mboost-dp1

Things that make you go hmm -leg


Gå til bund
Gravatar #24351 - CBM
29. jul. 2015 16:45
PHP-Ekspert Thoroughbreed (24348) skrev:
At XorpiZ kigger på

XorpiZ (24346) skrev:
Hende hers profilbilleder;

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1020544118...


Årh hvad, hun er da fræk? eller noget :)
Gravatar #24352 - Qw_freak
31. jul. 2015 06:01
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...........

"Hvis vi ikke har diciplin til at komme i form så er det urealistisk...."


Fucking fede dovne pseudo feminister. Jeg brækker mig over hvordan de fede køer prøver at gøre folk til skamme over deres aktive, for det meste sunde, livstil.

#effyourbeautystandards
#toolazysoitsnotmethatstheproblem
#beacuaseimfatandlazy
#imafatpeaceoflard
#hamplanets

Der er ingen skam i at være overvægtig, men man er Kraf#¤&#@$me egoistisk hvis man prøver at overbevise samfundet om at det er de aktive der er usunde fordi man ikke selv kan komme op af sofaen.
Gravatar #24353 - Clauzii
31. jul. 2015 06:38
#24352
Det er desværre ved at blive et helt (totalt usundt) fænomen :(
Blandt andet pga. hende her - som jo har sat sig et 'mål' og ret nemt kan opnå en såkaldt 'succesoplevelse', da det jo er nemt at se/måle 'fremskridt':



Lidt efter parolen: "It's a free world and I give a s... what You/Others think" :(
Gravatar #24354 - Manofsciencemanoffaith
31. jul. 2015 06:49
[quote=Clauzii (24353)]#24352
Det er desværre ved at blive et helt (totalt usundt) fænomen :(
Blandt andet pga. hende her - som jo har sat sig et 'mål' og ret nemt kan opnå en såkaldt 'succesoplevelse', da det jo er nemt at se/måle 'fremskridt':



Håber da hun dør at et hjerteslag rimeligt hurtigt, så samfundet ikke skal betale for hendes idioti (og hospitalsregninger).
Gravatar #24355 - Qw_freak
31. jul. 2015 06:52
Clauzii (24353) skrev:
Lidt efter parolen: "It's a free world and I give a s... what You/Others think" :(


Det sys jeg så er fair nok, det er jo hendes liv og hendes valg.

Men når de fede køer whiner over at det er dem der har en sund livstil det er galt med, så står jeg fuldstændig af. De skal simpelthen ikke have lov til at fortælle unge mennesker at man skal være halvfed for at være sund.

Jeg ville ønske at folk var rationelle og havde en hvis selvindsigt så normalen blev en afslappet sund livsstil hvor man ikke dyrkede de to extremer, men i stedet havde opmærksomheden rettet mod at have en, for sin krop, almindelig bygning.
Gravatar #24356 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
31. jul. 2015 06:58
@fedme

Det ER en skam at være sygelig overvægtig. Lidt småfed, fair nok. Men når vi snakker de størrelser der får sved på panden af at gå ud efter flere chips - føj!

Man kan kalde det en sygdom, men imho så er det den sygdom der er lettest at kurere, tænk på hvad du spiser, og få evt. en gastric bypass.

Jeg er ved at brække mig over de fede mennesker der vil have at vi skal have ondt af dem.
Gravatar #24357 - Qw_freak
31. jul. 2015 09:32
PHP-Ekspert Thoroughbreed (24356) skrev:
Det ER en skam at være sygelig overvægtig. Lidt småfed, fair nok. Men når vi snakker de størrelser der får sved på panden af at gå ud efter flere chips - føj!


Præcis, og når de så oven i købet er så fulde af selvbredrag at de prøver at afskrive deres størrelse som en "sygdom" de ikke selv er herrer over.
Jeg bliver så arrig over det, selvfølgelig skal de have al den hjælp og omsorg de kan få så de kan hjælpes ud a deres situation, men de skal ikke sidde og tude over at det ikke er deres skyld fordi det er for hårdt.


/rant
Gravatar #24358 - apapap
31. jul. 2015 09:42
Qw_freak (24357) skrev:
Præcis, og når de så oven i købet er så fulde af selvbredrag at de prøver at afskrive deres størrelse som en "sygdom" de ikke selv er herrer over.


Det er nu bedre end de mennesker der mener at det er samfundets skyld og at man skal acceptere ekstrem overvægt.
Gravatar #24359 - Qw_freak
31. jul. 2015 09:57
apapap (24358) skrev:
Det er nu bedre end de mennesker der mener at det er samfundets skyld og at man skal acceptere ekstrem overvægt.


