mboost-dp1

Things that make you go hmm -leg


Gå til bund
Gravatar #24901 - CBM
15. feb. 2017 07:24
#24900:

man kan så begynde at spekulere på, hvem får det bedste produkt?

piraten der henter en spil gratis på nettet,

eller mig, den betalende kunde, som står tilbage med et spil der i nyeste version er så buggy at jeg ikke engang kan starte det længere via steam?

den slags pisser mig af! Jeg anser de penge jeg har brugt på at købe fallout 4 for at være spildt og føler mig til grin over de penge jeg brugte på at købe spillet.... det er sgu en ommer!

hvis jeg skal bare så meget som overveje at købe fallout 5 når den kommer, så skal jeg være 100% sikker på at spillet ikke kommer på gaden med alvorlige problemer!

Men da det er umuligt, så skal jeg IKKE have fallout 5!
Og ej heller nogle af deres fallout 4 "DLC" pakker!
ARGH!




Gravatar #24902 - Manofsciencemanoffaith
16. feb. 2017 19:14
Ronson ⅍ (24898) skrev:
http://content.jwplatform.com/previews/1BxMgz4P-7wnuUwwz
Jeg får hovedpine.. Må være fordi jeg er vaccineret.


Apropos... så kan man snart få facebook på TV. Det må hun da være glad for.
Gravatar #24903 - Manofsciencemanoffaith
18. feb. 2017 12:07
Hjemmesider der vil starte en "brugerundersøgelse" første gang man er på siden.
Gravatar #24905 - Ronson ⅍
26. feb. 2017 09:27
newz' beskedsystem

Det ligner 2 mennesker der kommunikerer gennem notepad
Gravatar #24906 - Ronson ⅍
26. feb. 2017 21:52
At "all in one" kortlæsere i dag er uden CF-slot
Hvad er det for en verden vi lever i?
Gravatar #24907 - CBM
27. feb. 2017 06:56
Ronson: vi lever i en utopisk fremtid hvor IT regeres af hr og fru Danmark.
Det er tid til en ny "time incursion".

Heller ikke denne gang blev Amiga " Fully restored"

Gravatar #24908 - CBM
27. feb. 2017 07:35
Ungdommen nu til dags...

MAN BUNS?! Come.on...really?

Vi lever ikke i Japan i 1700 tallet... Man kommer til at ligne en bedstemor

Meget langt skæg kombineret med meget langt hår i en HESTEHALE!?... Really?!
Man kommer til at ligne den skæggede dame! Faktum!
Gravatar #24909 - gramps2
28. feb. 2017 05:10
#24908
Man kommer til at blive skaldet før tid hvis man går med en man bun. Og dét er et faktum.
Gravatar #24910 - CBM
28. feb. 2017 05:17
gramps2 (24909) skrev:
#24908
Man kommer til at blive skaldet før tid hvis man går med en man bun. Og dét er et faktum.


Det er sandt. Det har jeg også læst et sted.

Btw. Når jeg skriver 'Faktum!' er det et "Dolph faktum" :-)

Men langt skæg og langt hår er lidt skibbruden eller den skæggede dame i et gammeldags tivoli og jeg fatter bare ikke at det er et look.

Når der så endda bruges et lyserød elastik så står jeg helt af.

Gravatar #24911 - fjols
28. feb. 2017 09:24
I en tid som i dag hvor det meste information findes let tilgængeligt på nettet ville det klæde folk at fact tjekke og tilføje før de skriver eller gøre det klart om det er ironi, eventuelt med en af de dersens smileys.
Så slipper jeg for at søge på nettet når jeg ikke kan tåle ikke at kende det rigtige svar.

"With regards to the man bun, if they're not pulling it tight, they're not losing hair."

Så de grimme tosser der render rundt med sådan en ækel dims skal ikke være bekymrede for at miste håret hvis de bare ikke spænder den for stramt...
Gravatar #24912 - CBM
28. feb. 2017 09:27
fjols (24911) skrev:
I en tid som i dag hvor det meste information findes let tilgængeligt på nettet ville det klæde folk at fact tjekke og tilføje før de skriver eller gøre det klart om det er ironi, eventuelt med en af de dersens smileys.
Så slipper jeg for at søge på nettet når jeg ikke kan tåle ikke at kende det rigtige svar.

"With regards to the man bun, if they're not pulling it tight, they're not losing hair."

Så de grimme tosser der render rundt med sådan en ækel dims skal ikke være bekymrede for at miste håret hvis de bare ikke spænder den for stramt...


