mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Mnc (14753) skrev:PICS
http://www.facebook.com/profile.php?id=744658512
"Jeg havde lige lyst til lidt sønderjyde" mindes jeg at hun sagde :P
Mark Jensen er træt af sine forældre
DR tilbyder en mængde lydbøger gratis via deres hjemmeside. Mine forældre vil gerne lytte til dem, men ejer ikke et mobilt lydafspilningsapparat.
Vil de kunne lytte til DR's lydbøger på en iPod, og hvor nemt er det for dem at overføre dem til iTunes*?
*Såfremt lydbøgerne ikke allerede er tilgængelig på iTunes, men jeg har ikke den store mulighed for at undersøge det nu.
DR tilbyder en mængde lydbøger gratis via deres hjemmeside. Mine forældre vil gerne lytte til dem, men ejer ikke et mobilt lydafspilningsapparat.
Vil de kunne lytte til DR's lydbøger på en iPod, og hvor nemt er det for dem at overføre dem til iTunes*?
*Såfremt lydbøgerne ikke allerede er tilgængelig på iTunes, men jeg har ikke den store mulighed for at undersøge det nu.
markjensen
Hvorfor skal man i sin ansøgning lyve om, at et deltidsarbejde i Netto udvikler en som person?
Hvorfor skal man i sin ansøgning lyve om, at et deltidsarbejde i Netto udvikler en som person?
Hvis man lærer at tage ansvar af at arbejde i Netto, så har man fandeme aldrig nogensinde taget ansvar i sit liv.
Desuden burde både tolerance og ansvar allerede være der for at kunne få arbejdet.
Desuden burde både tolerance og ansvar allerede være der for at kunne få arbejdet.
fjols (14760) skrev:16 årige søster
Tænk, siger du det... Siger du virkelig dét...
Hvorfor har jeg ikke hørt om hende før? Og hvornår kan jeg, om man så må sige, bestige pragteksemplaret?
Oh btw, det er et 18+ arbejde. Men ja, jeg kommer nok til at lære, hvad ordet logistik betyder. Jeg tvivler på, at jeg kommer under det store tidspres; Jeg har været opvasker i 1½ år, så jeg tror ikke, at jeg bliver overrasket.
Spiderboy (14761) skrev:Lære at møde til tiden?
Lære at håndtere kunder?
Lære at arbejde under tidspres?
Lære logistik?
Lære hvad det vil sige at blive fyret?
LinguaIgnota (14762) skrev:Tænk, siger du det... Siger du virkelig dét...
Hvorfor har jeg ikke hørt om hende før? Og hvornår kan jeg, om man så må sige, bestige pragteksemplaret?
Det har jeg også, men i lytter jo aldrig til mig :(
Du kan jo spørge hende! Mindes du har nogen gode google skills.
Mnc (14765) skrev:TITS or GTFO.
OP never delivers!
vandfarve (14767) skrev:Markens mor
Kender I en god opskrift på (hvid, kold) kartoffelsalat - og gerne en, som man kan lave helt fra bunden?
http://www.dr.dk/dr1/spisemedprice/Programmer/Prog...
Fra spise med price
SlettetBruger:
Vil du ikke være en guttermand og skrive lidt om dine oplevelser af WP7 og Android i forhold til hinanden?
Vil du ikke være en guttermand og skrive lidt om dine oplevelser af WP7 og Android i forhold til hinanden?
Mark Jensen skal i fjernsynet
Kender I nogen billige, gode, ærlige, effektive og/eller fantastiske leverandører af videokonferenceudstyr?*
Indtil videre har jeg følgende leverandører i sigte fra et tidligere arrangement:
- DVC
- Informationsteknik
- Teletech
*... til et arrangement, som skal smækkes op på en hjemmeside** og broadcastes. Bemærk venligst, at jeg har kun tænker på udlejning af totalløsninger, dvs. inklusiv mixer, bemanding, opstilling m.m.
** Bonusspørgsmål: Hvad kræver det, hvis man skal have livevisning på Facebook og/eller YouTube? Jeg er nemlig ikke sikker på, hvorvidt vores egen løsning kan trække det.
