mboost-dp1

Zepto
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Mine oplevelser som Zepto-ejer som har været i kontakt med deres support, er at det er svært at komme igennem via telefon.
Dog Ringer de dag tilbage, det er ihvertfald hvad jeg har oplevet, selve reperationstiden var dog længere end jeg blev lovet, selvom de havde den pågældende reservedel på lager.
Dog Ringer de dag tilbage, det er ihvertfald hvad jeg har oplevet, selve reperationstiden var dog længere end jeg blev lovet, selvom de havde den pågældende reservedel på lager.
Jeg har oplevet to gange, at de bare har smidt min bærbar ud bagved, uden at gøre noget yderligere. Sidst den var inde, tog det 13 uger før den kom tilbage.
Når man så ringer for at hører hvad der sker, går der gerne 45 min før de tager telefonen.
Aldrig mere Zepto for mit vedkommende.
Når man så ringer for at hører hvad der sker, går der gerne 45 min før de tager telefonen.
Aldrig mere Zepto for mit vedkommende.
Hvem hulen køber også zepto? man skal ikke vide meget om computere for at vide at dem og Medion skal man gå en LANG bue udenom, magen til kineser(medion tysker) crap skal man da lede længe efter..
Det kan jeg kun bekræfte! Efter at have sendt 2 mails(jeg ikke fået svar nu her et år efter) og have siddet 1½ time i deres telefonkø, opgav jeg.
Det er selvfølgelig nemt her bagefter og sige 'Hvad sagde jeg', men jeg har faktisk, fra dag ét, været mere end lunken overfor Zepto. Og med god grund, kan jeg se nu. Da de ansatte den tidl. AlfaView tosse, var det bare et spørgsmål om tid...
#4: Problemet med Medion var primært Compare Support. Nu er de heldigvis gået på røven, og jeg har også en fornemmelse af, at Medion har strammet op på kvalitetskontrollen. I hvert fald er mit indtryk, at der komme langt færre maskiner til DK med fejl, end for blot 1-2 år siden. Derudover har Medion en udvidet garanti* på deres maskiner på 3 år, hvilket man ikke ser på andre maskiner, der sælges på det danske konsumentmarked.
* Når man bruger ordet 'garanti' i sin markedsføring, skal det stille kunden bedre end, hvad der er lovbestemt i købeloven (Reklamation).
#4: Problemet med Medion var primært Compare Support. Nu er de heldigvis gået på røven, og jeg har også en fornemmelse af, at Medion har strammet op på kvalitetskontrollen. I hvert fald er mit indtryk, at der komme langt færre maskiner til DK med fejl, end for blot 1-2 år siden. Derudover har Medion en udvidet garanti* på deres maskiner på 3 år, hvilket man ikke ser på andre maskiner, der sælges på det danske konsumentmarked.
* Når man bruger ordet 'garanti' i sin markedsføring, skal det stille kunden bedre end, hvad der er lovbestemt i købeloven (Reklamation).
Jeg må indrømme at jeg syntes Zepto's service er meget god..
Jeg havde høbt en bærbar der inde til omkring 13k, og efter onkring 1 måned og x antal BSoD. Spurgte jeg zepto om det ikk
var muligt bare få pengene tilbage.
Og et par dage efter havde jeg fået alle pengene tilbage inklusiv de penge jeg havde brugt på bullgaurd antivirus. Og den bullgaurd licens har jeg stadig.. XD
Jeg havde høbt en bærbar der inde til omkring 13k, og efter onkring 1 måned og x antal BSoD. Spurgte jeg zepto om det ikk
var muligt bare få pengene tilbage.
Og et par dage efter havde jeg fået alle pengene tilbage inklusiv de penge jeg havde brugt på bullgaurd antivirus. Og den bullgaurd licens har jeg stadig.. XD
Supporten er da nok det værste sted et firma kan spare. Hvis kunderne finder ud af at supporten er dårlig, så råder de alle de kender til ikke at købe produkter fra den producent og et dårligt rygte tager meget lang tid om at forsvinde.