Men typer der har 'man bun' ser ud til ofte at spænde håret hårdt op

Jeg har en lang række fordomme om mænd der sætter håret på den måde som jeg vil spare jer for :-)

Er dog glad for jeg ikke er den eneste der ikke kan lide man buns
Gravatar #24913 - Qw_freak
28. feb. 2017 09:57
... At folk (mænd) herinde kan gå så meget op i andre mænds valg af look.


... Manglen på "no Homo" statements i denne tråd... :D
Gravatar #24914 - gramps2
28. feb. 2017 10:19
CBM (24910) skrev:
Btw. Når jeg skriver 'Faktum!' er det et "Dolph faktum" :-)
Det kunne jeg godt gætte :-)
fjols (24911) skrev:
I en tid som i dag hvor det meste information findes let tilgængeligt på nettet ville det klæde folk at fact tjekke og tilføje før de skriver eller gøre det klart om det er ironi, eventuelt med en af de dersens smileys.
Tak for at beskylde mig for ikke lige at læse op på det inden jeg skrev noget.

Men her kommer de citater som jeg baserede min one-liner på:

"So, the only way to prevent traction alopecia if you still want to have a bun hairstyle is to style your hair into a looser bun. Because the hair loss is caused by traction on the hairline itself, and this means the front of the hair is where the effects of traction alopecia are usually the most obvious" [1]

"It is the prolonged pulling of the hair backward and upward into a smoothly compacted corded hair bundle that has caused loss of hair in many of these persons." [2]

"Anything that pulls you hair tightly in one direction is going to damage your hair" [3]

Hvad var det du sagde - man skulle faktatjekke før man skrev noget? Måske man skulle stille uddybende spørgsmål også, inden man drager forhastede konklusioner. Det ville gøre sociale medier meget mere behagelige at opleve.

[1] http://www.telegraph.co.uk/men/fashion-and-style/1...
[2] https://mic.com/articles/125687/science-has-bad-ne...
[3] http://www.safebee.com/health/is-that-man-bun-pony...
Gravatar #24915 - CBM
28. feb. 2017 13:11
Qw_freak (24913) skrev:
... At folk (mænd) herinde kan gå så meget op i andre mænds valg af look.


... Manglen på "no Homo" statements i denne tråd... :D


Jeg er bare bekymret over en tendens der startede med at mænd skulle være metro

Og så undres jeg over at kvinder kan være tiltrukket af mænd som ligger i konkurrence med kvinder om at være feminine

Øre ringe, langt hår. Fletninger. smykker. Man buns. Hængerøvs harem bukser... Hvad bliver det næste... At metro mænd skal have silikone bryster og have parrets baby indopereret?


Jeg kan lige se det for mig... En 'mand' med langt hår, langt skæg, en man bun, silikone bryster, lyserøde sløjfer i håret, piercinger, øreringe, guldkæder, en baby i bughulen og et forplantnings organ som er blevet opereret til at være så kort som muligt alternativ en køns skifte operation efter det første barn er født



Gravatar #24916 - fjols
28. feb. 2017 18:28
gramps2 (24914) skrev:
Tak for at beskylde mig for ikke lige at læse op på det inden jeg skrev noget.


Troede det var rimelig indlysende af mit indlæg at det var ment i sjov. Næste gang tager jeg mit eget råd og tilføjer et ton smileys. ;-)

No homo.

(emoji smileys virker ikke på newz og bliver bare til spørgsmålstegn)
Gravatar #24917 - _tweak
28. feb. 2017 18:45
fjols (24916) skrev:
(emoji smileys virker ikke på newz og bliver bare til spørgsmålstegn)

True story: det har virket, men så er der sket noget - og så blev det disabled. Jeg mistænker et af content-filtrene ødelægger det. dev-branchen var ellers så fint fyldt med den der hundelorte-, luftballon- og isvaffel-emoji :-)

Det kommer tilbage - promizzzze
Gravatar #24918 - CBM
1. mar. 2017 04:40
@tweak: can't wait. .. knuzzz.. *fNiZ*
Gravatar #24919 - Ronson ⅍
4. mar. 2017 22:29
Gravatar #24920 - _tweak
4. mar. 2017 22:32
#24919; åh hvad badass :)
Gravatar #24921 - modgaard
5. mar. 2017 08:11
#24919 som der står, han kan gøre, hvad han vil.
Gravatar #24922 - CBM
5. mar. 2017 09:35
_tweak (24920) skrev:
#24919; åh hvad badass :)

Bare totalt lizzom *tihi* :-)

