mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Elskov (44649) skrev:... der lige har smadret sin tå ind i sit rod på gulvet for 5. gang ca. Av for satan i helvede. Og altid den samme tå!
Bare rolig, du skal nok gøre det flere gange i dag :)
Jakob Jakobsen (44651) skrev:Elskov (44649) skrev:... der lige har smadret sin tå ind i sit rod på gulvet for 5. gang ca. Av for satan i helvede. Og altid den samme tå!
Bare rolig, du skal nok gøre det flere gange i dag :)
Det håber jeg ikke :P For nu har jeg skubbet rodet ind under sofaen xD
Hånter (44645) skrev:Pjat, jeg er en vidunderlig fyr! :D
-1 Du mobber mig med din nye MBP
-1 Du har ferie sådan ca om lidt
Hvilke gode sider har du så? :D
SlettetBruger (44648) skrev:...Der har en bruger der lige har bedt om 3 håndholdte mus.
Wtf? Betyder det trådløs eller hvad?
Thoroughbreed (44654) skrev:-1 Du mobber mig med din nye MBP
-1 Du har ferie sådan ca om lidt
Hvilke gode sider har du så? :D
+ Jeg har ikke mobbet dig med min MBPr.
+ Du kan da bare selv holde ferie?
+ Jeg er ret langhåret efterhånden
+ Jeg har tilbudt øl både i Kolding OG på Rømø.
+ Jeg er awesome! :D
Hånter (44657) skrev:- Jeg har mobbet dig med min MBPr.
- Du kan da bare selv holde ferie?
- Jeg er ret langhåret efterhånden
+ Jeg har tilbudt øl både i Kolding OG på Rømø.
+ Jeg er awesome! :D
Har først ferie om en uge :(
- tilgengæld har jeg så 4 uger :P Fik lige 6 dage mere i bonus :D
Og mht bajeren, så bare vent! Jeg er sønderjyde, jeg kan drikke mange ^^)
- Rømø var i uge 28 right?
Thoroughbreed (44654) skrev:Wtf? Betyder det trådløs eller hvad?
Tror det betyder "Ikke indbygget touchpad"
...Der mister en lille del af sig selv hver gang jeg skal rette mine kolleger når de udtaler Lync forkert.
LINK FFS... LINK.
LINK FFS... LINK.
... som har fundet en hæmoride* få dage før interrail. Yay me.
*) En på nettet har præcis den samme som mig:
[spoiler=http://hemridreviews.com/wp-content/uploads/2012/01/external1-hemorrhoids.jpg][/spoiler]
*) En på nettet har præcis den samme som mig:
[spoiler=http://hemridreviews.com/wp-content/uploads/2012/01/external1-hemorrhoids.jpg][/spoiler]
Eller når folk skriver VMware fokert.. WMware, WMvare, VMvare er nogle af de kombinationer jeg ser næsten dagligt..SlettetBruger (44661) skrev:...Der mister en lille del af sig selv hver gang jeg skal rette mine kolleger når de udtaler Lync forkert.
LINK FFS... LINK.
Bruger i Lync?
Magten (44663) skrev:Bruger i Lync?
Det gør vi pr næste uge - er ikke del af projektet denne gang (Jeg styrede ellers OCS testene dengang i mine unge dage) Men målet med Lync er at erstatte vores IP telefoner.
Nice, har hørt en hel del gode ting om det, men desværre ikke haft fingrene i det endnu.SlettetBruger (44664) skrev:Det gør vi pr næste uge - er ikke del af projektet denne gang (Jeg styrede ellers OCS testene dengang i mine unge dage) Men målet med Lync er at erstatte vores IP telefoner.
Du må lige give lidt meldinger om frustrationer og glæder :D
Will do.
Vi får også snart opgraderet vores infrastruktur til ren top-of-the-line cisco med ICE klienter og intelligent detektering af interne vs gæster på både LAN og WLAN - det blir skønt.
Og så med LYNC klienten pogWP8-telefoner på WiFi'en så kør skidtet sku bar.
Vi får også snart opgraderet vores infrastruktur til ren top-of-the-line cisco med ICE klienter og intelligent detektering af interne vs gæster på både LAN og WLAN - det blir skønt.
Og så med LYNC klienten pogWP8-telefoner på WiFi'en så kør skidtet sku bar.
...Der har lavet en graf over tiden man bruger på at låse vores telefoner op over et år (iphone vs BB)
Det er nemlig min plan at beklage mig over at jeg motiveres til at bruge min privat-telefon til firmaarbejde når jeg skal spilde min tid på et 7 tegns password når iphones skal låses op. ^^
Nyder at lave grafer.
/geek
Det er nemlig min plan at beklage mig over at jeg motiveres til at bruge min privat-telefon til firmaarbejde når jeg skal spilde min tid på et 7 tegns password når iphones skal låses op. ^^
Nyder at lave grafer.
/geek
...der synes kombinationen af en far med alt for meget tid (lang historie kort: arbejdsløs pga nervebetændelse) og en smartphone er ved at blive lidt trættende.. Stort set hver dag får man et langt foredrag om en "ny" smart app han har fundet.. Idag stod den så på Lookout lignende apps, og selvom jeg har vist ham noget lignende før fik jeg lige 10 minutters introduktion til konceptet :P
Du havde ikke råd til at lege med de rigtige drenge og deres Canons?
...Der ikke er sulten. fucking varme.
...Der ikke er sulten. fucking varme.
Nikon og Canon skiftes til at have de bedste kameraer, så jeg anbefaler normalt folk at prøve begge mærker og vælge det der passer dem bedst.