Kender I nogen billige, gode, ærlige, effektive og/eller fantastiske leverandører af videokonferenceudstyr?*
Indtil videre har jeg følgende leverandører i sigte fra et tidligere arrangement:
- DVC
- Informationsteknik
- Teletech
*... til et arrangement, som skal smækkes op på en hjemmeside** og broadcastes. Bemærk venligst, at jeg har kun tænker på udlejning af totalløsninger, dvs. inklusiv mixer, bemanding, opstilling m.m.
** Bonusspørgsmål: Hvad kræver det, hvis man skal have livevisning på Facebook og/eller YouTube? Jeg er nemlig ikke sikker på, hvorvidt vores egen løsning kan trække det.
vandfarve (14767) skrev:Markens mor
Kender I en god opskrift på (hvid, kold) kartoffelsalat - og gerne en, som man kan lave helt fra bunden?
Jeg plejer at lave det helt fra bunden, men har ikke noget specielt blandingsforhold. Jeg smager mig frem fra gang til gang. Jeg plejer at bruge:
- Creme Fraiche
- Sennep
- Purløg
- Salt og peber
- En smule karry, og sommetider også lidt paprika.
- Citronsaft
Og husk, hellere koge kartoflerne en smule for lidt, end for meget.
Colapusheren (14776) skrev:vandfarve (14767) skrev:Markens mor
Jeg plejer at lave det helt fra bunden, men har ikke noget specielt blandingsforhold. Jeg smager mig frem fra gang til gang. Jeg plejer at bruge:
- Creme Fraiche
- Sennep
- Purløg
- Salt og peber
- En smule karry, og sommetider også lidt paprika.
- Citronsaft
Smukt. Jeg tænkte samme ingredienser og så tage forholdet lidt efter lidt, så fedt at du kan bekræfte mine umiddelbare ideer.
Colapusheren (14776) skrev:Og husk, hellere koge kartoflerne en smule for lidt, end for meget.
Flere af vandfarves mors gode råd: Jeg har lært, at man skal koge dem dagen i forvejen, så de er allerede kogt og står nu på køl i mit køleskab.
Dvs. de er, som de er. :)
Zhadow (14773) skrev:SlettetBruger:
Nej.
For sådan som jeg oplever det er jeg røv uheldig med Telefoner.
Min Android telefon; Motorola Milestone, med Android 2.1 - Var noget tissebæ... ustabil, man kunne ikke stole på en skid, genstartede når den blev overbelastet ( som fx når vækkeur ringer og jeg er for hurtig til at trykke 'stop' )
Min WP7 telefon er HTC Mozart 7
De problemer har jeg dog ikke med WP7... Men så er der andre ting, Børnesygdomme. Jeg er træt af at jeg ikke længere har en mobil... men en stationær telefon - idet den kun virker når jeg enten er hjemme eller et andet sted - Når jeg er på farten, enten på cykel eller gåtur kan jeg ikke stole på den fungere fordi den slukker i lommen på mig når sluk knappen bliver holdt inde i nogen få sekunder selvom den er låst.
"Det er en feature" skrev HTC da jeg klagede :S
Anyhow, software delen er fantastisk der er kun nogen små bugs, men ikke nogen der irritere;
- Egen dut lyd;
( tror da det er telefonens skyld, da det kun kommer når jeg tinger fra dén ) Når jeg ringer til nogen, kan den finde på at producere sin egen vente DUUT tone... Samtidig med den normale spiller, Det lyder SÅ forbandet horribelt at det er til at få ondt i ørene af.. Men den gør det ikke altid - Mango fix tak :D
- Tastatur bug
Der er et lillebitte mellemrum rundt om tastaturet når man skriver, som fungere ligesom det bag tastaturet - Trykker man på det gemmer den selvfølgelig tastaturet.
Ikke noget problem for det gir jo god mening, men det er som om den nogengange får en større hitbox :D
Samtidig har jeg en håndfuld gange oplevet at den ikke er kalibreret... altså at man så trykker på "P" og så registrere den "Enter" men det fixes hurtigt ved at rotere telefon om og tilbage.
