mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
markjensen (13028) skrev:markjensen spiller black ops
Hvordan køber man nye våben og ammo i black ops zombie-halløj til ps3? Need to know NOW
Edit: Jeg har vist fundet ud af det. Men tak for hjælpen ellers. NOT
Skyd zombier. Få point. Gå hen til våben. Køb våben og/eller åben ny dør. Sig lige til hvis du kan overleve sidste wave. Jeg blir lidt for overvældet og når aldrig helt til slut :(
vandfarve (13050) skrev:Mark Jensen og de fyrretyve dumme spørgsmål
Hvorfor skal man have alkoholbevilling i Danmark for at servere alkohol? Hvad er formålet med, at man vil begrænse antallet af steder, der servere øl, spiritus m.m.?
Fordi det er en lov fra gammel tid hvor man ofte drak sig selv ihjel? Lidt ligesom man på grønland får sin løn i små bidder så man ikke drikker den væk?
Kris (13051) skrev:Skyd zombier. Få point. Gå hen til våben. Køb våben og/eller åben ny dør. Sig lige til hvis du kan overleve sidste wave. Jeg blir lidt for overvældet og når aldrig helt til slut :(
Vi kunne kun komme til wave 5 :( er det nemmere hvis man er flere? Vi var 2 på splitscreen. Jeg tror måske vi skal ændre vores strategi.
Jeg har prøvet nazi zombies i CoD 1 (I think it was); Der kan man være 4. Da jeg spillede med et par stykker, kom vi ikke langt. De spillede det dog igen og igen, og så kunne de klare 10 waves mere.
Mark Jensen bander og svovler:
Jeg er i gang med at rydde op i og registrere kærestens DVD-samling og hun har Friends-boksen med dobbbelt-sidet DVD'er.
Hvilke(n) fucking idiot(er) har bestemt hvordan skiverne skulle designes?
Ja, der er ikke meget plads til at skrive ret meget, når de er dobbeltsidet. Men man kunne da for fanden skrive noget brugbart på skiven:
Sæson 1-4 har kun 'Friends'
Sæson 5 har 'Friends', sæson og discnummer.
Sæson 6-8 har kun 'Friends'.
Sæson 9 har 'Friends' og sæsonnummer, men ikke episodenumre.
Sæson 10 har 'Friends', sæson og episode numre på skiven.
Hvad helvede er det for noget rod?
Jeg er i gang med at rydde op i og registrere kærestens DVD-samling og hun har Friends-boksen med dobbbelt-sidet DVD'er.
Hvilke(n) fucking idiot(er) har bestemt hvordan skiverne skulle designes?
Ja, der er ikke meget plads til at skrive ret meget, når de er dobbeltsidet. Men man kunne da for fanden skrive noget brugbart på skiven:
Sæson 1-4 har kun 'Friends'
Sæson 5 har 'Friends', sæson og discnummer.
Sæson 6-8 har kun 'Friends'.
Sæson 9 har 'Friends' og sæsonnummer, men ikke episodenumre.
Sæson 10 har 'Friends', sæson og episode numre på skiven.
Hvad helvede er det for noget rod?
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/04/24/132243...
Abernes Planet anyone?
Abernes Planet anyone?
markjensen
Hvordan kan det være lovligt at sælge designermøbler i Danmark? I dag så jeg en hjemmeside hvor de havde pH-lamper og hvor der med småt stod replika. Så vidt jeg kan regne ud, er der stadig ophavsret på designet.
Hvordan kan det være lovligt at sælge designermøbler i Danmark? I dag så jeg en hjemmeside hvor de havde pH-lamper og hvor der med småt stod replika. Så vidt jeg kan regne ud, er der stadig ophavsret på designet.
markjensen (13079) skrev:markjensen
Så vidt jeg ved er der nogle specielle regler i England vedrørende ophavsret, der gør at de kan sælge dem helt legalt, og nogle andre EU-regler om salg af varer mellem EU-lande, gør at de kan skide højt på den danske regler om ophavsret
markjensen (13079) skrev:markjensen
Bare lige som ekstra.
http://www.voga.com/dk/is-it-legal/
Hånter (13075) skrev:Porre, hvorfor er du holdt helt op med at opdatere din blog?
en tredjedel af arbejdet på work er blevet overdraget til mig pga sygdom. Sammenlagt med en skade i anklen der gjorde jeg ikke ku løbe har jeg så lavet andet end at ligge i sengen når jeg kom hjem :D
det er min undskyldning.
Nu vi Snakker Voga.com, så er det den her
http://www.voga.com/dk/mobler/borde/noguchi-stuebo...
's 2 cm tykke, tunge glasplade der er skyld i min semidefekte ankel. For helvede det gjorde nas.
Men jeg begynder med at løbe i morgen igen!
Tak for at fortælle du læser med xD så vehøver jeg ikke være nervøs for om det er min mor og søster der sidder og F5'er besøgstallet op ;D
Ohøj, jydesvin.
