mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
kris>> Tusind tak for et godt svar :)
Jeg vil gerne smide en 600-700 kr på det her projekt- hvor synes du jeg skal smide dem henne?
Jeg gider ikke dele min ordre ud over flere steder- jeg vil have det hele på en gang.
Jeg vil gerne smide en 600-700 kr på det her projekt- hvor synes du jeg skal smide dem henne?
Jeg gider ikke dele min ordre ud over flere steder- jeg vil have det hele på en gang.
moveax1ret:
Hvis det var mig ville jeg gå i blockbuster. De har som regel rigtige gode tilbud og deres brugtspilafdeling er de fleste steder top kvalitet.
Jeg ville gå efter LBP 1, et singstar spil og et lego spil. Så er der lidt forskelligt slags og styreformer.
Hvis du er en af dem som ikke orker det der udenfor liv så kan coolshop også ofte være behjælpelig med gode priser. Og ellers har jeg hørt en fugl synge om play.com. :)
Du kan også starte med at vise damen videoer af de forskellige spil og så kan hun få lov at vælge. Jeg har hørt hunkøn er vilde med det der kontrol.
Hvis det var mig ville jeg gå i blockbuster. De har som regel rigtige gode tilbud og deres brugtspilafdeling er de fleste steder top kvalitet.
Jeg ville gå efter LBP 1, et singstar spil og et lego spil. Så er der lidt forskelligt slags og styreformer.
Hvis du er en af dem som ikke orker det der udenfor liv så kan coolshop også ofte være behjælpelig med gode priser. Og ellers har jeg hørt en fugl synge om play.com. :)
Du kan også starte med at vise damen videoer af de forskellige spil og så kan hun få lov at vælge. Jeg har hørt hunkøn er vilde med det der kontrol.
Vi kommer ikke uden om spyro the dragon......
Jeg vidste ikke at blockbuster sælger spil- gør alle bockbusters det?
Kan jeg være sikker på de har singstar/spyro og lbp?
Vi kommer ikke uden om spyro the dragon......
Jeg vidste ikke at blockbuster sælger spil- gør alle bockbusters det?
Kan jeg være sikker på de har singstar/spyro og lbp?
myplacedk (13138) skrev:pewbe (13131) skrev:Mark Who
Hvis man nu gerne vil se Doctor Who, skal man så starte fra en ende af, altså helt tilbage til 1963?
Nej, der er mange steder der er gode at starte.
Fx. da serien blev genoptaget i 2005 med den 9. Doctor, blev den lavet både til gammelt og nyt publikum. (Altså fra Doctor Who 2005 s01e01.)
Da den 11. Doctor kom i 2010 (s05e01) var tanken at nu skulle serien også sælges i USA. Dvs. igen blev den skrevet så der blev plads til nyt publikum.
Hvor mange gange de gjorde dette i de ældre serier aner jeg ikke. Men generelt skifter Doctoren karakter hver gang der kommer en ny Doctor. Dvs. hver gang der kommer en ny Doctor, er det ikke et helt dårligt tidspunkt at springe ind. Hvis hans companion så skifter på samme tid (som med 9. og 11., men ikke med 10.) er det bare det bedre.
Huh??? Noget af det fedste ved Doctor Who er da netop at ting helt tilbage fra første afsnit i 1963 stadig er med. Fx. Doctorens største fjende (The Daleks) blev introduceret som 2. historie i 1963. I de nye afsnit ser vi dem første gang allerede i s01e06.
Visse ting ændrer sig med tiden. (Fx. var overgangen fra 1. Doctor til 2. Doctor en "fornyelse", den næste overgang var en del af en straf. I dag er det vist mest anerkendt at alle overgange skyldtes dødsfald.) Men de nye afsnit er lige så meget canon med de gamle, som de gamle er.
Nyhederne er mere tekniske. De nye afsnit er i 16:9, special effects er mere moderne, produktionen er i det hele taget "stepped up", det er inddelt i afsnit på en mere moderne måde osv. Men selve universet er da sit gode gamle selv.
Well, Darlek bliver jo glimrende forklaret, og det er jo også en hel anden sammenhæng efter time wars. Det samme med cyberman, så for mig er det ikke det store problem.
moveax1ret:
Så byt spyro ud med Lego.
Både i kolding, fredericia, hjørring, odense, aarhus, de fleste steder i københavn og i svendborg har jeg set spil i blockbuster. Så det gik jeg lidt ud fra at de gjorde alle steder.
Du kan altid ringe ned inden og spørge om de har spillene. LBP burde de have stående eftersom 2'eren lige er kommet ud og det er et utrolig populært spil. Singstar har de også altid i en eller anden form, som regel ABBA versionen. Spyro spillet er okay gammelt og kan formentlig kun findes som brugt - jeg mener det hvor du kan være to hedder noget i retning af dawning of the dragon.