Gravatar #24923 - _tweak
7. mar. 2017 10:28
... at danmarks nummer to stadig er dobbelt så god https://www.youtube.com/channel/UC9ogWLDtZ-ZUo1zA3...
Gravatar #24924 - Ronson ⅍
12. mar. 2017 00:28
http://www.tyskschlager.dk/claudia-jung-involveret-i-amigo-affaere/ skrev:
“Alles nach Plan” har været en dyr fornøjelse for en fans, der udtaler: “Det har været det dyreste album jeg har købt nogensinde det kostede mig 99 cent pr. melodi at hente det ned som mp3 filer”

øhh.. wat?
Gravatar #24926 - CBM
12. mar. 2017 11:21
Mit gæt er at der er langt mere kurruption i Danmark end man lige regner med
Gravatar #24927 - gramps2
13. mar. 2017 07:27
CBM (24926) skrev:
Mit gæt er at der er langt mere kurruption i Danmark end man lige regner med
Umiddelbart vil jeg ikke kalde det korruption at der festes mere, end hvad der kan forsvares.

Det er et kæmpe problem at skattekroner spildes på den slags. Men ikke nødvendigvis korruption.
Gravatar #24928 - CBM
13. mar. 2017 14:02
gramps2 (24927) skrev:
CBM (24926) skrev:
Mit gæt er at der er langt mere kurruption i Danmark end man lige regner med
Umiddelbart vil jeg ikke kalde det korruption at der festes mere, end hvad der kan forsvares.

Det er et kæmpe problem at skattekroner spildes på den slags. Men ikke nødvendigvis korruption.


Alle sager der omhandler (groft) misbrug af offentlige midler som følge af grådighed og/eller bestikkelse er vel korruption?

Man kan fristes til at spekulere på om der mon var personer som blev særligt kompenseret ifm IC4 tog fx.

Så var der også sagen om goldman sachs
http://www.businessinsider.com/denmarks-deal-with-...

Gravatar #24929 - gramps2
14. mar. 2017 07:31
CBM (24928) skrev:
Alle sager der omhandler (groft) misbrug af offentlige midler som følge af grådighed og/eller bestikkelse er vel korruption?
Definitionen er til dels enig med dig:
http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=korruption skrev:
det at en myndighedsperson, politiker el.lign. misbruger sin magt, især ved at tage imod bestikkelse
Men det forudsætter, at det er misbrugt magt. Hvilket vi godt kan blive enige om.
Gravatar #24930 - CBM
14. mar. 2017 12:55
gramps2 (24929) skrev:
CBM (24928) skrev:
Alle sager der omhandler (groft) misbrug af offentlige midler som følge af grådighed og/eller bestikkelse er vel korruption?
Definitionen er til dels enig med dig:
http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=korruption skrev:
det at en myndighedsperson, politiker el.lign. misbruger sin magt, især ved at tage imod bestikkelse
Men det forudsætter, at det er misbrugt magt. Hvilket vi godt kan blive enige om.


Så er det blot et spørgsmål om at finde ud af i hvilke tilfælde der har været magt misbrug indblandet og i hvilke tilfælde der er tale om politikere og øvrige myndighedspersoner med manglende indsigt i de beslutninger de tager :-)
Gravatar #24931 - CBM
14. mar. 2017 12:57
...det generelle (rystende lave) niveau for kommentarer på computerworld.dk
(computerworld mangler moderators)
Gravatar #24932 - CBM
14. mar. 2017 16:08
...Metroexpress bragte en historie om at Trump anklager Obama for at overvåge ham via mikrobølgeovne... Ved at bruge dem som kameraer...Only in America

Gravatar #24933 - fjols
14. mar. 2017 16:25
#24932: Det er Kellyanne Conway der har sagt det. Ikke Trump. Og hun har ikke anklaget ham for det, men sagt at alle mulige enheder kunne bruges til at spionere med, inklusiv mikrobølgeovn.
Er det denne artikel du henviser til?
Der står det også direkte:

Man kan overvåge folk over telefonen og selvfølgelig gennem fjernsynsapparater. Der er en helt masse måder, deriblandt at forvandle mikrobølgeovne til kameraer, sagde hun i et interview med mediet New Jersey's Bergen County Record.
Gravatar #24934 - CBM
14. mar. 2017 16:54
fjols (24933) skrev:
#24932: Det er Kellyanne Conway der har sagt det. Ikke Trump. Og hun har ikke anklaget ham for det, men sagt at alle mulige enheder kunne bruges til at spionere med, inklusiv mikrobølgeovn.
Er det denne artikel du henviser til?
Der står det også direkte:

Man kan overvåge folk over telefonen og selvfølgelig gennem fjernsynsapparater. Der er en helt masse måder, deriblandt at forvandle mikrobølgeovne til kameraer, sagde hun i et interview med mediet New Jersey's Bergen County Record.


Det er netop den artikel ja. Og ja du har ret.

