mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (46050) skrev:
Sci-Fi og comedy... njaaaaa. Jeg måler al Sci-Fi op imod Firefly.
Har aldrig set Firefly?.. Men synes næsten du burde se et afsnit eller 3 :)
SlettetBruger (46050 skrev:
Blev endelig færdig med SG1, og den film der afslutter den (Ark of truth). og var generelt godt underholdt det meste af vejen igennem, men med så lange afsnit, og så mange afsnit pr sæson er det svært ikke at lave nogen der er generelt kedelige.
Så cut serien inden den bliver trukket i langdrag imho - og lad være med at lave spinoffs!..
Btw - why Atlantis?.. Det giver jo absolut ingen mening jf. de tidligere afsnit
Thoroughbreed (46051) skrev:Btw - why Atlantis?.. Det giver jo absolut ingen mening jf. de tidligere afsnit
Har bare sat mig for at se alt Stargate, alle serier, alle film :)
SlettetBruger (46052) skrev:Har bare sat mig for at se alt Stargate, alle serier, alle film :)
Nej nej - mente "Hvorfor lavede de overhovedet Atlantis" :)
Fordi der var penge i det, ellers ville de ikke ha lavet så mange sæsoner af den :D
"Hvorfor lavede de overhovedet Universe" var nok mere korrekt da de måtte aflyse den efter 1 eller 2 sæsoner.
"Hvorfor lavede de overhovedet Universe" var nok mere korrekt da de måtte aflyse den efter 1 eller 2 sæsoner.
NightZtorm (46034) skrev:OxxY (46024) skrev:NightZtorm (46023) skrev:...der lige har været en tur i HiFi klubben
...der ville ønske han havde 48,5k på kontoen der ikke skulle bruges til noget
Det var ikke møj :P Jeg har lyst til væsentlig flere penge når jeg er dernede :D Hvad er lysten faldet på?
ja vi er jo nogle der kan nøjes =)
lysten faldt på et 50" panasonic plasma tv, og 1 stk 5.1 højtalersæt med bl.a. Dali Ikon 6 front højtalere, og så lige en NAD 757 til at smide noget power på det =)
Ah :P Jeg har et Pana 50" på væggen (plasma self :D) og en NAD 765 HD der driver 5.0 B&W 6xx - men jeg har sku ikke måtte slippe over 40 for det, men tror nu også noget af det var på bud :)
snesman (46035) skrev:Ronson (46032) skrev:snesman (46031) skrev:...der gør opmærksom på at føtex har gode tilbud til deres åbningsuge i rosengårdscentret. Fx Samsung s 3 til 3500
Og hvor ser man resten af tilbudene?
I deres tilbudsavis
Som du ser online hvor? Jeg har kigget på føtex.dk og rosengårdcentrets side.
Brugernavn (46038) skrev:snesman (46035) skrev:
I deres tilbudsavis
Ingen telefon og ingen tilbud fra føtex (med mindre noget af tøjet er derfra, tøj tæller ikke!)
Ronson (46057) skrev:
Som du ser online hvor? Jeg har kigget på føtex.dk og rosengårdcentrets side.
Kodeordet kære RonRon er avis
Hvordan fanden får du så lov til at have sådan noget? Der er fandme ikke meget WAF i det >_<
Hvordan fanden får du så lov til at have sådan noget? Der er fandme ikke meget WAF i det >_<
SlettetBruger (46037) skrev:NightZtorm (46034) skrev:panasonic plasma tv
ikke anbefalet herfra.
Aldrig skal jeg ha et Plasmatv igen. Burn-in er det værste pis jeg har været udsat for -.- (HAr en 2012 ST50'er fra Pana)
burn-in er selvfølgelig en træls ting, men kan jo heldigvis næsten altid undgåes ved ikke at have stillestående billeder på skærmen for længe...
Try Slender they Said... It would be fun they said.
Ikke nemt når den også bruges til browsing.
JEg gik ud fra at de forlængst havde løst det problem, jeg forstår ikke at det ikke er prioriteret højere - og at de overhovedet smider produkter på markedet der bliver defekt af at blive brugt på normalt vis.
Øv -.-
NightZtorm (46063) skrev:men kan jo heldigvis næsten altid undgåes ved ikke at have stillestående billeder på skærmen for længe...
