mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Min GoogleFu fik mig endelig på rette spor.
Glæder mig til at se Ronsons videosvar. Bare samme nummer med hans Tyros på maven og en gang let breakdance.
Glæder mig til at se Ronsons videosvar. Bare samme nummer med hans Tyros på maven og en gang let breakdance.
Findes der en række hemmelige faciliteter hvor de avler mentalt forskruede bøsser til at deltage i "Dagens mand"?
markjensen (14208) skrev:Nej, vi er alle sådan
Nu kender jeg dig ikke personligt, selvom jeg har skrevet dit navn et utal af gange i denne tråd, Mark Jensen! Men jeg tror ikke du ville deltage i dagens mand iført et kaninkostume? Correct me if I'm wrong.
Jeg kender en, der kender en, der kender en, der engang har mødt en af deltagerne og han bekræftede, at de får en lille en før optagelserne.
Jeg har også fra en pålidelig kilde, at Ronson er underviser på Instituttet for Flamboyant Homoseksualitet, så dén skulle også være god nok.
Jeg har også fra en pålidelig kilde, at Ronson er underviser på Instituttet for Flamboyant Homoseksualitet, så dén skulle også være god nok.
Colapusheren (14211) skrev:Nu kender jeg dig ikke personligt, selvom jeg har skrevet dit navn et utal af gange i denne tråd, Mark Jensen! Men jeg tror ikke du ville deltage i dagens mand iført et kaninkostume? Correct me if I'm wrong.
Jeg er nok også lidt mere Gustav-typen. Orange hud, Burberry og løse håndled. Nå ja, og en krop som en 12-årig.
#14221 Man kan heller ikke skifte email notification tone, så ja, det passer sgu nok.
Jakob Jakobsen (14223) skrev:Hvorfor havde jeg ikke sådan en lærer?
Sådan et lærer-elev forhold er også ulovligt i Danmark hvis eleven er under 18 år, men der burde nu være en undtagelse hvis læreren er kvinde og lækker.
Den er lidt svær, for er det en dreng det "går ud over", så tvivler jeg der sker den store skade. Vi kan jo kun deltage hvis vi er med på den.
Piger derimod er en helt anden sag.
Den er lidt svær, for er det en dreng det "går ud over", så tvivler jeg der sker den store skade. Vi kan jo kun deltage hvis vi er med på den.
Alrekr (14228) skrev:markjensen (14221) skrev:markjensen
Kan det virkelig passe at man ikke kan lave subfolders i Fotos i iOS?
Det har du da ikke brug for? Du har jo iOS - tags og metadata fungerer perfekt (fik jeg at vide i en anden tråd).
Hmm. Det må jeg lige undersøge. Umiddelbart virker det dog ret simpelt og uden mulighed for filtrering, sortering osv
Jakob Jakobsen (14227) skrev:#26
Ja for når mænd har sex med yngre kvinder, så er det misbrug.
Når kvinder har sex med yngre mænd, så er det en gave til manden.
Alle ved jo at mænd er onde og kvinder er uskyldige, når det kommer til sex.
Mark Jensens boss - who's a boss - like a boss, har problemer med sin htc incredible s
Min chef har fået sig en htc incredible s som han egentlig er glad for, men han har det problem at den kan ikke synkronisere hans exchange kalender, men kan fint synkronisere hans mail og kontakter... når jeg søger på google kan jeg finde rigeligt med løsninger der virker på andre HTC telefoner, men ingen der virker på min chefs mobil...
plz help me newz... what to do?
Min chef har fået sig en htc incredible s som han egentlig er glad for, men han har det problem at den kan ikke synkronisere hans exchange kalender, men kan fint synkronisere hans mail og kontakter... når jeg søger på google kan jeg finde rigeligt med løsninger der virker på andre HTC telefoner, men ingen der virker på min chefs mobil...
plz help me newz... what to do?
Mnc_ (14230) skrev:markjensen foretrækker tørt tøj
Hvor ville newz.dk's samlede intellekt mene var et godt sted at lede efter en af de der folde-sammen-paraplyer?
