mboost-dp1

unknown
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Hej.
Efter jeg har læst det meste af dette, vil jeg håbe jeg aldrig kommer i nærheden af Tiscali. Jeg ved ikke hvad jeg har lige nu af ISP, men jeg betaler under 100,- om månedet, for en rimelig ok forbindelse. Minder nok mest om en 1024/256. Men hvis jeg selv skulle vælge, ville det klart være Telia.
Efter jeg har læst det meste af dette, vil jeg håbe jeg aldrig kommer i nærheden af Tiscali. Jeg ved ikke hvad jeg har lige nu af ISP, men jeg betaler under 100,- om månedet, for en rimelig ok forbindelse. Minder nok mest om en 1024/256. Men hvis jeg selv skulle vælge, ville det klart være Telia.
#48:
Det er nu meget almindeligt at TDC beder kunden om at betale, så de kan refundere. Har set det flere gange. Har en ven som opsagde sit TDC ADSL, og fik kassen til at sende modem osv tilbage i inden 14 dage. Han sendte kassen tilbage samme dag han fik det, og dagen efter dumpede en regning på 2500 kr. ind af døren for de ting han havde sendt tilbage. Da han så ringede til dem, sagde de at han jo bare kunne betale den, så skulle de nok refundere :)
Jeg tror ikke TDC medarbejdere har en idé om at alle folk er meget rige idag :)
Det er nu meget almindeligt at TDC beder kunden om at betale, så de kan refundere. Har set det flere gange. Har en ven som opsagde sit TDC ADSL, og fik kassen til at sende modem osv tilbage i inden 14 dage. Han sendte kassen tilbage samme dag han fik det, og dagen efter dumpede en regning på 2500 kr. ind af døren for de ting han havde sendt tilbage. Da han så ringede til dem, sagde de at han jo bare kunne betale den, så skulle de nok refundere :)
Jeg tror ikke TDC medarbejdere har en idé om at alle folk er meget rige idag :)
tscholz
Havde samme oplevelse, men jeg fik at vide jeg bare skulle ignorere regningen.
Det som sker er at når du opsiger ADSL, kommer du til at stå som du har købt deres udstyr af dem, derfor sender de regningen.
Når du så returnerer det, krediterer de dig for værdien af udstyret, og så går det lige op.
Bortset fra hvis der kommer en telefon regning i mellemtiden. Men den kan du så bare lade være at betale for udstyre på.
Det gjorde jeg og det virkede fint.
Havde samme oplevelse, men jeg fik at vide jeg bare skulle ignorere regningen.
Det som sker er at når du opsiger ADSL, kommer du til at stå som du har købt deres udstyr af dem, derfor sender de regningen.
Når du så returnerer det, krediterer de dig for værdien af udstyret, og så går det lige op.
Bortset fra hvis der kommer en telefon regning i mellemtiden. Men den kan du så bare lade være at betale for udstyre på.
Det gjorde jeg og det virkede fint.
Jeg har nu haft tiscali i snart 2 år og har endnu ikke haft nogle regnings problemer med dem, men jeg gruer for den da jeg skal sige mit abbonement op..
Dog er jeg dybt utilfreds med deres forbindelse til US (om ikke andet de folk i peer igennem) - for et lille halt år siden (en mandag hvis jeg husker ret) røg min forbindelse til US igen igen igen, så jeg hev neotracer frem (ganske som jeg plejer) og kom frem til at der var et hop i holland der har gået ned, jeg ringede derefter til deres kundesupport om kom igennem efter 1 minut eller noget i den stil - jeg fik fat i en supporter og forklarede ham problemet, den troede han self. ikke på så han holdt på at jeg bare skulle slukke/tænde min router, så efter 5-10 minutters snak frem og tilbage gik jeg med til det hvis han lavede en tracert til den server i US bootede jeg min router. Det virkede self. ikke at slukke/tænde min router og han lavede en tracert hvor efter han udbryder :
jamen det er jo telias net - så må du ring til dem....¨
jeg behøver vel ikke at sige at jeg var rødglødende og snakked med meget store ord.
om ikke andet så er deres løsning at sende en dunkel hver gang man har snakket med deres support - dette har resulteret i at jeg nu har 8 dunkels til en værdi af 50$ stykket liggenden og flyde derhjemme . . .
