mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Systran (7600) skrev:Satans, det er et koncept, jeg har overvejet at lave i årevis. Anede ikke, at det fandtes.
samme her faktisk :D mega skidt
Jeg har fået foræret 3 styk Teco TR4540 tynde klienter med 512MB Flash og 256MB RAM.
Det eneste jeg har kunne finde om dem, er dette
Er der nogen der har en ide om hvor man kunne finde en manual eller yderligere info. Det er primært genveje til BIOS eller information om opgradering af styresystem jeg er interesseret i.
Det eneste jeg har kunne finde om dem, er dette
Er der nogen der har en ide om hvor man kunne finde en manual eller yderligere info. Det er primært genveje til BIOS eller information om opgradering af styresystem jeg er interesseret i.
Ignuz (7609) skrev:Er der nogle der har været i stand til at finde HTC Wildfire til under 1522 kr ? ( eller blot deromkring i sort/grå)
telmore - så bestemmer du selv hvor meget du vil give pr måned og derved hvor meget du skal af med lige nu.
Linket virker tilsyneladende ikke her på newz - men søg på wildfire på telmores shop.
De er dog "noget" dyrere ( 350 kr) selv med den billigste løsning hvor jeg så ikke formoder at man også får enten gratis sms eller 100 kroners taletid. Problemet for mig er at de herinde http://www.mobil2kr.dk/mobiltelefoner/HTC/htc-wild... måske ikke har den i den originale brune farve da mobiltelefonen på billedet i hvertfald ikke har den farve når man vælger brun.
Så spørgsmålet er måske lige så meget om man bør stole på billedet eller teksten på http://www.mobil2kr.dk/mobiltelefoner/HTC/htc-wild...
De er dog "noget" dyrere ( 350 kr) selv med den billigste løsning hvor jeg så ikke formoder at man også får enten gratis sms eller 100 kroners taletid. Problemet for mig er at de herinde http://www.mobil2kr.dk/mobiltelefoner/HTC/htc-wild... måske ikke har den i den originale brune farve da mobiltelefonen på billedet i hvertfald ikke har den farve når man vælger brun.
Så spørgsmålet er måske lige så meget om man bør stole på billedet eller teksten på http://www.mobil2kr.dk/mobiltelefoner/HTC/htc-wild...
Ignuz,
Det beløb på telmore som står som fast hver måned er inkl. de tilvalgte services du gerne vil have. Som f.eks. gratis sms, internettrafik og hvad du ellers synes du skal bruge.
Men hvis du gerne vil have det igennem mobil2kr så skriv dog og spørg support om farven nu også passer i virkeligheden?
Det beløb på telmore som står som fast hver måned er inkl. de tilvalgte services du gerne vil have. Som f.eks. gratis sms, internettrafik og hvad du ellers synes du skal bruge.
Men hvis du gerne vil have det igennem mobil2kr så skriv dog og spørg support om farven nu også passer i virkeligheden?
Har jeg allerede gjort. Var blot grundet at jeg gerne ville have produktet snarest muligt ( du kender sikkert følelsen ) og de lover først at svare inden den 15.7 så derfor ville jeg være villig til at handle et andet sted hvis de havde haft lignende priser. Men takker for hjælpen
Har jeg allerede gjort. Var blot grundet at jeg gerne ville have produktet snarest muligt ( du kender sikkert følelsen ) og de lover først at svare inden den 15.7 så derfor ville jeg være villig til at handle et andet sted hvis de havde haft lignende priser. Men takker for hjælpen
Ignuz (7609) skrev:Er der nogle der har været i stand til at finde HTC Wildfire til under 1522 kr ? ( eller blot deromkring i sort/grå)
Synes da den er ganske billig på callme?
https://www.callme.dk//htc-wildfire-mocca
Ignuz (7611) skrev:Problemet for mig er at de herinde http://www.mobil2kr.dk/mobiltelefoner/HTC/htc-wild... måske ikke har den i den originale brune farve da mobiltelefonen på billedet i hvertfald ikke har den farve når man vælger brun.
