mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
nej det ville gøre ondt(læste kun hvad du skrev)Daniel-Dane (16005) skrev:Rigtige mænd hakker ikke løgene.
nu spørgter jeg dig pænt. vil du ikke være sød og fjerne den store løgn som er blevet skrevet inde på kynz:Daniel-Dane (16000) skrev:Og jeg har lige rettet i artiklen på kynz... :( *le sigh*
syndes det er lidt nedern at have ligende når du samtidigt har skrevet mit fulde navn med billede.kynz skrev:Dette skyldtes indiskutabelt det faktum, at ingen endnu havde nået at skrive, at csstener, ud over at være kåret som både Nordeuropas laveste og tykkeste dværg af Guinness Rekordbog, også er en stor del af newz.dk's omfattende "gay community".
om det er dig som har skrevet det eller ej er jeg ligeglad med vil bare gerne have det fjernet.
Dreadnought (16001) skrev:Mark "løgsæk" Jensen:
Hvordan hakker man løg på den nemmeste måde?
Tag et helt, upillet løg. Skær bunden af, så du får fjernet det kraftige af "frugtkødet", men behold toppen. Halvér løget og pil de yderste lag af (dette burde være meget simpelt. Hvis ikke, har du gjort det forkert).
Tag den ene halvdel af løget og læg det med den plane flade ned. Tag en kokkekniv og skær løget i så tynde eller tykke tern, som du ønsker (fx ml. 2-10 mm. efter behov), mod ringene. Tricket er ikke at skære igennem ift. toppen, da toppen holder på ternene (rettere "strimlerne").
Herefter vender du løget 90 grader øst eller vest og skær med ringene. Skær så tæt på toppen, som du tør eller kan.
Smid toppen ud. Violá!
csstener (16008) skrev:nu spørgter jeg dig pænt. vil du ikke være sød og fjerne den store løgn som er blevet skrevet inde på kynz:syndes det er lidt nedern at have ligende når du samtidigt har skrevet mit fulde navn med billede.kynz skrev:Dette skyldtes indiskutabelt det faktum, at ingen endnu havde nået at skrive, at csstener, ud over at være kåret som både Nordeuropas laveste og tykkeste dværg af Guinness Rekordbog, også er en stor del af newz.dk's omfattende "gay community".
om det er dig som har skrevet det eller ej er jeg ligeglad med vil bare gerne have det fjernet.
Du har to valg. Du kan fjerne
1. dit fulde navn
2. teksten
Etteren er accepteret, medens toeren er i strid med newz.dk og kynz' ånd. Jeg har ikke skrevet teksten, btw.
@Håndgranater
Det vildeste jeg har klaret (mht. vores forsvar) var praktik i 9. klasse på Flyvestation Aalborg, hvor vi bl.a. fik våbendemonstration og lov til at springe i Jægerkorpsets springtårn. Ved våbendemonstrationen stod premierløjtnanten og pillede ved en håndgranat og fortalte om at den var farlig indenfor 8 meter, at den har en sprængsats på 3,3 sek., at man ikke kan hive stiften ud med tænderne (i hvert fald ikke uden at få ondt i tænderne) og en del andet. Lige pludselig taber han granaten efter at han har pillet stiften ud!! Vi var vel 40 børn, som sprang til alle sider. Granaten springer.
Jeg havde, da granaten blev samlet lagt mærke til, at sprængsatsen var blå (som jeg husker det - terra, ret mig lige hvis jeg tager fejl), og kom først i tanke om det, da de overordnede var døde af grin. Det var selvfølgelig en øvelsesgranat, og derfor også en øvelsestændsats i granaten (derfor den blå (?) farve). Sjovt i bakspejlet.
