mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg har hørt, at sådan en USB-nøgle kan akkumulere en mindre ladning, når man opbevarer den lunt og let fugtigt. Det er meget brugbart, når den er helt flad for strøm og derfor ikke lader op automatisk, når man sætter den i en USB-port.
Det bedste og nemmeste vil være, at holde den i armhulen eller knæhasen i en lille times tid, da både temperatur og fugtighed er tæt på optimal disse steder. Har man ikke lyst til at sidde med den i armhulen i en hel time, så kan man med fordel opbevare den ved skridtet i stedet, og dermed skære ca. 50% af tiden. Her er det dog meget vigtigt, at den ligger så tæt på skedeåbningen som overhovedet muligt, hvis man er kvinde, eller mellem penis og pungen, hvis man er mand. Er man sart, så tørrer man den evt. af med lidt sprit bagefter.
Virker det stadig ikke efter en time, så er der ikke andet for end at prøve igen.
Det bedste og nemmeste vil være, at holde den i armhulen eller knæhasen i en lille times tid, da både temperatur og fugtighed er tæt på optimal disse steder. Har man ikke lyst til at sidde med den i armhulen i en hel time, så kan man med fordel opbevare den ved skridtet i stedet, og dermed skære ca. 50% af tiden. Her er det dog meget vigtigt, at den ligger så tæt på skedeåbningen som overhovedet muligt, hvis man er kvinde, eller mellem penis og pungen, hvis man er mand. Er man sart, så tørrer man den evt. af med lidt sprit bagefter.
Virker det stadig ikke efter en time, så er der ikke andet for end at prøve igen.
Hvad med at kombinere de tre? En mexi-restaurant hvor piger i burlesque-kostume servere, mens de danser og stripper?
Vi kunne kalde den Miss KYNZ? Eller Ronsons Mamma
Vi kunne kalde den Miss KYNZ? Eller Ronsons Mamma
Yay.. mere junk food.
Hvorfor man overhovedet har behov for andet end Cheeseburgers forstår jeg ikke.
Hvorfor man overhovedet har behov for andet end Cheeseburgers forstår jeg ikke.
http://www.stuk2.dk/mh/religion/etik/etik.htm skrev:Moral handler om godt og ondt, om hvad vi bør gøre eller bør undlade at gøre. Det gør etik også, blot så leverer etikken de overordnede retningslinier for de praktiske moralbud.
Dreadnought (13257) skrev:Moral handler om godt og ondt, om hvad vi bør gøre eller bør undlade at gøre. Det gør etik også, blot så leverer etikken de overordnede retningslinier for de praktiske moralbud.
Ahh... Lidt ligesom forskellen mellem strategi og taktik, mellem det abstrakte og det generelle.
DN og SlettetBruger har hermed fortjent noget risengrød. Jeg har en portion stående i køleskabet, hoveddøren er ulåst. I er velkomne.
Til dem der har fulgt med i min quest for at gøre en veninde tændt på spil kommer her en lille update.
Ratch & clang kunne hun godt lide, da det er præcist ligesom spyro.
Little big planet fangede i en times tid- måske tages det op senere.
Men den helt store success var overraskende nok ikke et pastel farvet tøse spil..............
Hun er sq blevet hooked på GTA- lol.
Ratch & clang kunne hun godt lide, da det er præcist ligesom spyro.
Little big planet fangede i en times tid- måske tages det op senere.
Men den helt store success var overraskende nok ikke et pastel farvet tøse spil..............
Hun er sq blevet hooked på GTA- lol.
moveax1ret (13264) skrev:Hun er sq blevet hooked på GTA- lol.
Der findes heller ikke noget bedre end at køre gennem en by fully loaded med alverdens våben og nakke alt med og uden en puls.
Og hvem har ikke haft følelsen af pure epic awesomeness når man går "jeg vil nakke alt mode", spawner en tank med koder, giver flyvekode til tanken, vender tankens kanon så den skyder baglæns, giver fuld gas mens man hamrer alt hvad man kan på skydeknappen så kanonen giver ekstra fart, hvorpå tanken flyver og man har en flyvende tank igang :D
doh09 (13265) skrev:Der findes heller ikke noget bedre end at køre gennem en by fully loaded med alverdens våben og nakke alt med og uden en puls.
Og hvem har ikke haft følelsen af pure epic awesomeness når man går "jeg vil nakke alt mode", spawner en tank med koder, giver flyvekode til tanken, vender tankens kanon så den skyder baglæns, giver fuld gas mens man hamrer alt hvad man kan på skydeknappen så kanonen giver ekstra fart, hvorpå tanken flyver og man har en flyvende tank igang :D
PS3?
