mboost-dp1

newz.dk
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Ærgerligt.. Selvom mange forbinder Freeway med f.eks dating.dk så tror jeg alligevel at Freeway kunne tilbyde noget positivt. Men hvis ikke parterne kan få det til at du', så er der jo ikke noget at gøre...
P.S. Jeg har ikke læst pressemeddelelsen...
P.S. Jeg har ikke læst pressemeddelelsen...
Så ikke nok med at vi er blevet voldspammet med reklamer så har det intet givet til Newz.dk? Hvor er alle modstanderne af AdBlock henne? :)
Men giver det ikke problemer når Freeway ejer procenter i Newz?
Og hvad med de ansatte? De var vel ansatte hos Freeway til at drive Newz.dk?
Men giver det ikke problemer når Freeway ejer procenter i Newz?
Og hvad med de ansatte? De var vel ansatte hos Freeway til at drive Newz.dk?
Freeway har så lige bevist at det er noget lort.. Newz.dk er en god side som jeg ser flere gange dagligt.. så derfor syntes jeg det er godt at det holder igen.. :) men lad os nu se hvordan det kommer til at gå nu.. man kan ikke afskære folkene bag newz at se bogholderi og den slags!
"I dette øjeblik meddeles det, at Montgomery har oplyst, at de freewayske tropper i Holland, Nordvesttyskland - og i Danmark har overgivet sig! Her er London, vi gentager: Montgomery har i dette øjeblik meddelt, at de freewayske tropper, i Holland, Nordvesttyskland - og Danmark har overgivet sig."
Newz.dk er attter frit!
Newz.dk er attter frit!
Nu hvor Freeway saa ryger ud af billedet, har newz.dk saa intentioner om at soege en ny partner?
Hvordan med reklamerne?
Vil newz.dk saa blot selv staa for reklame formidlingen?
Om ikke andet, saa haaber jeg dette vil give lidt flere muligheder for at holde styr paa reklamerne, saa vi slipper for lyde, pop-ups og maerkelige ting der kravler paa sitet.
:)
Hvordan med reklamerne?
Vil newz.dk saa blot selv staa for reklame formidlingen?
Om ikke andet, saa haaber jeg dette vil give lidt flere muligheder for at holde styr paa reklamerne, saa vi slipper for lyde, pop-ups og maerkelige ting der kravler paa sitet.
:)
#7) nej jeg er ikke så god til at skrive, og de gange jeg har indsendt er de aldrig kommet på.
der næst, før Freeway var en del af Newz kom der tit på helt frem til kl. 20 om aften syndes jeg.
efter Freeway tog del i Newz, syndes jeg det hele var som om at Newz ikke lægere var dravet af intresse men som et arbjede og derfor nyhedere ikke kom på før og efter 8 - 16.
håber klrat at nogle vil skrive ind efter 16 så man kan bruge mere tid på at læse nyhedere her inde ;0)
der næst, før Freeway var en del af Newz kom der tit på helt frem til kl. 20 om aften syndes jeg.
efter Freeway tog del i Newz, syndes jeg det hele var som om at Newz ikke lægere var dravet af intresse men som et arbjede og derfor nyhedere ikke kom på før og efter 8 - 16.
håber klrat at nogle vil skrive ind efter 16 så man kan bruge mere tid på at læse nyhedere her inde ;0)
#9 > Der kommer ofte nyheder på Railgun om aftenen.
Hvad angår newz.dk, så har det har intet med arbejde vs. interesse at gøre, det er blot et spørgsmål om, hvornår de folk, der skriver nyhederne, har tid. Det ændrer sig hele tiden, alt afhængigt af sammensætningen i staff.
Hvad angår newz.dk, så har det har intet med arbejde vs. interesse at gøre, det er blot et spørgsmål om, hvornår de folk, der skriver nyhederne, har tid. Det ændrer sig hele tiden, alt afhængigt af sammensætningen i staff.
Det kommer som lidt af en bombe må man sige.
Men jeg synes, det er det rigtige skridt at tage, hvis betalinger er blevet tilbageholdt osv.
Hvad skal der ske i fremtiden så? Vil der søges en ny partner, så der fortsat kan være X fuldtidsansatte, eller hvordan vil det forløbe?
Men jeg synes, det er det rigtige skridt at tage, hvis betalinger er blevet tilbageholdt osv.
Hvad skal der ske i fremtiden så? Vil der søges en ny partner, så der fortsat kan være X fuldtidsansatte, eller hvordan vil det forløbe?