Mit bud er da også at Zepto er slemt på røven og med udsigt til ikke at få repareret defekte varer (Når firmaet går konkurs) så vil jeg da også kraftigt fraråde alle jeg kender at købe en Zepto maskine.
Mit bud er da også at Zepto er slemt på røven og med udsigt til ikke at få repareret defekte varer (Når firmaet går konkurs) så vil jeg da også kraftigt fraråde alle jeg kender at købe en Zepto maskine.
Vi har i vores firma solgt et utal at bærbare fra Zepto!
Det kan simpelthen ikke forsvares længere da det ikke er unormalt at vente over 3 måneder på sin reperation. Man kan sågar være ude for ikke at høre fra Zepto i flere måneder fordi "At de mangler en faktura"
Men at ringe og bede om den det gider de sgu ikke....
Føj kan jeg bare sige og håber da ikke der er andre der sælger de bærbar længere... Det er simpelthen at pisse på sine kunder!
Det kan simpelthen ikke forsvares længere da det ikke er unormalt at vente over 3 måneder på sin reperation. Man kan sågar være ude for ikke at høre fra Zepto i flere måneder fordi "At de mangler en faktura"
Men at ringe og bede om den det gider de sgu ikke....
Føj kan jeg bare sige og håber da ikke der er andre der sælger de bærbar længere... Det er simpelthen at pisse på sine kunder!
Først:
"firmaet er i økonomisk uføre i forbindelse med finanskrisen, et faktum Zepto dog tidligere har afvist."
dernæst:
"Rygterne om de økonomiske problemer hos Zepto"
Er det et faktum at de er i økonomisk uføre eller er det et rygte?
Man skal være meget forsigtig med at angive noget omkring regnskaber som et faktum, da tal i de regnskaber der er tilgængelige for offentligheden ikke altid viser det man tror de gør, det er der ikke noget ulovligt i men sådan fungerer regnskaber. Så med mindre man kan finde noget meget håndgribeligt om Zepto påståede økonomiske uføre skal man nok ikke angive det som fakta når man leverer rygter.
"firmaet er i økonomisk uføre i forbindelse med finanskrisen, et faktum Zepto dog tidligere har afvist."
dernæst:
"Rygterne om de økonomiske problemer hos Zepto"
Er det et faktum at de er i økonomisk uføre eller er det et rygte?
Man skal være meget forsigtig med at angive noget omkring regnskaber som et faktum, da tal i de regnskaber der er tilgængelige for offentligheden ikke altid viser det man tror de gør, det er der ikke noget ulovligt i men sådan fungerer regnskaber. Så med mindre man kan finde noget meget håndgribeligt om Zepto påståede økonomiske uføre skal man nok ikke angive det som fakta når man leverer rygter.
Acer er plastikkongen
Zepto er værre end plastikkongen.
Hvis du køber en Zepto er det fordi du ikke skal bruge din computer meget i løbet af dens levetid (i løbet af et par år er den alligevel for langsom).
Hvis du skal bruge din computer 24 timer i døgnet i et par år, så er det ikke Zepto man skal købe. Det kan bedre betale sig at give nogle flere penge for noget mere holdbart. Eller indse at man skal skifte computer hver 6. måned...
Zepto er værre end plastikkongen.
Hvis du køber en Zepto er det fordi du ikke skal bruge din computer meget i løbet af dens levetid (i løbet af et par år er den alligevel for langsom).
Hvis du skal bruge din computer 24 timer i døgnet i et par år, så er det ikke Zepto man skal købe. Det kan bedre betale sig at give nogle flere penge for noget mere holdbart. Eller indse at man skal skifte computer hver 6. måned...
Jeg var en trofast Zepto-kunde og for et år siden, var de blandt de bedste til at sætte en computer sammen og supportere den. Men derfra er det gået stærkt ned ad bakke, og jeg kan ikke finde meget positivt at sige om firmaet, selv om jeg ville ønske jeg kunne. Jeg ville gerne støtte en dansk virksomhed, og det var også grunden til at jeg købte flere bærbare gennem dem og anbefalede dem til andre. Jeg må nok se i øjnene at den tid også er forbi. Jeg mangler bare et godt alternativ, hvis jeg selv vil kunne bestemme indholdet af min bærbare nogenlunde. Hvis nogen har sådan et alternativ, så send mig gerne en besked herinde!
