mboost-dp1

unknown
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Så bliver det spændende, at se hvordan de kører selskabet videre. Håber da ikke jeg skal til at skifte selskab endnu en gang.
1# Ja det er jo æige det om vi så bliver hos TDC, når man kender dem!
Det er nu lidt sønd at det gik som det er gået.
Det er nu lidt sønd at det gik som det er gået.
jamen, så er det goddag til cbb, skal bare lige have brugt de penge der er tilbage hos tdcmore.. vi må sku styrke de små ellers er det slut med prisnedsættelser.....
nu er det også sådan at telmore nok er det selskab i DK som har kørt med størst overskud, dvs. at TDC næppe har planer om at ændre ret meget i konceptet.
og så længe TDC ikke er alene om budet (hvilket telestyrelsen sørger for de ikke er), er de nødt til at køre telmore konceptet videre, medmindre de vil miste kunder
så jeg ser ingen grund til alt det hysteri ang. overtagelsen, for der kommer højst sandsynligt ikke til at ske ret meget som kunden kan mærke - siden TDC begyndte at købe sig ind i telmore, er prisen faldet fra 1,20 kr til 85 ør pr minut
og så længe TDC ikke er alene om budet (hvilket telestyrelsen sørger for de ikke er), er de nødt til at køre telmore konceptet videre, medmindre de vil miste kunder
så jeg ser ingen grund til alt det hysteri ang. overtagelsen, for der kommer højst sandsynligt ikke til at ske ret meget som kunden kan mærke - siden TDC begyndte at købe sig ind i telmore, er prisen faldet fra 1,20 kr til 85 ør pr minut
Ja jeg ser bestemt ingen grund til at skifte fra Telmore.
Hvis TDC bare har lidt styr på forretning, hvilket de med sikkerhed har, så ændrer de ikke noget på konceptet.
Hvis TDC bare har lidt styr på forretning, hvilket de med sikkerhed har, så ændrer de ikke noget på konceptet.
Det endte alligevel med at være en udmærket pris..
Desuden havde TDC heller ikke noget valg. Forestil jer at Telia eller Sonofon havde købt dem, så havde TDC mistet 460000 inddirekte kunder og et kæmpe beløb i leje, så alt alt bestemt et fornuftigt køb...
Desuden havde TDC heller ikke noget valg. Forestil jer at Telia eller Sonofon havde købt dem, så havde TDC mistet 460000 inddirekte kunder og et kæmpe beløb i leje, så alt alt bestemt et fornuftigt køb...
Det er simpelthen surt det skal være så svært at flygte fra TDC. TDC skal ikke vade meget ved siden af før jeg er den der er videre til CBB. Jeg har tidligere haft TDC mobil og har i øjeblikket KabelTV og Webspeed, og der er ikke et eneste område hvor de ikke har klokket i det. Teknisk virker tingene som regl meget godt, men de kan simpelthen ikke finde ud af det administrative.
Håber meget monopolet en dag brydes så man kan slippe helt for TDC.
Håber meget monopolet en dag brydes så man kan slippe helt for TDC.
Det er ikke specielt logisk, at ha to firmaer, som tilbyder de samme services? MixIT er jo direkte konkurrent til bla. telmores model (og CBB osv..)
Hvis i står i et dilemma om at vælge teleselskab, nu, hvor tdc højst sandsynligt sætter minutprisen op til 95 øre, ligesom deres eget express, så vil jeg varmt anbefale CBB Mobil.
http://www.cbb.dk
Husk at vælge CBB mobil Plus kunde, når i registrer. Så får du et abonnement, som giver dig 69 øre/min. 0 kr. abonnement. 19 øre/sms og fri optankning på nettet ligesom hos Telmore.
Jeg skiftede i hvert fald, da jeg læste denne nyhed.
http://www.cbb.dk
Husk at vælge CBB mobil Plus kunde, når i registrer. Så får du et abonnement, som giver dig 69 øre/min. 0 kr. abonnement. 19 øre/sms og fri optankning på nettet ligesom hos Telmore.
Jeg skiftede i hvert fald, da jeg læste denne nyhed.
FUCK!
Det er virkelig noget crap.
Skiftede fra TDC da de begyndte at spamme min mobil med Mixit reklamer (Uden jeg havde givet dem lov og uden jeg havde Mixit). De var så venlig at putte et link til afmelding i beskeder...bare ærgeligt at det var link til tilmelding i stedet og der intet var omkring hvordan man blev fjernet fra deres spamliste.
