed skal selve grafikken og det grafiske indhold laves specielt til Wii ved crossplatform spil = flere omkostninger for udviklere.
Derfor er min pointe ganske rigtigt, at det er nemmere at lave eksklusive titler til Wii, men det betyder også at Wii går glip af en del af de store titler til de andre konsoller.
Forstår ikke hvordan nogen kan holde ud af spille FPS spil med et joypad??? Jeg har en Xbox med Halo 2, og jeg har spillet det i alt 4 gange, er ved at kaste op over så elendigt et feel det er at spille FPS med et joypad.
Har lige købt en Wii, og DET er til gengæld sjovt. Hvis man skal have fed grafik er både Xbox 360 og PS3 alligevel noget skrammel, i forhold til en PC. Og til alle dem der flamer Wii, og siger PS3 er "the shit": Hvorfor fanden kan Sony så ikke sælge nogen PS3´ere?
Har lige købt en Wii, og DET er til gengæld sjovt. Hvis man skal have fed grafik er både Xbox 360 og PS3 alligevel noget skrammel, i forhold til en PC. Og til alle dem der flamer Wii, og siger PS3 er "the shit": Hvorfor fanden kan Sony så ikke sælge nogen PS3´ere?
#63
Nu var det vist ikke lige det aspekt du havde i fokus før, men okay. AI er selvfølgelig et vigtigt element i et spil. Jeg har nu ikke hørt nogen klage over AI'en på Wii.
Jeg hilser det velkommen at vi endelig har en producent i denne generation der går nye veje, i stedet for at opgraderet grafikken, som det næsten udelukkende har handlet om siden 80'erne.
Nu har jeg været med siden NES, og jeg har gang på gang været imponeret over grafikken hver gang jeg fik en ny konsol i armene, men jeg har aldrig været mere imponeret end jeg er over det "feel" der er over at spille med Wiimoten.
Så kan jeg godt leve med at hardwaren "kun" er halvanden gang eller dobbelt så kraftig, og jeg er tydeligvis ikke den eneste.
Det er jo i virkeligheden intet nyt i at opgradere hardwaren igen og igen og igen. Når man først har vænnet sig til grafikken, så er der intet nyt.
Anyways, nu er vi også kun et år inde i konsollens levetid, så der skal nok komme flottere spil. Som vi kan læse i nyheden så strømmer 3. parts udviklerne til, der kommer flere spil, og mere konkurrence blandt udviklerne på konsollen.
Nu var det vist ikke lige det aspekt du havde i fokus før, men okay. AI er selvfølgelig et vigtigt element i et spil. Jeg har nu ikke hørt nogen klage over AI'en på Wii.
Jeg hilser det velkommen at vi endelig har en producent i denne generation der går nye veje, i stedet for at opgraderet grafikken, som det næsten udelukkende har handlet om siden 80'erne.
Nu har jeg været med siden NES, og jeg har gang på gang været imponeret over grafikken hver gang jeg fik en ny konsol i armene, men jeg har aldrig været mere imponeret end jeg er over det "feel" der er over at spille med Wiimoten.
Så kan jeg godt leve med at hardwaren "kun" er halvanden gang eller dobbelt så kraftig, og jeg er tydeligvis ikke den eneste.
Det er jo i virkeligheden intet nyt i at opgradere hardwaren igen og igen og igen. Når man først har vænnet sig til grafikken, så er der intet nyt.
Anyways, nu er vi også kun et år inde i konsollens levetid, så der skal nok komme flottere spil. Som vi kan læse i nyheden så strømmer 3. parts udviklerne til, der kommer flere spil, og mere konkurrence blandt udviklerne på konsollen.
srcvx,
Det undrer mig lidt at du ikke kan lide Metroid i first person.
Du sagde da at du godt kunne lide at der er en historie i spil, og nu da du nævner Halo 3 som et spil du gerne vil se en Wii pendant til, så kan du vel også lide FPS spil?
Du skulle prøve at kigge nærmere på Metroid Prime 3 (udkommer her den 26. okt.). Der skulle være rigeligt af begge ting, og det bliver tit sammenlignet med Halo serien. Grafikken er også bedre end i de forrige spil i serien på GC.
Det undrer mig lidt at du ikke kan lide Metroid i first person.