Det er MEGET almindeligt på webshops at billedet bare er noget som minder om varen. Fx. SD-kort med en anden kapacitet, nogle gange enda andet mærke. Korrekt produkt med alternativ farve er en ret mild afvigelse.
Dvs. rent juridisk skulle jeg mene at du roligt kan se bort fra billedet. Hvis der i teksten står at det er en sort telefon, og du får den brune udgave, så har du ikke fået det du har bestilt.
Ronson (7619) skrev:Hvordan virker fugle?
Der er der ikke nogle der kan svare på, ligesom der heller ikke er nogle der kan svare på, hvordan fordrukne grøndlændere virker..
Tumleren (7620) skrev:magic
Nogen der ved om det er en god idé ifht. ydelsen at opdatere sin Magic til SenseUI, som er blevet lagt ud som en HTC opdatering?
Jeg har gjort det, Jeg kan ikke mærke kæmpe hastigheds ændringer. Og Sense er lækkert, så det er helt sikkert værd at få. Og pinch zoom i browseren er guld værd. Man få også mulighed for selv at vælge fokus i kameraet.
Så jeg vil helt klart go for it
Netbankrelateret:
Jeg kan da ikke magte, når jeg spørger i banken hvordan jeg kan komme på netbank, selvom nøglefilen ligger på min ødelagte bærbar (hvor der desuden er installeret W7 RC på), og hun svarer, at jeg bare skal have tilsendt en ny kode.
Et svagt øjeblik troede jeg på hende.
Er der nogen måde, jeg kan komme på netbank på min nye bærbar uden at skulle pille ved den gamle?
Jeg har Svendborg Sparekasse (men overvejer kraftigt Pensam i nærmeste fremtid. Min e-Boks er også tilsluttet min netbank, så det er noget rigtig rod.
Jeg kan da ikke magte, når jeg spørger i banken hvordan jeg kan komme på netbank, selvom nøglefilen ligger på min ødelagte bærbar (hvor der desuden er installeret W7 RC på), og hun svarer, at jeg bare skal have tilsendt en ny kode.
Er der nogen måde, jeg kan komme på netbank på min nye bærbar uden at skulle pille ved den gamle?
Jeg har Svendborg Sparekasse (men overvejer kraftigt Pensam i nærmeste fremtid. Min e-Boks er også tilsluttet min netbank, så det er noget rigtig rod.
Systran (7625) skrev:Netbankrelateret:
Du får hevet banknøglen ud af din ødelagte bærbare og lever med det et par måneder, eller du bestiller NemID, som du alligevel bliver tvunget til at bruge i løbet af i år...
Ja, "[du skal bare] have tilsendt en ny kode." Så får man en ny kode og nye nøglefiler. Ellers kan du bare skifte til NemID, som der bliver sagt.Systran (7625) skrev:Er der nogen måde, jeg kan komme på netbank på min nye bærbar uden at skulle pille ved den gamle?
Systran (7625) skrev:hun svarer, at jeg bare skal have tilsendt en ny kode.
Det lyder som om du logger på med en certifikat-fil, som er låst til din gamle bærbare.
Dvs. enten skal du logge på med den gamle bærbare, eller ogå skal du have en ny måde at logge ind på.
Jeg vil anbefale at du skifter til NemID med det samme, da du alligevel skal skifte i løbet af året. Alternativt kan du nok få en ny certifikat-fil til din nye bærbare, og dermed løse problemet midlertidigt.
Uanset hvad, kommer det til at tage nogle dage.
#myplacedk
Nu ved du voldsomt meget om dette NemID fis, så jeg tillader mig lige at trække på din viden, nu vi alligevel snakker om det.
Kan jeg på nuværende tidspunkt bestille fungerende NemID til min bank, på trods af at min bank (spar nord) siger at det først vil komme til efteråret for deres kunder?
Nu ved du voldsomt meget om dette NemID fis, så jeg tillader mig lige at trække på din viden, nu vi alligevel snakker om det.
Kan jeg på nuværende tidspunkt bestille fungerende NemID til min bank, på trods af at min bank (spar nord) siger at det først vil komme til efteråret for deres kunder?
