mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Okay, Mnc forstod det åbenbart ikke, så jeg skriver det igen. Er telefonen slukket eller ikke tilsluttet netværket, ryger man direkte til telefonsvareren. Har de ikke nogen, får man sikkert den tone.
Daniel-Dane (14643) skrev:Telefonen er slukket, går jeg ud fra.
Daniel-Dane (14652) skrev:Okay, Mnc forstod det åbenbart ikke, så jeg skriver det igen. Er telefonen slukket eller ikke tilsluttet netværket, ryger man direkte til telefonsvareren. Har de ikke nogen, får man sikkert den tone.
Jeg prøvede at pointere, at du synes at udtrykke gætværk.
Oplevelser. Ring til en slukket telefon, som ikke har telefonsvarer. Anywhores,
markjensen
Kan man få bestemt sin karyotype gratis i Danmark? Okay, det kan man sikkert, men kan man uden videre bare gå til lægen? Okay, det kan man sikkert. Disregard this.
markjensen
Kan man få bestemt sin karyotype gratis i Danmark? Okay, det kan man sikkert, men kan man uden videre bare gå til lægen? Okay, det kan man sikkert. Disregard this.
Daniel-Dane (14654) skrev:Kan man få bestemt sin karyotype gratis i Danmark? Okay, det kan man sikkert, men kan man uden videre bare gå til lægen? Okay, det kan man sikkert. Disregard this.
Nej, det gør de ikke bare sådan, der skal være et grundlag.. eller kan gøres i forbindelse med noget andet.
medmindre din læge er flink
Hånter (14656) skrev:Joda. Det sker også når beskeden 'Der er i øjeblikket ingen forbindelse til telefonen' - det er ofte fordi der ikke findes en telefonsvarer og telefonen er slukket.
Ja okay, som jeg nævner har jeg oplevet 'ingen forbindelse' _beskeden_, men ikke tonesekvensen som vi talte om tidligere. :P
Det har jeg sgu aldrig oplevet.
rettet til
Jeg har sgu aldrig oplevet fornævnte tone.
:P
røde bukser : no fucking go mand! Medmindre du er klovn eller body builder fra de tidlige 90'ere.
Der er vel ingen grund til at ligne en spasser/signalere manglende synsevne, samtidig med, at man er mærkelig?
snesman (14671) skrev:Hellere mærkelig end kedelig?
Der er vel ingen grund til at ligne en spasser/signalere manglende synsevne, samtidig med, at man er mærkelig?
Mark Jensen er IT analfabet
Hvordan får jeg text fra udklipsholderen ind i en makro? Hvad skal ClipBoard defineres som? Eller er det GetText som er problemet?
Hvordan får jeg text fra udklipsholderen ind i en makro? Hvad skal ClipBoard defineres som? Eller er det GetText som er problemet?
Sub makro1()
Selection.Find.ClearFormatting
Selection.Find.Replacement.ClearFormatting
With Selection.Find
.Text = "xFONDx"
.Replacement.Text = ClipBoard.GetText()
.Forward = True
.Wrap = wdFindContinue
.Format = False
.MatchCase = True
.MatchWholeWord = False
.MatchWildcards = False
.MatchSoundsLike = False
.MatchAllWordForms = False
End With
Selection.Find.Execute Replace:=wdReplaceAll
End Sub
vandfarve (14681) skrev:Få dig et job, din hippie!
Ville elske at have et job - der er bare ikke et job som ville elske at have mig :/
vandfarve (14681) skrev:PS: Når konen ikke længere er på nakken af dig, må vi andre tage over.
Har jeg sagt at hun ikke er på nakken af mig? ;)
Ja, slet ikke mærkeligt.Thalion (14675) skrev:snesman (14666) skrev:Nej.
Næste spørgsmål: Er røde bukser go, eller no go?
Fucking go!
Hvis altså det passer til dig!
Alrekr (14685) skrev:Toilet + smartphone = win!
Edit:
Nå, nu kan man ikke lave tags om/i url-tags i citater? Hmm.
Daniel-Dane (14686) skrev:Ja, slet ikke mærkeligt.Thalion (14675) skrev:snesman (14666) skrev:Nej.
Næste spørgsmål: Er røde bukser go, eller no go?
Fucking go!
Hvis altså det passer til dig!
Edit:
Nå, nu kan man ikke lave tags om/i url-tags i citater? Hmm.
Mit drømmeskæg! Desværre har der været photoshop ind over overskægget.
markjensen er altid bagud med spil
Kan det passe at man nærmest ikke kan få NWN2 mere uden at skulle give en bondegård eller det der er værre?
Kan det passe at man nærmest ikke kan få NWN2 mere uden at skulle give en bondegård eller det der er værre?
markjensen (14691) skrev:markjensen er altid bagud med spil
http://www.atari.com/games/neverwinter_nights_2_pl...
Til 20 $ hvis du kan købe det der igennem. Ellers er der Steam til 20 €, er det for meget? Det er jo med alle udvidelserne.
Ellers kig i den lokale gamestop eller stereostudie, så er de ældre spil oftest ganske billige.
20 EUR er helt fint. Jeg må nok bare komme over min frygt for downloadede spil (jeg forestiller mig at de en dag siger "fuck dig, nu lukker vi drm-serveren/steam og du vil aldrig kunne spille dine købte spil igen")
Jeg har haft bøvl nok med DRM, også i spil. Jeg køber ikke spil (eller film, eller musik) med DRM igen lige foreløbig. Det er dømt til at give problemer, før eller siden.
Jeg vil have det DRM-frit, ellers kan jeg undvære. Jeg vil ikke betale for et produkt som er så meget ringere end en piratkopi.
HVIS det endelig skal være, så sørger jeg for at have en fungerende piratkopi før jeg køber. Så kan DRM'en spærre så meget det vil, jeg kan stadig bruge piratkopien. Og pirat-samvittigheden har det fint. Jeg har det bare små-dårligt med at have støttet DRM.
Jeg har haft bøvl nok med DRM, også i spil. Jeg køber ikke spil (eller film, eller musik) med DRM igen lige foreløbig. Det er dømt til at give problemer, før eller siden.
Jeg vil have det DRM-frit, ellers kan jeg undvære. Jeg vil ikke betale for et produkt som er så meget ringere end en piratkopi.
HVIS det endelig skal være, så sørger jeg for at have en fungerende piratkopi før jeg køber. Så kan DRM'en spærre så meget det vil, jeg kan stadig bruge piratkopien. Og pirat-samvittigheden har det fint. Jeg har det bare små-dårligt med at have støttet DRM.
myplacedk (14694) skrev:#14693
ARMA og ARMA2 fungere fint for mig med DRM...igen problemer.
At du er en IT mongol er dit problem...ikke DRM.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.