Du sagde da at du godt kunne lide at der er en historie i spil, og nu da du nævner Halo 3 som et spil du gerne vil se en Wii pendant til, så kan du vel også lide FPS spil?
Du skulle prøve at kigge nærmere på Metroid Prime 3 (udkommer her den 26. okt.). Der skulle være rigeligt af begge ting, og det bliver tit sammenlignet med Halo serien. Grafikken er også bedre end i de forrige spil i serien på GC.
Ja, Wii versionen af Metriod er mere lovende, en de forrige, de vidste ikke rigtigt hvad de var. Styringen var tåbelig. Og de først par timer spil var det ikke noget som gjorde jeg gad spille videre, jeg prøvede endda flere gange.
Men ud over det, her er endnu en artikel hvor der vises skepsis til wii fra udvikleres side.
http://wii.ign.com/articles/826/826558p1.html
Men ud over det, her er endnu en artikel hvor der vises skepsis til wii fra udvikleres side.
http://wii.ign.com/articles/826/826558p1.html
#55
Ja uha, Gamecube "powar", RE4 er uden tvivl den spil som er flottest på Gamecube,.
Jeg ser frem til en liste over alle de fantastiske flotte spil som Gamecube kunne byde på, den bliver fandme kort.
Og til en lille orientering, jeg mener ikke jeg sagde at hardwaren var 10 år gammel? Jeg sagde bare den sutter røv (med andre ord) og det gør den stadigvæk. Og bad om at Nintendo næste gang gav deres kunder lidt mere for pengene end Recycled suckyness. I det mindste skal de have ros for at have øget media kapaciteten fra 1.5 GB til 4.7 GB, det er næsten på niveau med de 7 GB en 360 har.
Ja uha, Gamecube "powar", RE4 er uden tvivl den spil som er flottest på Gamecube,.
Jeg ser frem til en liste over alle de fantastiske flotte spil som Gamecube kunne byde på, den bliver fandme kort.
Og til en lille orientering, jeg mener ikke jeg sagde at hardwaren var 10 år gammel? Jeg sagde bare den sutter røv (med andre ord) og det gør den stadigvæk. Og bad om at Nintendo næste gang gav deres kunder lidt mere for pengene end Recycled suckyness. I det mindste skal de have ros for at have øget media kapaciteten fra 1.5 GB til 4.7 GB, det er næsten på niveau med de 7 GB en 360 har.
#71 Så må du lige først uddybe hvad du mener med fantastisk flot. Hvad synes du der var så godt på PS2 og Xbox?
Synes da egentligt at det er rigeligt at nævne RE4 som nok det flotteste spil på sidste generations konsoller og så lige det faktum at PS2'en ikke kunne køre det lige så godt som GC.
Men ellers må du jo komme med noget dokumentation bag din påstand om at GC var de andre konsoller underlegen.
Synes da egentligt at det er rigeligt at nævne RE4 som nok det flotteste spil på sidste generations konsoller og så lige det faktum at PS2'en ikke kunne køre det lige så godt som GC.
Men ellers må du jo komme med noget dokumentation bag din påstand om at GC var de andre konsoller underlegen.
#71
Wauw, det er "naesten" paa niveau med de 50 GB PS3 har.. Nice da..
( for at komme med et 100% intetsigende argument ;) )
At du ikke kan lide Wii goer det ikke til en daarlig maskine.. At du tror HW er det eneste der betyder noget er dit eget problem.
Udover det saa er Wii'ens HW "fint nok" i mange henseender.. For sit markedssegment, saa passer det ret perfekt med Nintendos visioner for produktet..
Omvendt saa kan du jo spoerge dig selv om Nintendos salgstal viser om kunderne vil have noget der er anderledes og har et bredere appeal og derefter om du boer overveje at ikke alle konsoller laves efter dine behov ;)
#72
RE4 var super flot, men hans pointe staar stadigvaek.
Der var ikke synderligt mange exceptionelle titler til GC, hvor jeg kan finde _MANGE_ til PS2.
Det man dog kan sige om GC er at dens titler typisk var exceptionelle, der var bare ikke mange af dem :)
#73
Yderligere er det vel ogsaa vaerd at naevne at Xbox'en led ret grundigt af at vaere et "haste" produkt fra MS, som de indfoerte til et markede de ikke lige havde undersoegt synderligt godt.