Men har man først fået et par objektiver, flash osv. så giver det ingen mening at skifte mærke, da man så skal til at købe en ny bunke udstyr og have solgt det gamle.
Nikon og Canon skiftes til at have de bedste kameraer, så jeg anbefaler normalt folk at prøve begge mærker og vælge det der passer dem bedst.
Men har man først fået et par objektiver, flash osv. så giver det ingen mening at skifte mærke, da man så skal til at købe en ny bunke udstyr og have solgt det gamle.
Spuce (44673) skrev:#44670
Nikon ligger bedre i mine hænder, ergo Nikon.
Det er kun fordi du ikke har prøvet et EOS 5D Mk3 med BG :p
Legede med min chefs i dag - han har lige fået det med posten i formiddags :D
For det' luksus! Yiiiir!
SlettetBruger (44677) skrev:...Der synes denne voldsomme hede godt snart må forsvinde.
Medmindre du behinder dig nær ækvator synes jeg ikke du har noget at brokke dig over. Det bliver varmere endnu (August osv).
Med det skydække vi får de næste par dage går du en kølig uge i møde (omend våd).
Kun folk der bor det varmeste sted på jorden må klage over varme?
Det er nok den høje luftfugtighed i Esbjerg der er det værste.
Det er nok den høje luftfugtighed i Esbjerg der er det værste.
terracide (44681) skrev:der skal ud til Roskilde (gratis) og kigge på deres netværk nmed spisning og øl( igen gratis)
Med andre ord..........du skal arbejde gratis? Endda i regnen?
SlettetBruger (44679) skrev:Kun folk der bor det varmeste sted på jorden må klage over varme?
Nah, pointen var nu mere det sidste - at det bliver værre endnu.
Vi bevæger os i øjeblikket i 15-20 området (16 her), men kan sagtens nå 30-35 inden sommeren er omme.
Sidste år nåede man 26,9 helt henne i oktober, så der kan gå længe endnu før det bliver køligt igen.
Jeg glæder mig ikke til vi kommer tættere på de 30. Der synes jeg det er for varmt. :P
@Terra
Du arbejder gratis? Eller - du arbejder for mad... Det kan vi godt finde ud af! Jeg gi'r en HappyMeal hvis du trækker kabler på mit loft :P
- oh, btw ... Jeg synes ikke at det er for koldt om vinteren - tværtimod!
Du arbejder gratis? Eller - du arbejder for mad... Det kan vi godt finde ud af! Jeg gi'r en HappyMeal hvis du trækker kabler på mit loft :P
- oh, btw ... Jeg synes ikke at det er for koldt om vinteren - tværtimod!
Hånter (44686) skrev:... Der skal til Rømø i morgen.
GODDAMMIT!!! >.<
Sig mig, gør du det med vilje?!! Har du fået en mission i livet der hedder "Irriter Jan mest muligt, og du får en is"?!
GODDAMMIT HÅNTER FOR HELGOLAND DA OGSÅ! >.<
Thoroughbreed (44688) skrev:Hånter (44686) skrev:... Der skal til Rømø i morgen.
GODDAMMIT!!! >.<
Sig mig, gør du det med vilje?!! Har du fået en mission i livet der hedder "Irriter Jan mest muligt, og du får en is"?!
GODDAMMIT HÅNTER FOR HELGOLAND DA OGSÅ! >.<
Nej, jeg får en øl. Anyhow, så kør dog forbi Rømø i næste uge?
terracide (44681) skrev:de piver om vinteren
Ikke mig, jeg foretrækker at fryse.
Mnc (44683) skrev:Sidste år nåede man 26,9 helt henne i oktober, så der kan gå længe endnu før det bliver køligt igen.
:-( nu er du lidt træls... ;-)
SlettetBruger (44677) skrev:...Der synes denne voldsomme hede godt snart må forsvinde.
Hvor har du set den henne? Den er ikke kommet forbi sønderjylland endnu.
Manofsciencemanoffaith (44691) skrev:Hvor har du set den henne? Den er ikke kommet forbi sønderjylland endnu.
22,9 grader på i min lejlighed med fuld gennemtræk. umuligt at sove i.
Min telefon siger 19 grader, men det er nok luftfugtigheden på 90% der gør udslaget.
Manofsciencemanoffaith (44691) skrev:Hvor har du set den henne? Den er ikke kommet forbi sønderjylland endnu.
Den er ihvertfald i Tønder ^^)
Hånter (44689) skrev:Nej, jeg får en øl. Anyhow, så kør dog forbi Rømø i næste uge?
Jeg skal lige love dig for at jeg skal finde en dag og opsøge dig på :P Andet kan satme ikke gøre det!
Men er skuffet over at du ikke er "hjemme" i morgen :(
... der kan give 10% på Logitech-produkter de næste 30 dage vha. følgende rabatkode (sig dog lige hvis du har brugt den)
[spoiler=f6r8vo92m]
f6r8vo92m
[/spoiler]
[spoiler=f6r8vo92m]
f6r8vo92m
[/spoiler]
...der hele tiden bliver imponeret over hvor dum man har lov at være.. Har sat noget Schemus op til at synce et AD til Symantec.Cloud.. I den forbindelse skal man jo så bruge et password til Symantec, men en eller anden idiot (desværre nok en kollega og ikke kunden) bliver ved med at sidde og ændre det uden at skrive det i vores password db.. Så kan jeg sidde her og få fejl på pisset..
#(¤/!)#&YD"#H"
#(¤/!)#&YD"#H"
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.