mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Altså de folk der ikke kender det danske alfabet godt nok til at vide i hvilket rækkefølge bogstaverne kommer har selvfølgeligt et problem, men mener nu ikke at problemet ligger i at windows sortere alfabetisk :)Daniel-Dane (18149) skrev:Tja, hvis man ikke kender til den opførsel, kan man komme til at lede længe.
Yvossen (18154) skrev:#18153
Hvordan vil du have at en computer skal kende forskel på Å-aa og AA-aa uden at have en længere liste af ord? :)
I dette tilfælde ville jeg nok antage at der ikke findes nogen file extensions der bruger Å. Men ja, generelt er det nok lidt svært.
Yvossen (18158) skrev:#18157
Windows ser ikke en extension, Windows ser datatypen string.
Så er koden ikke skrevet fornuftigt. Når du laver strengbehandlinger, inklusive sort, så er det vigtigt at vælge hvilket locale du vil bruge.
Hvis du bare bruger locale fra den nuværende bruger, så risikerer du at få et resultat som ikke er det brugeren ønsker (Som feks i dette tilfælde).
Hvis man ser på ingredienserne i minimælk står der (næsten) altid "Skummetmælk"
Ronson (18164) skrev:Begge kan have samme fedtindhold.
Also, hvem drikker så meget mælk at 0,5-1% ekstra fedt betyder noget?
Mig!.. Hvis jeg får mindre end halvanden liter om dagen, så er det en mærkelig dag
Thoroughbreed (18161) skrev:#60
Al mælk, hvor noget af fløden er fjernet er skummetmælk, selv sødmælk. Og som Jakob skriver så, skummer man i dag fløden fra for at standardisere skummetmælken op med fløde til den fedtprocent man ønsker.
SlettetBruger (18172) skrev:Apropos mælk:
http://saveourbones.com/osteoporosis-milk-myth/
Jeg drikker ikke mælken for at få kalk (eller noget andet) - jeg drikker meget mælk fordi at jeg ELSKER smagen af mælk! Hvad skulle jeg ellers drikke til mit rugbrød? Til mine rundstykker (ved siden af kaffen) - hvad skulle jeg drikke fordi at jeg har det varmt om sommeren?..
Uanset hvad så er mælk sguda sundere end cola - right?
Thoroughbreed (18173) skrev:Uanset hvad så er mælk sguda sundere end cola - right?
Jo. Det bedste er nu vand.
Iøvrigt håber jeg folk læser siden Porre linkede til med en god portion kildekritik.
... at det er Newz der får Opera/iOS til at crashe o_O
Opdagede det i No-Newz-Month, at Opera stort set aldrig crashede - og håbede på at de havde fikset noget serverside. Nu er det så galt igen, og jeg har lagt mærke til at det er Newz der er årsagen. Jeg holder den ikke forkert denne gang ....
Opdagede det i No-Newz-Month, at Opera stort set aldrig crashede - og håbede på at de havde fikset noget serverside. Nu er det så galt igen, og jeg har lagt mærke til at det er Newz der er årsagen. Jeg holder den ikke forkert denne gang ....
...at facebook konstant bruger ca 30% af min CPU (i5 3570k 4,2GHz) ligemeget hvilket browser jeg kører det i.
...dog kører det fint på en gammel bærbar med en intel celeron single core 1,4GHz
...dog kører det fint på en gammel bærbar med en intel celeron single core 1,4GHz
prøvede lige med en test profil og 3 andre PC'er... Den bruger ikke mere end 0-1% på samme pc som den anden profil bruger 30% på, og på de 3 andre PC'er bruger den <2% når den er logget ind på min profil...
Så det virker som om det er en kombination af pc og profil...
flash er deaktiveret så det er heller ikke det der gør det
prøvede lige med en test profil og 3 andre PC'er... Den bruger ikke mere end 0-1% på samme pc som den anden profil bruger 30% på, og på de 3 andre PC'er bruger den <2% når den er logget ind på min profil...
Så det virker som om det er en kombination af pc og profil...
flash er deaktiveret så det er heller ikke det der gør det
http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article1953944.ece skrev:http://peecee.dk/upload/view/408118
facebook-indlæg fra en læge skrev:A male patient is lying in bed in the hospital, wearing an oxygen
mask over his mouth and nose. A young student nurse appears and
gives him a partial sponge bath.
"Nurse,"' he mumbles from behind the mask, "are my testicles black?"
Embarrassed, the young nurse replies, "I don't know, Sir. I'm only
here to wash your upper body and feet."
He struggles to ask again, "Nurse, please check for me. Are my
testicles black?"
Concerned that he might elevate his blood pressure and heart rate
from worrying about his testicles, she overcomes her embarrassment
and pulls back the covers.
She raises his gown, holds his manhood in one hand and his testicles
gently in the other.
She looks very closely and says, "There's nothing wrong with them,
Sir. They look fine."
The man slowly pulls off his oxygen mask, smiles at her, and says
very slowly, "Thank you very much. That was wonderful. Now listen
very, very closely:
Are - my - test - results - back?"
Er det her en vittighed? I så fald forstår jeg den ikke
https://dl.dropboxusercontent.com/u/17458891/scree...
edit1: dafuq sker der lige for billedet?..anyway bare klik på den så skulle den gerne vise det
edit2: det var en dropbox fejl
edit1:
edit2: det var en dropbox fejl
... At undersiderne til tider fucker bannerreklamerne når jeg bruger Opera -.-'
http://peecee.dk/uploads/042013/image28.jpg
http://peecee.dk/uploads/042013/image28.jpg
Fordi den er bedre end Safari - og det er kun Macnation/Railgun/Raid1 det med reklamen kommer ^_^
Fordi den er bedre end Safari - og det er kun Macnation/Railgun/Raid1 det med reklamen kommer ^_^
#95 Hvad med Chrome?
--
Handler Power Rangers ikke om noget? Jeg har set de fire første afsnit, og de følger alle samme opskrift. Sådan kan den da ikke fortsætte.
--
Handler Power Rangers ikke om noget? Jeg har set de fire første afsnit, og de følger alle samme opskrift. Sådan kan den da ikke fortsætte.
Chrome er blot et skin til Safari, hvor Opera er en anden motor :)
Thoroughbreed (18197) skrev:#96
Ah, Jeg troede Opera også var samme motor (eller fungerer den ligesom Opera mini?) og så der bare var en eller anden anden grund til det fuckede.
csstener (18198) skrev:#18197
lidt sjovt at det der ikke sker i chrome så ;-)
Lidt sjovt at problemet omhandler Opera, og ikke Safari så ;-)
markjensen (18199) skrev:
Ah, Jeg troede Opera også var samme motor (eller fungerer den ligesom Opera mini?) og så der bare var en eller anden anden grund til det fuckede.
Jaja, sorry :P
Problemet handler om Opera Mini selvfølgelig, for man kan jo ikke få Opera til iOS, kun Opera Mini
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.