Dog er jeg dybt utilfreds med deres forbindelse til US (om ikke andet de folk i peer igennem) - for et lille halt år siden (en mandag hvis jeg husker ret) røg min forbindelse til US igen igen igen, så jeg hev neotracer frem (ganske som jeg plejer) og kom frem til at der var et hop i holland der har gået ned, jeg ringede derefter til deres kundesupport om kom igennem efter 1 minut eller noget i den stil - jeg fik fat i en supporter og forklarede ham problemet, den troede han self. ikke på så han holdt på at jeg bare skulle slukke/tænde min router, så efter 5-10 minutters snak frem og tilbage gik jeg med til det hvis han lavede en tracert til den server i US bootede jeg min router. Det virkede self. ikke at slukke/tænde min router og han lavede en tracert hvor efter han udbryder :
jamen det er jo telias net - så må du ring til dem....¨
jeg behøver vel ikke at sige at jeg var rødglødende og snakked med meget store ord.
om ikke andet så er deres løsning at sende en dunkel hver gang man har snakket med deres support - dette har resulteret i at jeg nu har 8 dunkels til en værdi af 50$ stykket liggenden og flyde derhjemme . . .
well- jeg ved sq ik' lige hvad det hedder rigtigt, men det er hvad wol kalder dem - om ikke ander kan jeg da prøve at brskrive den.
det er en lille sort box på 8x4x1.5 cm som man smider på mellem routeren og kablet i væggen - hvad jeg sådan har kunne snuse mig frem til sidder der en lille modstand i der redusere støj og andet på linjen, den bruges ofte når man er langt fra centralen..
det er lige hvad jeg kan komme frem med
det er en lille sort box på 8x4x1.5 cm som man smider på mellem routeren og kablet i væggen - hvad jeg sådan har kunne snuse mig frem til sidder der en lille modstand i der redusere støj og andet på linjen, den bruges ofte når man er langt fra centralen..
det er lige hvad jeg kan komme frem med
Hmmm. Jeg opsage Tiscali for et par måneder siden og har fået et bekræftende brev fra dem. Jeg startede også ud med WOL og mit 56k kørte fint - mit eneste er at jeg for ca. 4-5 måneder siden betalte en regning på 700 kr som jeg ikke helt forstod. Der stod noget med at de havde glemt at skrive noget forbrug på nogle gamle regninger, og det var så blevet påført denne. Er der ikke en rimelig god sandsynlighed for at jeg er blevet but-fucked der? Chancerne for at få mine penge tilbage er vel = 0?
Jeg er også blevet bonget for et abonnement, som jeg havde dengang der var noget der hed 12move... Folk med god hukommelse ved sikkert at 12move var et selskab som både shell og tiscali kørte sammen, men da shell trak sig ud blev det bare til tiscali igen. Nu har jeg ca. to år efter fået regning på det igen. De er dog holdt op med det nu. Jeg synes dog det er ret stygt! Enten gør de det med vilje eller også har de virkelig ikke styr på deres abonnenter!
Tiscali generer fortsat mig med regninger... endda på personer der ikke bor i min lejlighed og som jeg intet kender til ! De er nogle amatører til at styre deres økonomisystem.
Jeg afventer stadig de gider melde mig til inkasso så deres evige plage breve kan stoppe.... RKI kan pænt få at vide jeg ikke skylder Tiscali en skid.
Jeg afventer stadig de gider melde mig til inkasso så deres evige plage breve kan stoppe.... RKI kan pænt få at vide jeg ikke skylder Tiscali en skid.