Så byt spyro ud med Lego.
Både i kolding, fredericia, hjørring, odense, aarhus, de fleste steder i københavn og i svendborg har jeg set spil i blockbuster. Så det gik jeg lidt ud fra at de gjorde alle steder.
Du kan altid ringe ned inden og spørge om de har spillene. LBP burde de have stående eftersom 2'eren lige er kommet ud og det er et utrolig populært spil. Singstar har de også altid i en eller anden form, som regel ABBA versionen. Spyro spillet er okay gammelt og kan formentlig kun findes som brugt - jeg mener det hvor du kan være to hedder noget i retning af dawning of the dragon.
Jeg vil være utroligt ked af at gå på nettet med min ps3. Som det er nu ejer jeg en computer hvor at jeg har den private nøgle der bruges til at signere bootloaderen. Det er jeg glad for- så vil jeg hellere købe dem fysisk.
Jeg vil være utroligt ked af at gå på nettet med min ps3. Som det er nu ejer jeg en computer hvor at jeg har den private nøgle der bruges til at signere bootloaderen. Det er jeg glad for- så vil jeg hellere købe dem fysisk.
Kan jeg se en liste over de titler jeg kan købe derinde uden at gå derind?
Hvis det ser super godt ud må jeg leve med den opdatering jeg bliver nødt til at installere.
Hvis det ser super godt ud må jeg leve med den opdatering jeg bliver nødt til at installere.
så ringede jeg lige til bockbluster og fik nogle spil sat til side og henter dem senere i aften.
Det blev:
little big planet 80
disney sing it 300
spyro :(
lego indiana jones 100
De havde ikke spyro- så det køber jeg over nettet..........
Jeg har flere penge til overs hvis der er andre i mener hun skal have.
Det blev:
little big planet 80
disney sing it 300
spyro :(
lego indiana jones 100
De havde ikke spyro- så det køber jeg over nettet..........
Jeg har flere penge til overs hvis der er andre i mener hun skal have.
Hmmm- det der disney sing it er ikke hvad jeg havde regnet med- jeg troede hun kunne skråle med på den lille havfrue- men det er vist nærmere hannah montana. Det går ikke, kan man hente flere sange til det?
Whoa- min PS3 har trådløst netværk.............O.o
Jeg anede slet ikke man kunne købe spil over internettet til den........
Det er utroligt hvad man kan med de datamater nu om dage.
Fuck it- jeg opdaterer den selvom jeg mister kontrol over min fine boks......
Det med at købe spil på den måde er bare for smart.
Dog får Sony ikke mine kreditkort oplysninger LIGE nu :)
Jeg anede slet ikke man kunne købe spil over internettet til den........
Det er utroligt hvad man kan med de datamater nu om dage.
Fuck it- jeg opdaterer den selvom jeg mister kontrol over min fine boks......
Det med at købe spil på den måde er bare for smart.
Dog får Sony ikke mine kreditkort oplysninger LIGE nu :)
Mark "Automekaniker" Jensen
Er der en standard for bilradioer? Min mormors gamle saxo gik død på batterier, og skod radioen vil nu have en sikkerhedskode, som der selvfølgelig ikke er nogen der kender, eller ved hvor man kan finde. Jeg aner hat om den slags, og vil egentlig bare vide om jeg kan købe den billigste cd-spille jeg kan finde på dba og hælde i?
Er der en standard for bilradioer? Min mormors gamle saxo gik død på batterier, og skod radioen vil nu have en sikkerhedskode, som der selvfølgelig ikke er nogen der kender, eller ved hvor man kan finde. Jeg aner hat om den slags, og vil egentlig bare vide om jeg kan købe den billigste cd-spille jeg kan finde på dba og hælde i?
Kan vi få oplyst en producent, eller skal vi selv gætte? Ja, jeg er ligeglad med dit egentlige spørgsmål.
Der er standarter ja. både for strøm og antenne
Desværre er der 2. men for det meste er der converters med :)
Daniel-Dane (13166) skrev:Kan vi få oplyst en producent, eller skal vi selv gætte? Ja, jeg er ligeglad med dit egentlige spørgsmål.
DD - du er useless.
SlettetBruger (13167) skrev:Der er standarter ja. både for strøm og antenne
Fint, så jeg ka købe noget billigt møj og hvis det ikke passer hoppe i harald skrald eller thansen efter en adapter.
ps. er der nogen der har en billig bilradio med fungerende cd afspiller liggende i århus området de vil af med? =D
Ang. kærestespil til PS3 havde jeg absolut ingen success med LBP, spillede det ikke så meget da interessen faldt rimelig hurtigt da det mest virker til at det gælder om at samle klistermærker og nyt tøj... Pattebarnsspil from the looks of it. Jeg vil tro crash bandicoot er et bedre foreslag mht. de tidligere interesser.