Ja, det er vel de samme mennesker.
Gravatar #24360 - Vandmand
31. jul. 2015 11:06
#24356 og #24357

Jeg er 'fed', eller sygeligt overvægtig eller hvad vi nu vælger at kalde det. Hvorfor skal jeg skamme mig over det? Jeg beder ingen om at have ondt af mig, og jeg er sjælden bruger af det danske sundhedssystem, hvorfor skal jeg skamme mig over min vægt? Skal man også skamme sig hvis man får rygerlunger?

Jeg synes det er noget underligt noget at pådutte folk at føle skam. Det er en særdeles ukonstruktiv tilgang at have til problematikken.

Skulle vi ikke forsøge at hjælpe folk med deres problemer, i stedet for at pege fingre? Uanset om problemet er selvforskyldt eller ej.

Uanset om samfundet har del i skylden (og her kan jeg mærke at vi nok er uenige), er det et problem for samfundet, og dermed også en opgave samfundet skal løse.
Gravatar #24361 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
31. jul. 2015 11:37
#24360

Så er du ikke fed nok.

Dem jeg er "efter", er dem der skal tude over at sæderne i bussen er for små, at der ikke er plads mellem hylderne i Kvickly, at døren er for lille. Dem som går til læge i tide og utide, og har 117 følgesygdomme. Dem som vil have at vi skal have ondt af dem.

Fedme er selvforskyldt. Jeg vejer selv for meget, og jeg burde ikke æde kage, men jeg elsker wienerbrød - jeg ved dog hvor jeg skal stoppe.

Jeg har intet imod tykke mennesker, men dem der vil ynkes ... Dem hader jeg >_<
Gravatar #24362 - Qw_freak
31. jul. 2015 11:47
Vandmand (24360) skrev:
Jeg er 'fed', eller sygeligt overvægtig eller hvad vi nu vælger at kalde det. Hvorfor skal jeg skamme mig over det?

Det skal du da bestemt heller ikke!

Du* skal så heller ikke tude over at samfundet ikke er indrettet til din størrelse og i den sammenhæng prøve at bilde samfundet ind at det ikke er din skyld. Du skal heller ikke prøve at bilde samfundet ind at det er sundt at være fed. Du skal slet ikke prøve at overbevise folk om at det er usundt ikke at være fed.

Det er enhvers egen ret at bestemme over sit liv, og hvis du er glad i din størrelse så er det bare fint. Og lad så være med at være så selvoptaget og egoistisk at du kræver samfundet skal være som dig.

*Du, er ikke ment som dig personligt.
Gravatar #24363 - Qw_freak
31. jul. 2015 12:01
Det vigtigste i livet er at have det godt, og der ønsker jeg for alle, tykke som tynde, store og små. Det valg man har taget om at blive i den form man har er ens eget og det er fint uanset hvilket valg man har taget, bare man har det godt. så må man tage de konsekvenser det koster med oprejst pande. IMO.

Vandmand (24360) skrev:
Uanset om samfundet har del i skylden (og her kan jeg mærke at vi nok er uenige), er det et problem for samfundet, og dermed også en opgave samfundet skal løse.

Det synes jeg faktisk er et ret interressant emne,
Ud over dine værgers inflydelse i din ungdom, hvordan kan det så være samfundets skyld?
Gravatar #24364 - XorpiZ
31. jul. 2015 12:18
.. vi har en sjov sag med en kunde.

Hun har købt nogle varer i en af vores butikker og har så et par timer senere fortrudt og returneret dem og fået sine penge tilbage.

Nu skriver hun så, og dette er et ordret citat;

Forvirret kunde skrev:
Problemet i det her er, at når du først overfører og derefter fratrækker pengene igen, så går den i minus og pengene mangler på kontoen. Det der burde være gjort, var at i først fratrak pengene og derefter overførte dem.


Hun har sendt sit kontoudtog og på det kan vi se, at vi samme dag har både trukket og overført X antal kroner til hendes konto. Altså, går det i 0 og alt er godt.

Ifølge hende, så er hun i minus, fordi vi har startet med at overføre pengene og så derefter fratrukket til dem.

Havde vi derimod først trukket dem og SÅ overført dem, var alt godt..
Gravatar #24365 - Qw_freak
31. jul. 2015 12:41
XorpiZ (24364) skrev:
Altså, går det i 0 og alt er godt.