Så skiftede jeg til Telmore og dagen efter køber TDC dem så.
Dengang jeg skiftede min anden telefon fra Orange til telmore gik det smertefrit. Nu skal jeg skifte fra TDC til telmore og beholde telefonnummeret. Det har taget over 2 måneder og jeg har så lige fået en email med at det er slået fejl i første forsøg.
Hvorfor skal jeg ALTID have problemer med TDC ?
Det er virkelig noget crap.
Skiftede fra TDC da de begyndte at spamme min mobil med Mixit reklamer (Uden jeg havde givet dem lov og uden jeg havde Mixit). De var så venlig at putte et link til afmelding i beskeder...bare ærgeligt at det var link til tilmelding i stedet og der intet var omkring hvordan man blev fjernet fra deres spamliste.
Så skiftede jeg til Telmore og dagen efter køber TDC dem så.
Dengang jeg skiftede min anden telefon fra Orange til telmore gik det smertefrit. Nu skal jeg skifte fra TDC til telmore og beholde telefonnummeret. Det har taget over 2 måneder og jeg har så lige fået en email med at det er slået fejl i første forsøg.
Hvorfor skal jeg ALTID have problemer med TDC ?
Gad vide inden for hvilket område Frank vil åbne en biks næste gang, indtil videre har hans byg og sælg strategi jo virket meget godt.
#17
"højst sandsynligt" og hvad bygger du så det på? TDC vil da ikke ændre på en pind ang. priserne, det ville være det samme som at smide 300mil. ud af vinduet.
#17
"højst sandsynligt" og hvad bygger du så det på? TDC vil da ikke ændre på en pind ang. priserne, det ville være det samme som at smide 300mil. ud af vinduet.
Tybo:
Jeg skiftede selv fra TDC til Telmore for lang tid siden, tog få dage, og har virket lige siden.
cOw:
Nej tak, Sonofon's dækning er for dårlig mange steder hvor jeg kommer.
Jeg skiftede selv fra TDC til Telmore for lang tid siden, tog få dage, og har virket lige siden.
cOw:
Nej tak, Sonofon's dækning er for dårlig mange steder hvor jeg kommer.
#8
hmm..Har selv haft Sonofon (ad forskellige omveje) gennem 4-6 år ca., og jeg har aldrig haft problemer, hverken i KBH, Mors, Århus, Ålborg eller hele sønderjylland....
Tværtimod, i de gamle dage i sønderjylland, var det altid mig der grinte af de andre, som ikke havde signal (specielt i Ribe og på Rømø).
Til topic;
Mine fordomme skriger måske igennem, men en enkelt cliché kommentar skal ud; Håber ikke de ødelægger for meget for os forbrugere. Telmore har sgu gjort deres til at vi snakker billigere.
hmm..Har selv haft Sonofon (ad forskellige omveje) gennem 4-6 år ca., og jeg har aldrig haft problemer, hverken i KBH, Mors, Århus, Ålborg eller hele sønderjylland....
Tværtimod, i de gamle dage i sønderjylland, var det altid mig der grinte af de andre, som ikke havde signal (specielt i Ribe og på Rømø).
Til topic;
Mine fordomme skriger måske igennem, men en enkelt cliché kommentar skal ud; Håber ikke de ødelægger for meget for os forbrugere. Telmore har sgu gjort deres til at vi snakker billigere.
#19 Der var en tidligere artikel fra Jyllandsposten, der udover at fortælle, at TDC ville købe telmore tidligt 2004, også senere ville sætte minutprisen op, for at dræbe den konkurrence, som der netop er på markedet.
#20 Jeg har ingen problemer med Sonofon, jeg er ret sikker på det du siger der, ikke rigtig kan bruges som argument mere. De har, ligesom andre indlæg også siger, fået en dækning der er plausibel.
#20 Jeg har ingen problemer med Sonofon, jeg er ret sikker på det du siger der, ikke rigtig kan bruges som argument mere. De har, ligesom andre indlæg også siger, fået en dækning der er plausibel.
cow:
Hvad kan jeg bruge det til at andre måske har god dælning på amager eller på sydfyn, når Sonofon's dækning f.eks. på Kegnæs er ret dårlig ?
Så jo det er en særdeles god årsag til ikke at ville skifte.
Jeg har ingen problem med hverken Telmore eller TDC.
Hvad kan jeg bruge det til at andre måske har god dælning på amager eller på sydfyn, når Sonofon's dækning f.eks. på Kegnæs er ret dårlig ?
Så jo det er en særdeles god årsag til ikke at ville skifte.