Mango fix! im sure!
Så mangler jeg også lidt at der er mange ting man ikke kan se i landscape mode. Menuer, 'desktop' Billeder der ikke er gemt på telefonen. Men det er lille ting,
Savner mulighed for at vælge flere billeder af en gang, og slette dem istedet for at gøre det individuelt - Kan da være det findes.. men jeg har ikke fundet funktionen endnu.
Mozart bliver solgt med at den har fantastisk lyd - Det er ikke tilfældet, men ved ikke om det er telefon eller Wp7
Den bugger nemlig på det punkt. Når den afspiller sms tonen kan den finde på at gøre det 2 gange. én når man får det. og igen når man åbner telefonen "OMG HAR JEG GLEMT AT AFSPILLE TONEN? JEG MÅ HELLERE GØRE DET IGEN INDEN HAN LÆSER DEN. DERP"
Samme gælder Email tonen, den tone sviner nemlig i lyden, og så virker det virkelig som om at den tror lyden er slut når den dykker første gang. Den stopper simpelthen midt i lyden og kommer så igen når den når slutningen. - Men ikke altid.
"Oh lyden slutter nok nu... "OH SHIT DERP DEN ER IKKE SLUT, VOLUMEN OP DAMMIT HERP"
Det er i småtingsafdelingen at jeg finder klagerne.. med undtagelse af det at den slukker - af samme grund går jeg nu altid med mit løbeur... jeg gider ikke at skulle vente på at telefonen tænder hver gang jeg vil se hvad klokken er.
Men jeg er positivt overaskende :D Smooth som et apple produkt.. uden at det koster en mulliard, en sjæl og bæ-sex.
vandfarve (14778) skrev:Flere af vandfarves mors gode råd: Jeg har lært, at man skal koge dem dagen i forvejen, så de er allerede kogt og står nu på køl i mit køleskab.
Dats da best way!
SlettetBruger (14779) skrev:
- Egen dut lyd;
( tror da det er telefonens skyld, da det kun kommer når jeg tinger fra dén ) Når jeg ringer til nogen, kan den finde på at producere sin egen vente DUUT tone... Samtidig med den normale spiller, Det lyder SÅ forbandet horribelt at det er til at få ondt i ørene af.. Men den gør det ikke altid - Mango fix tak :D
Det samme fejler min fars telefon - når man ringer til ham. Jeg tror ikke det er din telefon der fejler, for det er udelukkende når jeg ringer til min far at jeg får ekstra DUUT.
vandfarve (14778) skrev:Flere af vandfarves mors gode råd: Jeg har lært, at man skal koge dem dagen i forvejen, så de er allerede kogt og står nu på køl i mit køleskab.
Well, jeg synes de bliver lidt vandede af at stå for længe i køleskabet. Jeg laver dem som regel samme dag og lader dem køle en times tid ..
;-)
Anyhow. Jeg har formateret min pc, efter at ha installeret SSD.
Opdateret sidste nye Synaptics driver.. og nu virker touchpad ikke samtidig med tastaturet... :S halp?
Anyhow. Jeg har formateret min pc, efter at ha installeret SSD.
Opdateret sidste nye Synaptics driver.. og nu virker touchpad ikke samtidig med tastaturet... :S halp?
SlettetBruger (14787) skrev:Opdateret sidste nye Synaptics driver.. og nu virker touchpad ikke samtidig med tastaturet... :S halp?
Fixed... TAK
Dog... før kunne jeg åbne new tabs ved at trykke højre og venstre knap ned samtidig... how to enable this?
Har den altid gjort som default.. har aldrig pillet ved noget i den dur = tryk på scrollknap = åbn i fane
STFU og hjælp med at google om det kan passe at Synaptics har slukket den feature for at bruge tapping zones istedet
'Løsningen' var at finde en ældre driver.
Problemet ligger i at Synaptics vil ha folk til at bruge gestures og derfor flytter alle features til touchpadden >_< retards.
Problemet ligger i at Synaptics vil ha folk til at bruge gestures og derfor flytter alle features til touchpadden >_< retards.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.