mboost-dp1
Mob mig bare!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej Hej!
Jeg ved jeg nok får nogle lorte kommentar for det her, men jeg tager chancen... Jeg vil gerne i lige går ind på arto og kigger min profil, bare min profiltekst: [url=http://Voldum.arto.dk]Arto.dk[url]
Jeg er nemlig rigtig newz.dk tilhænger... (Hvor bliver wallpaper'et egentlig af??)
Har haft min profil derinde i over 1600 dage, kan ikke få mig selv til at slette den :p
Jeg ved jeg nok får nogle lorte kommentar for det her, men jeg tager chancen... Jeg vil gerne i lige går ind på arto og kigger min profil, bare min profiltekst: [url=http://Voldum.arto.dk]Arto.dk[url]
Jeg er nemlig rigtig newz.dk tilhænger... (Hvor bliver wallpaper'et egentlig af??)
Har haft min profil derinde i over 1600 dage, kan ikke få mig selv til at slette den :p
DAMN! lorte link! Lorte anti edit funktion, prøver igen:
[url=Voldum.arto.dk]Arto.dk[/url]
Tror jeg har vænnet mig for meget til Preview, det er bare hurtig tab og så enter..
[url=Voldum.arto.dk]Arto.dk[/url]
Tror jeg har vænnet mig for meget til Preview, det er bare hurtig tab og så enter..
#Trylleklovn & MetteVoldum:
I skræmmer mig. Arto?! Hvor gamle er det i angiver jer for at være? 12? O-M-G!
hvor er jeg glad for ikke at møde jer IRL!
I skræmmer mig. Arto?! Hvor gamle er det i angiver jer for at være? 12? O-M-G!
hvor er jeg glad for ikke at møde jer IRL!
# 1
muwuhahahahaaaaaaa
jeg har haft min profil i 1755 dage...
my pedophile powers are much stronger than yours :P
og hvad der er endnu værre er at det er ikke engang min første profil... den første blev oprettet engang i 2001 :p
- men det der skræmmer mig mest er at du er 18 og har en NETKÆRESTE...
tror ikke at jeg har haft en netkæreste siden jeg opdagede hvordan man åbner en BH :P
og hvorfor ville du vise folk på newz hvormeget du holder af newz...
- det er folk som dig der bliver mac-brugere :p
muwuhahahahaaaaaaa
jeg har haft min profil i 1755 dage...
my pedophile powers are much stronger than yours :P
og hvad der er endnu værre er at det er ikke engang min første profil... den første blev oprettet engang i 2001 :p
- men det der skræmmer mig mest er at du er 18 og har en NETKÆRESTE...
tror ikke at jeg har haft en netkæreste siden jeg opdagede hvordan man åbner en BH :P
og hvorfor ville du vise folk på newz hvormeget du holder af newz...
- det er folk som dig der bliver mac-brugere :p
hvad går det her ud på ??? kunne ikke lade være med at skrive... wtf lyder max latterligt det her :-/
Det er bare disturbing in so many ways det der :D
Udover det saa er sexistiske jokes det eneste kontakt vi noerder har med kvinder, saa und os da disse stunder..
Desuden saa ligner Mette en der kan slaa en proper naeve anyway, saa hvis folk gaar for langt, saa er det jo ikke vaerre end at hun charmere en addresse ud af os og taever os alle sammen :D
#Mette
Congrats, tillykke og alt det der.. Det var sq spaendende at fylde 19 dengang for maaaaange aar siden :P
Det er bare disturbing in so many ways det der :D
Udover det saa er sexistiske jokes det eneste kontakt vi noerder har med kvinder, saa und os da disse stunder..
Desuden saa ligner Mette en der kan slaa en proper naeve anyway, saa hvis folk gaar for langt, saa er det jo ikke vaerre end at hun charmere en addresse ud af os og taever os alle sammen :D
#Mette
Congrats, tillykke og alt det der.. Det var sq spaendende at fylde 19 dengang for maaaaange aar siden :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.