Jeg håber Zepto får rettet op, og når de så har bevist at de er på toppen igen, både hvad angår pris/ydelse/kvalitet graden og supportgraden, så kan det være de får mig og flere af mine kunder, som kunde igen.
Jeg håber Zepto får rettet op, og når de så har bevist at de er på toppen igen, både hvad angår pris/ydelse/kvalitet graden og supportgraden, så kan det være de får mig og flere af mine kunder, som kunde igen.
Jeg har også været ude for Zepto's fantastiske service. Det var på et tv som de havde sendt forkert til mig. Da de endelig ville have det tilbage, så krævede de at jeg var hjemme på et bestemt tidspunkt, så ups kunne hente det. De har ingen ret til at kræve at jeg tager fri for at være hjemme når de har tid, så jeg nægtede at danse efter deres pibe. Fik en mail, hvori der stod at jeg nu kunne betale en overpris for tv'et eller selv køre det ud til dem, hvilket er ca. 45 km på en cykel!! flot!! Det nægtede jeg også, da det trodsalt var deres fejl og at jeg ikke er Lance Armstrong. Så fik jeg et opkald om at jeg kunne se frem til en rykker fra inkasso. Aha?!!? Jamen, så fik de at vide at de kunne se frem til en klage fra forbrugerstyrelsen. Hovsa, det havde de ikke forventet. Jeg havde hele tiden forsikret mig at jeg ikke gjorde noget forkert ved at snakke med forbrugerstyrelsen. Efter den samtale, så kom zepto personligt og hentede tv'et, da jeg var hjemme. Flot service, især når det er deres fejl.
Jeg kender SÅ mange der har købt zeptoer til studiebrug, og jeg tror at 9/10 har haft dem til rep hen af vejen...
ja firmaet er dansk, men det er det lort man køber altså ikke.
zepto har lavet EN god bærbar, znote4200 - og det var så det.
zepto er et lortefirma. (punktum)
ja firmaet er dansk, men det er det lort man køber altså ikke.
zepto har lavet EN god bærbar, znote4200 - og det var så det.
zepto er et lortefirma. (punktum)
nej jeg har ikke haft nogen zepto, men det er alm kendt at 4200 modellen var den der slog zepto navnet fast. modellen blev også solgt som en "abook 3000txi" af abook - og forskellige andre steder. det var bare et godt køb da den kom frem...
Zepto 6615 er kendt for at have en ekstrem højfejlrate. problemer som zepto nægtede at anerkende...
der er så mange horrible historier om det firma. Jeg håber lidt de går ned, selvom det jo er røværgerligt for dem der kommer til at mangle deres reklamations ret (og der er mange)
Zepto 6615 er kendt for at have en ekstrem højfejlrate. problemer som zepto nægtede at anerkende...
der er så mange horrible historier om det firma. Jeg håber lidt de går ned, selvom det jo er røværgerligt for dem der kommer til at mangle deres reklamations ret (og der er mange)
Min bærbar har mega mange problemer, og det har den haft siden day 1!
Jeg har sendt den ind en gang, men fik den urørt tilbage.
Øv, øv, øv. De 10k kunne være bedre brugt...
Jeg har sendt den ind en gang, men fik den urørt tilbage.
Øv, øv, øv. De 10k kunne være bedre brugt...
Jeg har haft en Zepto Nexus A15 siden den udkom (godt nok en måned for sent, surt når man har forud bestilt den). Og jeg har ikke haft nogen problemer med den indtil videre. Men jeg glæder mig skam heller ikke til den dag, hvor jeg får brug for deres support eller rep.
Rettelse: Vil bare lige skrive, at jeg fik en mega kraftig computer for de 6,5 k jeg brugte
Rettelse: Vil bare lige skrive, at jeg fik en mega kraftig computer for de 6,5 k jeg brugte
Min oplevelse med Zepto, de er meget langsome til at reparer ting. Man skal vente pænt langtid på produktet kommer ud i butikken. Dog gik det nok da det var et godt tilbud på produktet.
