mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Thoroughbreed (45992) skrev:
Nå for fa'en, troede det var i en romaskine :D
Sådan har det også været den sidste uges tid, min rokammerats bedstefar døde, så han skulle lige bruge noget tid på at samle sine kræfter rent psykisk.
det er sådan en båd som jeg er ude i om morgen (billedet er fra roskolen her tidligere på året)
sgt.borup (46001) skrev:Sådan har det også været den sidste uges tid, min rokammerats bedstefar døde, så han skulle lige bruge noget tid på at samle sine kræfter rent psykisk.
det er sådan en båd som jeg er ude i om morgen (billedet er fra roskolen her tidligere på året)
Hvem er'et af dem der er dig?
... er det bare mig, eller er danishbits.org og TPB nede - samtidig?
Thoroughbreed (46004) skrev:... er det bare mig, eller er danishbits.org og TPB nede - samtidig?
The Pirate Bay er oppe
Danishbits er nede
... Der lige har fundet ud af at Netflix kommer til Danmark til efteråret/vinteren :D
Yay for det!
(Og thimon - jeg har skrevet den som en nyhed.. Da det er en rigtig og yderst relevant nyhed)
Yay for det!
(Og thimon - jeg har skrevet den som en nyhed.. Da det er en rigtig og yderst relevant nyhed)
Thoroughbreed (46016) skrev:... der lige har slået græs i 300 graders varme -_-
Høj luftfugtighed og 30 graders varme kommer sydfra til DK i weekenden.
føj
Arj! Bliver det varmere endnu?... *sigh* ... Mon jeg kan stå inde i min fryser?
Arj! Bliver det varmere endnu?... *sigh* ... Mon jeg kan stå inde i min fryser?
...der lige har været en tur i HiFi klubben
...der ville ønske han havde 48,5k på kontoen der ikke skulle bruges til noget
Qw_freak (46008) skrev:Fjolle (46007) skrev:Har faktisk ingen ide. Jeg stiller ikke dumme spørgsmål når jeg bliver bedt om at tage en vest på :P
Kan du ikke svømme?
Da Titanic var ved at synke, stod Qw_freaks oldefar og spurgte hver eneste person om, hvorfor folk dog tog veste på og de ikke kunne svømme. Denne stolte tradition er gået i arv. Qw_freak går ofte ned på havnen og spørger stolt om, hvorvidt folk kan svømme. For kan man svømme, hvorfor skal man så have vest på?
Thoroughbreed (46011) skrev:... Der lige har fundet ud af at Netflix kommer til Danmark til efteråret/vinteren :D
http://newz.dk/netflix-kommer-til-danmark-inden-aa...
http://newz.dk/netflix-ankommer-muligvis-til-danma...
Thoroughbreed (46011) skrev:(Og thimon - jeg har skrevet den som en nyhed.. Da det er en rigtig og yderst relevant nyhed)
Det har thimon også...
Thoroughbreed (46004) skrev:sgt.borup (46001) skrev:Sådan har det også været den sidste uges tid, min rokammerats bedstefar døde, så han skulle lige bruge noget tid på at samle sine kræfter rent psykisk.
Hvem er'et af dem der er dig?
Det er mig med den røde jakke som kigger ud mod vandet
og angående veste så er det en klubregel at man mindst har den på de første tre gange, ellers er der frit slag.
... der fælder en lille tåre over at et af de eneste interresante steder at tage i byen i kbh nu bliver til ... tjah inkarneringen af alt der er galt med hipsters vel... http://ibyen.dk/ECE1721217/slut-med-rock-og-roevsv...
OxxY (46024) skrev:NightZtorm (46023) skrev:...der lige har været en tur i HiFi klubben
Det var ikke møj :P Jeg har lyst til væsentlig flere penge når jeg er dernede :D Hvad er lysten faldet på?
ja vi er jo nogle der kan nøjes =)
lysten faldt på et 50" panasonic plasma tv, og 1 stk 5.1 højtalersæt med bl.a. Dali Ikon 6 front højtalere, og så lige en NAD 757 til at smide noget power på det =)
NightZtorm (46034) skrev:panasonic plasma tv
ikke anbefalet herfra.
Aldrig skal jeg ha et Plasmatv igen. Burn-in er det værste pis jeg har været udsat for -.- (HAr en 2012 ST50'er fra Pana)
... der synger
It's cold outside, there's no kind of atmosphere
I'm all alone, more or less
Let me fly far away from here
Fun, fun, fun in the sun, sun, sun
Thoroughbreed (46039) skrev:... der synger
Lyder som noget dyrt bøvl at skulle flyve når der ingen atmosfære er, så skal der jo raketter til. Og selvfølgelig er det koldt :S
SlettetBruger (46040) skrev:
Lyder som noget dyrt bøvl at skulle flyve når der ingen atmosfære er, så skal der jo raketter til. Og selvfølgelig er det koldt :S
Hellere at det er koldt, end at det er varmt >_<
Har du aldrig set Red Dwarf?
Fjolle (46041) skrev:.. der lige har været forbi netto og købe mig en flaske rom.
Netto != Rom
Does not compute o_O
Thoroughbreed (46042) skrev:Har du aldrig set Red Dwarf?
Nopes. Tror også at jeg i fremtiden holder mig fra pre-2000 sci fi serier.
Fjolle (46045) skrev:Nopes. Tror også at jeg i fremtiden holder mig fra pre-2000 sci fi serier.
Babylon 5 er ellers fantastisk på en meget trashy måde. [/quote]
Jeg kunne ikke engang se 5 minutter af første afsnit (forsøgte det i sidste uge)
Tager fat på Stargate Atlantis snart, glæder mig til at se hvordan dét klarer sig :-)
SlettetBruger (46046) skrev:Jeg kunne ikke engang se 5 minutter af første afsnit (forsøgte det i sidste uge)
Tager fat på Stargate Atlantis snart, glæder mig til at se hvordan dét klarer sig :-)
Den "originale" var bedre end Atlantis imho - although, de sidste episoder i serien var lidt "meh"
Men du burde fandme prøve Red Dwarf! Britisk scifi-comedy når det er bedst :D
Thoroughbreed (46049) skrev:Men du burde fandme prøve Red Dwarf! Britisk scifi-comedy når det er bedst :D
Sci-Fi og comedy... njaaaaa. Jeg måler al Sci-Fi op imod Firefly.
Thoroughbreed (46049) skrev:Den "originale" var bedre end Atlantis imho - although, de sidste episoder i serien var lidt "meh"
Blev endelig færdig med SG1, og den film der afslutter den (Ark of truth). og var generelt godt underholdt det meste af vejen igennem, men med så lange afsnit, og så mange afsnit pr sæson er det svært ikke at lave nogen der er generelt kedelige.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.