Matematik i 3 klasse er svært....
Gravatar #24366 - Clauzii
31. jul. 2015 12:46
XorpiZ (24364) skrev:
Forvirret kunde


Helt klart ;)
Gravatar #24367 - Rubenz
31. jul. 2015 13:13
Qw_freak (24363) skrev:
Det vigtigste i livet er at have det godt, og der ønsker jeg for alle, tykke som tynde, store og små. Det valg man har taget om at blive i den form man har er ens eget og det er fint uanset hvilket valg man har taget, bare man har det godt. så må man tage de konsekvenser det koster med oprejst pande. IMO.

Vandmand (24360) skrev:
Uanset om samfundet har del i skylden (og her kan jeg mærke at vi nok er uenige), er det et problem for samfundet, og dermed også en opgave samfundet skal løse.

Det synes jeg faktisk er et ret interressant emne,
Ud over dine værgers inflydelse i din ungdom, hvordan kan det så være samfundets skyld?


Har set en dokumentar om det, hvor de mente den primære grund til fedme epidemier skyldes stress, med det i mente er samfundet ligepludsligt meget indvolveret.

Fedme epidimier har lidt med ændrede kostvaner at gøre, så der ligger højst sandsynligt mere til grund end bare mad.

Selvfølgelig har det også noget med Føde og motion at gøre, tror bare der er flere grunde.

De tosser der prædiker om at det er fordel at være stor er vel også kun i USA?
Gravatar #24368 - gramps
31. jul. 2015 13:47
Qw_freak (24362) skrev:
Du skal slet ikke prøve at overbevise folk om at det er usundt ikke at være fed.


Det er til gengæld godt for samfundet. Overvægtige/fede mennesker (som jeg selv hører til) dør hurtigere end sunde mennesker, ofte af blodprop eller andre ikke-langtidsbehandlede sygdomme. Dermed spares der penge i både behandlingsomkostninger og pension.
Gravatar #24369 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
31. jul. 2015 18:08
http://mobil.dr.dk/smartphone#artikel/nyheder/indl...

Hacke?... Naaah, det jeg blev smidt ud for var mere avanceret - jeg knækkede i det mindste koden ^_^

At aflure en lærers kode, er så langt fra hacking, som det overhovedet kan være ...
Gravatar #24370 - Qw_freak
31. jul. 2015 20:03
Rubenz (24367) skrev:
Har set en dokumentar om det, hvor de mente den primære grund til fedme epidemier skyldes stress, med det i mente er samfundet ligepludsligt meget indvolveret.


Påstod de at kroppen pludselig holder op med at forbrænde kalorier på grund af det?
For i sidste ende er det et spørgsmål om kalorier ud og kalorier ind.
Gravatar #24371 - gramps
31. jul. 2015 20:24
Qw_freak (24370) skrev:
Påstod de at kroppen pludselig holder op med at forbrænde kalorier på grund af det?


Yoyo-vægt får i hvert fald kroppen til at optimere forbrænding og stofskifte, så der skal gradvist mindre og mindre ind.
Gravatar #24372 - CBM
1. aug. 2015 05:07
newz-zombie-website
Gravatar #24373 - Fjolle
1. aug. 2015 09:43
gramps (24371) skrev:
Yoyo-vægt får i hvert fald kroppen til at optimere forbrænding og stofskifte, så der skal gradvist mindre og mindre ind.


Det er vist ikke noget der ændrer det store.

Hvis du spiser modereret skal du nok tabe dig, uanset hvor effektiv din krop er.
Gravatar #24374 - mvoigt27
1. aug. 2015 12:44
Han er og bliver hjerneskadet.... http://www.oleelichristiansen.info/om%20mig.html
Gravatar #24375 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
1. aug. 2015 16:25
mvoigt27 (24374) skrev:
Han er og bliver hjerneskadet.... http://www.oleelichristiansen.info/om%20mig.html



Avisbud, Sikkerhedsvagt, Juridisk Rådgiver, Sælger, Journalist, Fotograf, Butiksassistent, Butiksejer, Vinduespudser, Enterapnør, Gulvbelægger, Alarmmontør, Edb-installatør, Datamatiker, Designer, Chauffør, Anlægsgartner, Landbrugsmedhjælper, Pedelmedhjælper, Vicevært, Rengøringsassistent, Bestyrelsesmedlem, Bestyrelsesformand, Elektriker, Maler, Radiovært., Graver m.v.