Men det kan udledes at Trump måske er bange for at Obama udspionerer ham via microovne :)

Hun er en af Trumps rådgivere.

Men ja... jeg huskede forkert.. I stand corrected :)





Gravatar #24935 - Manofsciencemanoffaith
14. mar. 2017 19:26
CBM (24931) skrev:
...det generelle (rystende lave) niveau for kommentarer på computerworld.dk
(computerworld mangler moderators)


Mjaeh, sådan er det de fleste steder hvor "pøblen" kan kommentere på ting. Det viser bare, at det gennemsnitlige menneske ikke er ret klogt. Eller, at nogle folk har for meget tid, og ikke tænker før de skriver.
Gravatar #24936 - _tweak
14. mar. 2017 22:39
.. this
Gravatar #24938 - CBM
15. mar. 2017 07:43
@tweak: nice! must have :-)
Gravatar #24939 - Ronson ⅍
17. mar. 2017 16:14
Gravatar #24940 - CBM
17. mar. 2017 17:12
Ronson ⅍ (24939) skrev:
Pris før 9.999,00 kr

https://www.gamestop.dk/Wii%20U/Games/70687/piranh...

Der kan man snakke om et godt tilbud ;-)
Gravatar #24941 - Manofsciencemanoffaith
20. mar. 2017 21:58
Windows DVD Player, fra Microsoft Corporation I Windows Store, koster 114,00 kr.

Øhm.
Gravatar #24942 - Slettet Bruger [1760462138]
21. mar. 2017 10:38
Manofsciencemanoffaith (24941) skrev:
Windows DVD Player, fra Microsoft Corporation I Windows Store, koster 114,00 kr.

Øhm.


Mener de fjernede funktionaliteten fra Windows 10 grundet omkostninger til nogle licenser m.m. og det var en funktionalitet meget få brugte. Antager det er grundet licenser den koster relativt meget samt der er en meget lille kundegruppe at dele omkostningerne ud på.
Gravatar #24943 - CBM
21. mar. 2017 11:18
der findes gratis alternativer til dvd afspilning på windows 10
Gravatar #24945 - CBM
22. mar. 2017 12:54
modgaard (24944) skrev:
... https://www.youtube.com/channel/UCKTehwyGCKF-b2wo0...

hvis han roder med programmering og elektronik, så kan det undre han hellere vil køre bus end at arbejde indenfor dette felt!
Gravatar #24946 - mvoigt27
23. mar. 2017 22:10
Hør den på stereo anlæg med meget bass.... det der får mig til at gå hmm er jeg faktisk godt kan lide den....

Samt dies das ananas med samme gruppe....

Og haha da jeg hørte den i radion lød det som fist das ananas....
Gravatar #24947 - CBM
27. mar. 2017 06:28
...at der er så mange hundeejere der åbenbart er så begejstret for deres hundes afføring at de føler det er vigtigt at dele den afføring med alle andre og derfor sørger for at få deres hund til at lave afføring LIGE DER hvor der er STØRST chance for at en masse mennesker kan få glæden af at få en lille smule afføring med sig...

Og med den optimale placering af hundeafføring, som konstant søges optimeret åbenbart, så ender rigtig mange med, helt ubevist, at samle sig en dejlig portion hundeafføring op med skoene.

ADVARSEL: Der kan forekomme ironi i ovenstående!

Hver dag er det et forhindringsløb uden lige på de fleste gader og stræder i de danske byer! Vis lidt respekt over for de mennesker der ikke deler jeres fascination af hunde afføring!
Gravatar #24948 - gramps2
27. mar. 2017 08:18
#24947
Faktisk tror jeg at de heller ikke kan lide hundelort. Ellers samlede de den jo op.
Gravatar #24949 - CBM
27. mar. 2017 08:45
gramps2 (24948) skrev:
#24947
Faktisk tror jeg at de heller ikke kan lide hundelort. Ellers samlede de den jo op.


Men de må jo være glade for at træde i hundelort, siden de syntes det er i orden at efterlade hundelort lige netop der hvor der er størst chance for at man træder i det.

Havde de ikke lyst til at risikere at træde i hundelort, så havde de sørget for at hunden kom af med sin afføring i en busk/et jordstykke eller i det mindste et sted hvor det var lidt sværere at komme til at træde i det, hvis det er fordi de er bange for at samle op efter deres hund.
Gravatar #24950 - gramps2
27. mar. 2017 09:20
CBM (24949) skrev:
så havde de sørget for at hunden kom af med sin afføring i en busk/et jordstykke eller i det mindste et sted hvor det var lidt sværere at komme til at træde i det,

Når en hund skal, så skal den ;-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login