Jeg blev ikke vraget til session, til dem der tænker det. Jeg trak frinummer (12684, eller sådan noget), og min kæreste (nu kone) havde allerede godt fat i mine boller dengang, så meldte mig ikke. Selvom det kunne have været fedt :)
Det vildeste jeg har klaret (mht. vores forsvar) var praktik i 9. klasse på Flyvestation Aalborg, hvor vi bl.a. fik våbendemonstration og lov til at springe i Jægerkorpsets springtårn. Ved våbendemonstrationen stod premierløjtnanten og pillede ved en håndgranat og fortalte om at den var farlig indenfor 8 meter, at den har en sprængsats på 3,3 sek., at man ikke kan hive stiften ud med tænderne (i hvert fald ikke uden at få ondt i tænderne) og en del andet. Lige pludselig taber han granaten efter at han har pillet stiften ud!! Vi var vel 40 børn, som sprang til alle sider. Granaten springer.
Jeg havde, da granaten blev samlet lagt mærke til, at sprængsatsen var blå (som jeg husker det - terra, ret mig lige hvis jeg tager fejl), og kom først i tanke om det, da de overordnede var døde af grin. Det var selvfølgelig en øvelsesgranat, og derfor også en øvelsestændsats i granaten (derfor den blå (?) farve). Sjovt i bakspejlet.
Jeg blev ikke vraget til session, til dem der tænker det. Jeg trak frinummer (12684, eller sådan noget), og min kæreste (nu kone) havde allerede godt fat i mine boller dengang, så meldte mig ikke. Selvom det kunne have været fedt :)
Alrekr (16011) skrev:Jeg blev ikke vraget til session, til dem der tænker det. Jeg trak frinummer (12684, eller sådan noget), og min kæreste (nu kone) havde allerede godt fat i mine boller dengang, så meldte mig ikke. Selvom det kunne have været fedt :)
http://www.knowyournewz.dk/index.php?title=Alrekr
markjensen
Jeg leder efter navnet på et PSX-spil, som jeg spillede for MANGE år siden. Jeg husker kun at have spillet multiplayer, og der fløj man rundt i scootere og skød alle mulige ting efter hinanden. En slags Quake på flyvende scootere.
Jeg har søgt lidt, men "flying scooter" giver ingenting. Der er en hel liste på Wikipedia, men jeg gider ikke kigge 2k+ links igennem, så I får lov at tænke for mig.
Nå ja, forresten, der er en kvinde, som flyver ind i en krog og får hovedet fast i introvideoen.
Jeg leder efter navnet på et PSX-spil, som jeg spillede for MANGE år siden. Jeg husker kun at have spillet multiplayer, og der fløj man rundt i scootere og skød alle mulige ting efter hinanden. En slags Quake på flyvende scootere.
Jeg har søgt lidt, men "flying scooter" giver ingenting. Der er en hel liste på Wikipedia, men jeg gider ikke kigge 2k+ links igennem, så I får lov at tænke for mig.
Nå ja, forresten, der er en kvinde, som flyver ind i en krog og får hovedet fast i introvideoen.
Helst 2'ern men ellers er det 1'ern jeg vælgerDaniel-Dane (16010) skrev:csstener (16008) skrev:nu spørgter jeg dig pænt. vil du ikke være sød og fjerne den store løgn som er blevet skrevet inde på kynz:
syndes det er lidt nedern at have ligende når du samtidigt har skrevet mit fulde navn med billede.
Du har to valg. Du kan fjerne
1. dit fulde navn
2. teksten
Etteren er accepteret, medens toeren er i strid med newz.dk og kynz' ånd. Jeg har ikke skrevet teksten, btw.
Jeg synes også, at Wipeout er fedt, men i det spil, jeg søger, er det mænd på flyvende scootere i lukkede bygninger, hvor man flyver rundt og skyder hinanden. Tænk MERE Quake!
Hånter (16019) skrev:Hvis CSStener opnår en dårlig karma på hans 4. bruger, opretter han mon så en ny?
only one way to find out =) RATE HIM INTO HELL!!!
Ronson (16023) skrev:HVAD GÅR arbejdernes landsbank-reklamerne ud på? At få deres kunder til at finde andre måder at blive rig på, fordi banken ikke kan håndtere deres penge? I doesn't getit.
