mboost-dp1
Vidste du at...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
* En underlig deltalje ved curling-turneringen i 1924 var, at den britiske D.G. Astley spillede for Sverige, da de slog Frankrig i play-off om sølvmedaljen. IOC har noteret, at han modtog sølvmedalje sammen med svenskerne og guldmedalje sammen med briterne. Hvis dette er korrekt, er Astley den eneste person, der har vundet både guld- og sølvmedalje i samme olympiske konkurrence, og en af kun få personer, der har vundet olympiske medaljer for to nationer.
kilde: www.vidstedudet.dk
kilde: www.vidstedudet.dk
Vidste du at (Om dyr!):
* Delfiner kun sover med et øje lukket af gangen?
* Delfiner sover kun med den ene halvdel af gangen?
* Delfiner er de eneste, der udover mennesket, har sex for sjovt?
* Isbjørne er højrehåndet?
* Løver kan have sex op til 50 gange om dagen - den menneskelige bedrift vides ikke).
* Grises orgasme varer i 30minutter!
* Delfiner kun sover med et øje lukket af gangen?
* Delfiner sover kun med den ene halvdel af gangen?
* Delfiner er de eneste, der udover mennesket, har sex for sjovt?
* Isbjørne er højrehåndet?
* Løver kan have sex op til 50 gange om dagen - den menneskelige bedrift vides ikke).
* Grises orgasme varer i 30minutter!
Og nu hvor man alligevel er ved totalt åndsvage facts:
Vidste i AT:
* Man kan ikke slikke sin albue?
* En rejes hjerte sider i hovedet?
* Hvis du prøver at holde dine øjne åbne mens du nyser, er der faktisk farer for at de popper ud!
* Hvis du nyser meget kraftigt, kan du brække et ribben.
* Lighteren blev opfundet før tændstikkerne?
* 75% af alle dem der har læst dette, har prøvet på at slikke sin albue?
* I HVER en episode af sienfield er der en supermand et sted?
* En krokodile kan ikke stikke dens tunge ud
* Den mest effektive måde at indtage alkohol på, er via røven? (blodkarene optager den stort set direkte, uden at skulle igennem mavesækken osv)
Hmm, tror jeg snart har udrullet alle de totalt trivielle ting man ikke vidste. Godmorgen søndag!
Vidste i AT:
* Man kan ikke slikke sin albue?
* En rejes hjerte sider i hovedet?
* Hvis du prøver at holde dine øjne åbne mens du nyser, er der faktisk farer for at de popper ud!
* Hvis du nyser meget kraftigt, kan du brække et ribben.
* Lighteren blev opfundet før tændstikkerne?
* 75% af alle dem der har læst dette, har prøvet på at slikke sin albue?
* I HVER en episode af sienfield er der en supermand et sted?
* En krokodile kan ikke stikke dens tunge ud
* Den mest effektive måde at indtage alkohol på, er via røven? (blodkarene optager den stort set direkte, uden at skulle igennem mavesækken osv)
Hmm, tror jeg snart har udrullet alle de totalt trivielle ting man ikke vidste. Godmorgen søndag!
Og nogen endda som prostituerede (om de så synes det er sjovt eller ej, melder historien ikke noget om...)
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-9878596.htm...
Og nogen endda som prostituerede (om de så synes det er sjovt eller ej, melder historien ikke noget om...)
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-9878596.htm...
Vidste du at ordet beserk stammer fra den bjørnesæk(skind) vikingerne havde over kroppen når de gik på togter?
Bjørnesindet skulle tillige siges at give bærene overnaturlige bjørnekræfter!
Bjørnesindet skulle tillige siges at give bærene overnaturlige bjørnekræfter!
Vidste du, at jeg har glemt mit kodeord til min mail, fordi det skulle være så fandens advanceret, at TGG ikke kunne knæk det :(
Vidste du at jeg har bedt newz.dk om mit kodeord hver dag efter jeg oprettede denne bruger?
Kan dog stadig ikke huske hvad jeg gensatte den til på de 2 andre kontoer der blev oprettet i mellemtiden, og satte self en ikke eksisterende email ind der - så nu kan jeg ikke få kodeordet på de 2 kontoer.
Med minmdre jeg selv skriver til acro igen igen igen :)
Vidste du at jeg har bedt newz.dk om mit kodeord hver dag efter jeg oprettede denne bruger?
Kan dog stadig ikke huske hvad jeg gensatte den til på de 2 andre kontoer der blev oprettet i mellemtiden, og satte self en ikke eksisterende email ind der - så nu kan jeg ikke få kodeordet på de 2 kontoer.
Med minmdre jeg selv skriver til acro igen igen igen :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.