mboost-dp1
Newz.dk LAN!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
ZiN (488) skrev:#487: Det lader desværre til det, ja.
Hvis der er en der vil stå for at finde "materiale" til spillene sætter vi vel bare en FTP eller Windows share op til at formidle det med.
Hvis jeg bare kan få en liste over hvad vi skal spille, så "går jeg ned i fona og køber det antal kopier vi skal bruge".
jeg får en adresse i dag ved ham jeg kender der oppe, så vil jeg se om ZiN og jeg ikke kan finde tid til at komme op forbi og kigge på forholdene, så vi ved om der er bordplads nok og sådan noget
dette lokale er et festlokale, så der er et køkken der til, så vis der er et par stykker der er med på at lave mad så kan vi nok spare en del på madbudget, er dette ikke tilfredet så kan jeg trøste med at både MC Donald og burger king ligger et sten kast der fra
dette lokale er et festlokale, så der er et køkken der til, så vis der er et par stykker der er med på at lave mad så kan vi nok spare en del på madbudget, er dette ikke tilfredet så kan jeg trøste med at både MC Donald og burger king ligger et sten kast der fra
Update:
Jeg har fået adressen fra Momsen, men desværre er der ikke fiber-kasser i nærheden af stederne (Cedervej 30, Cypresvej 36, Kolding). Jeg er i gang med at spørge TDC og Cybercity, men jeg kender ikke så meget til forbindelser deroppe. Nogen der ved hvem jeg ellers kan forespørge?
Jeg har fået adressen fra Momsen, men desværre er der ikke fiber-kasser i nærheden af stederne (Cedervej 30, Cypresvej 36, Kolding). Jeg er i gang med at spørge TDC og Cybercity, men jeg kender ikke så meget til forbindelser deroppe. Nogen der ved hvem jeg ellers kan forespørge?
Jeg går en time tidligere, da jeg skal nå noget...
Ja, jeg er ked af, at jeg ikke kan blive til den store oprydning.
Ja, jeg er ked af, at jeg ikke kan blive til den store oprydning.
jeg var oppe at se lokalet i går, og det ser rigtigt godt ud, det er en lettere skummel kælder der tidligere har været festsal til 50 pers. så vi vudere der godt kan komme til at være en 20 pers i denne kælder
formanden for bolig foreningen bor lige oven over, han er en meget venlig person og har tilbudt at vi kan låne hans internet forbinnelse weekenden over (her skal vi nok lige finde noget vi kan give ham for hans venlighed)
vi skal være ude senest kl 16 søndag da der er der nogen andre som skal bruge det men dette skulle være muligt at vi er ude der, da zin og jeg nok også gerne vil når at til sønderborg og pakke ud ikke alt forsent
det er sådan at min søster og hendes kæreste(rasmus, ham der har fundet lokalet til os) bor under et jysk stenkast der fra, her vil der være mulighed for at kunne sove vis man gør i sådan noget
hvad kunne folk tænke sig der er af service, da rasmus og jeg snakket om man kunne lave noget bunch og eventuelt aftensmad, så kunne godt tænke mig at høre hvad fok har gjort af tanker der da dette vil være afgørende for at hvad det vil komme til at koste for sådan en weekend.
er der en som er sej til at lave noget hurtigt PHP(eller hvad man løster) med noget sign-up så vi lige kan få et overblik over hvor mange der kommer og hvem
formanden for bolig foreningen bor lige oven over, han er en meget venlig person og har tilbudt at vi kan låne hans internet forbinnelse weekenden over (her skal vi nok lige finde noget vi kan give ham for hans venlighed)
vi skal være ude senest kl 16 søndag da der er der nogen andre som skal bruge det men dette skulle være muligt at vi er ude der, da zin og jeg nok også gerne vil når at til sønderborg og pakke ud ikke alt forsent
det er sådan at min søster og hendes kæreste(rasmus, ham der har fundet lokalet til os) bor under et jysk stenkast der fra, her vil der være mulighed for at kunne sove vis man gør i sådan noget
hvad kunne folk tænke sig der er af service, da rasmus og jeg snakket om man kunne lave noget bunch og eventuelt aftensmad, så kunne godt tænke mig at høre hvad fok har gjort af tanker der da dette vil være afgørende for at hvad det vil komme til at koste for sådan en weekend.
er der en som er sej til at lave noget hurtigt PHP(eller hvad man løster) med noget sign-up så vi lige kan få et overblik over hvor mange der kommer og hvem
Zhadu (529) skrev:Bilen bliver nok pakket først, men så snart den er klaret så bliver jeg (og dermed Caek) og hjælper med oprydningen.
