mboost-dp1

Zepto

Mange klager over Zeptos service

- Via Computerworld DK - , redigeret af Pernicious

Når en bærbar fra det danske firma Zepto går i stykker oplever kunderne, at det er meget svært, for ikke at sige umuligt, at komme i kontakt med firmaet.

I øjeblikket har Forbrugerstyrelsen 22 verserende sager med Zepto, og de oplever, ligesom kunderne, at Zepto er meget svære at komme i kontakt med.

Zeptos direktør, Lasse Frost, opfordrer dog folk til at blive ved med at kontakte Zepto og lover bod og bedring.

Der spekuleres imidlertid i, om den reelle grund til de mange klagesager og den ringe support hos Zepto hænger sammen med, at firmaet er i økonomisk uføre i forbindelse med finanskrisen, et faktum Zepto dog tidligere har afvist.

Rygterne om de økonomiske problemer hos Zepto blev til dels forstærket af, at chefen forsikrede, ingen ville blive fyret i Zepto, hvorefter han kort tid senere fyrede 11 medarbejdere.





Gå til bund
Gravatar #51 - palle22
24. feb. 2009 11:55
http://www.crn.dk/nyheder/Bitter_strid_bag_konkurs...

Så meget for rygterne om konkurs...
Gravatar #52 - martinbaypedersen
24. feb. 2009 14:57
Hej Alle sammen jeg har oplevet alle de samme problemer som jer.... Jeg har for 5 min siden skrevet til Basta for at se om de ville kigge på sagen.... Jeg vil opfordre jeg alle til også at skrive til dem inde på deres hjemmeside så vi måske kan få noget hjælp til at få løst vores sager ved zepto......... DETTE ER NEMLIG BARE IKKE FAIR......
Gravatar #53 - palle22
24. feb. 2009 18:44
Kære Martin Bay.

Har du også spammet BASTA med dine indlæg?

Mvh
Gravatar #54 - kjeldmis
25. feb. 2009 16:03
Jeg måtte en gang vente 6 uger på et 32" Zview fjernsyn. jeg ringede ind til dem og fik en leveringsdato, som så gik ca. 6 dage over - da jeg så modtog mit fjernsyn havde de vedlagt en seddel hvor de pænt undskyldte at de ikke havde leveret varen, og sendt mig et 42" Pantheon fjernsyn i stedet for - Det synes jeg egentlig er OK!

Jeg har haft flere bærbare fra Zepto, bl. a. 6224W, 6024W, 6324W og en Nexus A15.

Min 6324W havde defekte RAM og efter den blev indsendt gik der ca. 5 - 7 dage inden jeg havde den igen med RAM-blokkene skiftet. Problemet var så bare, at det nærmere var bundkortet den var galt med, og jeg måtte så indsende den igen, da jeg så fik den ca 4 dage efter var der heller ikke noget galt med den og den har kørt fint siden. Jeg har aldrig haft problemer med nogle af de 3 andre bærbare. Jeg synes Zepto har behandlet mig godt, og har ikke stødt på den dårlige service man omtaler her.

Som tidligere er nævnt så enhver som har gidet at vende sin Zeptobærbar om så sidder der et fint mærkat hvorpå der står:

Zepto Computers A/S
Assembled in Denmark

Så for alle jer som så ikke kan oversætte denne del så betyder det at det er SAMLET i Danmark.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login