mboost-dp1

myUpload.dk

myUpload.dk overhaler andre filhosting-sites

- Via Comon - , redigeret af MiniatureZeus

På lidt over 2 måneder har den nye danske filhosting-side, myUpload.dk, overrumplet de allerede eksisterende sider som bl.a. peecee.dk og gratishost.dk

En af ejerne, Rasmus, fra myUpload.dk udtalte i går:

Det er os en fornøjelse at se den aktivitet vores side har haft igennem de sidste 2 måneder. Vi er gået fra 0 til 500 aktive brugere i dette tidsrum og vi har nu opgraderet vores kapacitet, så vi nu kan håndtere endnu flere brugere

Der er flere grunde til, at myUpload.dk på så kort tid, er blevet en så stor succes, blandt andet har man mulighed for at uploade filer på helt op til 250 mb., og så er sidens design meget nemt og overskueligt, og i opbygning ligner søgegiganten Googles sider.





Gå til bund
Gravatar #51 - thøger
15. mar. 2008 18:38
upload.dk skrev:
Det er ikke tilladt at misbruge myUpload.dk ved eksempelvis scripts, der automatisk uploader filer.


Hvorfor dælen er det misbrug at bruge scripts?
Gravatar #52 - myUpload
15. mar. 2008 18:56
Uha - Sikke nogle pæne ord nogen af jer får fyret af sted, hva ;--)

Jeg har, nu pga. i vil se noget statistik, skrevet lidt op det :-)

I kan læse det her: myUpload.dk nyheder
Gravatar #53 - thøger
15. mar. 2008 19:09
Bunke på #52!!!!! (just kidding) :-)

#52: Tak for statistikken.
Måske du har lyst til at kommentere hvem der står bag siden, hvem der har skrevet indlægget, og hvad det indbyrdes forhold er.

Så synes jeg folk skal læne sig pænt tilbage i stolene og lytte. Budskabet om placeret reklame er vist trægt ind...
Gravatar #54 - frande
15. mar. 2008 19:22
#52
Har jeres side kun været online i 18 dage?

Fordi du skriver at I har haft 14970 besøg alt i alt, men at I har et gennemsnit dagligt på ca. 820 unikke besøg. Det giver i alt 18 dages oppetid for jeres side, hvis man siger 14970 / 820.

Hvordan hænger det lige sammen med at sitet har været oppe i 2 måneder?

Derudover så modviser de statistikker jo netop (hvis man kigger på unikke hits) at der er langt færre unikke hits på myupload.dk i forhold til f.eks. peecee.dk.

Jeg stiller mig stadig meget kritisk overfor nyheden. Specielt fordi jeg mener at den er så plantet som overhovedet muligt. Tallene har ikke været offentliggjort på myupload.dk før nu. Det tyder jo også på, at myupload.dk måske selv har været igang med at skrive til redaktioner rundt omkring med at bringe nyheden??

Ellers kan jeg ikke helt se hvordan diverse nyhedssites kan konkludere det, som de faktisk gør.

Derudover mener jeg ikke folk herinde har sået tvivl om tallene. Der har derimod været "klager" over at der INGEN tal var opgivet.

Dertil er Rasmus citeret for at sige, at I har pt. over 500 aktive brugere. Hvad måles det på? I skriver på siden at I har total set 652 brugere i system. Er de ALLE aktive? Eller hvor mange af dem er oprettet da I startet og ikke brugt siden??
Gravatar #55 - myUpload
15. mar. 2008 19:26
Jeg, Rasmus, og Christian står bag siden - That's it, kan da umuligt være svært at forstå :-)


Grunden til det, med de 18 dage, er at vi kun har haft Google Analytics integreret i vores side i de dage - Men tak for infoen.. Det betyder jo bare at tallet egentlig er meget højere

Og selvfølgelig vil peecee have flere unikke hits i og med at siden har levet i hvert fald over 2 år (Så længe jeg har kendt den).

VI har levet i snart 3 måneder, der er sgu en forskel!
Gravatar #56 - frande
15. mar. 2008 19:34
#55
Ja, men så har I jo heller ikke overhalet peecee.dk?

En overhaling sker da først når man ER forbi. Og talmæssigt er I da langt væk fra peecee.dk med unikke hits pr. dag.