Emil (10) skrev:Hvad angår newz.dk, så har det har intet med arbejde vs. interesse at gøre, det er blot et spørgsmål om, hvornår de folk, der skriver nyhederne, har tid. Det ændrer sig hele tiden, alt afhængigt af sammensætningen i staff.
Nu du selv kommer ind på det, så er der næsten ikke noget mere dræbende for ens lyst til at indsende nyheder, end at det til tider tager en hel dag før de kommer videre fra køen. Jeg fatter det ikke, har I ikke en mand ansat til at tage sig af nyhederne, jeg kan ofte se der ligger bunkevis af nyheder der venter på at komme videre, men de ligger der meget fote længe før der sker noget ..
Kan det ikke tænkes, at freeway nu bare tager sagen i egen hånd og laver en konkurrent til newz.dk med en ordentlig spandfuld penge i røven.. ?
Erroneus (19) skrev:#18 De kan da bare prøve, jeg tvivler på de kan bygge noget op, som kan nærme sig det som Newz.dk står for :)
Det der gør Newz speciel, er jo ikke nyhederne, dem kan vi jo som så det så ofte er nævnt sagtens finde andre steder.
Næ .. det der gør newz specielt, er communitiet, det at vi kan smide vore debattere og kommentere nyhederne.
... nåja .. også hjælper det selvf også på det at vi har en ægte MiniatureZeus her på sitet, det er der ikke mange sites der kan prale med :)
Nu må jeg ærligt indrømme at jeg ikke ligefrem har forstand på hvordan tingene foregår bagom newz.dk (og dens andre sider), men freeway har aldrig set "gode" ud i mine øjn, jeg ved ikke hvorfor det er sådan, men jeg ser derfor kun dette som en stor fordel for newz teamet.
En lille side ting ang. farten hvorved nyheder bliver "godkendt", dette er noget som jeg selv har lavet et mindre system til dengang jeg studerede.
Da Newz har et rigtig godt community, hvad så med at have et panel af x-antal personer som godkender/afviser nyheder som bliver indsendt, og det så kræver x-antal godkendelser før den bliver indsendt, selvfølgelig skal i så selv kunne gå ind og smække det direkte ind og omgå den process. :)
Det gode vil dette er at det er gratis og giver de bedste brugere, eller hvem i nu vælge til det panel, en ekstra bonus af at støtte jer :)
Det kan selvfølgelig også sinke indrykningen af nyhederne, derfor er det kun et forslag :) kan jo godt være i allerede har det sådan?
Ellers kan jeg dog sige at hvis freeway laver en konkurrent til newz, så tvivler jeg stærk på at de vil kunne få så stærkt et community som i har her.
En lille side ting ang. farten hvorved nyheder bliver "godkendt", dette er noget som jeg selv har lavet et mindre system til dengang jeg studerede.
Da Newz har et rigtig godt community, hvad så med at have et panel af x-antal personer som godkender/afviser nyheder som bliver indsendt, og det så kræver x-antal godkendelser før den bliver indsendt, selvfølgelig skal i så selv kunne gå ind og smække det direkte ind og omgå den process. :)
Det gode vil dette er at det er gratis og giver de bedste brugere, eller hvem i nu vælge til det panel, en ekstra bonus af at støtte jer :)
Det kan selvfølgelig også sinke indrykningen af nyhederne, derfor er det kun et forslag :) kan jo godt være i allerede har det sådan?
Ellers kan jeg dog sige at hvis freeway laver en konkurrent til newz, så tvivler jeg stærk på at de vil kunne få så stærkt et community som i har her.
#28
Yderest interessant løsning! Det ville gøre siden noget mere dynamisk og inddrage brugerne mere, samtidig med at nyhederne ville komme hurtigere igennem godkendelsesfasen. Noget der til tider skader Newz, er at nyhederne kommer "sidst" her, pga at nyhederne først bliver godkendt morgenen efter de er indsendt.
Yderest interessant løsning! Det ville gøre siden noget mere dynamisk og inddrage brugerne mere, samtidig med at nyhederne ville komme hurtigere igennem godkendelsesfasen. Noget der til tider skader Newz, er at nyhederne kommer "sidst" her, pga at nyhederne først bliver godkendt morgenen efter de er indsendt.
3 skrev:Men giver det ikke problemer når Freeway ejer procenter i Newz?
Nej, newz.dk køber bare delene tilbage igen, og siden der var en aftale med det kan jeg forestille mig at indkøbsprisen og salgsprisen er nøjagtig ens (da sådanne aftaler oftest indeholder pris, aftaler om service, samarbejde m.v.).