Jehat:
Jeg har akkurat haft samme problem, men med deres mobil-løsning. Flere personer med samme efternavn som mig, har fået breve på min adresse, endda personer som slet ikke eksistere(og det kan jeg så sige, da der kun er ca 40 personer der har det efternavn). Politiet hev mig sågar til afhøring, da en anden blev hevet til inkasso via. noget "oprettet" på min adresse. Der blev jeg godt nok også arrig, og fik medhold i at så længe de ikke havde min underskrift, eller andre på MIN bopæl's, så skulle de pænt finde en anden måde at indkræve deres eventuelle underskud.
Jeg har akkurat haft samme problem, men med deres mobil-løsning. Flere personer med samme efternavn som mig, har fået breve på min adresse, endda personer som slet ikke eksistere(og det kan jeg så sige, da der kun er ca 40 personer der har det efternavn). Politiet hev mig sågar til afhøring, da en anden blev hevet til inkasso via. noget "oprettet" på min adresse. Der blev jeg godt nok også arrig, og fik medhold i at så længe de ikke havde min underskrift, eller andre på MIN bopæl's, så skulle de pænt finde en anden måde at indkræve deres eventuelle underskud.
#58 Santab
Sjovt nok fik jeg også en tilsvarende regning, bare for ADSL, hvor de skrev at man skyldte dem de penge fordi betalingerne var blevet "forskudt" sådan at man faktisk skyldte dem for 1 kvartalsbetaling.
Jeg betalte bare for jeg gad ikke flere problemer end dem jeg har med Cybercity, men er der nogen der har checket det krav?
Sjovt nok fik jeg også en tilsvarende regning, bare for ADSL, hvor de skrev at man skyldte dem de penge fordi betalingerne var blevet "forskudt" sådan at man faktisk skyldte dem for 1 kvartalsbetaling.
Jeg betalte bare for jeg gad ikke flere problemer end dem jeg har med Cybercity, men er der nogen der har checket det krav?
Jeg har også fået et brev fra inkasso, for en 3 år gammel sag. Har så valgt at betale. Har også været igennem de time lange ventetider på at komme igennem til servicen, og sågar oplevet at blive totalt latterlig gjort af en service med arbejder fordi jeg sagde jeg ikke synes at jeg var blevet særlig godt behandlet som kunde. Han grinte direkte af mig i røret og sagde at det var normalt i et større dansk firma.
Hvor utroligt at man skal finde sig sådan noget bavl. Har dog fået en check tilbage for det uberettigede beløb jeg betalte til inkasso firmaet.
Hvor utroligt at man skal finde sig sådan noget bavl. Har dog fået en check tilbage for det uberettigede beløb jeg betalte til inkasso firmaet.
#50 -
Sider som den der, har jeg meget svært ved at tage seriøst. I en stor del af sagerne, er det folk der selv fucker op og brokker sig bagefter.. bar' kig på lortecybercity.dk og de andre sider.
Når folk selv laver lort i deres indbetalinger, kan man ikke ta' deres brokkeri seriøst.
Selvfølgelig sker der fejl fra udbyderne, og i visse tilfælde ret store og mange fejl, men jeg synes nu stadig det er en ret barnlig måde at klare problemerne på, da det tit ender med at man ryger i retten pga. de sider man laver.
Sider som den der, har jeg meget svært ved at tage seriøst. I en stor del af sagerne, er det folk der selv fucker op og brokker sig bagefter.. bar' kig på lortecybercity.dk og de andre sider.
Når folk selv laver lort i deres indbetalinger, kan man ikke ta' deres brokkeri seriøst.
Selvfølgelig sker der fejl fra udbyderne, og i visse tilfælde ret store og mange fejl, men jeg synes nu stadig det er en ret barnlig måde at klare problemerne på, da det tit ender med at man ryger i retten pga. de sider man laver.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.