mboost-dp1

Things that make you go hmm -leg

Gå til bund
Gravatar #16301 - Daniel-Dane
25. aug. 2012 20:25
Så igen, hvor har jeg påstået at aromaterapi er smertestillende?

Igen: Du skrev, at nogle virker (bevist). Du omtaler det, som virker, som "det". Ergo må du henvise til det, som er bevist. Hvis de påstår at lindre smerte og er bevist at virke, må du have påstået det.
Gravatar #16302 - Jakob Jakobsen
25. aug. 2012 20:30
Daniel-Dane (16301) skrev:
Igen: Du skrev, at nogle virker (bevist). Du omtaler det, som virker, som "det". Ergo må du henvise til det, som er bevist. Hvis de påstår at lindre smerte og er bevist at virke, må du have påstået det.

Læs lige mit indlæg igen.
Der er mange (LÆS: MANGE) forskellige former for aromaterapi, så at jeg påstår at visse (LÆS: VISSE) virker, betyder ikke (LÆS: IKKE) at alle (LÆS: ALLE) virker.
Gravatar #16303 - Daniel-Dane
25. aug. 2012 20:34
Hvad er så bevist at virke i dine aromaterapier?
Gravatar #16304 - Jakob Jakobsen
25. aug. 2012 21:25
Daniel-Dane (16303) skrev:
Hvad er så bevist at virke i dine aromaterapier?

Som jeg skrev før, så har pebermynteolie blandt andet en del gode egenskaber.
Forstoppet næse, prøv at snuse til lidt pebermynteolie, eller kom en dråbe lige under næsen og du har ikke længere problemer med at trække vejret. Tvivlsomt en placebo-effekt.

Kan lindre ømme muskler efter overanstrengelse eller lign. Masseres ind i huden over musklen, giver en følelse af varme da stoffet aktiverer de temperaturfølsomme celler, som derefter får kroppen til at tilføre mere blod til området.

Bruges også til at behandle lette sportsskader professionelt, så helt uden virkning er det nok ikke.
Gravatar #16305 - terracide
25. aug. 2012 22:01
Jakob Jakobsen (16304) skrev:
Som jeg skrev før, så har pebermynteolie blandt andet en del gode egenskaber.
Forstoppet næse, prøv at snuse til lidt pebermynteolie, eller kom en dråbe lige under næsen og du har ikke længere problemer med at trække vejret. Tvivlsomt en placebo-effekt.

Kan lindre ømme muskler efter overanstrengelse eller lign. Masseres ind i huden over musklen, giver en følelse af varme da stoffet aktiverer de temperaturfølsomme celler, som derefter får kroppen til at tilføre mere blod til området.

Bruges også til at behandle lette sportsskader professionelt, så helt uden virkning er det nok ikke.

Det er ikke aromaen der virker ved permenyte, det er mentholen der virker som en "decongestant"...du har lige bevist du IKKE aner hvad du nsakker om.

Igne af de eksempler du nævner har noget med aromaen at gøre...LOL...google-n00b.
Gravatar #16306 - Ronson ⅍
25. aug. 2012 23:24
[url=
Gravatar #16307 - Woller
26. aug. 2012 22:11
at der bliver sendt reklammer fra spotify i radioen (klik på banneret o.0)
Gravatar #16310 - Mnc
27. aug. 2012 06:55
fjols (16309) skrev:
At regeringen vil forbyde købesex
Jeg har endnu til gode at snakke med én, der er kommet ud af det erhverv, og bagefter har syntes, at det var okay, siger hun til Jyllands-Posten.

De ser ikke så meget Go' Morgen Danmark, I take it?

Det har sgu da været oppe før, hvor trunter har været på nationalt TV og basically sagt "bland jer udenom".

Gravatar #16311 - fjols
27. aug. 2012 07:02
Hvis du med "de" mener mig, så nej, det gør jeg ikke.
Hvis du mener "Birgitte Graakjær Hjort" så tror jeg du har ret. Hun lyder hun til at være en påståelig satan.
Gravatar #16312 - Mnc
27. aug. 2012 08:40
"siger hun til J..."

Mente hende/politikere der mener det er ih og åh så skidt. :)

Personligt er det ikke min kop te, men min simple løsning er (*drumroll*) at jeg lader være med at betale for sex.

Jeg ville have støttet dem 100% hvis de istedet havde sagt noget i stil med "Lad os stoppe den illegale menneskehandel", men nææ nej, lad os blokkere siden med et DNS filter, istedet for at tage siden ned skjule problemet istedet for at gøre noget ved det.

