mboost-dp1
Newz.dk LAN!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg mangler lidt nogle svar i form af:
Hvornår kan du?
(23 -> 25 juli)
(30 juli -> 1 august)
(Begge datoer)
Hvor foretrækker du?
(Vejle)
(Kolding)
(Fredericia)
(København)
(Odense)
Der er IKKE mere end en valgmulighed i nogen af svarene. Dog vil jeg tolke Vejle-Kolding-Fredericia som ca. det samme. :-)
Hvornår kan du?
(23 -> 25 juli)
(30 juli -> 1 august)
(Begge datoer)
Hvor foretrækker du?
(Vejle)
(Kolding)
(Fredericia)
(København)
(Odense)
Der er IKKE mere end en valgmulighed i nogen af svarene. Dog vil jeg tolke Vejle-Kolding-Fredericia som ca. det samme. :-)
Hvis det bliver i KBH så kommer jeg, dog primært pga druk..
Dog, hvis der bliver noget billig transport til f.eks. kolding så kan jeg nok også godt lokkes..
Dog, hvis der bliver noget billig transport til f.eks. kolding så kan jeg nok også godt lokkes..
Elskov (107) skrev:Ikke kbh, come on, der findes altså liv uden for den by -.-
Ja, i London og Berlin, men der er lidt langt at tage.
ZiN (108) skrev:DSB er relativt billigt - specielt fordi det er over en weekend - så bli'r den orange. :-)
79 kr. tror jeg faktisk det koster...
#109: Man laver selv liv. Hvis ikke man magter at skabe sjov, har man ingen lov til at brokke sig.
M.A.O.: Kom ud af dine luksusholdere, lækre tomhjernede babes og forsøg at scor noget, der er noget værd, eller fest med folk der faktisk siger dig noget - ikke bare nogen der "er gang i". :-)
M.A.O.: Kom ud af dine luksusholdere, lækre tomhjernede babes og forsøg at scor noget, der er noget værd, eller fest med folk der faktisk siger dig noget - ikke bare nogen der "er gang i". :-)
Jeg stemmer for 23.-25. juli, og så synes jeg det skal være i Viborg :D Eller hvad der nu er tættest på. For det ved jeg ikke. Jeg er jo en "kvinde".
Imperial (120) skrev:Hvor meget bajer skal der medbringes? :)
Så længe du tager tilsvarende mængder mælk og kage med, er det K.
Meh, kan ikke komme på de datoer, da jeg enten er på besøg hos en kammerat i Holland eller har selv besøg af kammeraten fra Holland samt 2 venner fra Estland. Kunne selvfølgelig medbringe de 3 personer, hvis vi er i Danmark, er dog ikke sikker på jeg vil løbe den risiko da en af dem er af hunkøn!
Vossen (126) skrev:Meh, kan ikke komme på de datoer, da jeg enten er på besøg hos en kammerat i Holland eller har selv besøg af kammeraten fra Holland samt 2 venner fra Estland. Kunne selvfølgelig medbringe de 3 personer, hvis vi er i Danmark, er dog ikke sikker på jeg vil løbe den risiko da en af dem er af hunkøn!
Hold dog op! De (hunkønnet) skal da lærer den danske kultur på den bedst tænkelige måde!
Vossen (126) skrev:Meh, kan ikke komme på de datoer, da jeg enten er på besøg hos en kammerat i Holland eller har selv besøg af kammeraten fra Holland samt 2 venner fra Estland. Kunne selvfølgelig medbringe de 3 personer, hvis vi er i Danmark, er dog ikke sikker på jeg vil løbe den risiko da en af dem er af hunkøn!
Visse vasse! Jeg er hunkøn (tror jeg da..), og jeg er med!
Jeg synes vi skulle holde det her i Synneborre, og meget gerne i weekenden startende fra d- 10 Juli, idet vi så kan kapre det store øltelt til ringrider festen (Der er plads til 1400 mandfolke).
Fordelen er at der er indalgt øl i stride strømme (Der står 5 - 6 3000L tanke bag teltet) og vi kan helt sikkert godt finde mælk og kage til Caek of Doom, og der er en masse vagabonder på pladsen, som kan passe Niobe's kræ.
Nåja, også er der en fandens masse kvinder i stramme hvide ridebukser ...
Fordelen er at der er indalgt øl i stride strømme (Der står 5 - 6 3000L tanke bag teltet) og vi kan helt sikkert godt finde mælk og kage til Caek of Doom, og der er en masse vagabonder på pladsen, som kan passe Niobe's kræ.
Nåja, også er der en fandens masse kvinder i stramme hvide ridebukser ...
http://maps.google.dk/maps?f=q&source=s_q&...
"Forstad" til lille vennemose, som er forstad til vennemose som er forstad til nørre abild som er forstad til abild som er forstad til TØNDER
eller noget.
"Forstad" til lille vennemose, som er forstad til vennemose som er forstad til nørre abild som er forstad til abild som er forstad til TØNDER
eller noget.
#139 Imponerende, nu kommer jeg sjældent ude på vestkysten, har rigeligt i østkysten.
Og når jeg endelig begiver mig vestpå, så ej længere end byllerup bov, allerede der begynder det at knibe for dem med at tale rent sønderjydsk ;)
Så tør man sgu næppe tænke på hva i snakker i Travsted ;)
Og når jeg endelig begiver mig vestpå, så ej længere end byllerup bov, allerede der begynder det at knibe for dem med at tale rent sønderjydsk ;)
Så tør man sgu næppe tænke på hva i snakker i Travsted ;)
NioBe (142) skrev:Skak2000 (131) skrev:
Hvor kommer i fra?
Køge
Der er da efterhånden et par stykker eller 4 fra Køge nu! Inkl mig og Vandfarve!
---
Bor i Valby nu..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.