Men stave kan han ikke ^_^
Gravatar #24376 - spand-online
1. aug. 2015 17:02
Er der noget der hedder EDB-installatør? Og hvor får man autorisation til det?
Gravatar #24377 - mvoigt27
2. aug. 2015 12:33
PHP-Ekspert Thoroughbreed (24375) skrev:

Avisbud, Sikkerhedsvagt, Juridisk Rådgiver, Sælger, Journalist, Fotograf, Butiksassistent, Butiksejer, Vinduespudser, Enterapnør, Gulvbelægger, Alarmmontør, Edb-installatør, Datamatiker, Designer, Chauffør, Anlægsgartner, Landbrugsmedhjælper, Pedelmedhjælper, Vicevært, Rengøringsassistent, Bestyrelsesmedlem, Bestyrelsesformand, Elektriker, Maler, Radiovært., Graver m.v.


Men stave kan han ikke ^_^


PHP-Ekspert Thoroughbreed (24375) skrev:

Avisbud, Sikkerhedsvagt, Juridisk Rådgiver, Sælger, Journalist, Fotograf, Butiksassistent, Butiksejer, Vinduespudser, Enterapnør, Gulvbelægger, Alarmmontør, Edb-installatør, Datamatiker, Designer, Chauffør, Anlægsgartner, Landbrugsmedhjælper, Pedelmedhjælper, Vicevært, Rengøringsassistent, Bestyrelsesmedlem, Bestyrelsesformand, Elektriker, Maler, Radiovært., Graver m.v.


Men stave kan han ikke ^_^


Nej det kan han godt nok ikke, derfor jeg linkede.... se hvordan han staver til brøkdel, i bunden af dette link.... http://www.detsorteregister.info/menu/salgshjornet...

Spoiler... brygdel.....
Gravatar #24378 - Slettet Bruger [1760462138]
3. aug. 2015 09:32
At TechStart nu er 10 nyheder fra at have haft flere nyheder end newz i 2015.
At jakobdam og jeg har stået for at indsende 101 ud af 110 nyheder.
At jakobdam så har skrevet 100 ud af de 101 nyheder.
Gravatar #24379 - Qw_freak
3. aug. 2015 11:28
At Techstart er et meget interessant bud på en erstatning for Nez.dk, men at der er langt igen for en mand, jacobdam, at få finpudset og programmeret alle de features der er og mangler, før det er helt godt.
Gravatar #24380 - Hekatombe
3. aug. 2015 12:51
Gravatar #24381 - Caek of Doom
3. aug. 2015 17:33
Qw_freak (24379) skrev:
At Techstart er et meget interessant bud på en erstatning for Nez.dk, men at der er langt igen for en mand, jacobdam, at få finpudset og programmeret alle de features der er og mangler, før det er helt godt.


Men han arbejder dælme hurtigt synes jeg...
Gravatar #24382 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
5. aug. 2015 12:58
Mit firmas sikkerhedspolitik.

Jeg må ikke bruge Mail på iPhone, da det ikke er sikkerhedsgodkendt. Men jeg må godt bruge Safari eller Outlook for iOS o_O (Det er en Exchange konto)

Hvorfor skulle en webapp i Safari være mere sikker end den indbyggede mail klient i iOS?!
Gravatar #24383 - apapap
6. aug. 2015 15:34
http://ekstrabladet.dk/112/pia-allerslev-fik-stjaa... At hun er overrasket over at få stjålet så dyre cykler. Og hvem skal man lige kende for at få så dyre cykler gratis?
Gravatar #24384 - Manofsciencemanoffaith
6. aug. 2015 15:50
http://ekstrabladet.dk/112/pia-allerslev-fik-stjaalet-to-sponsorcykler-havde-ikke-laast-dem/5674862 skrev:
- Ja, altså det er jo på min private grund. Jeg har egentlig aldrig tænkt over, at jeg var nødt til at låse mit eget private skur i min private have.


Man skal da vist både være Københavner og socialdemokrat for at være så naiv.
Gravatar #24385 - gramps
7. aug. 2015 12:28
Manofsciencemanoffaith (24384) skrev:
Man skal da vist både være Københavner og socialdemokrat for at være så naiv.


Så er det sgu underligt at hun er født og opvokset i Holstebro og valgt ind for Venstre...
Gravatar #24386 - Manofsciencemanoffaith
7. aug. 2015 16:09
gramps (24385) skrev:
Så er det sgu underligt at hun er født og opvokset i Holstebro og valgt ind for Venstre...


Sssssssht. Nu skal du ikke forstyrre min rant med relevante fakta.
Gravatar #24387 - Hekatombe
9. aug. 2015 20:45
http://www.mytrendyphone.dk/shop/nokia-5110-fabriksrenoveret-159457p.html skrev:
Nokia 5110 er en af sin tids mest populære telefoner. Hun havde et fantastisk batteri og var en af de første telefoner med spillet Snake.