Og Eva!!! :D
NioBe (526) skrev:Folk der spiller WoW og andet MMORPG under lan er n00Bz, og skal bære den skamfulde hat..
Jeg tager den nok bare på fra starten xD
Caek of Doom (532) skrev:Og Eva!!! :D
Nej :O Jeg sidder jo nok i Århus på det tidspunkt :P
Orv, forresten, så bliver jeg nok hende, der stener hen over skulderen på jer andre og kommer med mærkelige kommentarer, for jeg regner med, at min computer er død på det tidspunkt (any minute now) og ikke har en ny endnu...
Okay, folkens.
Nu skal vi lige være lidt små-seriøse, her. Der er jo ikke lang tid til (høh).
Jeg har ikke den endelige adresse endnu.
Det kommer forhåbentlig i morgen.
Tid:
d. 23. juli fra kl. 19.00 til d. 25. juli kl. 14.00 (oprydning!)
Udstyr at tage med:
PC, kabler (strøm/LAN/DVI eller VGA osv...) Gerne lange kabler. :)
Soveudstyr
Godt humør
Alkohol >=)
Spilleliste:
Forslag til rhd-at-vatpind(dot)net
Madsønkser:
Jeg går udfra at Momsen og jeg arrangerer brunch kl. 10 søndag til os der rydder op. Resten af tiden står den på rundstykker/pizza/hvad vi kan finde i skraldespanden. Andre forslag? Giv et bud!
rhd-at-vatpind(dot)net
Regler
* Opfør jer (nogenlunde) pænt: Ingen råben efter kl. 23.00 (det må vi gøre i byen), ryd op efter jer selv.
* Gåikke i bad.
* Ingen pirateri eller andet ulovlig adfær igennem vores Internet forbindelse!
* Hvis i går nogen steder (eksempelvis i byen, alene), så vær sikker på at der er nogen der ved det (så vi ikke mister nogen).
* Jeg forbeholder mig retten til at pådutte flere regler. Dog skal dette annonceres først - enten her eller ved LAN'et.
Telefonnumre
Fordi vi ikke rigtig har en fælles kontakt vil jeg tage denne i hånd. Når vi ankommer skal i være sikre på at have mit telefonnummer - og at jeg har jeres. Jeg vil her gå ud fra at alle i forvejen har mit nummer, men for at være på den sikre side, kontrollerer jeg lige ved ankomst. :-)
Hvad ellers?!
Generelt ville jeg foretrække hvis folk ville sende mig en "tilmeldingsmail" på rhd-at-vatpind(dot)net (uden bindestreger og paranteser...), med følgende info:
1) Hvor du' fra ("havnen" tæller ikke)
2) Hvem æ' do (Både kaldenavn og IRL navn :))
3) Telefonnummer (mobil, som du har med)
4) Kørende (med, har ingen, har plads osv...)
Jeg har selvfølgelig nogenlunde styr på hvem der kommer, men for at få styr på de sidste detaljer (og for at koordinere ankomst m.v.) skal jeg bruge nogle ting. Adressen er for at kunne vende tilbage i det tilfælde at vi får nogen på halsen af os. Det ansvar vil jeg gudhjælpemig ikke sidde med - eller overlade til vores kære udlejer!
Tilmeldingsfrist d. 1. juli 2010!
Husk at der i øvrigt vil være en lille betaling (hvor meget vides endnu ikke, men omkring 100 bobs). Så medbring gysser. Jeg tager ikke kredit kort. :-)
Nu skal vi lige være lidt små-seriøse, her. Der er jo ikke lang tid til (høh).