Sangspil giver mig myrepatter over hele kroppen på den dårlige måde.
Jeg købte også Mirror's Edge, har ikke fået det prøvet endnu, men man styrer en sej pige i spillet.
Sangspil giver mig myrepatter over hele kroppen på den dårlige måde.
Jeg købte også Mirror's Edge, har ikke fået det prøvet endnu, men man styrer en sej pige i spillet.
markjensen
Kan vi få overtalt crewet til at smide source til siden op?
Kan vi få overtalt crewet til at smide source til siden op?
Dit svar er useless!OxxY (13168) skrev:DD - du er useless.
Vi har så købt:
Little big planet 1 80
Grand theft auto IV 130
Lego indiana jones 100
Rachet & clank- a crack in time 150
Mirrors edge 60
Det er sq fair nok :)
Dog ville hun ønske jeg havde en wee, for "jeg gider kun de der pastel farvede hygge spil- alt til playstation 3 er så dystert"
Hvordan at farven på spillet er essentiel for spil oplevelsen er så mig en gåde....
Men hun gamer Little big planet nu, og ser ud til at nyde det- så alt er godt.
Men jeg kan da godt se hendes pointe- der er næsten kun drenge spil til PS3.
De få pige spil der er har vi vist fundet nu.
Jeg regner så med at købe spyro på PSN når PSN kommer op igen.
Little big planet 1 80
Grand theft auto IV 130
Lego indiana jones 100
Rachet & clank- a crack in time 150
Mirrors edge 60
Det er sq fair nok :)
Dog ville hun ønske jeg havde en wee, for "jeg gider kun de der pastel farvede hygge spil- alt til playstation 3 er så dystert"
Hvordan at farven på spillet er essentiel for spil oplevelsen er så mig en gåde....
Men hun gamer Little big planet nu, og ser ud til at nyde det- så alt er godt.
Men jeg kan da godt se hendes pointe- der er næsten kun drenge spil til PS3.
De få pige spil der er har vi vist fundet nu.
Jeg regner så med at købe spyro på PSN når PSN kommer op igen.
OxxY (13165) skrev:Er der en standard for bilradioer?
Mjoh. Altså forstået på den måde at hvis du køber en bare nogenlunde almindelig bilradio, så kan den nok komme til at passe i bilen med et minimum af arbejde. (Forudsat bilen ikke har en indbygget radio som ikke kan skiftes ud med en almindelig radio.)
Fx. køber man typisk radioen til med et ISO-stik. (Spørg mig ikke hvilken ISO-standard det er, det kalder man den bare.) Hvis bilen ikke har et ISO-stik, så får du bare en adapter.
Problemet er at den ISO-standard kun definerer stikkets fysiske udformning, ikke hvilke ben der er til hvad. Dvs. du skal lige kigge i manualerne til bilen og radioen, og få det til at passe sammen. Eller bare prøve, og håbe på det bedste. Det kan jo ikke gå værre end at man kortslutter et eller andet. ;-)
Rent fysisk har hullet et standard-størrelse, men ellers er der vist ikke meget standard over hvor skruerne skal sidde osv. Der må man bare mosle det forsigtigt på plads, måske bøje et par plader lidt, måske hjælpe det lidt på plads med en nedstryger. Men det er vist normalt intet problem.
Det er de eneste problemer jeg lige kender, men jeg er ikke ekspert.
What I read. :Smoveax1ret (13173) skrev:Dog ville jeg ønske hun havde en weener
Hvis du kunne fortælle os producent og model, kunne en eller anden nok bruge noget googlefu og få en masterkey.
Hvis det er en saxo, så kan du helt sikkert finde en radio i f.eks. biltema eller t.hansen der passer uden problemer..
Altså det da en Saxo, ellers havde jeg ikke skrevet det :p Er kun DD der ikke kan læse og beder om mærker. Jeg piller den gamle ud og checker stikkene, og så må jeg jo lige være opmærksom på at den nye har noget der matcher :p Og satser på at kunne finde en brugt, syntes ikke lige jeg vil smide 5-600kr efter den.
Jeg ved ikke lige som det er nævn, men...
PS2? :( Det er jo PS1 de startede på. Hvis hun kan lide noget hvor man skal tænke en smule, så er Kula World på PS Store ret sjovt. Og der er flotte farver i.
moveax1ret (13145) skrev:ps2 klassikere som spyro og crash bandicot
PS2? :( Det er jo PS1 de startede på. Hvis hun kan lide noget hvor man skal tænke en smule, så er Kula World på PS Store ret sjovt. Og der er flotte farver i.
Jeg spurgte ikke efter bilmærke, men radio. But whateva.
Jeg spurgte ikke efter bilmærke, men radio. But whateva.