Mythos bærbaren mister forhurtigt den hvide farve. Vil ikke anbefale andre købe denne model.
Mythos bærbaren mister forhurtigt den hvide farve. Vil ikke anbefale andre købe denne model.
Tja det er jo også blevet tilo en mode at klage over zepto og fortalle at det er et lorte firma... Det er der mange der gør selv om de aldrig har handlet med dem...
Jeg har selv 3 zepto bærbar pcér stående her...
En 4200, en 6625WD og en 6025WD...
Her sidste fredag kontaktede jeg zepto,,, jeg havde forbindelse inden der var gået 5 minutter... Men folk gidder ofte ikke vente "så længe"... Nå men der var fejl med den nye pc som jeg har købt til kæresten til hendes uddannelse (6025WD) så jeg fik tilsendt nogle papirer så jeg kunne sende den ind på deres regning...
Dem havde jag dagen efter... Og de havde nok pcen maks 4 eller 5 dage med forsendelserne frem og tilbage...
Og det er sådan set den service jeg altid har haft med dem de sidste mange år...
Jeg har selv 3 zepto bærbar pcér stående her...
En 4200, en 6625WD og en 6025WD...
Her sidste fredag kontaktede jeg zepto,,, jeg havde forbindelse inden der var gået 5 minutter... Men folk gidder ofte ikke vente "så længe"... Nå men der var fejl med den nye pc som jeg har købt til kæresten til hendes uddannelse (6025WD) så jeg fik tilsendt nogle papirer så jeg kunne sende den ind på deres regning...
Dem havde jag dagen efter... Og de havde nok pcen maks 4 eller 5 dage med forsendelserne frem og tilbage...
Og det er sådan set den service jeg altid har haft med dem de sidste mange år...
De gamle klagede over den så hurtig mistede farven fra hvid. Kommetaren kom tilbage fra Zepto send den ind igen til foråret.
(Den havde næste lige været send afsted på grund af en knap var gået af. Syntes ikke det top service og kvalit Zepto.)
Ikke når man er vand til Top service fra dell, som man har betalt lidt mere for. Dog er deres batterier ikke med i aftalen der. P.t bedste bærbar er min gode gamle Hper køre stort set bare da jeg havde den.
(Den havde næste lige været send afsted på grund af en knap var gået af. Syntes ikke det top service og kvalit Zepto.)
Ikke når man er vand til Top service fra dell, som man har betalt lidt mere for. Dog er deres batterier ikke med i aftalen der. P.t bedste bærbar er min gode gamle Hper køre stort set bare da jeg havde den.
De er heller ikke særlig fleksible.
Jeg ringer ind og siger:
Mig: "Jeg vil gerne købe fyrre bærbare af mærket Zepto. Kan jeg få noget rabat i den sammenhæng?"
Zepto: "Nej det kan du sandelig ikke, vores produkt er allerede så billigt, vi kan sandelig ikke sætte det mere ned."
Mig: "Farvel."
Jeg ringer ind og siger:
Mig: "Jeg vil gerne købe fyrre bærbare af mærket Zepto. Kan jeg få noget rabat i den sammenhæng?"
Zepto: "Nej det kan du sandelig ikke, vores produkt er allerede så billigt, vi kan sandelig ikke sætte det mere ned."
Mig: "Farvel."
Jeg har henvendt mig 3 gange til Zepto's online chat, med samme resultat:
Nåeh! Jamen du skal bare formatere!
...
Super service.
Quote:
Kundeservice 3:
Så er jeg der igen, hvis du har installeret chipset drivere og det stadig ikke virker, kan der være sket en fejl i opdateringerne chipset. Så er det lige meget hvor mange gange du af og einstallere. Min kollega fra teknik sagde at en genistallation af windows var eneste mulighed, når du har prøvet de ting du har
Nåeh! Jamen du skal bare formatere!
...
Super service.
