mboost-dp1
Mob mig bare!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg indrømmer gerne jeg har en artoprofil, den blev oprettet for 3 dage siden for at tjekke hvor meget der skulle til før man blev smidt ud...
Men er dog ikke kommet længere end at jeg har fået mit profilbillede slettet af crew, galleribillederne er åbenbart i orden
http://ronsondk.arto.dk/
(jeg brugte faktisk det første billede som profilbillede)
Jeg må se om jeg ikke kan lavet noget mere pjat på den side, nogen forslag? Genere/svine tilfældige tåber til?
Men er dog ikke kommet længere end at jeg har fået mit profilbillede slettet af crew, galleribillederne er åbenbart i orden
http://ronsondk.arto.dk/
(jeg brugte faktisk det første billede som profilbillede)
Jeg må se om jeg ikke kan lavet noget mere pjat på den side, nogen forslag? Genere/svine tilfældige tåber til?
Dengang jeg var i arto-alderen eksisterede internettet slet ikke !
Hvordan vi kom i kontakt med hinanden har jeg glemt.
Hvorhvidt jeg nogensinde kom i kontakt med nogen som helst, har jeg glemt.
Hvordan jeg kom i kontakt med de venner jeg trods alt har, har jeg glemt.
Fuck jeg er gammel.
Hvis ikke jeg var så selvfed ville jeg blive deprimeret nu. (måske ligefrem emo)
Hvordan vi kom i kontakt med hinanden har jeg glemt.
Hvorhvidt jeg nogensinde kom i kontakt med nogen som helst, har jeg glemt.
Hvordan jeg kom i kontakt med de venner jeg trods alt har, har jeg glemt.
Fuck jeg er gammel.
Hvis ikke jeg var så selvfed ville jeg blive deprimeret nu. (måske ligefrem emo)
#66 fidomuh
Ved ikke om jeg er gammelklog, eller bare gammel. :D Men har da set nok til, at jeg ved at udseende intet siger om en person. Så igen er jeg bare en gammel bitter stodder, som generelt efterhånden mener alle tøsebørn, grundlæggende bare vil have en ned med nakken.... ;P
Ved ikke om jeg er gammelklog, eller bare gammel. :D Men har da set nok til, at jeg ved at udseende intet siger om en person. Så igen er jeg bare en gammel bitter stodder, som generelt efterhånden mener alle tøsebørn, grundlæggende bare vil have en ned med nakken.... ;P
Holly cow, jeg er godt nok gået glip af hele det der "jeg-er-ung-og-smuk-og-synes-hele-verden-skal-se-mig-på-arto-hvor-jeg-har-skrevet-9000-beskeder"-ræs
Arto - stedet hvor gennemsnitsalderen er 30 (50.000 på 10 år og 50.000 brugere på 50 år)
Arto - stedet hvor gennemsnitsalderen er 30 (50.000 på 10 år og 50.000 brugere på 50 år)
#68 - carbonated:
Tror nok det hed forum.dk med alle deres chat-rooms... og self. #teens @ freenode.
#69 - sKIDROw: Ikke alle vil have dig ned med nakken; nogen af dem starter med at tage dine penge, og så får dig ned med nakken.
Btw.: Tillykke til alle dem der har haft fødselsdag det sidste halve år, eller har det inden for det næste halve år.*
----
* Så er jeg vist dækket nogenlunde ind.
Tror nok det hed forum.dk med alle deres chat-rooms... og self. #teens @ freenode.
#69 - sKIDROw: Ikke alle vil have dig ned med nakken; nogen af dem starter med at tage dine penge, og så får dig ned med nakken.
Btw.: Tillykke til alle dem der har haft fødselsdag det sidste halve år, eller har det inden for det næste halve år.*
----
* Så er jeg vist dækket nogenlunde ind.
#77 ZiN
Nu skrev jeg med vilje "lidt små" foran. Taler ikke om loven, men om hvordan jeg selv ser på tingene.