JEg gik ud fra at de forlængst havde løst det problem, jeg forstår ikke at det ikke er prioriteret højere - og at de overhovedet smider produkter på markedet der bliver defekt af at blive brugt på normalt vis.
Øv -.-
Når det er sagt så blir min kamp for et dedikeret stereo setup nok lidt hård :P
Jeg havde forsøgt at få den byttet. Min 2010 V10 har lidt retention, specielt hvid på sort dvd menuer kan være lidt irreterende, men selv hvis jeg gamer med faste barer, eller browser så forsvinder det relativt hurtigt når man så skifter til noget andet.
SlettetBruger (46064) skrev:Ikke nemt når den også bruges til browsing.
Jeg havde forsøgt at få den byttet. Min 2010 V10 har lidt retention, specielt hvid på sort dvd menuer kan være lidt irreterende, men selv hvis jeg gamer med faste barer, eller browser så forsvinder det relativt hurtigt når man så skifter til noget andet.
SlettetBruger (46064) skrev:Try Slender they Said... It would be fun they said.NightZtorm (46063) skrev:men kan jo heldigvis næsten altid undgåes ved ikke at have stillestående billeder på skærmen for længe...
Øv -.-
jeg bruger stort set ikke tv til andet end film og diverse streams, så plasma er et fint tv til mig =)
OxxY (46065) skrev:Jeg havde forsøgt at få den byttet.
Bøvlet med at slæbe den igennem byen til HiFi-klubben, og så undvære tv i x antal uger er ikke 11.000kr værd (den koster så kun 8000kr værd idag, 3 måneder efter -.-)
Problemet genere mig ikke direkte, men det er pinligt at se film med venner/kæreste og der så kommer en scene hvor der er en Chrome browser synlig :P
SlettetBruger (46067) skrev:OxxY (46065) skrev:Jeg havde forsøgt at få den byttet.
Bøvlet med at slæbe den igennem byen til HiFi-klubben, og så undvære tv i x antal uger er ikke 11.000kr værd (den koster så kun 8000kr værd idag, 3 måneder efter -.-)
Problemet genere mig ikke direkte, men det er pinligt at se film med venner/kæreste og der så kommer en scene hvor der er en Chrome browser synlig :P
Jammen så lad være med at brokke dig...
Oh ... I see ...
Selvom jeg godt vidste at det kom - selvom jeg har læst wiki'en .. Shit fuck! :D
Oh ... I see ...
Selvom jeg godt vidste at det kom - selvom jeg har læst wiki'en .. Shit fuck! :D
OxxY (46069) skrev:Jammen så lad være med at brokke dig...
Advarede blot andre. :-) Jeg kender en andne med et 2012 Panasonic der har samme issue.
De har alle også et problem der gør at en stærk farve et sted på skærmen er synlig horisontalt hele vejen over skærmen ud for hvor den farve er.
...der har været ude og klappe uldgrise og limousinekvæg.
...der glæder sig til en 400g T-bone af limousine i aften.
...der desuden har en del uldgrise-bacon i fryseren til en anden dag.
...der glæder sig til en 400g T-bone af limousine i aften.
...der desuden har en del uldgrise-bacon i fryseren til en anden dag.
... der godt gad vide følgende:
Jeg kan begrænse min routers op/ned til f.eks. 200 GB/mdr ...
Men er der nogen der ved om jeg kan sige at ip xxx.xxx.xxx.111 og .112 har et limit på 200 GB, mens de andre adresser ikke er limited?..
Linksys E3000, standard firmware (agter ikke at flashe til dd-wrt)
Jeg kan begrænse min routers op/ned til f.eks. 200 GB/mdr ...
Men er der nogen der ved om jeg kan sige at ip xxx.xxx.xxx.111 og .112 har et limit på 200 GB, mens de andre adresser ikke er limited?..
Linksys E3000, standard firmware (agter ikke at flashe til dd-wrt)
#075: Det er én ting at limite for hele routeren; Det er en noget anden ting at begrænse internt, da det vil kræve at routeren holder en form for log over hvilke IP'er der har overført hvormeget i modsætning til blot hvilken port har overført hvor meget (en feature, som er på porten i forvejen).
Umiddelbart vil jeg ikke tro det muligt. :/
Umiddelbart vil jeg ikke tro det muligt. :/
...der har været ude og købe smykker til kæresten.
