mboost-dp1

IBM
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
#1 Sandt sandt... Men problemet er vel heller ikke direkte at skidtet gik ned, men at IBM ikke inden for 2 dage kommer med en mulig fejl - Sådan man kan se at der sker noget.
Men altså, kan nok se at det nok har taget lidt tid at finde fejlen, hvis den ligger i en switch ud af deres sikkert uendeligt mange.
Men altså, kan nok se at det nok har taget lidt tid at finde fejlen, hvis den ligger i en switch ud af deres sikkert uendeligt mange.
Grunden til at de lukkede ned var at deres medarbejdere ikke kunne finde ud om det var skadelig trafik (virus/angreb) og derfor ganske klogt valgte at rive det store stik ud hvilket jeg har stor respekt for da det kræver en del hår på brystet at tage den beslutning men det var helt klart den rigtige
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.