mboost-dp1

S: Trappe, sort stål, fyretræ


Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
18. okt. 2007 15:26
(fra DBA)
Trappe i Sort stål, med fyretræstrin, incl. gelænder på trappe og ved gulv på første sal.
Med 90-graders vinkel på bunden. Til først sal. Venstrevendt.
Mål : længde: 2981cm, trappetrin længde: 250cm, bredde: 891cm, vinkeltrinbredde: 760cm. Stigning: 197.5mm. Trintykkelse: 40mm.
Kan afhentes i Holbæk. Ægte kvalitetstrappe. Billeder kan fremsendes.

Prisen er 7000 kr. men byd endelig! :)

(newz.dk er måske ikke lige det optimale sted, men man ved jo aldrig! :P)
Gravatar #2 - Dreadnought
18. okt. 2007 15:45
Er der kabelbakker på den? ;D
Gravatar #3 - holmen
18. okt. 2007 16:26
MiniatureZeus, nu er du jo ny her på siden, men for fremtiden, så bør du poste køb/salg annoncer under Køb / Salg og ikke under Tagwall.
Gravatar #4 - helsinghof
18. okt. 2007 18:39
Øhh, muligt scenarie:
Dine forældre tog igår på ferie, og når de kommer hjem om en uge til stedet hvor deres hus lå, er der bare et hul hvor fundamentet engang var...
Gravatar #5 - vandfarve
18. okt. 2007 19:02
#4
Du leger også med tanken om, hvor langt det er muligt at komme med de penge, som du har solgt dine forældres hus for? Jeg gætter på, at 1 mio. kr. burde være nok til at komme en ny identitet i Sydafrika og en lækker lejlighed i et slumkvarter...
Gravatar #6 - vandfarve
18. okt. 2007 19:06
Læg mærke til, at MZ også har oprettet nogle tråde (bl.a. her og her), hvor han sælger et Hi-Fi system og leder efter nogle ethernet-kabler.

Jeg tænker et hardcore lanparty på 6 døgn - så er der også lige en dag til at rydde op, inden forældrene kommer hjem!
Gravatar #7 - MiniatureZeus
19. okt. 2007 11:23
#3 Har stadig ikke fattet det nye system med at man kan oprette tråde på forum-startsiden ... Sorry :D Men flytter den nu!


#2 Ja, hvis prisen er rigtig, så kan den også leveres i pink med ponyer på! :P
Gravatar #8 - Dreadnought
19. okt. 2007 12:19
Har den nogensinde været overclocket?
Gravatar #9 - MiniatureZeus
19. okt. 2007 12:27
#8 Ja en lille smule, men pga. den kanon gode køling(MotherEarthWIND 7000) virker det perfekt.
Gravatar #10 - illishar
29. okt. 2007 16:00
I skal ikke hoppe på den gutter! For blot 3k ekstra, kan man få en 45 mm trin-ø-trappe med 210 mm stigning. Og den er endda med det nye dual-gelænder!

Så taler vi om max trappe-performance!!!
Gravatar #11 - Benjamin Krogh
8. nov. 2007 12:58
#10, men den enormt lange pipeline øger jo desværre risikoen for cache misses. Og ja ved godt at HyperThreading retter lidt op på den lange pipeline, men den anden producent har jo til gengæld HyperTransport!!!

Trapper er jo (desværre?) et område der er i rivende udvikling hvilket gør det svært at følge med. Især for ældre mennesker.

Min far spurgte faktisk igår om lidt rådgivning til deres nye trappe. Og selv jeg må sku indrømme at have svært ved at skelne performance forskellen mellem DualTrin teknologien, og DualGelænder. Måske du kan uddybe det lidt (Ja jeg kunne google det, men har umiddelbart svært ved at finde noget relevant)

Evt. wiki artikler også velkomne.
Gravatar #12 - plazm
8. nov. 2007 13:18
#11 Det er fordi du har søgt på DualTrin og ikke DualStep som det jo faktisk hedder.

DualStep er en trappe hvor man kan komme fra begge sider og stadig få en succesful operation, dog med den mulighed at operationen kan falde ud. Det er her DualGelænder/DualRailing kommer til sin magt, da man her er sikker på at operationen ikke falder ud når den først er startet. Dog kan man være uheldig at komme fra den forkerte side.

Jeg har et par links her:
DualStep: http://sz-pica.en.alibaba.com/product/50083337/200...
DualRailing: http://www.royaloakstair.ca/
Gravatar #13 - Dreadnought
8. nov. 2007 13:21
hehehe, I burde skrive en artikkel om trapper på uncyclopedia. :D
Gravatar #14 - plazm
8. nov. 2007 13:29
#13 Hvorfor det? Vi har da ikke skrevet noget som ikke er sandt endnu, har vi? Jeg kan i hvert fald ikke få øje på noget som er uncyclopedia værdigt endnu?
Gravatar #15 - vandfarve
8. nov. 2007 19:18
#11-12

Hvorfor kan man ikke rate jer højer end "sjov"?! Jeg var flad af grin, da jeg læste de indlæg! Der burde være en "opkastfremkaldende joke i Anders Matthesen-stilen"!
Gravatar #16 - MiniatureZeus
8. nov. 2007 19:47
#15 Har også været døden nær af grin et par gange i den her tråd! Det er virkelig humor på et højt plan!
Gravatar #17 - plazm
8. nov. 2007 21:53
#15, over sjov er neutral, gentagelse, relevant, interessant, og informativ, så du går bare igang :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login