Har aldrig købt sådan noget gøjl før, men skybrud? Rend mig. :(
Hvilken butik ville i starte med at lede i... Mr?
Tiger.
markjensen (14229) skrev:Hmm. Det må jeg lige undersøge. Umiddelbart virker det dog ret simpelt og uden mulighed for filtrering, sortering osv
Man kan vist tagge og filtrere efter geolokation, ansigter og en tredje ting jeg har glemt. Det hjælper mig bare ikke rigtigt. Jeg må nok bare navngive mapperne på en anden måde. Jeg tror bare ikke at billederne kommer i alfabetisk rækkefølge, så det er lidt et problem. Måske skulle jeg bare bruge dropbox, den kan finde ud af det, men så kan jeg ikke tilgå dem offline :(. Steve Jobs, Y U so stupid?
Folde-sammen-paraplyer er rigtig gode indtil det bliver en lille smule blæsevejr, så bliver de til falde-fra-hinanden-paraplyer.
Jeg har købt 3-4 forskellige af slagsen (Den sidste af dem skulle være meget holdbar) og allesammen er gået fra hinanden indenfor 2 uger.
Til gengæld har jeg derefter købt en god gammeldags ikke-folde-sammen-paraply som har holdt til hvad som helst.
Jeg har købt 3-4 forskellige af slagsen (Den sidste af dem skulle være meget holdbar) og allesammen er gået fra hinanden indenfor 2 uger.
Til gengæld har jeg derefter købt en god gammeldags ikke-folde-sammen-paraply som har holdt til hvad som helst.
Jame Ankser:
Tvunget skift af PW - godt eller skidt, sådan samlet set?
Nu skal jeg skift password igen igen, og jeg har allerede brugt de sikre og gode, jeg kan huske.
Det betyder to ting ,tror jeg:
Mine opkald til support bliver flere (waaaah, kan ikke huske mit pw etc) spild af deres og min tid.
De bliver mindre sikre.
Nå, men derp, jeg er egentlig ligeglad, men kom lige til at tænke på, om det er en fordel eller en ulempe for en virksomhed, at skifte hver 3. md-
Nu skal jeg skift password igen igen, og jeg har allerede brugt de sikre og gode, jeg kan huske.
Mine opkald til support bliver flere (waaaah, kan ikke huske mit pw etc) spild af deres og min tid.
De bliver mindre sikre.
Nå, men derp, jeg er egentlig ligeglad, men kom lige til at tænke på, om det er en fordel eller en ulempe for en virksomhed, at skifte hver 3. md-
Steve Jobs (14238) skrev:Jame Ankser:
De bliver mindre sikre.
Hvis virksomheden i forvejen har krav til passwordet, så kan det ligevel være en dårlig idé at skifte password, netop som du siger, fordi du har valgt et sikkert password, som du også kan huske og ikke har en post-it på computerskærmen med koden.
Men kan du ikke bare gå ind og skifte det, og så umiddelbart efter skifte tilbage til det gamle?
markjensen (14234) skrev:Man kan vist tagge og filtrere efter geolokation, ansigter og en tredje ting jeg har glemt. Det hjælper mig bare ikke rigtigt. Jeg må nok bare navngive mapperne på en anden måde. Jeg tror bare ikke at billederne kommer i alfabetisk rækkefølge, så det er lidt et problem. Måske skulle jeg bare bruge dropbox, den kan finde ud af det, men så kan jeg ikke tilgå dem offline :(. Steve Jobs, Y U so stupid?
Tre ord:
It's a feature™
Alrekr (14240) skrev:Tre ord:
It's a feature™
I guess :( jeg har ellers prøvet at være åben.
Jeg skal bruge det til manga. Jeg har fundet et program som egentlig gør det jeg gerne vil, og det medhørende program til at overføre virker også ret godt. Bortset fra én ting: Når man har "oprettet" et kapitel, kan man ikke ændre i dets billeder hvis man har lavet en fejl eller vil tilføje forsidebillede. Det er selvfølgelig ikke Apples skyld, men...