Alrekr (13267) skrev:doh09 (13265) skrev:Der findes heller ikke noget bedre end at køre gennem en by fully loaded med alverdens våben og nakke alt med og uden en puls.
PS3?
PC
Ja -> hvis NAS'en har en itunes serverEmil (13266) skrev:Jeg ved ikke så meget om, hvordan man betjener alt det her Apple-udstyr, men hvis man har en NAS-server, kan man så have al sin musik til at ligge på den og så få sin iPad til at afspille det derfra, f.eks. gennem iTunes?
Og i så fald, hvordan?
Nah så meget vil jeg ikke gøre for det ^^ håbede for en nem fix.
Der er tale om spillet Star Wars Pit Droids - et meget hyggeligt puzzlespil fra min ungdom xD
Der er tale om spillet Star Wars Pit Droids - et meget hyggeligt puzzlespil fra min ungdom xD
Sku ikk en nem løsning. Så skal jeg til at downloade det pis.
;)
Viste sig at jeg allerede har hentet det.
Men har aldrig brugt det så kan ikke forstå at den spørger efter et password jeg ikke kender.
Fuckit
;)
Viste sig at jeg allerede har hentet det.
Men har aldrig brugt det så kan ikke forstå at den spørger efter et password jeg ikke kender.
Fuckit
Rolig nu. SlettetBruger er ikke stærk til sådan noget computerfis.
Jeg mindes, at kodeordet indstilles i indstillingerne. Det giver fin mening, nu hvor jeg tænker over det.
Jeg mindes, at kodeordet indstilles i indstillingerne. Det giver fin mening, nu hvor jeg tænker over det.
Gu er jeg så
XP mode:
http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/downlo...
Det er Coladealeren der ikke har styr på hvad XP Mode er xD
Jeg gættede passwordet til den virtuelle XP dog, oldgammelt ^^
XP mode:
http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/downlo...
Det er Coladealeren der ikke har styr på hvad XP Mode er xD
Jeg gættede passwordet til den virtuelle XP dog, oldgammelt ^^
^^ Min far kan lugte intentioner på 20 meters afstand, du er kørt over med 3 forskellige traktore inden du når hoveddøren :D
Colapusheren (13291) skrev:Kan du ikke i det mindste bede hende dele billeder, selvom man ikke er venner med hende på fb?
Nope, er heller ikke ven med hende,
Tror ikke du kan se det i detaljer. Men de skriver da hvilke emner hvert semester beskæftiger sig med.
Hvad forhindrer en dansk virksomhed i at ansætte ufaglærte medarbejdere til 30 kroner i timen, så længe virksomheden ikke har nogen overenskomst ?
Som bistandsklient må man jo ikke sige nej til et tilbud om lønnet arbejde, så kan en virksomhed ikke få meget billig arbejdskraft ved at gå til arbejdsformidlingen og tilbyde stillinger til en meget lav løn ?
Som bistandsklient må man jo ikke sige nej til et tilbud om lønnet arbejde, så kan en virksomhed ikke få meget billig arbejdskraft ved at gå til arbejdsformidlingen og tilbyde stillinger til en meget lav løn ?
http://www.krifa.dk/fs/loen/privat-ansat.aspx?gclid=CMD9gcuox6gCFUEa4Qodel23ow skrev:Inden for flere fagområder bruger man begrebet mindsteløn. Det er en nedre grænse for en lønmodtagers løn, som er fastsat i overenskomsten.
Arbejder du på en virksomhed, hvor der ikke er overenskomst, må du og din arbejdsgiver aftale jer til, hvad lønnen skal være. I kan tage udgangspunkt i, hvilken løn der er aftalt i overenskomster inden for samme område.
Der findes ingen lov, der giver lønmodtagere ret til en bestemt løn. Det er alene bestemt ved aftale - enten i overenskomst eller ansættelseskontrakten.
http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/kyssesyge.htm skrev:Teoretisk set kan der ved hård fysisk aktivitet som for eksempel sport med kropskontakt muligvis ske skader på milten, hvis denne er påvirket. Det anbefales derfor at afholde sig fra dette indtil cirka fire uger efter sygdomsophør.
Hvornår betegner man det som sygdomsophør?
Mort (13295) skrev:Som bistandsklient må man jo ikke sige nej til et tilbud om lønnet arbejde, så kan en virksomhed ikke få meget billig arbejdskraft ved at gå til arbejdsformidlingen og tilbyde stillinger til en meget lav løn ?
Uden at være 100 % sikker, så mener jeg, at man ikke må sige nej til overenskomstmæssigt arbejde - og så er man jo garanteret minimumsløn.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.