mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jakob Jakobsen (44600) skrev:...der har fået lidt forsikringspenge.
...der har brugt lidt af dem på sit drømmeobjektiv.
Sviiiiiiiiiiiiiiiiiiiii(....)iiiin!!!!!11!1!1!11eleven1!!!!oneone!!
Nå, fuck det - du bliver glad for det!... Låner det af min chef hvis jeg skal noget (eller bare vil lege) ... Det glas er fandme krystalskarpt!..
Hvad skyder du med? (og burde du ikke ha købt et 5Dmk3 til objektivet?)
Jakob Jakobsen (44602) skrev:#01
Jeg nøjes med mit 5DII og 7D. Synes ikke der er nok nyt i 5DIII til at jeg vil købe det.
Jeg kunne også snildt nøjes med en 5DII ...
Jeg har dog kun en 50D, men det ændrer ikke på at 70-200 f/2,8 IS II USM L er drømmeobjektivet!...
Hvad kom du af med hvis jeg må være så fræk at spørge?
...hvis far ikke tror på at SGS3 er større end SGS2, for han har altså set et billede hvor de lå ovenpå hinanden og der kunne man ikke se forskel.
Jeg foreslog så at han fandt et billede hvor SGS2 lå øverst så han rent faktisk kunne se den.. Det synes han ikke var sjovt ^^
Jeg foreslog så at han fandt et billede hvor SGS2 lå øverst så han rent faktisk kunne se den.. Det synes han ikke var sjovt ^^
Jakob Jakobsen (44606) skrev:#04
16.500, men får så et gavekort fra Canon på 1500, så det er ikke så slemt igen.
DAMN! Og jeg troede jeg var tosset for at bruge knapt 20K på en bærbar.
JJ, du bliver nødt til at komme til vores Sommerfest, for at vise det frem.
Sådan et er damen også slemt glad for, men hun elsker sku sin faste 85mm endnu højere :p
OxxY (44609) skrev:Jakob Jakobsen (44600) skrev:...der har fået lidt forsikringspenge.
Sådan et er damen også slemt glad for, men hun elsker sku sin faste 85mm endnu højere :p
Håber dælme det er L-udgaven ... Og at det ikke er din 85mm ... Hvis du forstår ^_^
Det har min svoger. Det er han glad for.
OxxY (44609) skrev:Sådan et er damen også slemt glad for, men hun elsker sku sin faste 85mm endnu højere :p
Har også 85 f/1,2 L og ja det er genialt.
snesman (44612) skrev:...der har skilt sin laptop ad, og nu har samlet den igen.
...der har 3 skruer i overskud...
Jeg skilte engang en ad, og der røg tre skruer ud...
der har modtaget sin SSd i dag, og smidt den i sin bærbar =) 120 GB SSD og 750 GB plads ved siden af er nu ikke værst i en bærbar =)
Samsung 830 128 GB, fik den for 550 kr ved komplett med hjælp fra et tilbud og en rabatkode =)
opstart af windows 8 som er smidt på den tager 14,8 sekunder før den er helt klar til brug, mod 57 sekunder for min windows 7 partition på den anden harddisk (gør selvfølgelig også noget at det er windows 8 og en fresh installation)
...der glæder sig til at se hvilke dele af DMR der er problemer med nu.. Forleden dækkede det bl.a. over login så det var jo rimelig bredt >_<
... der er lettere træt af elektronik pt. En af de nye 3TB diske er DOA, så nu står jeg og kan ikke migrere data og sætte skidtet op som dagen elelrs var sat af til. Derudover skal der drm'es, sikkert sendes pakker frem og tilbage og haves en masse bøvl :( Og det var så årets 3 stk elektronik der har skulle en tur tilbage forbi forhandleren. Grah jeg er lettere irriteret lige nu :(
XorpiZ (44624) skrev:.. der synes MS burde ansætte denne mand:
http://www.minimallyminimal.com/journal/2012/7/3/t...
Jeg får helt lyst til at købe et Microsoft-produkt!...
- seriøst, de burde ansætte ham!
XorpiZ (44624) skrev:.. der synes MS burde ansætte denne mand:
http://www.minimallyminimal.com/journal/2012/7/3/t...
Hvis MS ikke hyrer ham, så skal han nok få noget at se til alligevel, med den post.
Hans new palette til WP: *fap fap fap*
Speaking of... Vi får det 'nye ui' med 7.8, nogen der ved om vi også får de "mange flere farver" som jeg har læst noget om? Eller om det kun bliver til WP8.
...der lige har opdaget at UFO: Enemy unknown udkommer i en remake til efteråret! OMG oneoneone!
http://en.wikipedia.org/wiki/XCOM:_Enemy_Unknown
http://en.wikipedia.org/wiki/XCOM:_Enemy_Unknown
...der morer sig lidt over nogle kinesere/japanere/turister står og tager billeder af vores bygning på jobbet..
Så spændene er den altså heller ikke.. Og den er bestemt ikke blevet pænere siden det billede blev taget..
Så spændene er den altså heller ikke.. Og den er bestemt ikke blevet pænere siden det billede blev taget..
Magten (44638) skrev:Så spændene er den altså heller ikke..
Sikke en masse lækre børn du har udsigt til der.
Magten (44638) skrev:Så spændene er den altså heller ikke.. Og den er bestemt ikke blevet pænere siden det billede blev taget..
Hmmmm... CSC. Er Polsag din skyld?
Godt spørgsmål.. Det kan kun være fordi det ligner et fængsel :DXorpiZ (44641) skrev:.. men hvorfor tager de billeder af jeres bygninger? :E
Nah dog ikke, det har jeg ikke være indblandet i :) Vi har slet ikke så store kunder i min afdeling.. Vores største kunde har ~100 servere :)Manofsciencemanoffaith (44642) skrev:Hmmmm... CSC. Er Polsag din skyld?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.