Men du svarer f.eks. ikke på hvordan de over 500 aktive brugere er beregnet? Hvordan måler I på at de er aktive?

Og det undrer mig stadig at "nyheden" er kommet rundt til bl.a. comon.dk, når de her tal ikke er offentliggjort før nu. De må have fået det et eller andet sted fra - tror sku ikke bare comon.dk skriver det fordi de lige besøger de tre sites en dag.
Gravatar #57 - myUpload
15. mar. 2008 19:42
Jeg skal ikke kunne sige hvor fra ComON har det :-)

Jeg vil mene, at en aktiv bruger, er en der har været logget ind mindst 1 gang inden for 1 måned - Hvilket langt over de 500 brugere har.

Men der er noget jeg ikke helt kan forstå - Flamer du siden eller er det bare nyheden du har noget i mod?
Gravatar #58 - myUpload
15. mar. 2008 19:50
En anden ting, du skal huske er, at fx peecee gør meget i at få folk diregeret ind på deres side for at vise billedet hvilket jo selfvølgelig giver ekstrem mange hits. Hos myupload, er vi egentlig ligeglade med det, og gir folk et DIREKTE link med det samme. Havde vi lavet en "bedre" vis-billede-siden og ikke smidt et direkte link til filen der nu bliver uploadet, så er jeg 100% sikker på at vi havde haft flere unikke hits, på SIDEN..


peecee har igennem de 2-3 år (as far as i know) "kun" haft lidt over 100.000 uploadede filer - hvor vi på 2-3 måneder har snart allerede 30.000 filer.

Desuden, fylder filerne på peecee kun omkring 80 gb, hvor vi allerede har rundet de 100 gb data

På disse punkter, vil jeg mene at vi har overrumblet peecee.. ekstremt endda. Og fra vores side, er det dét der tæller... Om du ser det på den måde eller ej
Gravatar #59 - frande
15. mar. 2008 19:51
#57
Det er "nyheden", som jeg har noget imod.

Jeg mener ikke, at det er en nyhed, men derimod en reklamesøjle for myUpload.dk.

Dertil kritisere jeg både newz.dk såvel comon.dk for at lave en nyhed baseret på så dårlige statistikker.

Du siger, at I intet ved om hvor ComOn har det fra. Hvis de ikke har det fra jer, så har de ikke de statistikker, som I lige har udgivet, og derved har de faktisk ingen fornuftig måde at sammenligne myUpload.dk med alle andre lignende sider.

Jeg er chokeret over, at newz.dk overholdet lader det gå igennem deres nåleøje.

Siden har jeg intet imod. Bruger den ikke og kommer heller ikke til det. Derfor mener jeg dog stadig, at det er en skidt, at en sådan "nyhed" kommer frem på newz.dk (og comon.dk for den sags skyld).
Gravatar #60 - frande
15. mar. 2008 19:54
#58
Fra jeres side, ja. Men ingen af de tal har fra JERES side været fremme før nu. Hvordan ved ComOn så de ting allerede i fredags? Og newz.dk også? Det er netop deri, at jeg ser problemet.

Siderne må man umiddelbart sammenligne hits-mæssigt. At I har mere data end peecee.dk kan jo betyde at folk ligger større filer op på jeres server.

peecee.dk har ikke et "lukket" system, som I har. Derved kan folk også vælge at uploade flere filer, som en slags "backup".

Det er flot, at I har nået de her tal. Det ændrer bare ikke min holdning om, at denne såkaldte "nyhed" er en ren og skær reklamesøjle for jeres site og intet andet.
Gravatar #61 - Mastercook
15. mar. 2008 20:05
# 45:
"Hvad er det helt præcist, der gør Alexa.com til en så god reference?
Det kan f.eks. være, at de brugere, der benytter peecee.dk eller gratisupload.dk ikke bruger dette plugin pga. deres it-kundskaber/kendskaber, mens brugere af myupload.dk gør."