Der er tilsyneladende whores tøser der hygger sig med at sælge sex, så lad dog dem om det.
Gravatar #16313 - snesman
27. aug. 2012 09:12
Det centrale for mig er, at jeg ikke rigtig tror på at et forbud vil medføre bedre forhold for de prostituerede. + at man bør have frihed til selv at bestemme.
Gravatar #16314 - Jakob Jakobsen
27. aug. 2012 13:45
TDC's "kundekonsulent" Mads, svar på min fejlmelding af "homebox"

Min fejlmelding:
Homebox skiftevis genstarter eller mister
forbindelsen op til 15 gange om dagen, uanset om
der køres fildeling samt flere maskiner
tilsluttet, eller der kun browses fra en enkelt
computer.

Der er forbundet til boxen direkte via kabel og
firewall er deaktiveret.

Jeg har desuden angivet at jeg har nulstillet routeren, op til flere gange.

Mads svar:
Hej Jakob.

I visse tilfælde, skyldes dette en firmware fejl. Altså den software der ligger på routeren.
Her vil det hjælpe at nulstille routeren (homebox).

Når det så er sagt, kan jeg se du kører Utorrent. Jeg behøver naturligvis ikke forklare dig hvad det er,
men skal lige gøre dig opmærksom på at det er program som gør at du kan trække mere båndbredde, end hvad du rent faktisk har.

Afbrydelser kan derfor skyldes netop dette program, da den simpelthen overbelaster datastrømmen på kobberet.

Prøv at nulstille din router og se om det forbedrer situationen. Ellers må jeg igen henvise til dit brug af Utorrent, som skyldneren.

Han har set at jeg bruger bittorrent, så er det åbenbart 100% skyldneren, så er der jo ingen grund til at læse resten af fejlmeldingen.
Gravatar #16315 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
27. aug. 2012 13:52
Når det så er sagt, kan jeg se du kører Utorrent. Jeg behøver naturligvis ikke forklare dig hvad det er

Det kan jeg nemlig ikke, da jeg ikke selv ved det.

men skal lige gøre dig opmærksom på at det er program som gør at du kan trække mere båndbredde, end hvad du rent faktisk har.

Wha, wha, whaaaat?

Siden hvornår har µTorrent (eller andre torrent-klienter) kunne trække mere båndbredde end der er til rådighed?

Afbrydelser kan derfor skyldes netop dette program, da den simpelthen overbelaster datastrømmen på kobberet.

Altså, hvis kobberet bliver overbelastet pga. µTorrent, så er det virkeligt på tide at skifte fra kobber til fiber :P
Gravatar #16316 - Clauzii
27. aug. 2012 14:35
Man kunne selvfølgelig også bare udskifte den (i dette tilfælde) inkompetente medarbejder ;)
Gravatar #16317 - Ronson ⅍
27. aug. 2012 17:39
mange år forskning i det okkulte, kan jeg med sikkerhed fortælle at det sørgelige menneske der vælger at vanhellige både kirken og den hellige pagt mellem 2 mennesker kommer til at fortyde den handling her - han kommer til at ende på et meget lavt plan når han dør, og op til da vil hans liv være fyldt med smerte både åndeligt og fysisk..
Gravatar #16320 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
28. aug. 2012 18:15
Mand rev kvinde af cyklen og tog kvælertag: Hun cyklede på fortov i Esbjerg

Jamen er det ikke almen viden at man ikke må det?.. Altså cykle på fortovet!
Gravatar #16321 - Daniel-Dane
28. aug. 2012 20:33
Thoroughbreed (16320) skrev:

- Hændelsen er grov, siger vagtchef Søren Strægaard

Præcis!
Gravatar #16322 - Jakob Jakobsen
28. aug. 2012 20:39
Har også revet et par cyklister rundt igennem tiderne. Ikke fordi jeg direkte angriber dem, mere fordi jeg ikke gider at flytte mig når de kommer cyklende.
Er det så en af dem der råber at jeg skal se at flytte mig, så går jeg måske lidt mod målet.
Gravatar #16323 - Jakob Jakobsen
28. aug. 2012 22:22
...frem med sølvpapiret.
Gravatar #16324 - terracide
29. aug. 2012 06:35
Jakob Jakobsen (16322) skrev:
Har også revet et par cyklister rundt igennem tiderne. Ikke fordi jeg direkte angriber dem, mere fordi jeg ikke gider at flytte mig når de kommer cyklende.
Er det så en af dem der råber at jeg skal se at flytte mig, så går jeg måske lidt mod målet.

