mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der synes det er hårdt med al den sygemad.
...der sidder og er tvunget til at indtage en 300g bøf af argentinsk oksefilet, med bagte kartofler, Karl Johan-svampe og masser af hvidløgssmør.
...der sidder og er tvunget til at indtage en 300g bøf af argentinsk oksefilet, med bagte kartofler, Karl Johan-svampe og masser af hvidløgssmør.
Argh, det bliver nok ikke lige denne måned :(OxxY (44551) skrev:... der lige vil sige til Magten at der er squeezebox duet på tilbud i Elgiganten fra imorgen til en tusse.
Men det lyder som om de jævnligt er på tilbud?
...der har været ud og sejle kano og drikke lidt kølige pils idag.. Hvorfor fanden gør man ikke det noget oftere? Det er jo skide hyggeligt :D
Thoroughbreed (44550) skrev:Hun er min kæreste ... D'uh!
Mette Sönnichsen, hun kommer fra Rødekro?.. Hun er 24 - og hun kender ihvertfald to derhedder det sammehar samme fornavn som dig ^_^
Hmm... Det ved jeg ikke lige; kender et par Mette'r. Rødekro-w eller Fladhøj Skole?
Jeg gik på Rødekro skole. For fanden da dreng, nu gør du mig jo nysgerrig!
... der mixer drinks (Daiquiri) https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-as... på en Søndag
Sådan, bare fordi man kan :p
Sådan, bare fordi man kan :p
Er du på Næstved Sygehus? Sophies bedstefar er der, så jeg kan besøge jer begge, selvom jeg ikke kender jer.
Er du på Næstved Sygehus? Sophies bedstefar er der, så jeg kan besøge jer begge, selvom jeg ikke kender jer.
Hånter (44554) skrev:Thoroughbreed (44550) skrev:Hun er min kæreste ... D'uh!
Mette Sönnichsen, hun kommer fra Rødekro?.. Hun er 24 - og hun kender ihvertfald to derhedder det sammehar samme fornavn som dig ^_^
Hmm... Det ved jeg ikke lige; kender et par Mette'r. Rødekro-w eller Fladhøj Skole?
Jeg gik på Rødekro skole. For fanden da dreng, nu gør du mig jo nysgerrig!
Mener hun gik på Rødekro skole ...
Hvad fanden ved jeg!.. - du er dog ikke på hendes facebook, der har jeg luret :p
Daniel-Dane (44556) skrev:#44552
Nej. Jeg er heldigvis ikke indlagt på sygehuset, men bliver tvangsfodret af min mor.
Ikke altid en helt dårlig ting.
Men taber dog stadig over et kilo om ugen, på trods af at jeg spiser så meget som jeg fysisk kan og absolut intet laver.
...der netop er blevet færdig med at samle og justere det andet fjernstyrede fly på et par uger.
...der venter på en dag med stille vejr, samt bare en smule energi, så man kan få dem testet.
...der venter på en dag med stille vejr, samt bare en smule energi, så man kan få dem testet.
Jakob Jakobsen (44560) skrev:Men taber dog stadig over et kilo om ugen, på trods af at jeg spiser så meget som jeg fysisk kan og absolut intet laver.
Jakob Jakobsen (44561) skrev:...der netop er blevet færdig med at samle og justere det andet [...] fly på et par uger.
Hånter (44559) skrev:
Nå... Men smid en PM med pics - så skal jeg da nok se om jeg kender hende eller ej.
Har faktisk ikke nogen billeder af hende ... No shit!
Men send en SMS/pm med dit efternavn, så kan jeg spørge hende
Thoroughbreed (44563) skrev:Men send en SMS/pm med dit efternavn, så kan jeg spørge hende
http://www.hardwareonline.dk/show_user.aspx?uname=H%C3%A5nter skrev:Navn: Morten Jørgensen
Brugernavn: Hånter
Daniel-Dane (44562) skrev:Jakob Jakobsen (44560) skrev:Men taber dog stadig over et kilo om ugen, på trods af at jeg spiser så meget som jeg fysisk kan og absolut intet laver.Jakob Jakobsen (44561) skrev:...der netop er blevet færdig med at samle og justere det andet [...] fly på et par uger.