Når man laver undersøgelser, f.eks. spørgeskema undersøgelse, så får man jo heller ikke 100 % respons på sin valgte population.. Derfor laver man jo en stikprøve på populationen - i dette tilfælde vha. Alexa.com (som jeg i øvrigt ikke har kendskab til udover jeg går ud fra det er et plugin der laver en statistik over hvilke sider man besøger). Du vil ALDRIG kunne få en 100 % korrekt undersøgelse medmindre du spørge 100 % af populationen.. Men i dette tilfælde er der taget data fra så mange personer, at undersøgelsen resultat er relavant.

Du kommer så med påstanden om, at det kan være folk med bedre it-kundskaber der bruger Alexa.com plugin... Dette er sikkert rigtigt nok, men det gør bare denne undersøgelse SÅ meget mere relevant, i og med myupload.dk jo er så NEMT og så SIMPELT, at selv en person med ingen computerkendskab ville kunne benytte sig af sitet. Dvs. både i folk med IT-kundskab "vinder" de, og højest sandsynligt vinder de også hos folk med ingen IT-kundskaber.

Jeg har tidligere brugt imageshack.com til at uploade billeder, men jeg synes bare myupload.com er så meget nemmere, i og med der er så lidt bøvl med det.. :S

Jeg synes SÅ meget det her lugter af JANTELOVEN..! Folk kan ikke tage at nogle får mere succes end andre.. Det er ærgeligt, men det er desværre den mentalitet vi i Danmark er opdraget med.

10-thumpsup til myupload.dk for et nemt produkt der virker!

Mastercook
Gravatar #62 - myUpload
15. mar. 2008 20:05
Okay :)


Men du har ingen comment til de facts jeg lige smed? ;)


Så det du gør, er egentlig bare at lave en jeg-vil-være-på-tværs-kommentar ?
Gravatar #63 - thøger
15. mar. 2008 20:11
En ting er at nyheden(reklamen) blev bragt på newz.dk, men det kan jeg forstå. Det er trods alt en brugergenereret side, og man må forvente en vis bias på indholdet.

Jeg er langt mere uforstående over nyheden på comon.dk som har en redaktion. De har ingen kilder, og ifølge #57 heller ikke snakket med upload.dk ^_^. De skylder den største forklaring her, imho.
Gravatar #64 - PeterPanComplex
15. mar. 2008 20:12
#61 - Kunne ikke være mere enig :)

Længe leve janteloven @ newz.dk..

TGG havde ret i at størstedelen af brugerne herinde er en flok white-hat fags ;)
Gravatar #65 - PeterPanComplex
15. mar. 2008 20:17
newz.dk brugere i en nødeskald:

1. Du skal ikke tro, du er noget.
2. Du skal ikke tro, at du er lige så meget som os.
3. Du skal ikke tro, at du er klogere end os.
4. Du skal ikke bilde dig ind, at du er bedre end os.
5. Du skal ikke tro, at du ved mere end os.
6. Du skal ikke tro, at du er mere end os.
7. Du skal ikke tro, at du duer til noget.
8. Du skal ikke le ad os.
9. Du skal ikke tro, at nogen bryder sig om dig.
10. Du skal ikke tro, at du kan lære os noget.

http://da.wikipedia.org/wiki/Janteloven
Gravatar #66 - frande
15. mar. 2008 21:31
#61
Det er jo så ikke helt korrekt. F.eks. Danmarks statistik tager højde for hvor man bor og sådan. Det gør det her system ikke. Systemet kræver desuden at man installere et plugin før man kan deltage. Det betyder også, at man skal have kendskab til det system, før man kan være en del af statistikkerne. Jeg behøver i teorien ikke have kendskab til Danmarks statistik for at deltage. De ringer til en. Ikke omvendt.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor mange ikke-nørder, der kender til Alexa.com. Det mener jeg har meget at sige, da nørder oftest har en anden tendens på nettet end ikke-nørder.

#62
Jo, jeg mener egentlig, at jeg kommentere dine "facts" i #60.
Vil du have det uddybet?

Og nej - jeg er ikke ude på at lave en jeg-vil-være-på-tværs-kommentar. Jeg er ude på at høre hvordan comon.dk kan komme til den konklusion, som de er, uden at have nogle tal fra jer af (som du jo tidligere har sagt, at de ikke har haft).

#64, #65
Hvornår har jeg sagt negativt om myUpload.dk? Hvornår har jeg sagt, at det er en dårlig service, at de ikke har succes med mere?