Det behøvede jeg ikke. Vi snakker om bilradioer, så jeg behøver vel ikke at skrive, at det er producenten af bilradioen, jeg er interesseret i, vel?OxxY (13185) skrev:Det skrev du ikke noget om
OxxY (13182) skrev:Altså det da en Saxo, ellers havde jeg ikke skrevet det :p Er kun DD der ikke kan læse og beder om mærker. Jeg piller den gamle ud og checker stikkene, og så må jeg jo lige være opmærksom på at den nye har noget der matcher :p Og satser på at kunne finde en brugt, syntes ikke lige jeg vil smide 5-600kr efter den.
Har du været forbi Citroën? Min mor havde, på en eller anden måde, fået afbrudt strømmen til sin radio, så den spurgte efter en kode. Den fik jeg oplyst ved at tage ind til forhandleren vi købte bilen fra.
Sange på hjernen - Sool Btory Cro
Eller hvad man kalder det.
Jeg har to numre, der næsten med sikkerhed dukker op et par gange om ugen, så jeg bare må nynne eller fløjte lidt af dem.
Edit: Det skal lige siges, at det hverken er specielt inspirerende eller god musik, det drejer sig om.
Den ene, som det vil være i 90% af tilfældene, er musikken fra luderbar-scenen (Last Resort) i Total Recall: [url= live longer[/url'>
Den anden er temaet fra Robocop, der altid er god at høre i sit hovede, når man gør noget specielt heroisk eller modigt eller sådan noget, kører en specielt sej bil eller bare sidder i toget.
[url=
Mindeværdig scene [url= glitch[/url] og tilsyneladende har de brugt Millennium Falken - gå i stykker-lyden helt til slut.
Det der undrer mig mest ved det her er, at jeg ikke ser de her film eller hører det her musik sådan ever. Men they are always in my mind.
Så, cool
Eller hvad man kalder det.
Jeg har to numre, der næsten med sikkerhed dukker op et par gange om ugen, så jeg bare må nynne eller fløjte lidt af dem.
Edit: Det skal lige siges, at det hverken er specielt inspirerende eller god musik, det drejer sig om.
Den ene, som det vil være i 90% af tilfældene, er musikken fra luderbar-scenen (Last Resort) i Total Recall: [url= live longer[/url'>
Den anden er temaet fra Robocop, der altid er god at høre i sit hovede, når man gør noget specielt heroisk eller modigt eller sådan noget, kører en specielt sej bil eller bare sidder i toget.
[url=
Mindeværdig scene [url= glitch[/url] og tilsyneladende har de brugt Millennium Falken - gå i stykker-lyden helt til slut.
Det der undrer mig mest ved det her er, at jeg ikke ser de her film eller hører det her musik sådan ever. Men they are always in my mind.
Så, cool
#13190 det er også mere en konstatering, danskere kan alligevel ikke kende forskel på de to, så jeg tog chancen.
Alrekr (13187) skrev:Har du været forbi Citroën? Min mor havde, på en eller anden måde, fået afbrudt strømmen til sin radio, så den spurgte efter en kode. Den fik jeg oplyst ved at tage ind til forhandleren vi købte bilen fra.
Hva sørensen er det for noget logisk tankegang ... Jeg googlede skidtet og fandt ud af at hver radio havde en unik kode som burde stå på noget papir som med garanti er smidt ud, så tænkte at værkstedet ikke kunne hjælpe. Men kan da være de kan nogle tricks alligevel, det er duly noted.
Ellers findes der internet hjemme sider hvor du kan taste serienummeret og en kode fra siden af radioen, og så få koden.
Det gjorde vi til min mors gamle bil, som var en Opel Corsa.
MiniatureZeus (13193) skrev:Ellers findes der internet hjemme sider hvor du kan taste serienummeret og en kode fra siden af radioen, og så få koden.
Jeg kunne ikke finde nogle der matchede, de radioer der sider i de danske er åbenbart ikke magen til de engelske. Eller også er min google-fu weak.
Har regnet en del på en matematikopgave vi selv skulle opstille, har taget udgangspunkt i en mållinjeportal som denne:
http://peecee.dk/upload/view/303913
Har volume, omkreds, areal, vægt, osv.
EDIT:
Og nu vil jeg så gerne give en anslået pris for lortet, men det kræver at jeg ved hvad arbejdet kommer til at koste, timeløn kan jeg selv anslå, men maskinerne har jeg ingen ide om.
Har regnet en del på en matematikopgave vi selv skulle opstille, har taget udgangspunkt i en mållinjeportal som denne:
http://peecee.dk/upload/view/303913
Har volume, omkreds, areal, vægt, osv.
EDIT:
Og nu vil jeg så gerne give en anslået pris for lortet, men det kræver at jeg ved hvad arbejdet kommer til at koste, timeløn kan jeg selv anslå, men maskinerne har jeg ingen ide om.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.