Quote:
Kundeservice 3:
Så er jeg der igen, hvis du har installeret chipset drivere og det stadig ikke virker, kan der være sket en fejl i opdateringerne chipset. Så er det lige meget hvor mange gange du af og einstallere. Min kollega fra teknik sagde at en genistallation af windows var eneste mulighed, når du har prøvet de ting du har
#17 Indtil videre har jeg haft min Zepto 6214W i halvandet år, og brugt den stort set 24/7 i hele dens levetid. Så hvordan kan det nu passe, når en Zepto åbenbart ikke holder mere end 6 måneder? :-)
Fra starten havde jeg købt den med hybridharddisk fra Samsung, men der var noget galt med den, så jeg fik den skiftet til en dyrere standdardharddisk uden beregning. Jeg sendte den ind til reparation om fredagen og havde den tilbage tirsdagen efter, så ingen klager herfra!
Men som #19 siger, kan det da godt være, at deres service er gået ned ad bakke siden...
Fra starten havde jeg købt den med hybridharddisk fra Samsung, men der var noget galt med den, så jeg fik den skiftet til en dyrere standdardharddisk uden beregning. Jeg sendte den ind til reparation om fredagen og havde den tilbage tirsdagen efter, så ingen klager herfra!
Men som #19 siger, kan det da godt være, at deres service er gået ned ad bakke siden...
#4
Hvor bør man købe sin bærbar henne til under 5K? Og hvilke yder god service, HP, Lenovo, Asus mv. ?
BTW. Så fraråder mange også Acer, og jeg kender nogle som har både Zepto og Acer uden at have haft problemer. Jeg har selv en IBM (T-serien), og en kammerat ligeså, han har skulle sende sin ind to gange til reperation. Så ligegyldigt hvilket mærke det er så kan de altså gå i stykker.
Hvor bør man købe sin bærbar henne til under 5K? Og hvilke yder god service, HP, Lenovo, Asus mv. ?
BTW. Så fraråder mange også Acer, og jeg kender nogle som har både Zepto og Acer uden at have haft problemer. Jeg har selv en IBM (T-serien), og en kammerat ligeså, han har skulle sende sin ind to gange til reperation. Så ligegyldigt hvilket mærke det er så kan de altså gå i stykker.
#35
HP har en langsom service, da de somme tider skal sende din computer helt til Amsterdam for at fikse din computer.
Acer's har jeg ikke haft nogen problemer, og de har som regel gjort det på under de 18 arbejsdage, de har lovet :) Resten har jeg ikke personlig erfaring med (endnu).
#topic
Har kun hørt dårligt om Zepto's service og det er jo i den grad dårlig marketing, da de må vide at folk snakker og support fra Zepto aldrig har været en anbefalelse værd.
HP har en langsom service, da de somme tider skal sende din computer helt til Amsterdam for at fikse din computer.
Acer's har jeg ikke haft nogen problemer, og de har som regel gjort det på under de 18 arbejsdage, de har lovet :) Resten har jeg ikke personlig erfaring med (endnu).
#topic
Har kun hørt dårligt om Zepto's service og det er jo i den grad dårlig marketing, da de må vide at folk snakker og support fra Zepto aldrig har været en anbefalelse værd.
En Zepto computer er det værste bras du kan erhverve dig.
For tre år siden købte jeg en dyr model 6615, hvilket skulle vise sig at blive en af de største fejl jeg har lavet i lang, lang tid.
I starten overophedede grafikkortet så computeren gik ned, og jeg blev nødt til at kyle den til service.
Efter at have fået computeren hjem igen og beholdt den i en måned begynder samme problem, det bliver "fikset" igen.
Efter et år skal den igennem samme tur igen.
Klimaks (eller antiklimaks for mig?) er nok dette, som sker nogle måneder efter garantien er udløbet:
Batteriet holdt spontant op med at virke optimalt, så jeg konstant måtte have psu med, da batteriet kun holdt i fem minutter (normal tid: 1½ time).
En dag da jeg plugger strøm i maskinen kommer der en gnist ud af siden på computeren, og den vil på ingen måder starte (surprise?).
Jeg ringer asap til Zepto for at høre hvad der foregår, og får at vide at det er helt normalt at strømforsyninger kun fungerer optimalt i to år, og at det ikke er Zepto's skyld at mit bundkort nu er brændt af.