En cyklist var ved at ramme min datter en dag i et fodgænger felt.
(vedkommende cyklede over for rødt)
Fik flyttet datteren ud af vejen og fik et solidt greb i saddelstangen og stoppet cykelisten, hvorpå jeg hurtigt afmonterede den bagereste ventil og kylede den af pommeren til.

Learning by doing...vedkommende var ikke tydeligvis ikke egent til at cykle..så nu kunne han trække resten af vejen...og tænkte over sagen.
Gravatar #16325 - XorpiZ
29. aug. 2012 06:50
terracide (16324) skrev:
Fik flyttet datteren ud af vejen og fik et solidt greb i saddelstangen og stoppet cykelisten, hvorpå jeg hurtigt afmonterede den bagereste ventil og kylede den af pommeren til.

Sjældent har dette citat været mere passende:

http://macnation.newz.dk/forum/tagwall/jeg-er-ham-84763/page521#26009 skrev:
Jeg går ikke med våben...men trækker du et imod mig, bruger jeg det mod dig.
Gravatar #16326 - Qw_freak
29. aug. 2012 06:57

Hvem var cyklisten?

Køn?

Alder?

Gravatar #16327 - Slettet Bruger [1254964853]
29. aug. 2012 07:17

Det kunne ha været mig, har tit udtænkt overfaldsplaner, komplet med flugtruter og tøjskift.
Bare her til morgen havde jeg et godt øje til en stejl bakke, med hegn og torne-buske, da jeg 500 meter foran mig spottede en gut der smed sit cigaret-skod ud i græsset.

Der er bare alt for mange vidner på Stormgade der om morgenen :D
Gravatar #16328 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
29. aug. 2012 07:48

terracide (16324) skrev:
og fik et solidt greb i saddelstangen og stoppet cykelisten, hvorpå jeg hurtigt afmonterede den bagereste ventil og kylede den af pommeren til.

...

SlettetBruger (16327) skrev:
Det kunne ha været mig, har tit udtænkt overfaldsplaner, komplet med flugtruter og tøjskift.
...
Der er bare alt for mange vidner på Stormgade der om morgenen :D

...

Hvad er det for nogle syge mennesker her på Newz o_O
Gravatar #16329 - Slettet Bruger [1254964853]
29. aug. 2012 08:18
Det har endda på den gade jeg bor, at hun blev sat på plads.

Jeg overvejede også i morges, hvor vidt jeg ville være villig til at ofre min skjorte på at tage fat i en nylagt, uopsamlet hundelort og tvære den i nakken på producentens ejer.
Eller bare stalke personen, finde ud af hvor vedkommende bor, og så kyle lortet ind af et åbent vindue.

Én ting er at udtænke dem, en anden er at udføre dem. Burde sælge mine evil genius ideer.
Gravatar #16330 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
29. aug. 2012 12:47
http://peecee.dk/uploads/082012/dyrt.jpg

http://shop.ubi.com/store/ubiemea/da_DK/pd/product...

Dyrt spil.. Meget dyrt!

- edit -

Nå, nu virker linket... Men da jeg søgte efter spillet, og trykkede på det link jeg fik, så kom jeg til siden hvor de forlanger 800 kr :P
Gravatar #16331 - terracide
29. aug. 2012 13:04
XorpiZ (16325) skrev:

http://macnation.newz.dk/forum/tagwall/jeg-er-ham-84763/page521#26009 skrev:
Jeg går ikke med våben...men trækker du et imod mig, bruger jeg det mod dig.

Hvis du mener en cykel er et våben så mor dig bare...havde han ramt min datter, havde han og hans cykel udforsket hvad der sker ved sammenstød...han var ved 25 år...en eller anaden KBH'er tåge...
Gravatar #16332 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
29. aug. 2012 13:20
Hvor fa'en har du egentlig en datter fra Henrik?..
Gravatar #16333 - Rainmeter
29. aug. 2012 13:23
Har han ikke, tsk tsk, han selv i bedste bs stil adopteret en etiopisk dreng som han har modificeret. Eller også snakker han om sin steddatter, så vidt jeg husker.
Gravatar #16334 - Jakob Jakobsen
29. aug. 2012 13:36
Nå, fik hvad der svarer til en pæn undskyldning fra en TDC-medarbejder tidligere. Dog mærkeligt nok ikke fra Mads selv.