Det er begrænset hvor meget energi man forbrænder ved at sidde på sin flade røv og lime lidt flamingo sammen en halv time et par gange om ugen :)
Jakob Jakobsen (44560) skrev:Daniel-Dane (44556) skrev:#44552
Nej. Jeg er heldigvis ikke indlagt på sygehuset, men bliver tvangsfodret af min mor.
Ikke altid en helt dårlig ting.
Men taber dog stadig over et kilo om ugen, på trods af at jeg spiser så meget som jeg fysisk kan og absolut intet laver.
Hvis man ikke laver noget forsvinder musklerne hurtigt..
...Der glæder sig til at se om jeg falder i søvn i aften på 4. date - nu det lykkedes mig at gøre det på den sidste ^^
/Charmetrold
/Charmetrold
...Der er sønderknust...
Blockbuster vil ikke længere lege GLS Pakkeshop, så nu har jeg ingen måde at få leveret kaffe-kapsler på.
Nu må jeg nøjes med de lokale butikkers meget begrænsede udvalg.
Blockbuster vil ikke længere lege GLS Pakkeshop, så nu har jeg ingen måde at få leveret kaffe-kapsler på.
Nu må jeg nøjes med de lokale butikkers meget begrænsede udvalg.
Der er 5,2km til Bilka....
Der ligger en pakkeshop lige på den anden side af vejen hvor jeg arbejder, men så skal jeg stadig slæbe lortet 4km hjem (bestiller altid en ordentlig omgang af gangen)
Der ligger en pakkeshop lige på den anden side af vejen hvor jeg arbejder, men så skal jeg stadig slæbe lortet 4km hjem (bestiller altid en ordentlig omgang af gangen)
du kunne også stoppe med at modsige dig lønforhøjelser, stoppe med at bruge alle dine penge på sko, køb noget der ikke er økologisk for en gangs skyld, droppe at smide penge efter zen buddhistiske bøger om selvudvikling igennem lucid dreaming og købe dig en bil?
Måske 1-2 gange i kvartalet.
Er ikke interesseret i at slæbe en uhåndterlig papkasse igennem Esbjerg.
Venter bare, der skulle komme en Pakkeshop lige om hjørnet i "bygPC/Electronic center"
Holy shitfuck, lyder som om nogen har et crush på mig.
Er ikke interesseret i at slæbe en uhåndterlig papkasse igennem Esbjerg.
Venter bare, der skulle komme en Pakkeshop lige om hjørnet i "bygPC/Electronic center"
Mamad (moveax1ret) (44576) skrev:du kunne også stoppe med at modsige dig lønforhøjelser, stoppe med at bruge alle dine penge på sko, køb noget der ikke er økologisk for en gangs skyld, droppe at smide penge efter zen buddhistiske bøger om selvudvikling igennem lucid dreaming og købe dig en bil?
Holy shitfuck, lyder som om nogen har et crush på mig.
Magten (44579) skrev:Jeg kan også godt slå et smut forbi Bilka de 1-2 gange om året jeg er i Esbjerg.
...der skal til to gange bryllup på lørdag.. Må nok hellere få købt noget tøj der passer til lejligheden..
http://mff.mangoco.netdna-cdn.com/wp-content/uploa...
Meh, jeg logger ind på jeres site controller og ændrer jeres priser uden I opdager det. Og sørger for at du får skylden.Vossen (44578) skrev:#44577
Ellers må du sige til, så skal jeg nok hente det i Bilka for stakkels lille dig og så køre en smut ind i byen. Så kan jeg tage konkurrent-priser med for arbejde, så er alle glade.
Apropos:
...Der var ude og shoppe i 30 minutter efter tøj, før jeg fandt ud af at jeg havde glemt min pung derhjemme.