Jeg bliver tilbudt at betale nogle tusind kr (tror det var 4k eller noget) for at få maskinen repareret og indsat et nyt mb.
Jeg spørger om jeg kan få en lånemaskine mens computeren er til reparation, men kryptisk nok kan jeg ikke det, da "vi ikke har nogle computere med samme konfiguration på lager."
Jeg takker herefter nej til deres pis og forbander firmaet langt væk.
<< Min historie, håber I nød den, og at jeg har skræmt nogen fra at benytte firmaets produkter, ever. >>
For tre år siden købte jeg en dyr model 6615, hvilket skulle vise sig at blive en af de største fejl jeg har lavet i lang, lang tid.
I starten overophedede grafikkortet så computeren gik ned, og jeg blev nødt til at kyle den til service.
Efter at have fået computeren hjem igen og beholdt den i en måned begynder samme problem, det bliver "fikset" igen.
Efter et år skal den igennem samme tur igen.
Klimaks (eller antiklimaks for mig?) er nok dette, som sker nogle måneder efter garantien er udløbet:
Batteriet holdt spontant op med at virke optimalt, så jeg konstant måtte have psu med, da batteriet kun holdt i fem minutter (normal tid: 1½ time).
En dag da jeg plugger strøm i maskinen kommer der en gnist ud af siden på computeren, og den vil på ingen måder starte (surprise?).
Jeg ringer asap til Zepto for at høre hvad der foregår, og får at vide at det er helt normalt at strømforsyninger kun fungerer optimalt i to år, og at det ikke er Zepto's skyld at mit bundkort nu er brændt af.
Jeg bliver tilbudt at betale nogle tusind kr (tror det var 4k eller noget) for at få maskinen repareret og indsat et nyt mb.
Jeg spørger om jeg kan få en lånemaskine mens computeren er til reparation, men kryptisk nok kan jeg ikke det, da "vi ikke har nogle computere med samme konfiguration på lager."
Jeg takker herefter nej til deres pis og forbander firmaet langt væk.
<< Min historie, håber I nød den, og at jeg har skræmt nogen fra at benytte firmaets produkter, ever. >>
Da jeg skulle købe min bærbare, var Zepto blandt kandidaterne til mulige indkøb.
Jeg læste mig så lidt frem og fandt frem til at den idé nok ikke var optimal.
Studerede så rundt blandt HP, Acer og nogle stykker andre.
Valget faldt på Fujitsu Siemens og det har jeg ikke fortrudt.
Jeg havde et mindre uheld da jeg ville skifte kølepasta i maskinen, derved stod CPU'en af. FSC tog den på garantien til trods for at fejlen var 100% min egen (det fortalte jeg dem også).
Det tog under en uge inden jeg havde min bærbare igen.
Dog måtte jeg sende den afsted igen kort efter, værkstedet havde glemt at slå subwooferen til så lyden var noget slatten i det.
Igen tog det under en uge inden den kom retur.
Begge gange blev den hentet og bragt med UPS uden at koste mig en krone.
FSC's kundeservice var høflig og nem at komme igennem til, tror ikke jeg har oplevet ventetider på over 5 minutter hos dem.
Se det er sådan service bør være, og af samme grund bliver min næste bærbare højst sandsynligt også en fra FSC :-)
Jeg læste mig så lidt frem og fandt frem til at den idé nok ikke var optimal.
Studerede så rundt blandt HP, Acer og nogle stykker andre.
Valget faldt på Fujitsu Siemens og det har jeg ikke fortrudt.
Jeg havde et mindre uheld da jeg ville skifte kølepasta i maskinen, derved stod CPU'en af. FSC tog den på garantien til trods for at fejlen var 100% min egen (det fortalte jeg dem også).
Det tog under en uge inden jeg havde min bærbare igen.
Dog måtte jeg sende den afsted igen kort efter, værkstedet havde glemt at slå subwooferen til så lyden var noget slatten i det.
Igen tog det under en uge inden den kom retur.
Begge gange blev den hentet og bragt med UPS uden at koste mig en krone.