Jeg har ingen problem med hverken Telmore eller TDC.
Disky: De har et eller andet på mig.
Hver gang jeg har med dem at gøre fucker de for vildt op.
Som f.eks. dengang hvor jeg havde Tiscali ADSL og jeg bad dem om at fjerne mit ISDN.
Så kom der en TDC tekniker (spasser) ud og pillede mit ADSL ned (Var ikke selv hjemme). Jeg skulle så lige vente et par måneder på en ny tekniker osv... Efter 5 måneder og 10 opringninger til TDC havde jeg stadig ISDN og jeg rev så lortet ud af væggen og gik ned til den lokale TDC forhandler og afleverede lortet og fejlmeldte min telefon.
Hver gang jeg har med dem at gøre fucker de for vildt op.
Som f.eks. dengang hvor jeg havde Tiscali ADSL og jeg bad dem om at fjerne mit ISDN.
Så kom der en TDC tekniker (spasser) ud og pillede mit ADSL ned (Var ikke selv hjemme). Jeg skulle så lige vente et par måneder på en ny tekniker osv... Efter 5 måneder og 10 opringninger til TDC havde jeg stadig ISDN og jeg rev så lortet ud af væggen og gik ned til den lokale TDC forhandler og afleverede lortet og fejlmeldte min telefon.
Tybo:
Okay så kan jeg dælme godt forstå du er grundigt træt af dem.
Det ville jeg bestemt også havde været, efter sådanne en behandling.
Okay så kan jeg dælme godt forstå du er grundigt træt af dem.
Det ville jeg bestemt også havde været, efter sådanne en behandling.
Har Telmore og har ikke nogen planer om at skifte - hvorfor pokker skulle jeg dog det? Telmore har gjort det rigtigt godt og det tror jeg ikke ændrer sig sådan lige med det samme. Jeg er ked af at se at Frank smutter, men kan godt forstå det.
#17, c0w: Huh?! Jeg tør godt vædde en kasse øl på at Telmore ikke sætter prisen op.
#17, c0w: Huh?! Jeg tør godt vædde en kasse øl på at Telmore ikke sætter prisen op.
Og så var der jo dem der lugtede lunten allerede dengang de første 20% blev opkøbt og skiftede til CBB dagen efter. Siden da har jeg kunne glæde mig ved at kunne ringe til 69 øre i minuttet :-)
shduckman:
Ja og så var der dem der også lugtede lunten, men ikke kan se den fjerneste grund til at skulle skifte til et andet selvskab, når Telmore klarer det ganske glimrende.
Og jeg tvivler på TDC tør lave om på det, eftersom de så vil miste kunder.
Ja og så var der dem der også lugtede lunten, men ikke kan se den fjerneste grund til at skulle skifte til et andet selvskab, når Telmore klarer det ganske glimrende.
Og jeg tvivler på TDC tør lave om på det, eftersom de så vil miste kunder.
De er virkelige nogle svin...som dengang jeg skiftede til CC ADSL.
Det tog 4 måneder før jeg fik det op at køre pga. TDC teknikerne fuckede op igen. Så svarede de at jeg bare kunne bestille hos TDC i stedet så kunne de lave det meget hurtigere.
Damn jeg blev tosset.
Det kan vel ikke passe at jeg er den eneste der ALTID har problemer med dem. Andre som har haft samme problemer som jeg ?
Det tog 4 måneder før jeg fik det op at køre pga. TDC teknikerne fuckede op igen. Så svarede de at jeg bare kunne bestille hos TDC i stedet så kunne de lave det meget hurtigere.
Damn jeg blev tosset.
Det kan vel ikke passe at jeg er den eneste der ALTID har problemer med dem. Andre som har haft samme problemer som jeg ?
har også telmore og er rimeligt tilfreds men bare et feljtrin fra TDC og jeg er ude derfra
har altid gjort hvad jeg kan for at være uafhængig af TDC og deres forsøg på at få monopol
har altid gjort hvad jeg kan for at være uafhængig af TDC og deres forsøg på at få monopol
#36 Hvorfor skulle TDC have 2 abonnementer med samme virkning, til to forskellige priser? De har Express til 0 kr. om måneden, 20 øre/sms, 95 øre/min. Hvorfor så yderligere have et abonnement, som giver dig bedre minutpris? Så ville det da være nemmere for TDC, at slå de to abonnementer sammen og så udligne prisen til det, som man i dag får på Express.
TYBO, der vil altid være nogen som har fået en uheldig behandling, ligemeget hvilket firma du kigger på.