Jeg har stillet mig yderst kritisk for hvordan comon.dk har kommet frem til konklusionen, og hvordan newz.dk har valgt at bringe den, i det tallene - som jeg mener man kan danne det her ud fra - først er kommet i dag. Af samme årsag har jeg også sagt, at det virker mere som en reklame for myUpload.dk end som en egentlig nyhed.

Det har intet at gøre med om det går godt for sitet eller skidt. Jeg tillader mig dog at stille mig kritisk overfor konklusionen, da jeg ikke mener, at man "bare sådan" kan konkludere det.

Enhver nyhed man læser skal oftest anses kritisk - ellers stoler man jo fuldt ud på pressen - men dvs. næste gang I stiller jer kritisk overfor nyheder, så skal jeg råbe "JANTELOV"?

Jeg siger intet dårligt om myUpload.dk. Jeg sætter blot tvivl ved måden hvorpå man er kommet til den konklusion, som "nyheden" ligger op til.

Er det svært at forstå?
Gravatar #67 - Casper
15. mar. 2008 21:43
#66 du snakke om nørde sådan noget .. hmm jeg har personligt
give min farfar linke til alle 3 side der blive snakke om.

han har haft computer i helv år . han er 79 . han vælgt Myupload.dk da den var ligetil at gå til som han sagde . de anden var overskulig og fange ham ikke., så stop whine

Rasmus og Christian har fat i noget . og en fed ide . og så alle dem som har noget i mod det prøve at skyde det i sangt .. det bare for latterlig.. man skal også tænke på at myupload.dk er så bruge venlig at selv min farfar kan bruge den ..
Gravatar #68 - PeterPanComplex
15. mar. 2008 22:09
Nice one #67 :)

#66 - Nu var det så heller ikke henvendt direkte til dig. Nu skal du også passe på du ikke bliver for over-kritisk :)... Hvor er beviserne for at du ikke er en spambot programmeret af ejerne fra de andre upload sider :S?!

Men prøv at se hvor mange indlæg herinde der ikke kommer med konstruktiv kritik og bare direkte flamer hjemmesiden. Man skulle tro at størstedelen af brugerne herinde er 11 år gamle.

Prøv bare at kigge indlæg igennem så som:
#51, #4, #8, #13, #17, #20, #28, #31, #36, #37, #41, #44, #48, #49.

Overstående flamer bare uden nogen form for konstruktiv kritik eller lignende. Man kan godt være kritisk over for en nyhed (som ComON i øvrigt har skrevet) men hvorfor fanden er det nødvendigt at flame hele myupload?

Man skal fandme ikke komme ind på newz.dk og tro man er noget
Gravatar #69 - Casper
15. mar. 2008 22:26
Myupload kan da ikke gøre for at der en der tænke hey jeg laver lige en nyhed om myupload.dk på comON . og så ikke tænke sig om ... Jeg tror slet ikke Rasmus og Christian har noget med det at gøre .. de forsøge jeg bare at drive en virksomhed .

//Casper
Gravatar #70 - frande
15. mar. 2008 22:42
#67
Nu snakker jeg heller ikke om nørd og myupload.dk, men om alexa.com? Kender din farfar den?

Hvis din farfar bruger myupload.dk, men som ikke har det plugin fra alexa.com, så vil han ikke være i de statistikker, som andre herinde tidligere har brugt til at komme med den konklusion.
Gravatar #71 - PeterPanComplex
15. mar. 2008 22:51
#70 - hvilket præcist beviser at der også er normale mennesker uden et alexa plugin der bruger myup :)
Gravatar #72 - zurekk
15. mar. 2008 23:43
#71 > Præcis. Derfor er Alexa ikke troværdig i denne sammenhæng.

#MYUPLOAD-DEFENDERS > Hvornår forstår I at ingen herinde flamer myUpload? Vi brokker os over at få smidt en reklame i hovedet når vi tror at vi er i gang med at læse en nyhed. Den samme diskussion var oppe, sidste gang der blev skrevet om de tre upload-sites. Der er intet nyt i det, og det har intet at gøre på forsiden af newz.dk.

"Man skulle tro at størstedelen af brugerne herinde er 11 år gamle."
Den der går til personligt angreb i en diskussion, er løbet tør for argumenter.

