mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Mnc (14801) skrev:Jeg har aldrig oplevet andet, end at scrollhjul-klik åbner links i ny tab.
Jeg er sikker på at min forvirring skyldes SlettetBruger's dårlige formulering i hans oprindelige indlæg.
Jeg forstod det som om at bare man trykkede på mouse 3 så åbnede en ny tab. Jeg er klar over at hvis man klikker med mouse 3 på et link, så åbner det i ny tab.
Jeg har bare svært ved at forstå hvordan det kan misforstås, idet misforståelse må antyde at man ikke kendte til "mouse3=open in new tab".fjols (14805) skrev:Det er jo hvad manden skrev i første omgang.SlettetBruger (14789) skrev:Dog... før kunne jeg åbne new tabs ved at trykke højre og venstre knap ned samtidig... how to enable this?
Hvilket du siger at du godt kendte.
Daniel-Dane (14806) skrev:Og
Den nærlæste jeg ikke, da jeg regnede med det var et eller andet skørt addon han mente.
Mnc (14807) skrev:Jeg har bare svært ved at forstå hvordan det kan misforstås, idet misforståelse må antyde at man ikke kendte til "mouse3=open in new tab".
Det er fordi jeg er så klog at det nogen gange er svært at følge med på sådan et lavt niveau.
Eller også så læste jeg bare hvad han skrev og prøvede at hjælpe derfra.
Reklamen for burger king fik mig til at tænke på denne fantastiske hjemmeside:
Cheese & Burger Society
Cheese & Burger Society
Browserene crasher. Tastaturet/textbox er noget juks i browserne (standard og Firefox). Jeg kan kun modtage hvert andet opkald, etc.
Jeg vil meget gerne skrive en wall of text, som viser virkeligheden og ikke en eller anden lyserød verden, som gnarfsan har tegnet.
Jeg vil meget gerne skrive en wall of text, som viser virkeligheden og ikke en eller anden lyserød verden, som gnarfsan har tegnet.
#14810 Android er galt med den. Samsung laver ellers hæderlige WP7-telefoner.
Det må vi håbe. Jeg har lavet en double factory reset (jeg har ligeså ikke ændret indstillinger eller installeret nye programmer). Så må vi se, om problemet stadig er der. Er der stadig problemer, går jeg ned til 3 og kræver pengene tilbage (selvom de så bare siger, at jeg får en ny, som jeg jo allerede ved har samme problem).
fjols (14798) skrev:Mouse 3 åbner heller ikke nye tabs på min arbejdscomputer i Chrome. Men du mener måske hvis man klikker Mouse 3 på et link?
fjols (14803) skrev:dårlige formulering i hans oprindelige indlæg.
vs
SlettetBruger (14791) skrev:Ja og mouse 3 = open in new tab i chrome
SlettetBruger (14793) skrev:scrollknap = åbn i fane
<3
#14813 root lortet, problemet er alt det skrammel, de smider på. Det fik min desire til at blive 400 gange bedre.
http://www.engadget.com/2011/06/27/nvidia-teases-a...
Lol prøver de at skabe omtale ved at vise deres GPU kan trække et Konsolspil? xD
Lol prøver de at skabe omtale ved at vise deres GPU kan trække et Konsolspil? xD
Ja, jeg må lige læse op på det, hvis problemet fortsætter.
Ja, jeg må lige læse op på det, hvis problemet fortsætter.
Hvor nazi agtige er reglerne mht væsker på fly i/fra danmark
(kastrup->udenlands)?
Skal man købe en tår vand i lufthavnen og tørste indtil man kommer ombord på flyet, eller kan de kende forskel på turister og terrorister?
Burde det ikke være nok, eventuelt at kunne fremvise kvittering for køb (i lufthavnen) af væsken, når man skal igennem tjek?
(kastrup->udenlands)?
Skal man købe en tår vand i lufthavnen og tørste indtil man kommer ombord på flyet, eller kan de kende forskel på turister og terrorister?
Burde det ikke være nok, eventuelt at kunne fremvise kvittering for køb (i lufthavnen) af væsken, når man skal igennem tjek?
Mnc (14818) skrev:Hvor nazi agtige er reglerne mht væsker på fly i/fra danmark
(kastrup->udenlands)?
Du køber da drikkelse efter tjekket?
fjols (14824) skrev:Nogen der mangler en 19" eller 20" fladskærm i Vejle?
Og nej, jeg gider ikke sende den.
jo tak... nu du spørger så pænt =)
Nej, jeg mangler ikke noget i Århus.fjols (14824) skrev:Nogen der mangler en 19" eller 20" fladskærm i Århus?
Mark Jensen var på studentertur igår
Hvorfor har jeg ikke tømmermænd efter at have været ret fuld igår?
pewbe (14831) skrev:Mark Jensen var på studentertur igår
Fordi du har fået masser af (korrekt) væske, mad og søvn.
Daniel-Dane (14838) skrev:DealExtreme er allerede nævnt!!1one
Jeg nævnte bare dem jeg kunne anbefale!!!two :)
Mark Jensen er clairvoyant
Jeg leder efter en blog, som vi før har henvist til her på siden et par gange eller fire.
Jeg mener, at ordet "chan" indgår i dens URL, og derudover drejer den sig om, at vedkommende tager tykt pis på andre personer. Eksemplerne, som jeg kan huske, tæller bl.a., at han designer en eftersøgningsplakat til en pige, hvilket går op i hat og briller, og at han sender en tegning af en edderkop som betaling til en kreditor.
Anyone?
Jeg leder efter en blog, som vi før har henvist til her på siden et par gange eller fire.
Jeg mener, at ordet "chan" indgår i dens URL, og derudover drejer den sig om, at vedkommende tager tykt pis på andre personer. Eksemplerne, som jeg kan huske, tæller bl.a., at han designer en eftersøgningsplakat til en pige, hvilket går op i hat og briller, og at han sender en tegning af en edderkop som betaling til en kreditor.
Anyone?
FYP.Bachy (14844) skrev:Jebus .. i går da fuldstændig agurk her ;)
Men ja, det var DX jeg ikke ku huske navnet på, mange tak for hjælpen :)
fjols (14847) skrev:Hvad koster det at indløse en udenlandsk rejsecheck i Danmark?
Vi snakker om at indløse dem i banker?
I så fald tager Danske Bank 20 kr. for at indløse dem. Det samme gælder Jyske Bank og FOREX (hvem sagde karteldannelse?)
Jeg tvivler stærkt på, at normale butikker og/eller hoteller indløser dem længere.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.