Jeg har personligt aldrig haft problemer med TDC og jeg forstår helt ærligt ikke hvorfor nogle kører den ene hetz mod dem efter den anden, fordi de engang havde monopol på sagerne.
Fakta er at TDC er langt mere stabile og leverer en langt bedre kundeservice end de fleste andre firmaer. Det kan godt være de med nogle produkter ligger i den dyre ende af prisskalaen, men folk har vel deres frie valg. Hvis de ikke kan lide prisen, kan de bare skifte, uden at whine vel at mærke :)
Bare min mening.
Jeg har personligt aldrig haft problemer med TDC og jeg forstår helt ærligt ikke hvorfor nogle kører den ene hetz mod dem efter den anden, fordi de engang havde monopol på sagerne.
Fakta er at TDC er langt mere stabile og leverer en langt bedre kundeservice end de fleste andre firmaer. Det kan godt være de med nogle produkter ligger i den dyre ende af prisskalaen, men folk har vel deres frie valg. Hvis de ikke kan lide prisen, kan de bare skifte, uden at whine vel at mærke :)
Bare min mening.
#36
Express = MixIT? Eller hvordan?
Jamen du har da helt ret i, at det ville være nemmere for TDC at slå de to ting sammen.
Men det forklarer stadig ikke, hvordan det skulle presse CBB/Sonofon/Orange osv ud af markedet. Hvis TDC hæver priserne, finder folk jo nok et andet selskab, tror du ikke?
Express = MixIT? Eller hvordan?
Jamen du har da helt ret i, at det ville være nemmere for TDC at slå de to ting sammen.
Men det forklarer stadig ikke, hvordan det skulle presse CBB/Sonofon/Orange osv ud af markedet. Hvis TDC hæver priserne, finder folk jo nok et andet selskab, tror du ikke?
#40 Jeg har gang på gang haft problemer med TDC og det lyder som om jeg ikke er den eneste.
"Hvis de ikke kan lide prisen, kan de bare skifte, uden at whine vel at mærke :)"
Jotak.. Det er jo det vi gjorde da vi skiftede til Telmore. TDC opkøber Telmore og kan forsætte med at opføre sig som det monopol de på mange måder stadig er.
"Hvis de ikke kan lide prisen, kan de bare skifte, uden at whine vel at mærke :)"
Jotak.. Det er jo det vi gjorde da vi skiftede til Telmore. TDC opkøber Telmore og kan forsætte med at opføre sig som det monopol de på mange måder stadig er.
#40: "fordi de engang havde monopol på sagerne." er ikke den fulde sandhed. TDC har STADIG et meget stort monopol, i og med at det er dem der sidder på kobberet. Og så startede de ud med en kundedatabase der sad på 100% af markedet. Alt i alt ikke noget dårligt udgangspunkt at drive forretning på.
Men heller ikke særligt fair overfor de resterende spillere i branchen.
Men heller ikke særligt fair overfor de resterende spillere i branchen.
Jeg har kun gode oplevelser med TDC så jeg vil ikke skifte ..
har haft Internet og mobil telefon ved flere andre firmaer men de havde problemer med at sende de rigtige regninger og sendte rykker men jeg havde da gemt kvitteringerne..
jeg blir hvor jeg er hos TDC
---
Jeg tror lidt det handler om hvad man tror på,,,¨
har haft Internet og mobil telefon ved flere andre firmaer men de havde problemer med at sende de rigtige regninger og sendte rykker men jeg havde da gemt kvitteringerne..
jeg blir hvor jeg er hos TDC
---
Jeg tror lidt det handler om hvad man tror på,,,¨
shduckman:
Selvfølgelige sidder de på kobberet, det er jo ligesom dem som ejer det. !
Føtex sidder også på alle Føtex butikker, eftersom de jo ejer dem.
Der er intet der forhindre ShDuckMan Tele A/S i at lave sit eget landsdækkende kobbernet hvis du ønsker det, så kan du jo leje kapacitet ud til lavere priser hvis du ønsker dette.
Selvfølgelige sidder de på kobberet, det er jo ligesom dem som ejer det. !
Føtex sidder også på alle Føtex butikker, eftersom de jo ejer dem.
Der er intet der forhindre ShDuckMan Tele A/S i at lave sit eget landsdækkende kobbernet hvis du ønsker det, så kan du jo leje kapacitet ud til lavere priser hvis du ønsker dette.