Og prisen for en 'Fabriksrenoveret' Nokia 5110: 401 kr...
Gravatar #24388 - Fjolle
10. aug. 2015 09:33
apapap (24383) skrev:
http://ekstrabladet.dk/112/pia-allerslev-fik-stjaalet-to-sponsorcykler-havde-ikke-laast-dem/5674862 At hun er overrasket over at få stjålet så dyre cykler. Og hvem skal man lige kende for at få så dyre cykler gratis?


En cykel til 5-6 eller for den sags skyld 20k er da ikke vildt dyrt for en racercykel.
Gravatar #24389 - gramps
10. aug. 2015 10:33
At folkene bag Pixels (2015) har lavet DMCA mod Pixels (2010).
Gravatar #24390 - Qw_freak
10. aug. 2015 10:56
gramps (24389) skrev:
At folkene bag Pixels (2015) har lavet DMCA mod Pixels (2010).


Det er simpelthen så langt ude at den slags lort bude give en kæmpe million bøde.
Gravatar #24391 - apapap
10. aug. 2015 11:07
Fjolle (24388) skrev:
En cykel til 5-6 eller for den sags skyld 20k er da ikke vildt dyrt for en racercykel.


Jeg har ikke min cykel til 1000kr stående ulåst i københavn. Om 20k for en cykel er dyrt, ved jeg ikke. Men man har ikke 20k stående ulåst.
Gravatar #24392 - Qw_freak
10. aug. 2015 11:14
apapap (24391) skrev:
Fjolle (24388) skrev:
En cykel til 5-6 eller for den sags skyld 20k er da ikke vildt dyrt for en racercykel.


Jeg har ikke min cykel til 1000kr stående ulåst i københavn. Om 20k for en cykel er dyrt, ved jeg ikke. Men man har ikke 20k stående ulåst.

Det kan da godt være cyklerne var noget værd, men problemet er IMO at hun ikke har betalt noget for dem, og så har hun ikke rigtigt gjort mere ud af det.
Gravatar #24393 - Slettet Bruger [1760462138]
10. aug. 2015 11:29
gramps (24389) skrev:
At folkene bag Pixels (2015) har lavet DMCA mod Pixels (2010).


At Pixels på estisk hedder Pikslid.
Gravatar #24394 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
10. aug. 2015 12:04
gramps (24389) skrev:
At folkene bag Pixels (2015) har lavet DMCA mod Pixels (2010).


Kortfilmen, eller den polske?
Gravatar #24395 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
10. aug. 2015 12:05
IT-ekspert Yvossen (24393) skrev:
At Pixels samleje på estisk hedder Pik-slid.


Av for fanden, så kan du komme med i klubben "Vi er ikke omskåret, det er slitage!"
Gravatar #24396 - Manofsciencemanoffaith
11. aug. 2015 10:57
http://politiken.dk/rejser/nyheder/flyoglufthavne/ECE2789549/billigste-flybilletter-i-tre-aar-juleshopping-i-new-york-for-2200-kroner/ skrev:
I uge 48 i november kan man få en returbillet fra København til New York for 2.242 kroner.
Gravatar #24397 - gramps
11. aug. 2015 11:07
Qw_freak (24392) skrev:
men problemet er IMO at hun ikke har betalt noget for dem


http://ekstrabladet.dk/112/pia-allerslev-fik-stjaalet-to-sponsorcykler-havde-ikke-laast-dem/5674862 skrev:
Pia Allerslev fortæller, at hun selv skulle betale en del af sponsorcyklerne, men hun kan ikke huske hvor meget.
Gravatar #24398 - gramps
11. aug. 2015 11:08
#24394
Kortfilmen.
Gravatar #24400 - Manofsciencemanoffaith
11. aug. 2015 15:01
OxxY (24399) skrev:
http://udfordringen.dk/2015/05/hold-dig-langt-vaek-fra-yoga/


Haha, det er sgu en sjov side... og ret skræmmende.
http://udfordringen.dk/2015/06/evolutionsteorien-skyder-sig-selv-i-foden-2/ skrev:

Evolution bør erklæres for en ugyldig hypotese

Problemet med den selvrefererende usammenhængighed burde være nok til at afvise evolutionsteorien som en videnskabelig hypotese.
Enhver hypotese, som besidder en indre konflikt, bør straks afvises, og en indre konflikt af denne kaliber burde få alle filosofiske advarselslamper til at blinke med teksten: ADVARSEL – UGYLDIG HYPOTESE!


Men alt hvad der står i biblen er bare sandt... jo jo.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login