"men hvorfor fanden er det nødvendigt at flame hele myupload?"
Som sagt længere oppe, det er der ingen som gør.
Gravatar #73 - frande
16. mar. 2008 00:36
#71
Præcis. Netop derfor er det ikke troværdigt at bruge det til at konkludere det her med.

Du ved ikke hvor mange, der bruger det plugin, og som er bruger på henholdsvis myupload.dk, peecee.dk eller andre lignende sider.

Min formodning er blot, at de fleste der bruger alexas plugin er nørder eller lign. Jeg tror at langt største delen af danskerne ikke kender alexa. Og jeg tror bestemt ikke den almene dansker gør. Derfor mener jeg heller ikke, at du kan sammenligne Alexa med f.eks. Danmarks statistik, som du tidligere forsøgte.
Gravatar #74 - arne_v
16. mar. 2008 01:41
Jeg tvivler på at ret mange nørder bruger Alexa. Den er 5 mm fra den linie hvor det på den anden side er spyware.
Gravatar #75 - arne_v
16. mar. 2008 01:49
#myUpload

I har i mine øjne et gigantisk troværdigheds problem.

Nyheden i sig selv tenderer reklame.

Jeg synes at det er helt fint at du opretter dig her og forklarer lidt om den statistiske baggrund. Det er jo informativt.

Men hvis man kigger lidt på dem der udtaler sig positivt om jeres side, så er der 3 af dem der er oprettet idag (casper, cezor og mastercook).

Det kan vist ikke være en ren tilfældighed at de har oprettet sig idag, er myupload brugere og deltager i denne tråd.

Det stinker råddent.
Gravatar #76 - superstoffer
16. mar. 2008 06:46
Altså nu har jeg f.eks. brugt Newz.dk i mange år uden at have en bruger... Så kom der en diskussion her den anden dag, hvor jeg blev "nødt" til at kommentere og så signede jeg up...
Kunne være de omtalte brugere har haft det på samme måde...
De har været glade brugere af Newz (uden at være oprettede), glade brugere af MyUpload.dk og da de så ser deres kære site blive flamet/bashet, følte de måske at de blev nødt til at forsvare det....
Dunno... Bare en tanke... :P
Gravatar #77 - ZnabelA
16. mar. 2008 07:06
#75: og hvor står deres kontakt oplysninger henne?

Enhver side hvor jeg submitter oplysninger til, har mulighed for at registrere mig, eller købe et produkt, SKAL have kontakt oplysninger samt skrive deres fysiske adresse hvor jeg kan henvende mig... ellers kan siden godt hoppe i havnen, for jeg bruger den ikke!

Hvorfor tænker folk ikke så langt, at finde firmaets kontakt oplysninger INDEN de bruger deres service? Hvis ikke deres kontakt oplysninger står der, så er det med 99.9% et lyssky firma
Gravatar #78 - frande
16. mar. 2008 08:33
#74
Det er selvfølgelig rigtigt.

Min pointe var vel måske også mere at klarlægge, at min far f.eks. ikke ville have det plugin, ville sikkert aldrig få det og vil heller aldrig komme til at kende alexa.com.

Derimod kender lagt de fleste danskere Danmarks Statistik (som Alexa tidligere blev sammenligne med).

#75
Enig. Det lugter for meget.

#76
Han skriver netop også, at det kan være et tilfælde. Men du må da mene, at det her er lidt tankevækkende:

- Skribenten af denne nyhed på newz.dk har tidligere postet en nyhed mange anså som reklame for de tre sites.

- Der er oprettet nye brugere dags dato, der roser sitet, herinde.

- comon.dk havde ikke de tal, som der nu er offentliggjort fra myupload.dk, før de konkluderede, at den havde overhalet andre lignende sites - i hvert fald iflg. en af ejerne hos myupload.dk.

Jeg synes bare, at alt det her virker for meget af en reklamesøjle end af en egentlig nyhed. Så er der dem, der siger, at nyheden er også hos comon.dk. Ja, men behøver den derfor være her? Man må gerne være lidt kritisk til nyhederne og dets konklusion.