X360 er i den grad MS' eneste reelle bud paa en konsol :)
det er næsten på niveau med de 7 GB en 360 har.
Wauw, det er "naesten" paa niveau med de 50 GB PS3 har.. Nice da..
( for at komme med et 100% intetsigende argument ;) )
At du ikke kan lide Wii goer det ikke til en daarlig maskine.. At du tror HW er det eneste der betyder noget er dit eget problem.
Udover det saa er Wii'ens HW "fint nok" i mange henseender.. For sit markedssegment, saa passer det ret perfekt med Nintendos visioner for produktet..
Omvendt saa kan du jo spoerge dig selv om Nintendos salgstal viser om kunderne vil have noget der er anderledes og har et bredere appeal og derefter om du boer overveje at ikke alle konsoller laves efter dine behov ;)
#72
RE4 var super flot, men hans pointe staar stadigvaek.
Der var ikke synderligt mange exceptionelle titler til GC, hvor jeg kan finde _MANGE_ til PS2.
Det man dog kan sige om GC er at dens titler typisk var exceptionelle, der var bare ikke mange af dem :)
#73
Yderligere er det vel ogsaa vaerd at naevne at Xbox'en led ret grundigt af at vaere et "haste" produkt fra MS, som de indfoerte til et markede de ikke lige havde undersoegt synderligt godt.
X360 er i den grad MS' eneste reelle bud paa en konsol :)
#74 Sure, PS2'en var også en meget større succes end GC, både i form af salg og udvikler tilslutning.
Men det siger ikke meget om konsollernes reele ydekraft. Fandt en sammenligning af NCAA 2004 lavet af IGN på de 3 tidligere konsoller. Og grafik lå PS2'en et stykke bag de to andre konsoller. De gav sejren til Xbox med GC tæt på.
Men det siger ikke meget om konsollernes reele ydekraft. Fandt en sammenligning af NCAA 2004 lavet af IGN på de 3 tidligere konsoller. Og grafik lå PS2'en et stykke bag de to andre konsoller. De gav sejren til Xbox med GC tæt på.
#75
Jow, men der er saa ogsaa mange udviklere der er enige om GC'en overordnet set havde kraft til at levere det bedste resultat, hvor Xbox'en var hindret af at vaere en PC i forklaedning..
PS2 havde med sin GS og EE et ret godt udgangspunkt, men alligevel saa mange udviklere at GC'en lige havde den ekstra tand stroemlinethed..
Men det kan Trentors sikkert fortaelle mere om, han er jo en lille nintendo-fanboy ;) ( Pun intended :P )
Jow, men der er saa ogsaa mange udviklere der er enige om GC'en overordnet set havde kraft til at levere det bedste resultat, hvor Xbox'en var hindret af at vaere en PC i forklaedning..
PS2 havde med sin GS og EE et ret godt udgangspunkt, men alligevel saa mange udviklere at GC'en lige havde den ekstra tand stroemlinethed..
Men det kan Trentors sikkert fortaelle mere om, han er jo en lille nintendo-fanboy ;) ( Pun intended :P )
#76 Trentors er jo ikke en fanboy, han er bare meget engageret i hans valg af software og hardware. Det er jo noget helt andet. :-)
#16 Jeg ved godt at du er glad for at fremhæve at Sixaxis controlleren skulle have dobbelt så stor frihedsgrad, men det passer altså ikke. Wiimoten kan måle nøjagtig de samme bevægelser som Sixaxis kan. Og desuden kunne Lair tyde på at der er lidt problemer med nøjagtigheden af bevægelsessensoren i Sixaxis.
#16 Jeg ved godt at du er glad for at fremhæve at Sixaxis controlleren skulle have dobbelt så stor frihedsgrad, men det passer altså ikke. Wiimoten kan måle nøjagtig de samme bevægelser som Sixaxis kan. Og desuden kunne Lair tyde på at der er lidt problemer med nøjagtigheden af bevægelsessensoren i Sixaxis.
