mboost-dp1

S: JVC Hi-Fi anlæg


Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
17. okt. 2007 16:19
Min far har endelig fået nosset sig sammen til at købe noget surround, så nu skal det gamle anlæg væk!

Der er tale om et JVC modul Hi-Fi bestående af følgende:
• Radio (delvist defekt, se længere nede)
• Kassette afspiller / Båndoptager
• CD-afspiller
• Forstærker
• LP-afspiller
• 2 stk. højtalere

Alt fungere upåklageligt, og der har virkelig været passet godt på det, men da alderen er begyndt at trykke lidt på, ser det ud til at lyset i radioen er gået (så displayet ikke virker) yderligere kan der ikke vælges programmer. Repretion vil dog ikke koste mere end 2-300 kr. eller noget.

Han (min far) kan ikke lige huske hvor gammelt det præcist er, men 10-15 år, og nyprisen har været omkring de 20k.

Farven er mat sort.

Hvis det ønskes kan der evt. følge et mindre reol med i lyst eg(?) som passer til.

Det befinder sig i Holbæk, og sendes ikke, men vi kan godt aftale at jeg smider det bag i bilen og kører en lille tur ud til dig.
Evt., hvis prisen er rigtig, kan det også afhentes i Køge.

Med hensyn til prisen, så vil en plovmand nok ikke være helt ved siden af. Men højere bud accepteres da også! :)

Til interesseret kan der smides billeder op...

Kontakt mig her i tråden eller pr. mail (salg @ miniaturezeus.dk)
Også tilsalg på andre forums.
Gravatar #2 - MiniatureZeus
18. okt. 2007 07:32
Ja, havde jeg lige glemt modelfortegnelser og billeder :) men her kommer de:
Tuner:
FX-311L
Forstærker:
AX-311
CD-afspiller:
XL-V101
Kassettebåndsafspiller/optager:
TD-X321
Højtalere:
Mordaunt-Short (ukendt model)

Jeg kan desværre ikke lige finde kablet til mit kamera, men her er nogle billeder af samme anlæg:
Tuner og forstærker
CD -afspiller
kasette
og
højtalere(dem jeg har, er der dog cover på, så messingen ikke kan ses og det øverste hul er dækket pænere..)

Mvh. Daniel
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login