FSC's kundeservice var høflig og nem at komme igennem til, tror ikke jeg har oplevet ventetider på over 5 minutter hos dem.
Se det er sådan service bør være, og af samme grund bliver min næste bærbare højst sandsynligt også en fra FSC :-)
Systran (39) skrev:Lige til orientering, så er Lenovo og IBM en side af samme sag, det er samme firma :)
Nej. Lenovo har købt IBM's pc-afdeling, og IBM ejer vist stadig ganske få aktier i Lenovo, selvom de har solgt langt de fleste nu. Lenovo er IKKE en del af IBM (eller omvendt for den sags skyld).
En interressant ting at bemærke er at jeg kunne leve med deres fejlramte computere hvis deres support var god. Jeg kunne også leve med en dårlig support hvis deres computere var mindre fejlramte.
Men jeg kan IKKE leve med en dårlig service og med fejlramte maskiner.
Jeg har været ude for at en kundeservice medarbejder har knaldet røret på mens vi talte, måske fordi jeg var lidt længe om at finde mit kunde nr. Jeg gik ud fra at forbindelsen måske røg, og han ville ringe tilbage, dette skete ikke. Og så måtte jeg vente i deres telefonkø igen.
Det virker på mig også som om de gerne vil distancere sig fra deres kunder. Før i tiden kunne man tage ned til dem, og aflevere sit købte udstyr. Idag skal man sende dem med PostDanmark.
Når alt det så er sagt vil jeg sige jeg har haft en masse gode oplevelser med både Zepto, deres medarbejdere og deres maskiner. De har på trods af langsom service byttet min gamle maskine til en helt ny en. Og de har været rigtig flinke til at udskifte min harddisk samme dag som jeg kunne se mine filer forsvinde på.
Også har jeg haft rigtig god brug af deres maskiner, og har tilbragt rigtig mange gode timer foran dem.
Men jeg kan IKKE leve med en dårlig service og med fejlramte maskiner.
Jeg har været ude for at en kundeservice medarbejder har knaldet røret på mens vi talte, måske fordi jeg var lidt længe om at finde mit kunde nr. Jeg gik ud fra at forbindelsen måske røg, og han ville ringe tilbage, dette skete ikke. Og så måtte jeg vente i deres telefonkø igen.
Det virker på mig også som om de gerne vil distancere sig fra deres kunder. Før i tiden kunne man tage ned til dem, og aflevere sit købte udstyr. Idag skal man sende dem med PostDanmark.
Når alt det så er sagt vil jeg sige jeg har haft en masse gode oplevelser med både Zepto, deres medarbejdere og deres maskiner. De har på trods af langsom service byttet min gamle maskine til en helt ny en. Og de har været rigtig flinke til at udskifte min harddisk samme dag som jeg kunne se mine filer forsvinde på.
Også har jeg haft rigtig god brug af deres maskiner, og har tilbragt rigtig mange gode timer foran dem.
#36: Der findes også danske værksteder der laver HP på garanti - service-centret f.eks.
Ikke at de er hurtigere dog.
#37: Hvad der sker efter reklamationsretten udløber kan du da ikke rigtig klandre zepto for?
Hvis det var meningen alle varer skulle holde 5 år så ville reklamationsretten da være derefter.
Ikke at de er hurtigere dog.
#37: Hvad der sker efter reklamationsretten udløber kan du da ikke rigtig klandre zepto for?
Hvis det var meningen alle varer skulle holde 5 år så ville reklamationsretten da være derefter.
Til alle jer uvidende omkring emnet og hele debatten om zepto:
1.) Zepto er dansk (henvist til #4) Et dansk firma, der producerer alle produkterne herhjemme. Hvis du ikke tror på det så tag selv et kig. Produktionshallen ved hedehusene, nær roskilde. (Hvis ikke hvordan kan det så lige være at du kan få skrædersyet netop den bærbar du ønsker hmm?)
2.) Ja telefontiden kan vare længe. Der er ikke er helt så mange medarbejdere på tlf. Zepto er også et mindre firma med en mindre kreds af medarbejdere på supporten, men der arbejdes stadig hastigt på forbedringer.