Hvis man bare kunne få et program der automatisk kunne åbne zip-filer, arrangere billeder efter filnavn, og så vise dem.
Mark Jensen Endnu engang på FaceBook
En af min lillebrors venner påstår, at han via et program - FaceBar - kan se alle hans venners private billeder og chat samtaler, uden de ved det..
Jeg har svært ved at tro på det selv, uden det skulle være noget der udnyttede det hul der var i facebook, hvor man kunne se andres profiler via chatten (se newz arkivet), men da jeg ikke har nogen PC i nærheden, kan jeg ikke selv teste det...
Har selvfølgelig advaret min bror om at bruge programmet, da det højst sandsynligt er malware med utallige trojans og andet sjovt.
Når jeg googler lidt på det, kan jeg se det vidst har rødder i 4chan miljøet, hvilket bare forstærker min mistanke..
Men er der nogen der ved, om der er noget om snakken.. Min bror er stærkt overbevist om, at det virker da han har set det i funktion på sin vens PC...
Hvis i har lyst til at give se hvad det er for noget, så ligger filen her: http://dl.dropbox.com/u/4625583/FaceBar-by-ZWF.rar
BEMÆRK DOG! Jeg garantere på INGEN måde for din computers sikkerhed, hvis du vælger at downloade og åbne filen!
Det er alene på eget ansvar hvis du åbner den, og der pludselig springer 4 russiske mafiaer ud af USB-porten og fistfucker dit røvhul så selv SlettetBruger bliver jalous!
En af min lillebrors venner påstår, at han via et program - FaceBar - kan se alle hans venners private billeder og chat samtaler, uden de ved det..
Jeg har svært ved at tro på det selv, uden det skulle være noget der udnyttede det hul der var i facebook, hvor man kunne se andres profiler via chatten (se newz arkivet), men da jeg ikke har nogen PC i nærheden, kan jeg ikke selv teste det...
Har selvfølgelig advaret min bror om at bruge programmet, da det højst sandsynligt er malware med utallige trojans og andet sjovt.
Når jeg googler lidt på det, kan jeg se det vidst har rødder i 4chan miljøet, hvilket bare forstærker min mistanke..
Men er der nogen der ved, om der er noget om snakken.. Min bror er stærkt overbevist om, at det virker da han har set det i funktion på sin vens PC...
Hvis i har lyst til at give se hvad det er for noget, så ligger filen her: http://dl.dropbox.com/u/4625583/FaceBar-by-ZWF.rar
BEMÆRK DOG! Jeg garantere på INGEN måde for din computers sikkerhed, hvis du vælger at downloade og åbne filen!
Det er alene på eget ansvar hvis du åbner den, og der pludselig springer 4 russiske mafiaer ud af USB-porten og fistfucker dit røvhul så selv SlettetBruger bliver jalous!
Smid den lige ind på http://www.virustotal.com/ og http://virusscan.jotti.org/en
Alle billeder har et direct link. som er ligeglad med sikkerhed.
Åbn billede i face
Tryk DEL
Træk miniature billedet op så den åbner i et nyt fane
Ændre "...s.jpg" til "...b.jpg" for at få fuld størrelse
Så er det bare at gætte de rigtige tal xD
Åbn billede i face
Tryk DEL
Træk miniature billedet op så den åbner i et nyt fane
Ændre "...s.jpg" til "...b.jpg" for at få fuld størrelse
Så er det bare at gætte de rigtige tal xD
http://peecee.dk/upload/view/310587
Meh.. Virustotal er ikke glad for at scanne URLet, og jeg må ikke længere hente filen :(
Meh.. Virustotal er ikke glad for at scanne URLet, og jeg må ikke længere hente filen :(
Daniel-Dane (14244) skrev:Smid den lige ind på http://www.virustotal.com/ og http://virusscan.jotti.org/en
http://virusscan.jotti.org/en/scanresult/033fa30ec...
Min bror bruger Microsofts antivirus program, og den fandt vidst nok ikke noget.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.