Det går ud på, at vi ikke behøver økonomisk rigdom. AL har præsteret at klare sig igennem den økonomiske krise ude at få skrammer, da de ikke spekulerer i aktier eller valuta, men holder forretningen ved kunderne. Samtidig sætter de ca. 1 time af hvis man skal til møde hos dem. Ikke fordi de regner med at det tager så lang tid, men fordi de ikke vil sende dig væk hvis det kommer til at tage tid.
Jeg er meget godt tilfreds. Samme, eller bedre, priser end hvad Nordea kunne tilbyde mig.
Still, de reklamerer for andre måder at blive rig på. Det er ikke lige den slags reklamer der får fornuftige mennesker som mig til at vælge dem som bank.Alrekr (16024) skrev:Det går ud på, at vi ikke behøver økonomisk rigdom. AL har præsteret at klare sig igennem den økonomiske krise ude at få skrammer, da de ikke spekulerer i aktier eller valuta, men holder forretningen ved kunderne. Samtidig sætter de ca. 1 time af hvis man skal til møde hos dem. Ikke fordi de regner med at det tager så lang tid, men fordi de ikke vil sende dig væk hvis det kommer til at tage tid.
Jeg er meget godt tilfreds. Samme, eller bedre, priser end hvad Nordea kunne tilbyde mig.
Jeg tænker helt logisk "skal jeg være rig på penge så må jeg finde en bank der går op i det i stedet". Jeg er 16 og jeg har styr på det.
Daniel-Dane (16027) skrev:Nej,det er en tps, btw. Tænk MERE Quake!
Det her ligner forresten ikke en flyvende scooter.
Uhm, man kunne vist selv vælge mellem første og tredje person.
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY! Jeg husker det store F, så jeg søgte efter det på Wikipedia, men jeg tog åbenbart billedet på Wikipedia for gode varer.
MiniatureZeus (16035) skrev:Hvem har ringet dig op, kammerat?
Han er over det hele, han er den nye SlettetBruger.
ved og nogen burde have lavet en remake med multiplayer i.Daniel-Dane (16037) skrev:Wolfenstein 3D har ikke multiplayer.
makloka (16038) skrev:Hvad er der sket med den rigtige SlettetBruger, afgået ved død på grund af en luftballon?
Det er den eneste måde, man kan dø med værdighed på, på newz.dk.
nu er jeg så ikke helt den store programør.makloka (16040) skrev:vel bedre sent en aldrig, kom i gang csstener
ja bare se Vandfarve :-PDaniel-Dane (16041) skrev:Det er den eneste måde, man kan dø med værdighed på, på newz.dk.
forsøgte mig med visual basic 2008 og nåde til at den ikke ville oprette et project pga. den ikke havde tilladelse til at gøre det. Søgte efter en løsning på problemet og kunne ikke finde en. Så opgav.(har dog lavet et glimrende Doom spil i Game maker 7,0)makloka (16044) skrev:Den der vover kan miste fodfæste for et øjeblik, den der intet vover mister sig selv. Så kom i gang
csstener (16045) skrev:forsøgte mig med visual basic 2008 og nåde til at den ikke ville oprette et project pga. den ikke havde tilladelse til at gøre det. Søgte efter en løsning på problemet og kunne ikke finde en. Så opgav.(har dog lavet et glimrende Doom spil i Game maker 7,0)
Nu står der på kynz http://www.knowyournewz.dk/index.php?title=Csstene... at du er i gang og er sikker på at millioner besøgende allerede har læst det og dem kan du da ikke skuffe, vel?
Vis jeg forstod det du skrev så havde jeg ikke posted en kommentar til detDaniel-Dane (16046) skrev:Undtagelsen, der bekræfter reglen.
makloka (16047) skrev:Nu har jeg skrevet på kynz http://www.knowyournewz.dk/index.php?title=Csstene... at du er i gang og er sikker på at millioner besøgende allerede har læst det og dem kan du da ikke skuffe, vel?
FYP.
hilsen Poul
joo det kan jeg i den gradmakloka (16047) skrev:Nu står der på kynz http://www.knowyournewz.dk/index.php?title=Csstene... at du er i gang og er sikker på at millioner besøgende allerede har læst det og dem kan du da ikke skuffe, vel?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.