3.) Zepto er ikke ved at gå under. Det gik ud af 2008 med et pænt budget. Hvorfor folk tror det går under må guderne vide. Ikke desto mindre er det et rygte uden hold i.
1.) Zepto er dansk (henvist til #4) Et dansk firma, der producerer alle produkterne herhjemme. Hvis du ikke tror på det så tag selv et kig. Produktionshallen ved hedehusene, nær roskilde. (Hvis ikke hvordan kan det så lige være at du kan få skrædersyet netop den bærbar du ønsker hmm?)
2.) Ja telefontiden kan vare længe. Der er ikke er helt så mange medarbejdere på tlf. Zepto er også et mindre firma med en mindre kreds af medarbejdere på supporten, men der arbejdes stadig hastigt på forbedringer.
3.) Zepto er ikke ved at gå under. Det gik ud af 2008 med et pænt budget. Hvorfor folk tror det går under må guderne vide. Ikke desto mindre er det et rygte uden hold i.
Plat4m (45) skrev:Til alle jer uvidende omkring emnet og hele debatten om zepto:
1.) Zepto er dansk (henvist til #4) Et dansk firma, der producerer alle produkterne herhjemme. Hvis du ikke tror på det så tag selv et kig. Produktionshallen ved hedehusene, nær roskilde. (Hvis ikke hvordan kan det så lige være at du kan få skrædersyet netop den bærbar du ønsker hmm?)
Interressant, arbejder du for Zepto? For du lader til at have lidt insiderviden, for som almindelig forbruger vidste jeg ikke der blev produceret bundkort, skærme, harddiske osv. i Danmark og slet ikke hos Zepto. Min bekendte som arbejdede der et tidspunkt har heller ikke villet fortælle mig det.
Nu føler jeg mig godt dum efter den gang jeg ikke kunne få min nye laptop fordi Zepto sagde de ventede på keyboards fra østen, når de selv producerede dem i baglokalet!
1. Jeg har tilknytning til Zepto men vil ikke yderligere gå i detaljer og dette er på ingen måde en officiel umeldning fra Zepto, men blot en videregivning og forklaring på hvad der er sandt og hvad der er sladder/rygte.
Dele til produkterne er købt som ved alle andre producenter. Ikke alt kan vi selv håndtere. Andre dele får vi specialt fremstillet til zepto, eksempelvis med bundkort og ram, som vi så selv montere og tester sammen med alt det andet hardware. Delene er fremstillet unikt til Zepto og brandet med Zepto logo. Dette er ingen hemmelighed og helt naturligt for nærmest enhver producent især i denne kategori. Visse dele kan vi med andre ord umuligt selv stå for. Zepto producerer jo ikke Intel Processorer ;)
Dele til produkterne er købt som ved alle andre producenter. Ikke alt kan vi selv håndtere. Andre dele får vi specialt fremstillet til zepto, eksempelvis med bundkort og ram, som vi så selv montere og tester sammen med alt det andet hardware. Delene er fremstillet unikt til Zepto og brandet med Zepto logo. Dette er ingen hemmelighed og helt naturligt for nærmest enhver producent især i denne kategori. Visse dele kan vi med andre ord umuligt selv stå for. Zepto producerer jo ikke Intel Processorer ;)
Jeg har en hvid Znote 6324W. Den virker fint, men bliver dog sindssygt varm meget hurtigt, og lagger i spil når jeg har brugt den i et stykke tid og den er blevet varm.
Men den virker fint stadigvæk, og jeg har ikke haft brug for at sende den en.
Men den virker fint stadigvæk, og jeg har ikke haft brug for at sende den en.
Min Zepto blev en overgang så varm at den blev 100 grader på 32 sekunder i en test af CPU. Jeg ringede til Zepto og kom hurtigt igennem. I løbet af 5 minutter havde jeg givet serienummer på computeren, han havde slået den op og han havde sendt en pakkeseddel så jeg kunne sende den til rep.
Det synes jeg nu var god service. Jeg har slet ikke oplevet dårlig service hos Zepto.
Det synes jeg nu var god service. Jeg har slet ikke oplevet dårlig service hos Zepto.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.