Jeg har ikke den endelige adresse endnu.
Det kommer forhåbentlig i morgen.
Tid:
d. 23. juli fra kl. 19.00 til d. 25. juli kl. 14.00 (oprydning!)
Udstyr at tage med:
PC, kabler (strøm/LAN/DVI eller VGA osv...) Gerne lange kabler. :)
Soveudstyr
Godt humør
Alkohol >=)
Spilleliste:
Forslag til rhd-at-vatpind(dot)net
Madsønkser:
Jeg går udfra at Momsen og jeg arrangerer brunch kl. 10 søndag til os der rydder op. Resten af tiden står den på rundstykker/pizza/hvad vi kan finde i skraldespanden. Andre forslag? Giv et bud!
rhd-at-vatpind(dot)net
Regler
* Opfør jer (nogenlunde) pænt: Ingen råben efter kl. 23.00 (det må vi gøre i byen), ryd op efter jer selv.
* Gå
* Ingen pirateri eller andet ulovlig adfær igennem vores Internet forbindelse!
* Hvis i går nogen steder (eksempelvis i byen, alene), så vær sikker på at der er nogen der ved det (så vi ikke mister nogen).
* Jeg forbeholder mig retten til at pådutte flere regler. Dog skal dette annonceres først - enten her eller ved LAN'et.
Telefonnumre
Fordi vi ikke rigtig har en fælles kontakt vil jeg tage denne i hånd. Når vi ankommer skal i være sikre på at have mit telefonnummer - og at jeg har jeres. Jeg vil her gå ud fra at alle i forvejen har mit nummer, men for at være på den sikre side, kontrollerer jeg lige ved ankomst. :-)
Hvad ellers?!
Generelt ville jeg foretrække hvis folk ville sende mig en "tilmeldingsmail" på rhd-at-vatpind(dot)net (uden bindestreger og paranteser...), med følgende info:
1) Hvor du' fra ("havnen" tæller ikke)
2) Hvem æ' do (Både kaldenavn og IRL navn :))
3) Telefonnummer (mobil, som du har med)
4) Kørende (med, har ingen, har plads osv...)
Jeg har selvfølgelig nogenlunde styr på hvem der kommer, men for at få styr på de sidste detaljer (og for at koordinere ankomst m.v.) skal jeg bruge nogle ting. Adressen er for at kunne vende tilbage i det tilfælde at vi får nogen på halsen af os. Det ansvar vil jeg gudhjælpemig ikke sidde med - eller overlade til vores kære udlejer!
Tilmeldingsfrist d. 1. juli 2010!
Husk at der i øvrigt vil være en lille betaling (hvor meget vides endnu ikke, men omkring 100 bobs). Så medbring gysser. Jeg tager ikke kredit kort. :-)
Elskov (539) skrev:Caek of Doom (534) skrev:#Eva
Hvorfor sidder du i Århus på det tidspunkt? :P Vi bliver jo kørt af le zhadu.
fordi jeg skal flytte derned :O det er måske ikke en gyldig grund? xD
Nej
Hithlum (538) skrev:Well, hvis jeg kommer bliver det nok bare om aftenen til en bajer eller to.
Samme her. Jeg gider ikke spille, og tager nok ikke engang computer med.
Nu hvor hovedarrangementet er ved at være nogenlunde på plads, er det så tid til at arrangere den sociale del?
Jeg tror der er en del som gerne kommer en aften til socialt samvær, en enkelt øl eller to, og så hjem i seng. (Eller måske i byen.)
Hvad skal det så koste? Hvor skal vi komme? Hvor skal vi være?
Der kunne enda være tale om et ekstra sæt kørselsordning.
Hmm, har lige fundet ud af at der skal fejres fødselsdag i familien, så jeg kan ikke komme med alligevel D:
pewbe (543) skrev:Hmm, har lige fundet ud af at der skal fejres fødselsdag i familien[...]
Er det din fødselsdag? Nej?
Er det så dit problem? Nej!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.