...Der var ude og shoppe i 30 minutter efter tøj, før jeg fandt ud af at jeg havde glemt min pung derhjemme.
Ronson (44581) skrev:Meh, jeg logger ind på jeres site controller og ændrer jeres priser uden I opdager det. Og sørger for at du får skylden.
Kan du ikke give mig adgang til et API for vores pris-indberetnings system i stedet? Har du/I også noget med Comprice at gøre? :)
Nej, heldigvis da. Men vi får masser af vagtkald når folk ikke kan komme ind på comprice, selv om vi absolut intet har at gøre med det.Vossen (44586) skrev:Kan du ikke give mig adgang til et API for vores pris-indberetnings system i stedet? Har du/I også noget med Comprice at gøre? :)
Til gengæld får vi også mærkelige kald/spørgsmål om shellkort, kaffemaskiner, frysere, radiatorer - og den anden dag var der en der ringede og fortalte at han havde fyldt diesel i sin benzinbil. Eller omvendt. Han ville i hvert fald gerne have noget autohjælp.
... som ser en masse routere med ip 192.168.1.1 på netværket. Gad vide, om de alle sammen forsøger at lege DHCP. Ja, det tror jeg nok, at de gør.
ipconfig /release
ipconfig /renew
hvert 30. sekund for at kunne være på nettet. I love it! I det mindste er min ping på 0 ms ifl. speedtest.net.
ipconfig /release
ipconfig /renew
hvert 30. sekund for at kunne være på nettet. I love it! I det mindste er min ping på 0 ms ifl. speedtest.net.
Jeg er mystificeret. Problemet er vist væk nu.
Trådløs:
http://peecee.dk/uploads/072012/tr%C3%A5dl%C3%B8s....
Trådet:
http://peecee.dk/uploads/072012/tr%C3%A5det.png
Forbindelsen inden for den røde firkant forsvandt, men den ser ud til at holde nu. speedtest.net er vist i stykker, da pingtest.net fortæller mig, at jeg har en ping på 3 ms med 1 ms jitter.
Sjovt nok forsvandt problemet, så snart Terra-PC forsvandt.
Trådløs:
http://peecee.dk/uploads/072012/tr%C3%A5dl%C3%B8s....
Trådet:
http://peecee.dk/uploads/072012/tr%C3%A5det.png
Forbindelsen inden for den røde firkant forsvandt, men den ser ud til at holde nu. speedtest.net er vist i stykker, da pingtest.net fortæller mig, at jeg har en ping på 3 ms med 1 ms jitter.
Sjovt nok forsvandt problemet, så snart Terra-PC forsvandt.
Nærmere bestemt så var det lykkedes en bruger at køre Spotify på en XenApp server.. Den process valgte så at sluge alle ressourcer på den ene af de to vCPU'er.. Fyfy skamme!Magten (44592) skrev:...der stadig kan blive imponeret over hvor kreative brugere kan være når de vil forbigå begrænsninger.. Så må man jo igang med lappegrejet og få lukket hullerne =)
...der er glad for han ikke arbejder på AS/400 maskiner til dagligt.. Det er da lige til at få lange løg af..
... som er den eneste, som ikke tager GameBoy med på togtur. (Jeg har gennemført alt for 10 år siden, så det vil bare være kedeligt.) Jeg googlede så "what to do on long train rides", og "read a book" kom op. Det havde jeg aldrig selv tænkt på.
Jeg skulle have købt et af de store batterier til min telefon, men det er for sent, hvis den skal sendes fra månen.
...Der kom hjem til et rengjort køkken :D Tøsen havde glemt sin telefon og var forbi mit arbejde efter en reservenøgle.
Fanme lækkert
Fanme lækkert
...der har fået lidt forsikringspenge.
...der har brugt lidt af dem på sit drømmeobjektiv.
...der har brugt lidt af dem på sit drømmeobjektiv.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.