De kunne pludselig måle at linjen kun kunne trække 17Mb på trods af at de kunne se at jeg skulle have en 20Mb linje.
Dette undrer jeg mig dog over, siden det er et års tid siden, jeg degraderede min linje til 15Mb, netop fordi der ikke kunne køres hurtigere på linjen.
Gravatar #16335 - XorpiZ
29. aug. 2012 13:48
terracide (16331) skrev:
XorpiZ (16325) skrev:

Hvis du mener en cykel er et våben så mor dig bare...havde han ramt min datter, havde han og hans cykel udforsket hvad der sker ved sammenstød...han var ved 25 år...en eller anaden KBH'er tåge...

Relax T-Dog. Jeg joker.
Gravatar #16336 - terracide
29. aug. 2012 16:51
Jakob Jakobsen (16334) skrev:
Nå, fik hvad der svarer til en pæn undskyldning fra en TDC-medarbejder tidligere. Dog mærkeligt nok ikke fra Mads selv.

De kunne pludselig måle at linjen kun kunne trække 17Mb på trods af at de kunne se at jeg skulle have en 20Mb linje.
Dette undrer jeg mig dog over, siden det er et års tid siden, jeg degraderede min linje til 15Mb, netop fordi der ikke kunne køres hurtigere på linjen.

Du er nok røget på en TDC "flex-profil"...en 20/2 der "flexer" ned til en 10/0.5...flexhastighder er af det onde...ikke at forveksle med "op til" dog...
Gravatar #16337 - minimuun
29. aug. 2012 18:40
XorpiZ (16335) skrev:
T-Dog.

Alle ved Terra er så street at han bruger en fejekost frem for badet!
Gravatar #16338 - terracide
30. aug. 2012 03:11
XorpiZ (16335) skrev:

Relax T-Dog. Jeg kommer med en lam undskyldning om at jegjoker.

FYP...køter :)
Gravatar #16339 - XorpiZ
30. aug. 2012 06:04
Hvad er du så? En tæve?
Gravatar #16340 - terracide
30. aug. 2012 06:06
XorpiZ (16339) skrev:
Hvad er du så? En tæve?

Dunno...ved bare du er en skabet køter, der render mig om benene i et forsøg på at få opmærksomhed...køter.
Gravatar #16341 - XorpiZ
30. aug. 2012 06:24
terracide (16340) skrev:
Dunno...ved bare du er en skabet køter, der render mig om benene i et forsøg på at få opmærksomhed...køter.

Yeah.... no. Bitch.
Gravatar #16342 - snesman
30. aug. 2012 06:44
Var det så cyklen eller ventilen der var våbnet?
Gravatar #16343 - snesman
30. aug. 2012 06:54
At mit gravatar har ændret sig, uden at jeg har gjort noget
Gravatar #16344 - Elskov
30. aug. 2012 07:41
terracide (16340) skrev:

Hvem er det lige, der prøver at få opmærksomhed? Oo Din attitude stinker langt væk af "Se mig! Hør mig!", såeh.... det der med at feje for sin egen dør, you know.
Gravatar #16346 - Daniel-Dane
30. aug. 2012 08:22
XorpiZ (16341) skrev:
terracide (16340) skrev:

Yeah.... no. Bitch.

BUUURN!
Gravatar #16347 - terracide
30. aug. 2012 09:18
XorpiZ (16341) skrev:
Yeah.... no. Bitch.

Lyv du bare...det plejer en køter at gøre...
Gravatar #16348 - terracide
30. aug. 2012 09:18
Elskov (16344) skrev:
Hvem er det lige, der prøver at få opmærksomhed? Oo Din attitude stinker langt væk af "Se mig! Hør mig!", såeh.... det der med at feje for sin egen dør, you know.

Hvad vil du fatty?
Gravatar #16349 - XorpiZ
30. aug. 2012 09:52
terracide (16347) skrev:
Lyv du bare...det plejer en køter at gøre...

Hvorfor bliver du ved med at skrive til mig?

Du er mere opmærksomhedskrævende end en 16-årig tøs, der vil ha' pik.
Gravatar #16350 - Slettet Bruger [1254964853]
30. aug. 2012 10:04
XorpiZ (16349) skrev:
16-årig tøs, der vil ha' pik.

Hold da lige op med at give mig boner på, i arbejdstid.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login