Jeg har ikke brugt myupload.dk før, så jeg har intet imod sitet. Jeg stiller mig bare yderst kritisk overfor denne "nyhed".
Gravatar #79 - Casper
16. mar. 2008 10:56
Jeg har brugt news i rigtigt mange år .. har haft en bruge føre men da jeg aldrig logge ind er den bleve slettet . da jeg så i flamer myupload syns jeg at jeg ville laver en bruge og give modspil..

hallo siden er stadig beta .. det med kontakt oplysing hmm sig det da til dem i steden for at flame . det jo nystarte ikke alt sker på en dag vel . og hør nu her jeg tror ikke comon.dk har noget med myupload.dk at gøre jeg tror skridbenten har ting hey jeg laver en nyhed fair sådan er det .. det skal myupload.dk ikke holdes for nar af . da de jo ikke har noget med det at gøre.
jeg syns det cool at rasmus stå frem med faks til jer . da comon.dk ikke selv har kunne fremskaffe dem .. i bund og grund handle det jo om comon.dk, om at de har sagt noget forkert

//casper
Gravatar #80 - frande
16. mar. 2008 11:16
#79

1. Siden er beta, ja. Men at folk ytrer deres holdning herinde om, at de ikke ønsker at bruge siden, fordi de ikke havde lyst til at støde ind i de fejl er vel fint nok? Det må folk jo selv om. Det er jo netop en debat.

Jeg mener bestemt ikke, at nogle herinde direkte har flamet sitet. De har sagt, at de ikke anvender den af visse årsager, og så er det jo fint.

Man skal også passe på, at man ikke har den holdning, at alle indlæg skal være positive mod nyheden. Så er der skam ingen formål med at kunne kommentere/debatere.

Personligt gider jeg ikke sidde og skrive til folk om deres fejl i systemet på en side som f.eks. myupload.dk. De burde kunne tage de fleste fejl (i forhold til størrelsen af siden) ved egen-test.

Fair nok, at man laver en beta. Så skal man også bare forvente, at nogle ikke vil bruge det pga. fejlene.

2. Det er jo så netop det, at jeg ikke tror skribenten har. "Nyheden" tyder mere på en nyhed, som de har fået givet delvist. Jeg tror sku ikke, at skribenten har tænkt "Jeg vil lige sammenligne tre upload-sites". Jeg tror nærmere, at de har fået et hint, som de så har forsøgt at følge.

Jeg er enig i at comon.dk slet ikke skulle have bragt "nyheden". Men jeg mener slet ikke newz.dk skulle heller. Det har jeg sagt før. Samtidig har jeg stillet mig kritisk overfor hvordan man kan komme til en sådan konklusion i nyheden, når der ikke nævnes nogle konkrete tal. De tal er først kommet frem senere fra myupload.dk. Af samme årsag virker det også mere til, at nyheden er plantet end at skribenten har tænkt "hey, jeg sammenligner sku da lige tre upload-sites".
Gravatar #81 - fastwrite1
16. mar. 2008 11:21
Jeg studser over denne betingelse på siden: Filer beskyttet med password eller lignende er ikke tilladte og vil blive fjernet omgående.

Hvorfor er det lige at vi ikke må kodebeskytte filerne? Og hvordan bliver det tjekket at den er kodebeskyttet? Dobbeltklikker de på alle filer, for at se om der dukker en "password:" op? :-)

Jeg har det ikke godt med at uploade en stor fil - lad os fx sige min mail-fil fra enten outlook eller thunderbird. Hvis ikke jeg må kodebeskytte dem - så kan gutterne der står bag myupload.dk jo kigge det hele igennem.

For mig virker den bare ikke seriøs-agtig nok. Den virker ikke "vi har ingen kendskab til dine filer, så bare rolig"-agtig.
Gravatar #82 - nielsbrinch
16. mar. 2008 12:55
Et det en nyhed at et fil-upload-site har 800 besøgende om dagen? Så må mit fil-upload-site med 8.000 unikke besøgende om dagen være en sensation!
Gravatar #83 - Denn
16. mar. 2008 13:46
Kan det være siden er blevet kendt efter "reklamen" her på newz.dk sidste gang - tja.
Gravatar #84 - XxX
16. mar. 2008 20:33
Var der nogen der sagde selvopfyldende profeti..