Bech, som jeg sagde før er der selvfølig også nogen der har fået en uheldig service ved TDC, men det ændrer ikke på det faktum at TDC statistisk set ligger i den høje ende mht. kundeservice.
shduckman, var det bedre hvis kobbernettet var blevet revet op og kunderne opsagt, da monopolet faldt? Så kunne alle starte fra scratch og bygge det op igen og vi kunne kigge til fra sidelinjen, og så ellers morse til hinanden.
shduckman, var det bedre hvis kobbernettet var blevet revet op og kunderne opsagt, da monopolet faldt? Så kunne alle starte fra scratch og bygge det op igen og vi kunne kigge til fra sidelinjen, og så ellers morse til hinanden.
shduckman:
De fik det ikke, de KØBTE det.
Den pakke det amerikanske firma købte af den danske stat var inklusiv kobbernettet.
Kobbernettet er en vare som den danske stat solgte, om man så synes det er en god ide eller ej er egentligt irelevant i denne sag. Politikerne som lavede dette valg er folkevalgte, og derfor en demokratisk beslutning.
De fik det ikke, de KØBTE det.
Den pakke det amerikanske firma købte af den danske stat var inklusiv kobbernettet.
Kobbernettet er en vare som den danske stat solgte, om man så synes det er en god ide eller ej er egentligt irelevant i denne sag. Politikerne som lavede dette valg er folkevalgte, og derfor en demokratisk beslutning.
#40
"Fakta er at TDC er langt mere stabile og leverer en langt bedre kundeservice end de fleste andre firmaer."
&
#47
"men det ændrer ikke på det faktum at TDC statistisk set ligger i den høje ende mht. kundeservice."
Jeg vil gerne se noget dokumentation for den påstand.
Ud fra mine egne erfaringer, har jeg fået bedre support ved Sonofon(mobil), Telia(dialup/hosting) og Cybercity(adsl).
Kun Tiscali har jeg oplevet som ringere (og det var de 5 udbydere, hvor jeg har brugt kundeservice) end TDC(adsl, mobil og dialup).
#45
"Føtex sidder også på alle Føtex butikker, eftersom de jo ejer dem."
Den holder jo ikke helt.
De butikskæder, har samme udfordring, når de skal starte op.
Jeg kan ikke se noget fysisk krav i samme skala, som "last mile" (kobber).
Men uddyb endelig. Har ikke noget imod at blive klogere.
#47
"shduckman, var det bedre hvis kobbernettet var blevet revet op og kunderne opsagt, da monopolet faldt? Så kunne alle starte fra scratch og bygge det op igen og vi kunne kigge til fra sidelinjen, og så ellers morse til hinanden."
Nu har "vi" (for mit vedkommende nok mine forældre), jo betalt for at få kobberet lagt ud, så jeg kan ikke se hvor du vil hen med at rive det ud igen.
Næh, hæv endelig mine skatter med 1-2% og lad en uvildig statsejet funktion sidde og styre det, så der kommer 100% fri konkurrence på den konto.
"Fakta er at TDC er langt mere stabile og leverer en langt bedre kundeservice end de fleste andre firmaer."
&
#47
"men det ændrer ikke på det faktum at TDC statistisk set ligger i den høje ende mht. kundeservice."
Jeg vil gerne se noget dokumentation for den påstand.
Ud fra mine egne erfaringer, har jeg fået bedre support ved Sonofon(mobil), Telia(dialup/hosting) og Cybercity(adsl).
Kun Tiscali har jeg oplevet som ringere (og det var de 5 udbydere, hvor jeg har brugt kundeservice) end TDC(adsl, mobil og dialup).
#45
"Føtex sidder også på alle Føtex butikker, eftersom de jo ejer dem."
Den holder jo ikke helt.
De butikskæder, har samme udfordring, når de skal starte op.
Jeg kan ikke se noget fysisk krav i samme skala, som "last mile" (kobber).
Men uddyb endelig. Har ikke noget imod at blive klogere.
#47
"shduckman, var det bedre hvis kobbernettet var blevet revet op og kunderne opsagt, da monopolet faldt? Så kunne alle starte fra scratch og bygge det op igen og vi kunne kigge til fra sidelinjen, og så ellers morse til hinanden."
Nu har "vi" (for mit vedkommende nok mine forældre), jo betalt for at få kobberet lagt ud, så jeg kan ikke se hvor du vil hen med at rive det ud igen.
Næh, hæv endelig mine skatter med 1-2% og lad en uvildig statsejet funktion sidde og styre det, så der kommer 100% fri konkurrence på den konto.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.