Glo er det eneste man kan, uden at komme tæt nok på, til at komme til skade. Både på den ene og den anden måde. Ja det giver lange løg, altid og kigge på lækkerierne, men aldrig indtage noget af det. Gramse og det der er sjovere, gør da helt sikkert livet mere farverigt. Men så gælder det jo om, at finde den minoritet af pigebørn, som ikke bare vil holde en for nar.
Bingo!
Der er intet pædofilt i et sådant forhold. Check loven, den giver dig medhold!
Nu skrev jeg med vilje "lidt små" foran. Taler ikke om loven, men om hvordan jeg selv ser på tingene.
Glo? Hmm. Du bliver gammel og får grå hår af at glo. Gramse gør livet lettere! :)
Glo er det eneste man kan, uden at komme tæt nok på, til at komme til skade. Både på den ene og den anden måde. Ja det giver lange løg, altid og kigge på lækkerierne, men aldrig indtage noget af det. Gramse og det der er sjovere, gør da helt sikkert livet mere farverigt. Men så gælder det jo om, at finde den minoritet af pigebørn, som ikke bare vil holde en for nar.
Bingo!
#84: Denne situation oplevede jeg på MySpace. En meget (angiveligvis) smuk kvinde kontaktede mig og kaldte mig "lækker". Jeg udstår måske som en meget selvsikker person, men jeg er nu også realistisk - og lækker er jeg fanme ikke for en sild som hende. Derfor slettede jeg posten og noterer dette i stedet. FY MYSPACE! :/
Jeg vil nu hellere have at vide hvem af jer nørdesataner herinde, der har hevet hende Mette Voldum herind?
HUN SKABER SPLID I FÆLLESSKABET! KAN I IKKE SE HVAD HUN GØR VED OS!?!?!? JEG FORESLÅR VI OMGÅENDE ARBEJDER PÅ EN VERSION 5.0 AF NEWZ.DK - PROJEKT SHARIA! FØRST TOG 'DE' (Jeg ved godt du ser med Acro, din satan!) EDIT-FUNKTIONEN! OG NU DETTE...... NØRDER - TIL KAMP!
NEWZ.DK HAR UDVIKLET SIG TIL NOGET USERIØST!!!!!
#1 Psssst. Har kigget dine gallerier igennem på Arto i flere timer nu, stadig ingen 'tits' photos! WHY? Useriøst!!!
HUN SKABER SPLID I FÆLLESSKABET! KAN I IKKE SE HVAD HUN GØR VED OS!?!?!? JEG FORESLÅR VI OMGÅENDE ARBEJDER PÅ EN VERSION 5.0 AF NEWZ.DK - PROJEKT SHARIA! FØRST TOG 'DE' (Jeg ved godt du ser med Acro, din satan!) EDIT-FUNKTIONEN! OG NU DETTE...... NØRDER - TIL KAMP!
NEWZ.DK HAR UDVIKLET SIG TIL NOGET USERIØST!!!!!
#1 Psssst. Har kigget dine gallerier igennem på Arto i flere timer nu, stadig ingen 'tits' photos! WHY? Useriøst!!!
#80 ZiN
Dem man kan imponere ved at pille ved dem, er jeg egentligt ikke interesseret i.
Det er så ikke de bedre oplevelser, som har præget mig mest. Så ellers tak.. :)
Ah. Kylling. :-)
Den nemmeste måde at finde denne minoritet er jo netop ved at gramse.
Dem man kan imponere ved at pille ved dem, er jeg egentligt ikke interesseret i.
Du får enten en på siden af hovedet eller en af de bedre oplevelser i livet.. :-)
Det er så ikke de bedre oplevelser, som har præget mig mest. Så ellers tak.. :)
En klassekammerat og mig, kedede os i en IT time engang. Så vi gik på scor.dk og oprettede en profil der hed sexuella - ingen billeder, ingen oplysninger what so ever.
Da timen var slut havde vi fået 8 mails :s
En klassekammerat og mig, kedede os i en IT time engang. Så vi gik på scor.dk og oprettede en profil der hed sexuella - ingen billeder, ingen oplysninger what so ever.
Da timen var slut havde vi fået 8 mails :s
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.