mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
XorpiZ (15700) skrev:Da jeg er i godt humør får KopNudler lige et par gode ratings herfra. :D
Takker og bukker!
Fjolle (15698) skrev:(Man kan ikke rate når man har dårlig karma...)
Kan man kun komme i god karma (igen) med gode ratings? For så skal jeg jo bare smide en joke ind nu og da!
Kender i den om hønen der gik over vejen?!
Tabasco appeared on the menu of NASA's space shuttle program and went into orbit on the shuttles.[5] It was on Skylab and on the International Space Station.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tabasco_sauce
http://en.wikipedia.org/wiki/Tabasco_sauce
Fjolle (15703) skrev:#01
Du kan også få bedre karma ved at indsende nyheder ;)
Jamen. Dette er jo mit primære nyheds site!
Mnc (15704) skrev:#1,#3
Eller ved bare at smide om dig med kommentarer der fortjener Relevant/Interessant/Informativ ratings... :D
Og når du kommer ovenpå igen, så husk at rate andre Relevant/Interessant/Informativ når det passer ind, så du ikke får "flest flamebait" får at rate et par posts. :P
Jeg må oppe mig og deltage mere i alt herinde så :P
...og da spændingen er 5V, kan man maksimalt trække 5V * 0,5A = 2,5W fra en USB 2,0 port.
Faktisk vil de fleste bundkort, lukke for strømmen til en port, hvis der trækkes mere en den tilladte strøm.
http://da.wikipedia.org/wiki/Universal_Serial_Bus skrev:A device may draw a maximum of 5 unit loads (500 mA) from a port in USB 2.0
...og da spændingen er 5V, kan man maksimalt trække 5V * 0,5A = 2,5W fra en USB 2,0 port.
Faktisk vil de fleste bundkort, lukke for strømmen til en port, hvis der trækkes mere en den tilladte strøm.
Jeg gjorde ikke - Var kun inde og se om det virkelig kunne passe at den ikke kan køre på 5GHz WiFi - og der så jeg det ...
Lidt blæret :p
Lidt blæret :p
bit.ly/M1fux9 skrev:»Vore samarbejdspartnere i Leipzig fortæller, at hvis de kaster et stykke legetøj ind i et bur med chimpanser, så vil chimpanserne slås om det, til den stærkeste får lov at lege alene med det«, siger forskningsleder Kasper Munch fra Bioinformatics Research Center på Aarhus Universitet.
»Kaster man legetøjet ind i bonobo-buret, vil de alle sammen først dyrke sex og derefter deles om legetøjet«, tilføjer han.
Hvem der bare var en bonoboabe...
amaby (15716) skrev:Hvem der bare var en bonoboabe...
Jeg kan ikke forestille mig det er umuligt for dig at anskaffe dig nogle bonoboaber og et stykke legetøj, og så kan du få afløb for dine fantasier............
Jeg har lige set The Trouble with Atheism. Rod Liddle er en tykhovedet, arrogant nar eller en meget successful troll.
Den "dokumentar" er virkelig hmm og religiøs (den slags, som hader ateister) propaganda.
Den "dokumentar" er virkelig hmm og religiøs (den slags, som hader ateister) propaganda.
Så lige et minut af den, hvor han mere eller mindre kom med klassikeren "Du kan ikke modbevise en gud, ergo eksisterer han".
...så gad jeg ikke se mere.
Så lige et minut af den, hvor han mere eller mindre kom med klassikeren "Du kan ikke modbevise en gud, ergo eksisterer han".
...så gad jeg ikke se mere.
Det bliver værre. Han snakker med flere videnskabsmænd, som ikke forstår det mest basale inden for deres eget felt.
Jeg ved ikke, om man kan linke direkte til en Nationen-kommentar, men whatever.
http://ekstrabladet.dk/musik/intlalbum/article1775611.ece skrev:Føj, et svineri! Hvad fanden bilder manden sig ind? At krænke Justin Bieber på den måde? Justin har brugt mere end et år på det her og arbejdet sin røv ud af bukserne for det, og det her er takken? En latterlig artikel af en gammel sur mand, der ikke kan sætte sig ind i unges valg af musiksmag?
Nu har jeg også hørt Believe (Og lige til Morten J, der sagde at Believe er en latterlig titel, så vil jeg lige informerer dig om, at Justin selv valgte den titel, fordi han mener der er meget mening bag den, og fordi at hans fans altid har troet på ham, så der må du lige klappe kaje, du) - Men som jeg var ved at sige, så har jeg hørt Believe, og jeg er helt vild med det. Justin viser sig mere modent, og der er sange i mange stilarter som alle kan relatere til. Måske er man ikke til pop, men jeg synes ikke at Believe, Justin og hans fans skal svines til på den måde.
