mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
XorpiZ (44999) skrev:Ikke umiddelbart. Hvis det er taletidskort, så kan man ikke spores, mig bekendt.
I må melde det til politiet.. der er nok ikke andet at gøre.
Trist... Så lavt man kan synke. Intet er endnu vist, men pengene blev modtaget i onsdags i sidste uge, og siden har han kun kommet med undskyldninger om at han har været i Tyskland og kæresten sendte den forkert. Udover det så svarer han sjældent på beskederne.
Min kollega er ikke god til at blive sur, så han lader ham bare køre rundt med ham.
fjols (45003) skrev:Hvor har han købt telefonen igennem?
Han har fundet sælgeren via DBA. Han kunne dog ikke svare på om han var CPR-valideret. I sidste ende er han lidt selv ude om det hvis han ikke har taget forbehold på at han kunne være scammer.
fjols (45004) skrev:Jeg kom tilfældigvis ind på post 44999 og det skulle da udnyttes til noget meningsløst :P
Bastard! ;)
... der vist godt kan lave en kande kaffe mens jeg venter på at min backup bliver færdig o_O
http://peecee.dk/uploads/072012/Sk%C3%A6rmbillede_...
Apropos backup..! Min bærbar (MBP, OSX Lion) får nogle gange denne fejl når jeg prøver at tilgå filer på min nas (omend, at filerne fint nok bliver vist)
http://peecee.dk/uploads/072012/Sk%C3%A6rmbillede_...
Apropos backup..! Min bærbar (MBP, OSX Lion) får nogle gange denne fejl når jeg prøver at tilgå filer på min nas (omend, at filerne fint nok bliver vist)
TB's MBP skrev:
Something wrong with the volume's CNID DB, using temporary CNID DB instead. Check server messages for details. Switching to read-only mode.
Min erfaring er at når batteriet er dødt og opladeren sidder i, så advarer Windows 7 om at batteriet er dødt ved at sætte et rødt X henover det i taskbaren.
Min kones computer har dødt batteri og har aldrig fået BSOD.
Dit tilfælde lyder mere som en løs forbindelse eller softwarefejl.
fjols (45016) skrev:Min erfaring er at når batteriet er dødt og opladeren sidder i, så advarer Windows 7 om at batteriet er dødt ved at sætte et rødt X henover det i taskbaren.
Det afhænger vel af om hardware + drivere understøtter det...
Hånter (45017) skrev:... Der sidder og venter på at min nye baby (MBPr)' får overført alle oplysninger fra min TM. 3 timer endnu -.-
STFU >_<
... der er på 61,51 / 134 (6 timer estimeret)
... der nok ikke skal nøjes med en 120~ SSD til MBP'en når min TM er så stor? ^_^
Ronson (45025) skrev:Jeg flyttede ~900GB til min NAS den anden dag. Over 10Mbit LAN. Kom igen!
ØV!...
- jeg synes at det er langsomt på 100 MBIT fordi at min SamKnows Whitebox ikke understøtter GBE
Hånter > lortelink! Brug Peecee som alle andre :p reklamen fucker min telefon - og sorry, men står der Marlene Jørgensen?!
- edit -
Så fik jeg en bedre opløsning ... Hvor god upload har du? :P
- edit -
Så fik jeg en bedre opløsning ... Hvor god upload har du? :P
Kunne ikke se den store opløsning de første tre gange pga en lortereklame ...
Upload? Hvor god er den? :D
... der er på 93,22 / 134,00
Kunne ikke se den store opløsning de første tre gange pga en lortereklame ...
Upload? Hvor god er den? :D
... der er på 93,22 / 134,00
Thoroughbreed (45026) skrev:Ronson (45025) skrev:Jeg flyttede ~900GB til min NAS den anden dag. Over 10Mbit LAN. Kom igen!
ØV!...
- jeg synes at det er langsomt på 100 MBIT fordi at min SamKnows Whitebox ikke understøtter GBE
wat
Jeg mente nu også 100 Mbit, aner ikke hvorfor jeg skrev 10 Mbit.. Anyway - det tog i hvert fald over et døgn.
...der lige kom til at bestille en whisky af samme årgang som sig selv.
Jakob Jakobsen (45035) skrev:...der lige kom til at bestille en whisky af samme årgang som sig selv.
Hvornår skal jeg komme?
Thoroughbreed (45036) skrev:Hvornår skal jeg komme?
Tror den bliver gemt til en eller anden speciel begivenhed, så hvis du er heldig og kommer forbi den dato, så skal du nok få et glas.
fjols (45016) skrev:Min erfaring er at når batteriet er dødt og opladeren sidder i, så advarer Windows 7 om at batteriet er dødt ved at sætte et rødt X henover det i taskbaren.
well, nu ligger landet desværre sådan at jeg fik rødt kryds over batteriet for en måned eller to siden, og har haft det siden.
Såeh - skal man til at skifte computeren, eller kan man hælde lidt ekstra batterisyre på?
... der prøver at hente Office 2013 preview, men uden held.
I følge dette link skulle det være 2013, men jeg får Office 365. Er det ikke online udgaven?
I følge dette link skulle det være 2013, men jeg får Office 365. Er det ikke online udgaven?
... som der var ved at komme i klammeri med en anden billist idag. Han jordede lige ud foran kæresten og jeg med vilje, og var egentlig bare ret så provokerende. Så da vi holdte i det første kryds ville jeg lige spille smart og lade som om at jeg var på vej ud af bilen. Det fik ham så op på mærkerne, og de første 10 sek der var grønt, holdte vi bare og nedstirrede hinanden. Heldigvis kørte han videre, så jeg kom på arbejde og ikke skadestuen. Han virkede lige pludselig som en slem karl.
http://www.winsupersite.com/article/office-2013-beta2/office-2013-secrets-143718fjols (45040) skrev:... der prøver at hente Office 2013 preview, men uden held.
Der er en forklaring på det.
... der har smidt en custom ringetone på sin Windows Phone phone. Det var nemt.
-
Shit just got real. :D
-
Jakob Jakobsen (45035) skrev:...der lige kom til at bestille en whisky af samme årgang som sig selv.
http://newz.dk/forum/tagwall/things-that-make-you-go-hmm-leg-87396/page319#15909 skrev:Du kommer da bare forbi Møn.Tror nok jeg har et par øl stående fra sidste år.
...ellers har jeg dog en håndfuld whisky der kan smages på.
Shit just got real. :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.