Og hvad med de ansatte? De var vel ansatte hos Freeway til at drive Newz.dk?
Niks - newz.dk var et selvdrevent site før Freeway kom til. Der blev indgået et samarbejde kun i form af at Freeway skulle stå for advertisement m.v., som de så har brudt.
36 skrev:Begge parter imødeser nu en retssag, som kan afgøre skilsmissen. Ifølge Morten Wagner vil Freeway kun afgive sin ejerandel af Newz, hvis der bliver indgået forlig - eller hvis man taber en retssag.
»Johnny Rechnagel ved vist ikke, hvor dyrt det er at føre en retssag. Det er dumt af ham at skade sin virksomhed på denne måde, og jeg mener, at han som direktør burde bortvises på det grundlag,« siger Wagner, der nu vil forsøge at få gennemført bortvisningen i det - ind til videre - fællesejede selskab.
Han er da godt nok kæphøj ham Morten Wagner.
Det er da ikke lige frem god skik som Morten Wagner har mest af.. jf. comon og business.dk ...
Man må håbe at newz.dk får en masse ekstra sidevisninger i kraft af det her, så de kan tjene nogle basøre ind :)
Ellers må vi jo få Team Gilmore Girlz til at lamme freeway :P
Man må håbe at newz.dk får en masse ekstra sidevisninger i kraft af det her, så de kan tjene nogle basøre ind :)
Ellers må vi jo få Team Gilmore Girlz til at lamme freeway :P
ved ikke om det har været postet, kunne ikke finde det nogle steder..
men freeway har før nævnt at de vil starte en nyhedsside:
http://www.business.dk/article/20081009/medier/810...
udover det, synes jeg at det er lækkert at newz nu er fri for freeway koncernen igen..
du kunne jo starte med at nævne hvilke positive ting der er blevet indført siden de startede..???
Den nyeste version af newz, og de ændringer der har været dertil, er newz crewet selv, som har lavet dem...
det er ikke noget freeway har stået for..
tilgengæld tror jeg du kan takke freeway for de reklemer som har ligget i toppen, og når man så kører musen ned af skærmen, så "kommer du til" at kører musen over banneret, og wupti, så er der lyd..
hvis du synes det er positivt.. så fred være med det..
og en anden ændring som jeg har bidt mærke i, er gennemsnits alderen, og "nørd niveauet" herinde..
og jeg tror og synes at begge er faldet..
men freeway har før nævnt at de vil starte en nyhedsside:
http://www.business.dk/article/20081009/medier/810...
udover det, synes jeg at det er lækkert at newz nu er fri for freeway koncernen igen..
Zjapper (26) skrev:Syntes kun der er sket gode ting siden Freeway gik i samarbejde med Newz, så har svært ved at se om det her er godt eller skidt.
du kunne jo starte med at nævne hvilke positive ting der er blevet indført siden de startede..???
Den nyeste version af newz, og de ændringer der har været dertil, er newz crewet selv, som har lavet dem...
det er ikke noget freeway har stået for..
tilgengæld tror jeg du kan takke freeway for de reklemer som har ligget i toppen, og når man så kører musen ned af skærmen, så "kommer du til" at kører musen over banneret, og wupti, så er der lyd..
hvis du synes det er positivt.. så fred være med det..
og en anden ændring som jeg har bidt mærke i, er gennemsnits alderen, og "nørd niveauet" herinde..
og jeg tror og synes at begge er faldet..
»Da vi forhandlede om overtagelsen en sen nattetime gik der en mail afsted til Newz-ejerne, om hvorvidt de ville med i handlen. De har dermed fået tilbuddet og dermed har vi ikke misligholdt aftalen,« siger Morten Wagner til ComON.
Jeg ved ikke, hvor Freeway plejer at kommunikere med Newz.dk, men at sende en mail en sen nattetime om noget så vigtigt som en handel med en anden nyhedsplatform burde vel være så vigtig for Freeway, at de ville have personlig eller telefonisk kontakt med Newz.dk. Det der er for tyndt, og i mine øjne svarer det til at sige op overfor sin chef per sms.
Hvilket?http://www.business.dk/article/20081028/techmobil/81028132/ skrev:Men jeg ved, at Johnny Rechnagel lige er gået konkurs med et andet selskab, og det kunne da tyde på, at han ikke er helt seriøs med den måde, han driver forretninger på," siger Morten Wagner.
I øvrigt virker det som en kommentar der blot har hensigt til at provokerer.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.