Se allesammen vores side er bare sååååå stooor..og har bare såååå maaaange besøgende (Ja eller det bliver/har den da ihvertfald når vi har fået den promoveret på comon.dk/newz.dk og med lidt held så ender det jo nok med at det rent faktisk passer at den er størst)...

Sidder og tænker på om de folk der mente at newz.dk ikke ville ende med at sumpe ned i reklame-nyheder, viral marketing og product placement efterhånden er ved at fatte hvad det er arto.dk's ejere er ved at gøre ved siden..

XxX
Gravatar #85 - hgul
16. mar. 2008 20:39
#84 Nu sidder Freeway nok næppe og godkender nyheder, så at den her er kommet igennem, kan du jo passende takke de to crewmedlemmer der har godkendt nyheden.
Gravatar #86 - Gralm
16. mar. 2008 22:22
Hmmm, sorry guys, hvad skal man lige bruge den side til, jeg har det altså bedst med min egen private backup på en ekstern harddisk her hjemme, og når jeg skal "dele" filer med andres, så bruger jeg min ftp server som jeg har stående.
Vil da ikke have mine private filer til at ligge et eller andet tilfældigt sted på nettet uden password beskyttelse.

Dette indlæg er ikke ment som flame, men jeg fatter virkelig ikke hvorfor man ville vælge at lægge private filer ud på nettet ubeskyttet på den måde.............
Gravatar #87 - XxX
16. mar. 2008 22:31
#85

Som ansat i et firma har man vel en chef..

Du ved, det er ham der fortæller dig hvordan firmaet politik er og hvad han vil have dig til at lave..

Tror du det er totalt tilfældigt at newz bliver mere og mere ramt af nyheder som virker mere som reklamer end nørdede nyheder.

Man kunne jo forestille sig at de ansatte har fået nye retningslinier at arbejde efter nu firmaet ikke er deres eget ..

XxX
Gravatar #88 - Emil M
17. mar. 2008 01:29
Tror bare jeg fortsætter med [url=www.picturedumper.com]PictureDumper.com[/url], lyder ikke som om at tidligere nævnte er så god :/
Gravatar #89 - frande
17. mar. 2008 06:59
#87
Nu har freeway jo "kun" købt 50 % af newz.dk. Så vidt jeg dertil ved af, så plejer freeway ikke direkte at diktere noget i den virksomhed, som de køber sig ind i. De forsøger at holde sig fra beslutningerne så meget som mulig af den daglige drift.

Dermed ikke sagt, at du ikke har ret. Jeg tror bare også, at folk har det for nemt med at bruge den sang, når newz.dk "flasmes" for deres nyheder.
Gravatar #90 - zin
17. mar. 2008 07:13
#65: Det er nemlig rigtigt - og sæt dig så ned på din kæft og luk røven! >)
Gravatar #91 - Magten
17. mar. 2008 07:15
Der er flere grunde til, at myUpload.dk på så kort tid, er blevet en så stor succes, blandt andet har man mulighed for at uploade filer på helt op til 250 mb.
Gratishost tillader filer på op til 300 mb?

Der er nu intet som gratis omtale når man skal promovere sig..
Gravatar #92 - el_barto
17. mar. 2008 07:55
Statistik fra alexa.com er INGENTING værd...så er det sagt. Prøv selv at gå ind på siden og tjek deres top 100 danske sider ud

Yeah...babeindex.dk er DK's 2. mest besøgte site (efter Google).

Som om :)
Gravatar #93 - exert
17. mar. 2008 11:10
Problemet her er ikke myupload, for alle firmaer sender mere eller mindre pyntede pressemeddelelser ud for at få noget PR.

Problemet er at den er sluppet igennem ComOns og newz.dk's "redaktion". Kildematerialet er jo ikke eksisterende. Hvordan kan de godkende en nyhed med et citat, der ikke optræder nogen som helst andre steder?

Jeg mener newz skal stramme sig lidt op, hvis vi skal tage nyhederne her seriøst. Kvaliteten af et nyhedssite (eller en avis) ligger efter min mening i redaktionen. Jeg har forståelse for at der kan ske en smutter en gang imellem, og det kan jeg sagtens leve med, men jeg håber da at denne nyhed medfører et mere kritisk blik hos dem, der godkender nyhederne.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login