...der synes det er utroligt svært at gætte på, hvad hun kan lide...
...der synes det er utroligt svært at gætte på, hvad hun kan lide...
Jeg har også for længst indset at når det kommer til smykker - så køber jeg bare noget, og sørger for at der er byttemærke på ...
Jeg har også for længst indset at når det kommer til smykker - så køber jeg bare noget, og sørger for at der er byttemærke på ...
... der er lidt irriteret over at jeg ikke har gigabit netværk herhjemme :/
Dumme SamKnows-whitebox!.. Er der nogen der kan huske hvor længe det egentligt kører?
Dumme SamKnows-whitebox!.. Er der nogen der kan huske hvor længe det egentligt kører?
...der undrer sig over at Outlook pludselig bryder ned, hver gang man prøver at åbne mails fra DX, men ingen andre.
...der er ved at blive træt af Google's konstante forsøg på at få mig tilbage på G+ efter jeg slettede min bruger der..
... der er træt af at folk ikke kan blive enige om ET lydformat i MKV-containers >_<
De film jeg har fra danishbits/G.Spot virker lyden ikke på mit TV, men de film jeg har fra NXTGN/Sublime virker upåklageligt
BUT WHY?!!?
... der mangler et godt program til at ompakke/whatever MKV-containers så jeg kan få et andet lydformat, så mit dejlige TV gider at spille dem over DLNA .. MED lyd >_<
De film jeg har fra danishbits/G.Spot virker lyden ikke på mit TV, men de film jeg har fra NXTGN/Sublime virker upåklageligt
BUT WHY?!!?
... der mangler et godt program til at ompakke/whatever MKV-containers så jeg kan få et andet lydformat, så mit dejlige TV gider at spille dem over DLNA .. MED lyd >_<
Hent ffmpeg fra http://ffmpeg.org/download.html
brug evt commandline lignende
ffmpeg -i <input> -vcodec copy -acodec aac <output>.mkv
Brug evt MediaInfo til at finde de codecs der understøttes.
ved -acodec bruges der normalt ac3 eller aac til HD film, mindes kun aac kan tage 2 kanalers lyd og det sættes ved -channels 2 mener jeg.
brug evt commandline lignende
ffmpeg -i <input> -vcodec copy -acodec aac <output>.mkv
Brug evt MediaInfo til at finde de codecs der understøttes.
ved -acodec bruges der normalt ac3 eller aac til HD film, mindes kun aac kan tage 2 kanalers lyd og det sættes ved -channels 2 mener jeg.
... der gerne vil høre RonRon om Hånter er en flink fyr.
... der så måske ville køre forbi Kolding en dag hvor de mødes og så høre om de har noget fornuftigt at sige.
... der så måske ville køre forbi Kolding en dag hvor de mødes og så høre om de har noget fornuftigt at sige.
Jeg ser både pigebarn, sollys, motion og bad. Hvad er endnu værre er at jeg er nørd og jeg spiller ikke på min computer!
Jeg synes som regel CLI er meget godt når der skal laves noget specifikt. :)
EDIT: CLI er også nemmere at automatisere og indsætte i programmer.
Jeg ser både pigebarn, sollys, motion og bad. Hvad er endnu værre er at jeg er nørd og jeg spiller ikke på min computer!
Jeg synes som regel CLI er meget godt når der skal laves noget specifikt. :)
EDIT: CLI er også nemmere at automatisere og indsætte i programmer.
Fjolle:
Har INGEN anelse om hvilke lydformater det er - er ikke AV-nørd, ka bare godt lide film... Det er *.mkv, og halvdelen af dem virker på tv'et, den anden halvdel er "ubsupported audio format" ...
Vossen:
Hånter er en flink fyr, men er RonRon flink? - og skal da lige prøve det der audio-halløj hvis ikke det Porre anbefaler virker
Porre:
Det lyder da nemt nok?
Har INGEN anelse om hvilke lydformater det er - er ikke AV-nørd, ka bare godt lide film... Det er *.mkv, og halvdelen af dem virker på tv'et, den anden halvdel er "ubsupported audio format" ...
Vossen:
Hånter er en flink fyr, men er RonRon flink? - og skal da lige prøve det der audio-halløj hvis ikke det Porre anbefaler virker
Porre:
Det lyder da nemt nok?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.