Jeg har hørt, man skal sige, at man gerne vil bede om en rullekebab, hvis man skal have en dürümrulle med kebab derovre i Jylland. Men hvad siger man så, hvis man vil have en dürümrulle med noget andet - f.eks. falafel?
Jeg har hørt, man skal sige, at man gerne vil bede om en rullekebab, hvis man skal have en dürümrulle med kebab derovre i Jylland. Men hvad siger man så, hvis man vil have en dürümrulle med noget andet - f.eks. falafel?
LinguaIgnota (13083) skrev:Ohøj, jydesvin.
Du siger falafel.. og så stirre de på dig og siger: "du ved godt det er uden køb ikke?"
Hvis man bare beder om falafel herovre, så er jeg ret sikker på, at du får et pitabrød.
Skal man så sige, at man gerne vil bede om en rullekebab, uden kebab, med falafel?
Skal man så sige, at man gerne vil bede om en rullekebab, uden kebab, med falafel?
Kig i menuen?
Hos min lokale her i Midtjylland hedder det bare en "durum", og der er kebab i. Jeg tror ikke jeg har set dem blive kaldt andet, men der er nu ofte andre muligheder for fyld. Man kan også få pitabrød med samme fyld.
Til gengæld aner jeg ikke hvad en "falafel" er, og "dürüm" ligner noget skrevet af nogen som lige har fundet ud af at lave umlaut, men ikke aner hvad det skal bruges til. Men jeg er heller ikke så dannet, sådan gastronomisk set.
Kig i menuen?
Hos min lokale her i Midtjylland hedder det bare en "durum", og der er kebab i. Jeg tror ikke jeg har set dem blive kaldt andet, men der er nu ofte andre muligheder for fyld. Man kan også få pitabrød med samme fyld.
Til gengæld aner jeg ikke hvad en "falafel" er, og "dürüm" ligner noget skrevet af nogen som lige har fundet ud af at lave umlaut, men ikke aner hvad det skal bruges til. Men jeg er heller ikke så dannet, sådan gastronomisk set.
LinguaIgnota (13083) skrev:Ohøj, jydesvin.
Hvis man beder om en "rulle med kylling" anywhere i Århus, så får man en durumrulle med kylling. Så kan du evt. bytte kylling ud med falafel.. :)
Emil (13093) skrev:Er det ikke også pisse ligegyldigt om det er en durum eller en pita - bare der bliver fyldt noget kød i og toppet op med masser af dressing?! Alt andet er sgu da noget værre københavnersnobberi.
?!
fjols (13067) skrev:Det er der også. Der står et eller andet inde i den inderste ring.
Mener også der står side A og B. Eller også står logoet altid på side A.
Jeg kan evt. kigge efter det når jeg kommer hjem i morgen hvis du ikke finder ud af det inden.
Nogle af skiverne har et rødt A på side A, som også er den eneste side med tryk.
Mark Jensen til Kareoke aften
Hey,
Er der nogen der kender steder hvor man kan få instrumental version af sange? Jeg tænker kareoke versioner er en oplagt mulighed, en aner ikke hvorradn man får fat i sådan noget. Det er et must at det kan komme ind på en pc. Det skal bare bruges til lidt hobby projekt, så jeg er ikke vildt fintfølende med oprindelsen ;) Hvis det er muligt at opdrive instrumental versioner af metal numre vil det være super ekstra nizzle!
Hey,
Er der nogen der kender steder hvor man kan få instrumental version af sange? Jeg tænker kareoke versioner er en oplagt mulighed, en aner ikke hvorradn man får fat i sådan noget. Det er et must at det kan komme ind på en pc. Det skal bare bruges til lidt hobby projekt, så jeg er ikke vildt fintfølende med oprindelsen ;) Hvis det er muligt at opdrive instrumental versioner af metal numre vil det være super ekstra nizzle!
fjols (13098) skrev:Kan man ikke finde dem på diverse limited albums eller singler?
Har du prøvet at søge på iTunes efter instrumental.
Problemet med at søge på f.eks itunes på instrumental er at så får man (efter min erfaring) de rene instrumental numre. Det jeg leder efter at sangnumrene, bare uden sang, hvilket jeg ikke lige har haft held med at grave frem. Tænkte at newz-oraclet måske kendte nogle tricks!
Jeg synes netop de mest populære numre tit kommer i en instrumental udgave på diverse singler.
Sådan var det i hvert fald på de promotion singler vi modtog på den radio jeg engang arbejdede på, men det kan selvfølgelig være forbeholdt dem.
Ellers så kan man vel købe massere karaoke CD'er kunne jeg forestille mig.
Sådan var det i hvert fald på de promotion singler vi modtog på den radio jeg engang arbejdede på, men det kan selvfølgelig være forbeholdt dem.
Ellers så kan man vel købe massere karaoke CD'er kunne jeg forestille mig.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.