Du bestiller den ikke til selve banken, men får et enkelt ID, som du kan bruge med det offentlige og alle banker (når de nu en gang får det).Kris (7630) skrev:Kan jeg på nuværende tidspunkt bestille fungerende NemID til min bank, [...]
P.S.
Jeg skulle logge på tre gange (med nøglekortet og det hele) for at tilføje min email til certifikat...
Desværre ikke. Der er ikke (officielt) åbnet for NemID ved Spar Nord endnu. Det konkluderer jeg fordi jeg ikke kan finde et NemID login-billede. Se fx. på sydbank.dk.
Jeg ikke lige om de er bagud, eller om de andre er foran. ;-)
Du kan bestille NemID nu, og måske være bland de første Spar Nord-kunder der kan logge på netbanken med den.
Desværre ikke. Der er ikke (officielt) åbnet for NemID ved Spar Nord endnu. Det konkluderer jeg fordi jeg ikke kan finde et NemID login-billede. Se fx. på sydbank.dk.
Jeg ikke lige om de er bagud, eller om de andre er foran. ;-)
Du kan bestille NemID nu, og måske være bland de første Spar Nord-kunder der kan logge på netbanken med den.
Thalion (7624) skrev:Jeg har gjort det, Jeg kan ikke mærke kæmpe hastigheds ændringer. Og Sense er lækkert, så det er helt sikkert værd at få. Og pinch zoom i browseren er guld værd. Man få også mulighed for selv at vælge fokus i kameraet.
Så jeg vil helt klart go for it
Det tror jeg jeg gør så. Wiper den telefonen eller kan jeg roligt fortsætte uden backup?
Kan også anbefale at lave backup af dit SD-kort, hvis det ikke er taget ud af telefonen, da en veninde fik slettet al sin backup på sit SD kort på sin HTC telefon da hun opdateret.. Ved dog ikke om det er samme HTC model eller OS..
But bette safe than sorry..
But bette safe than sorry..
Jakob Jakobsen (7637) skrev:#7636
Er 33kr. incl. fragt for dyrt?
Næh, men havde kun fået tjekket DX.
I øvrigt er det gået op for mig at jeg skal bruge et filter der passer til min wideadapter i stedet - og der er slet ikke noget gevind på den originale fra canon. Til gengæld er der 62mm gevind på kopien fra DX. Og de har også 62mm polfilter, som allerede er bestilt.
Men det kunne godt være man skulle have et 43mm alligevel.
Tak!
markjensen
Er det dårlig praksis at bruge environmental variables i stedet for shell folders (XP) / folder id (Vista+) til at finde stien på f.eks. desktop, appdata, etc?
Er det dårlig praksis at bruge environmental variables i stedet for shell folders (XP) / folder id (Vista+) til at finde stien på f.eks. desktop, appdata, etc?
weird stuff man
Jeg har de sidste par dage sat min computer på sleep, fordi jeg ikke gider til at håndtere alle de YT videoer jeg har åbent i firefox, som jeg ville skulle åbne på ny hvis jeg lukkede computeren.
Men når jeg vågner er computeren sgu tændt igen. Jeg vågnede lidt tidligere en dag, og da jeg lå og så fjernsyn omkring 10 startede computeren bare af sig selv uden varsel.
Nogen idé til hvad det kan være der starter den? Det er ikke antivirus, så jeg har ikke lige nogle gæt på hvad det kunne være
Jeg har de sidste par dage sat min computer på sleep, fordi jeg ikke gider til at håndtere alle de YT videoer jeg har åbent i firefox, som jeg ville skulle åbne på ny hvis jeg lukkede computeren.
Men når jeg vågner er computeren sgu tændt igen. Jeg vågnede lidt tidligere en dag, og da jeg lå og så fjernsyn omkring 10 startede computeren bare af sig selv uden varsel.
Nogen idé til hvad det kan være der starter den? Det er ikke antivirus, så jeg har ikke lige nogle gæt på hvad det kunne være
Hvordan ved du det?doh09 (7645) skrev:mit internet virker fint
Steam-skyen har forresten også været meget langsom eller helt nede til tider (i dag).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.