mboost-dp1

unknown
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Nu er i jo så mange der skriver om at selskabet er i og å så godt, jeg kan kun sige at de erfaringer jeg har haft med selskabet er dårlige. jeg købte i alt 6 ting. der i blandt et bundkort og en cpu. for det første var bundkortet brændt af den gang jeg fik det, jeg fik derfor tilsendt et nyt. For det andet vidste det sig at der var en fejl med processoren, dette opdagede jeg da jeg fik bundkortet tilbage. Jeg sender over fordi jeg mener at det er en fejl fra butikkens side, det viser sig så at der er knækket et hjørne af. Jeg har nu haft sag kørene via forbrugerstyrelsen, hvor firmaet skulle kontakte mig det har de endnu ikke gjordt, selv om forbrugerstyrelsen har sendt dem deres afgørelse. De har ikke engang besvaret forbrugerstyrelsens hendvendelse i starten af sagen.
nu er det sådan at det med at de fraskriver sig ethvert ansvar kan de ikke gøre tro mig. har selv fået det at vide af forbrugerstyrelsen
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.