mboost-dp1

Zynga Game Network Inc.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Zynga var den helt store årsag til at jeg skred over til G+.. damn de spil opdateringer er trælse, var (er?) nærmest intet andet med spil og baby reklamer... Men er et problem for hele itsektoreren/itboblen, hvis alt for mange af disse online baserede firmaer viser sig at være total overvurderede, zynga og facebook har med deres aktie eksponering godt nok sat en kæp i hjulpet for mange andre, der ville have fulgt dem på børsen..
webwarp (4) skrev:#2 hvordan.. jeg kunne kun finde ud af at blokere for dem én af gangen, hvorfor det kun var midlertidig lap indtil næste spil ankom.. baby reklamerne vil være rigtig fedt, men det kræver jo et blokering af hele det skide like system...
Det tog lidt tid, men jeg får kun en ny spil popup på FB hver anden uge nu. Jeg kan lige overkomme at blokere for den.
Det squ heller ikke underligt så penge griske som de er. De fleste af deres spil tager store beløber for småting, og hvis du selv skal opnå det du kan købe er det næsten umuligt.
Nogle af deres spil har før krævet du skulle få like 5000 gaver fra dine venner på kort tid for at klare en mission. Eller også bare købe dig til det.
"Sociale spil" yea right.
Nogle af deres spil har før krævet du skulle få like 5000 gaver fra dine venner på kort tid for at klare en mission. Eller også bare købe dig til det.
"Sociale spil" yea right.
Tror vidst de fleste herinde udbryder i jubel og sang - Zynga's spil er noget af det værste jeg nogensinde har set.
HerrMansen (7) skrev:Zynga's spil er noget af det værste jeg nogensinde har set.
Ren statistisk må de jo netop være godt siden Farmville var så voldsomt populært.
Kan huske at jeg spillede et af deres spil for en del år siden. Inden for 10 min havde jeg skulle sige nej til at share noget på væggen mellem 10-20 gange. Alle disse share popups var med til at skubbe mig væk fra spillene.
Jeg gider ærligt talt ikke share hver eneste gang jeg har høstet en mark, lavet en burger, serveret en øl, tabt en tallerken på gulvet og fanget mine arbejdere i at spille den af på toilettet
Og det at de kræver at man har X antal venner der spiller det, bare for at kunne få lov til at købe en jukebox or whatever i spiller, det er alt for plat.
Kan huske da min kone spillede farmville, hver eneste morgen lå der 50+ notifikation på facebook om at folk havde sendt hende lidt olie eller en plante. Hun brugte mere tid på at acceptere disse (som jo skulle gøres en efter en) end på selve spillet.
Jeg gider ærligt talt ikke share hver eneste gang jeg har høstet en mark, lavet en burger, serveret en øl, tabt en tallerken på gulvet og fanget mine arbejdere i at spille den af på toilettet
Og det at de kræver at man har X antal venner der spiller det, bare for at kunne få lov til at købe en jukebox or whatever i spiller, det er alt for plat.
Kan huske da min kone spillede farmville, hver eneste morgen lå der 50+ notifikation på facebook om at folk havde sendt hende lidt olie eller en plante. Hun brugte mere tid på at acceptere disse (som jo skulle gøres en efter en) end på selve spillet.
Har facebook ikke sådan løbende haft forskellige bølger af "annoyances" ? Kan huske da jeg i sin tid var på FB var der konstant de der Quiz-posts "se hvilken diamant du er", "se hvor meget du ligner en ko" etc.
Og så de der spilannouncements, eller requests, som er totalt irrelevent spam. Ens venner, uanset hvor personlige de er, gider ikke spilde deres tid på at man kan få et billede af en virtuel ting.
Den der flod af junk var også en del af grunden til at jeg forlod FB.
Never looked back.
Og så de der spilannouncements, eller requests, som er totalt irrelevent spam. Ens venner, uanset hvor personlige de er, gider ikke spilde deres tid på at man kan få et billede af en virtuel ting.
Den der flod af junk var også en del af grunden til at jeg forlod FB.
Never looked back.
