mboost-dp1

SXC - nighthawk7
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
ok, så de vil have at det skal meldes ud... hvad skal vi bruge den information til?
Systemerne kommer jo ikke online hurtigere af at alle og enhver har fået at vide at de er nede.
Systemerne kommer jo ikke online hurtigere af at alle og enhver har fået at vide at de er nede.
#2
Tror at det er meningen at de skal melde sådan nogle info ud til folk som muligvis bruger det firma til vigtige ting, som ex TDC, hvis deres ned gik ned ville det være rart hvis de fortalte det videre, så IT folk andre steder ikke stresser rundt og ikke ved hva fanden der foregår.
Du ville måske også synes at det var meget rart at vide hvis dit internet var gået ned, at du fik en besked om det fra din udbyder.
Tror at det er meningen at de skal melde sådan nogle info ud til folk som muligvis bruger det firma til vigtige ting, som ex TDC, hvis deres ned gik ned ville det være rart hvis de fortalte det videre, så IT folk andre steder ikke stresser rundt og ikke ved hva fanden der foregår.
Du ville måske også synes at det var meget rart at vide hvis dit internet var gået ned, at du fik en besked om det fra din udbyder.
Endnu et fornuftigt tiltag fra Dansk Folkeparti. Så må vi jo håbe det også bliver til noget når de andre partier i folketinget skal blive enige.
Tja - man kan jo diskutere, hvor relevant det er for forbrugerne at kende til detaljerne!
Selvfølgelig bør man informeres om at systemet er nede, men det er da ikke vigtigt at vide, at "Netbanken er nede, på grund af en fejl vedrørende weekendens kørsel af tilkobling af E-arkiv" eller hvad ved jeg!
Langt de fleste banker, netbanker og større virksomheder underretter da vel allerede om, hvis de har et nedbrud - eller hvad?
Selvfølgelig bør man informeres om at systemet er nede, men det er da ikke vigtigt at vide, at "Netbanken er nede, på grund af en fejl vedrørende weekendens kørsel af tilkobling af E-arkiv" eller hvad ved jeg!
Langt de fleste banker, netbanker og større virksomheder underretter da vel allerede om, hvis de har et nedbrud - eller hvad?
#7 Hehe - dine penge er altid sikrede i sådanne tilfælde - med mindre selskabet rent faktisk må gå i betalingsstandsning og ikke KAN betale dig - og med alle de safeguards der er, skal man være mere end gennemsnitligt genial for at slippe af sted med sådan et trick. :-)
De 3 gange mit internet har været nede i længere tid ved TDC har jeg fået information 0 gange.
De 20-30 gange hvor internettet har været nede i 10min til et par timer ved TDC. Har jeg fået information 0 gange.
De 500 gange internettet var nede dengang jeg havde Tele2, fik jeg information 0 gange.
Så det her forslag er et jeg tager imod med åbne arme.
De 20-30 gange hvor internettet har været nede i 10min til et par timer ved TDC. Har jeg fået information 0 gange.
De 500 gange internettet var nede dengang jeg havde Tele2, fik jeg information 0 gange.
Så det her forslag er et jeg tager imod med åbne arme.
Jeg kan kun sige at som medarbejder i et firma, som levere netværk – ip-telefoni – og sikkerheds løsninger samt support til kunder, så vil det her være super.
Som #11 nævner kan vi nemlig ret hurtig finde ud af om det er et problem vi har og kan løse eller vi skal koncentrere os om noget andet.
Vi har faktisk haft brug for det flere gange :(
/offtopic
Jeg kan ikke poste i FX... er jeg en spasser eller er der andre som heller i kan ?
Som #11 nævner kan vi nemlig ret hurtig finde ud af om det er et problem vi har og kan løse eller vi skal koncentrere os om noget andet.
Vi har faktisk haft brug for det flere gange :(
/offtopic
Jeg kan ikke poste i FX... er jeg en spasser eller er der andre som heller i kan ?
11 skrev:De 3 gange mit internet har været nede i længere tid ved TDC har jeg fået information 0 gange.
De 20-30 gange hvor internettet har været nede i 10min til et par timer ved TDC. Har jeg fået information 0 gange.
De 500 gange internettet var nede dengang jeg havde Tele2, fik jeg information 0 gange.
Så det her forslag er et jeg tager imod med åbne arme.
Øhhh.. og hvordan tror du at de informere om dette? Ringer til dig? Sender dig en SMS, eller som nu skriver på deres status side, vores system er nede.
Dette her gælder ikke for små private/virksomheds linier der er nede, men hvis f.eks hele en sektor går ned, og så bliver alle ramte virksomheder underrettet såfrem de har en erhvervsaftale.
Og jeg ved da at hvis der er fejl på systemer såsom de Elektronisk Recepter, er proceduren at der sendes en mail ud til alle ramte, samt der skal ringes til visse knude punkter...
Er det kun mig der læser det som om det er EFTER nedbrud at der skal laves en redegørelse for hvad der helt præcist gik galt, så folk ikke får en "det var en fejl på en netværkskomponent"-udmelding, som IMO ikke kan bruges til en skid..? Og ikke under nedbrudet, at de liige skal sende en sms eller på anden måde informere folk?
Hvis ens service er så vigtig at have i luften, så har man en da forhåbentlig en key account manager eller anden højere stående kontaktperson (over helpdesk niveauet) man kan kontakte ved nedbrud?
Jeg siger ja tak til dette :)
Hvis ens service er så vigtig at have i luften, så har man en da forhåbentlig en key account manager eller anden højere stående kontaktperson (over helpdesk niveauet) man kan kontakte ved nedbrud?
Jeg siger ja tak til dette :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.