#75 + #78
Well drenge i har nok begge ret ;-) Jeg VAR Nintendo-fan(og alderen i betragtning kunne man vist godt smide et "boy" ind her) og er stadig glad for Nintendo, men som I sikkert har opdaget er jeg ikke tilfreds med Wii hehe. Og det er her skoen trykker for jeg ville gerne have ELSKET den konsol :-(
Jo GC var kraftigere end PS2. Det var ikke altid en markant forskel men den var der selvom PS2 kom godt efter det.
Især da GC udkom understøttede den natively bumpmapping, self shadowing og avanceret shadere som blev brugt til f.eks. at lave Fox McCloud's pels (han er en ræv) i Star Fox Adventures. PS2 var dog ret fleksibel og det lykkedes til sidst f.eks. Team Ico at lave pels på kolosserne i Shadow Of The Colossus. OG selvom PS2 sagtens kunne klare vandeffekter (som i f.eks. Ico eller MGS3) så blev det aldrig helt så pænt som på Cuben. Til gengæld syntes PS2 at kunne presse flere polygoner ud end GC hvilket fint stemmer overens med den ideologi som PSOne havde vs. N64.
RE4 ser bedre ud til GC end det gjorde til PS2 men det var dælme tæt på. Hvilket er imponerende når man tænker på PS2-arkitekturen er ældre og køre ved lavere Mhz. Men okay den havde også flere udviklere der koncentrerede sig om at presse den. Et godt eksempel på dette er Metal Gear Solid. Silicon Knights lavede en remake af det første MGS spil (Twin Snakes) til GC og selvom det var flot så var det langt fra den kvalitet man så i MGS3 til PS2. Og det er jo heller ikke mærkeligt: SK er en laaaangt mindre udvikler end Konami...
#78
Mudderkast: Nej ikke helt de samme - til gengæld kan den mere. Tja Lair er ret dårligt implementeret (men det skulle være fikset i en update) og spil som Warhawk, Folklore fungere fint med motion sensing ;-)
#77
Hvilke tal? Salgstal? Taler for hvad? Kvalitet?
Laver Nintendo så bedre spil nu end da de lavede N64 som havde betydeligere dårligere salgstal men samtidig de mest anmelder-roste spil??
Well drenge i har nok begge ret ;-) Jeg VAR Nintendo-fan(og alderen i betragtning kunne man vist godt smide et "boy" ind her) og er stadig glad for Nintendo, men som I sikkert har opdaget er jeg ikke tilfreds med Wii hehe. Og det er her skoen trykker for jeg ville gerne have ELSKET den konsol :-(
Jo GC var kraftigere end PS2. Det var ikke altid en markant forskel men den var der selvom PS2 kom godt efter det.
Især da GC udkom understøttede den natively bumpmapping, self shadowing og avanceret shadere som blev brugt til f.eks. at lave Fox McCloud's pels (han er en ræv) i Star Fox Adventures. PS2 var dog ret fleksibel og det lykkedes til sidst f.eks. Team Ico at lave pels på kolosserne i Shadow Of The Colossus. OG selvom PS2 sagtens kunne klare vandeffekter (som i f.eks. Ico eller MGS3) så blev det aldrig helt så pænt som på Cuben. Til gengæld syntes PS2 at kunne presse flere polygoner ud end GC hvilket fint stemmer overens med den ideologi som PSOne havde vs. N64.
RE4 ser bedre ud til GC end det gjorde til PS2 men det var dælme tæt på. Hvilket er imponerende når man tænker på PS2-arkitekturen er ældre og køre ved lavere Mhz. Men okay den havde også flere udviklere der koncentrerede sig om at presse den. Et godt eksempel på dette er Metal Gear Solid. Silicon Knights lavede en remake af det første MGS spil (Twin Snakes) til GC og selvom det var flot så var det langt fra den kvalitet man så i MGS3 til PS2. Og det er jo heller ikke mærkeligt: SK er en laaaangt mindre udvikler end Konami...
#78
Mudderkast: Nej ikke helt de samme - til gengæld kan den mere. Tja Lair er ret dårligt implementeret (men det skulle være fikset i en update) og spil som Warhawk, Folklore fungere fint med motion sensing ;-)
#77
Hvilke tal? Salgstal? Taler for hvad? Kvalitet?
Laver Nintendo så bedre spil nu end da de lavede N64 som havde betydeligere dårligere salgstal men samtidig de mest anmelder-roste spil??
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.