Grunden til den dalende popularitet har selvfølgelig skyldes en manglende evne til fornyelse og en forkert måde at sprede budskabet på. Der findes jo ikke én facebook bruger, som ikke er super træt af den mega belastende markedsføring. De ligger som de har redt.
lidt off topic..
Er der nogen der ved hvordan man blokere for spilopdateringerne på ens telefon?
Jeg har blokeret på min facebookside, og der er de selvfølgelig væk, men på min WP under "personer -> nyheder" vælter det stadig ind med spil opdateringer.. Det er som om klienten i WP ikke acceptere man har trykket blokér på facebook.. :(
Er der nogen der ved hvordan man blokere for spilopdateringerne på ens telefon?
Jeg har blokeret på min facebookside, og der er de selvfølgelig væk, men på min WP under "personer -> nyheder" vælter det stadig ind med spil opdateringer.. Det er som om klienten i WP ikke acceptere man har trykket blokér på facebook.. :(
frederikhansen (15) skrev:Grunden til den dalende popularitet har selvfølgelig skyldes en manglende evne til fornyelse og en forkert måde at sprede budskabet på. Der findes jo ikke én facebook bruger, som ikke er super træt af den mega belastende markedsføring. De ligger som de har redt.
Enig. Det er lidt "non-news" at et firma får en nedtur på grund af manglende innovation. Selvfølgelig er det resultatet, når de ikke udvikler deres spil og gør noget ved de klagepunkter der er.
Og at udvikle 17 andre spin-off spil til Farmville, der kører på næsten nøjagtig samme koncept er i mine øjne ikke innovation!
Nyheden hævder at det er pga deres spil ikke er moderne nok eller ikke er avancerede nok... IMHO så er problemet ikke kompleksitet... Problemet er at de ødelægger spilleglæden for deres brugere...
<RANT>
Et spil som Cityville startede som et hyggeligt causla spil med et ok gameplay ala en moderne simcity lignende ting... du kunne spille det en gang i mellem i ny og næ til at koble af... du behøvede ikke bruge penge på det (det ville jeg iøvrigt aldrig gøre uanset hvilket onlinespil vi snakker om)....
kort sagt et hyggeligt og casual spil no pressure...
pludselig begynder de at lave tidsbegrænsede missioner... dernæst missioner der kun kan udføres hvis man betaler sig fra det... og udover det så begyndte de at udvide spillet med ting som ikke passede sammen med resten.... så man endte med en by som lignede noget katten havde slæbt ind...
de indførte pladsbesparende ting fordi man pludselig skulle bygge 3 gange så meget som man havde jord til... igen.. det fik byen til at ligne noget der var løgn... nej det hyggelig spil det var engang det er blevet ødelagt for længe siden...
Det samme har de gjort ved samtlige af deres andre spil i mere eller mindre grad...
</RANT>
Deres konkurrenter ødelægger også deres spil... og laver så i øvrigt nogle spil som ligger under Zyngas standard... så alt i alt.. så stoppede jeg med facebook spil for længe siden...
<RANT>
Et spil som Cityville startede som et hyggeligt causla spil med et ok gameplay ala en moderne simcity lignende ting... du kunne spille det en gang i mellem i ny og næ til at koble af... du behøvede ikke bruge penge på det (det ville jeg iøvrigt aldrig gøre uanset hvilket onlinespil vi snakker om)....
kort sagt et hyggeligt og casual spil no pressure...
pludselig begynder de at lave tidsbegrænsede missioner... dernæst missioner der kun kan udføres hvis man betaler sig fra det... og udover det så begyndte de at udvide spillet med ting som ikke passede sammen med resten.... så man endte med en by som lignede noget katten havde slæbt ind...
de indførte pladsbesparende ting fordi man pludselig skulle bygge 3 gange så meget som man havde jord til... igen.. det fik byen til at ligne noget der var løgn... nej det hyggelig spil det var engang det er blevet ødelagt for længe siden...
Det samme har de gjort ved samtlige af deres andre spil i mere eller mindre grad...
</RANT>
Deres konkurrenter ødelægger også deres spil... og laver så i øvrigt nogle spil som ligger under Zyngas standard... så alt i alt.. så stoppede jeg med facebook spil for længe siden...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.