Og musikken er jo fuldstændig ligegyldig for jer tabere derude. I hader det kun, fordi det er JUSTIN BIEBER, der har lavet det. Jeg vil aldrig forstå hvordan man kan hade et menneske med så godt et hjerte som han har, men det må jeg skrive romaner om en anden gang. Pointen er bare, at I kun hader Justin musik, fordi han er 'ham' og fordi i kun ser ham som den lille dreng, der sang Baby, Baby, baby, ohhh. Han er vokset op, og er 18 år. Han gør alt hvad han kan, for at få bare LIDT respekt fra sådan nogen som jer, men ligegyldigt hvad han gør, sætter i jer stadig i fortiden. Grow up, og respekter andre mennesker og hvad de laver. I skulle bare skamme jer man. Gå ud og brug jeres liv på noget mere relevant, end at sidde og skrive klamt om en dreng, der tjener flere penge på én aften, end I gør i hele jeres liv, ok hej.
Hvad fanden bilder du dig ind at skrive, at Justin stinker?Jeg formoder, som Sophie F. at du er en gammel mand, med en måske klassisk musiksmag, der sidder og dømmer Justin for, at han ikke appelerer til din musiksmag. Jeg er dybt forarget over at se en artikel som denne, og jeg kan da med sikkerhed fortælle jer, at jeg ikke længere køber Se og Hør nu, efter denne artikel. [...]
http://ekstrabladet.dk/musik/intlalbum/article1775611.ece skrev:Hvor er det bare lavt, og respektløst! Justin har arbejdet på det her album i evigheder, og det fortjener ikke at, blive svinet til på den måde. Det kan godt være at, du ikke kan lide albummet, men er du måske en 15 årige pige? NEJ, og derfor burde du slet ikke anmelde den her CD. Sæt nogen der faktisk ved lidt om Justin Bieber og hans musik til at, gøre det i stedet. Og hvem tror du egentlig du er? At svine en dreng til på den her måde. Han fortjener det ikke. Han er 18, og tilsyneladende et bedre menneske end dig. Justin går nemlig ikke rundt og sviner folk til, men det gør du åbenbart.... DÅRLIG ANMELDELSE!!!!!!
Det man kan lære af denne kommentar:
1. Jo mere tid du bruger på noget, jo mere er alle forpligtet til at elske det.
2. Folk aner ikke hvad en anmelders job egentlig er.
3. JB er den nye jesus, da han er bedre end andre.
Manofsciencemanoffaith (15724) skrev:Vi hader da ham ikke, fordi han er et dumt svin, vi hader ham, fordi han laver lortemusik.
Vi hader ham fordi teenagekvinder elsker ham og ville sutte hans canadiske diller uden tøven?
apkat (15730) skrev:@Justin bieber historien.
Hestepiger truer Treo med lejemorder
Man giver ikke ustraffet et Justin Bieber-album sønderlemmende kritik og en enkelt stjerne. Det må Ekstra Bladets musikanmelder nu sande, efter han har modtaget flere end 200 sure mails og trues med tæsk og lejemorder
Det er sjovt at se hvad de skriver på forummet når de opdager at de er kommet på eb.dk.
http://www.hestegalleri.dk/for_messagedetail.aspx?...
Hold nu kæft, det er underholdende.
http://www.mobilsiden.dk/mobiltest/3g-test-telenor-vs-tdc-hvem-er-bedst,lid.18941/ skrev:Vi testede på en Macbook Pro med et Huawei E396 4G LTE modem fra TDC, mens Telenor har stillet et ZTE MF688 til rådighed for denne test. Testen blev udført under nyeste version af Windows 7.
Hvorfor installerer man Windows 7 på en MBP for at lave sådan en test?!..
Thoroughbreed (15742) skrev:http://www.mobilsiden.dk/mobiltest/3g-test-telenor-vs-tdc-hvem-er-bedst,lid.18941/ skrev:Vi testede på en Macbook Pro med et Huawei E396 4G LTE modem fra TDC, mens Telenor har stillet et ZTE MF688 til rådighed for denne test. Testen blev udført under nyeste version af Windows 7.
Hvorfor installerer man Windows 7 på en MBP for at lave sådan en test?!..
fordi HW'en er total lækker...
Thoroughbreed (15741) skrev:Daniel-Dane (15738) skrev:⚽
Fodbold!!!111one!11!eleven
- iOS afslørede dig din taskenspiller!
Korrekt.
Qw_freak (15743) skrev:fordi HW'en er total lækker...
Schhhh!! Pas på hvad du siger!
Ellers kommer der en æble-allergiker og siger at du kan få PRÆCIS den samme HW til kun en tiendedel af prisen! o_O
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.